مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ساعتی که با گرمای بدن شارژ می‌شود +عکس

[ad_1]

به تازگی شرکتی یک ساعت هوشمند ساخته است که گرمای بدن را گرفته و آن را تبدیل به الکتریسیته کرده و کل انرژی مصرفی خودش را از آن تامین می‌کند.

به گزارش صبحانه،به تازگی شرکتی یک ساعت هوشمند ساخته است که گرمای بدن را گرفته و آن را تبدیل به الکتریسیته کرده و کل انرژی مصرفی خودش را از آن تامین می‌کند.

به گزارش  گیزمودو، هر چه قابلیت‌های ساعت مچی هوشمند (اسمارت‌واچ) شما بیشتر باشد، عمر باتری آن کمتر است. پس به جای هر شب شارژ کردن آن چه کاری می‌شود کرد؟ صنایع ماتریکس ساعت هوشمند جدیدی به نام پاور واچ (PowerWatch) ساخته است که از فناوری ژنراتور دماسنجی سود برده و برای به‌کار انداختن این مدار الکتریکی ژنراتور دماسنجی، در یک سو به یک منبع حرارتی با دمایی ثابت نیاز داشته و سمت دیگرش باید کاملا سرد بماند. اختلاف دما بین دو سمت این گجت عامل مهمی برای کار کردن آن است که به همین دلیل این فناوری در درون یک ساعت مچی به‌خوبی کار می‌کند.
ساعتی که با گرمای بدن شارژ می‌شود +عکس
بدن انسان از هر راهی که شده دمای داخلی‌اش را روی 37 درجه سانتیگراد ثابت نگهمیدارد. این حرارت به پوست رسیده و روی سطح بدن منتشر می‌شود، جایی که این حرارت در هنگام بسه شدن ساعت به دست، می‌تواند از طریق سطح پشتی ساعت هوشمند پاور واچ جذب شود. در سمت دیگر ساعت هم قاب و بدنه و صفحه ساعت با هیت سینک‌هایی که زیر قطعات پنهان شده اند، قرار دارند. این هیت سینگ‌ها به‌طور قابل ملاحظه‌ای قسمت روی ساعت را نسبت به سطح زیرین ساعت که با پوست فرد تماس دارد، خنک‌تر نگه میدارند.

تا زمانی که اختلاف دما در دو سوی بدنه ساعت وجود داشته باشد،‌ این ساعت هوشمند قادر است تا کل برق مصرفی خودش را تامین کند. وقتی هم ساعت به مچ دست بسته نمی‌شود، به‌صورت خودکار به حالت خواب رفته و الکتریسیته کم مصرف می‌کند. در این حالت نیروی مصرفی خود ر از یک باتری داخلی تامین کرده اما همچنان وقت و تاریخ دقیق را نگه میدارد تا زمانی که شما مجددا آن را به مچ دستتان ببندید.

ساعتی که با گرمای بدن شارژ می‌شود +عکس
هنگامی که نوبت به قابلت‌های هوشمند این ساعت می‌رسد، پاور واچ عملکردی کاملا شبیه به اپل واچ یا هر گجت پوشیدنی اندرویدی دیگر دارد. این ساعت هوشمند قادر است تا از طریق ارتباط بلوتوث با تلفن‌های همراه دیگر سینک شده و تنظیم بودن همیشگی روی ناحیه زمانی خاص تضمین کرده و یا به کاربر اجازه دهد تا ظاهر ساعت را شخصی‌سازی کند.

یکی از کارایی‌های برجسته پاور واچ این است که قابلیت ردیابی فعالیت‌های ورزشی (fitness tracking) را نیز به‌صورت درون ساخت دارد. به علت وابسته بودن این ساعت هوشمند به گرمای بدن کاربر، این وسیله قدرت ردیابی دقیق مقدار کالری مصرفی سوزانده شده توسط شما در تمرینات ورزشی را نیز داشته و نوسانات دمای بدن را به صورت دقیق نشان می‌دهد. کار دیگر آن ردیابی مقدار کالری سوزانده شده با استخراج از روی اطلاعات و آمار رصد شده از روی ضربان و حسگرهای حرکتی است. اما اگر پای دقت به میان بیاید، فناوری بی‌نظیر حرارت‌سنجی پاور واچ به شکل یکی از مزیت های بزرگ آن جلوه گر می‌شود.

ساعتی که با گرمای بدن شارژ می‌شود +عکس
در اصل طراحان گجت پوشیدنی پاور واچ از این وسیله جهت اثبات طرح مفهومی دیگری به نام فناوری ژنراتور دماسنجی استفاده می‌کنند. آنها این طرح مفهومی را آنچنان کوچک و کارا ساخته‌اند که می‌تواند در گجت‌هایی به کوچکی یک ساعت مچی جا گرفته و همراه آنها کار کند. صنایع ماتریکس محصولات دیگری مانند این نیز دارد که از جمله آنها فر خوراکپزی مخصوص کمپ بایو لایت است که در حین شارژ کردن گوشی موبایلتان قادر است استیک یا کباب چوبی نیز برای شما بپزد.

اما چطور می‌توان این گجت پوشیدنی را خرید؟ فعلا فقط می‌توان این گجت پوشیدنی را به‌صورت آنلاین سفارش داده و با قیمت 170 دلار پیش خرید کرد. زمان تحویلی که برایش تعیین شده مااه جولای سال آینده است که برای شخص سفارش دهنده پست می‌شود. شرکت تولید کننده قصد دارد نمونه کامل آن را سال 2017 در نمایشگاه CES، در شهر لاس وگاس آمریکا به معرض نمایش بگذارد.

منبع : جام‌جم آنلاین


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پول نیوز این قیمت، خود توجیه کننده صعود تومانی نرخ مبادلاتی دلار در لایحه بودجه است، نرخی سلامت و بهداشت نوشیدنی‌های انرژی‌زا چه صدماتی به ما میزنند؟ نوشیدن آب گرم به صورت ناشتا چه خاصیت اگر خارش دارید بخوانید زیباشو دات کامخارش نوعی سوزش در پوست است که موجب خاراندن پوست می‌شود و یکی از شایع‌ترین مشکلات خرید ارزان اینترنتی جدیدترین مدل سال ساعتی کاملا متفاوت خوش سلیقه بودن خود را به دیگران ثابت کنید با خواص کلم بروکلی بروکلی از سبزیهایی است که بهترین فصل آن پاییز و زمستان است و منبع خوب ویتامین و فیبر برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …صفحات جانبی پس از گذشت پنج سال از زلزله، ژاپنی ها با نیروگاه اتمی فوکوشیما چکار کردند؟سریعترین روش برای درمان آفت دهان سلامت و پزشکیسریعترین روش برایزخم های آفتی می توانند بسیار دردناک بوده و با فعالیت های روزمره بیمار تداخل ایجاد بهترین هدیه به همسر آیا خود ارضایی ، در صورتی که به حد خروج منی نرسد باز هم حرام است ؟ همه ی مراجع به جز برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …پمپ آب کولر مارک الکتروژن از پمپ های آب نسبتا مناسب می باشد که در حال حاضر که پول نیوز این قیمت، خود توجیه کننده صعود تومانی نرخ مبادلاتی دلار در لایحه بودجه است، نرخی که سلامت و بهداشت نوشیدنی‌های انرژی‌زا چه صدماتی به ما میزنند؟ نوشیدن آب گرم به صورت ناشتا چه خاصیت هایی دارد؟ خرید ارزان اینترنتی جدیدترین مدل سال ساعتی کاملا متفاوت خوش سلیقه بودن خود را به دیگران ثابت کنید با کیفیت بی اگر خارش دارید بخوانید زیباشو دات کام خارش نوعی سوزش در پوست است که موجب خاراندن پوست می‌شود و یکی از شایع‌ترین مشکلات پوستی است خواص کلم بروکلی بروکلی از سبزیهایی است که بهترین فصل آن پاییز و زمستان است و منبع خوب ویتامین و فیبر است برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات یکسوساز قوسی صفحات جانبی پس از گذشت پنج سال از زلزله، ژاپنی ها با نیروگاه اتمی فوکوشیما چکار کردند؟ بهترین هدیه به همسر آیا خود ارضایی ، در صورتی که به حد خروج منی نرسد باز هم حرام است ؟ همه ی مراجع به جز تبریزی دیوار نوشته سالی می شود که نفس می کشم زاده اهوازم و ساکن تهران آن روزها روی دیوارم فقط می نوشتم و می اجرای تاسیسات و لوله کشی ساختمان و صنعتی لوله کشی شوفاژنصب اجرای انواع لوله کشی پلی اتیلن موتورخانه شوفاژ لایه و تهیه و نصب پمپ آب ساختمان



لینک منبع :ساعتی که با گرمای بدن شارژ می‌شود +عکس

ساعتی که با گرمای بدن شارژ می‌شود +عکس - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/fa/.../ساعتی-که-با-گرمای-بدن-شارژ-می‌شود-عکس‎Cached15 نوامبر 2016 ... به تازگی شرکتی یک ساعت هوشمند ساخته است که گرمای بدن را گرفته و آن را تبدیل به الکتریسیته کرده و کل انرژی مصرفی خودش را از آن تامین ... ساعتی که با گرمای بدن شارژ می‌شود+تصاویر - صراط نیوز www.seratnews.ir/fa/.../ساعتی-که-با-گرمای-بدن-شارژ-می‌شودتصاویر‎Cached16 نوامبر 2016 ... شرکت صنایع ماتریکس در کالیفرنیا برای اولین‌بار ساعت هوشمندی عرضه کرد که با گرمای ساطع شده از پوست شارژ می‌شود. ساعتی که با گرمای بدن شارژ می شود +عکس- جستجوگر اخبار تی نیوز football.tnews.ir/news/A80474270178 به تازگی شرکتی یک ساعت هوشمند ساخته است که گرمای بدن را گرفته و آن را تبدیل به الکتریسیته کرده و کل انرژی مصرفی خودش را از آن تامین می کند. ساعتی که با گرمای بدن شارژ می‌شود+تصاویر | صراط نیوز vista.ir/news/31615918/ساعتی-که-با-گرمای-بدن-شارژ-می‌شود-تصاویر شرکت صنایع ماتریکس در کالیفرنیا برای اولین‌بار ساعت هوشمندی عرضه کرد که با گرمای ساطع شده از پوست شارژ می‌شود. ساعتی که با گرمای بدن شارژ می‌شود +عکس www.newsum.ir/news/176503298153‎Cachedبه تازگی شرکتی یک ساعت هوشمند ساخته است که گرمای بدن را گرفته و آن را تبدیل به الکتریسیته کرده و کل انرژی مصرفی خودش را از آن تامین می‌کند. شارژ ساعت هوشمند با گرمای بدن (+عکس) - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../شارژ-ساعت-هوشمند-با-گرمای-بدن-عکس‎Cached16 نوامبر 2016 ... شرکت صنایع ماتریکس در کالیفرنیا برای اولین‌بار ساعت هوشمندی عرضه کرد که با گرمای ساطع شده از پوست شارژ می‌شود. به گزارش ایسنا و به نقل ... ساعت هوشمندی که باحرارت بدن شارژ می شود +تصاویر - مجله اینترنتی ... www.dustaan.com/ساعت-هوشمندی-که-باحرارت-بدن-شارژ-می-شود/‎Cached16 نوامبر 2016 ... ساعت هوشمندی که باحرارت بدن شارژ می شود +تصاویر ,یک شرکت امریکایی در ... ساعت هوشمندی عرضه کرد که با گرمای ساطع شده از پوست شارژ می‌شود. ... ساخت ساعتی هوشمند برای تشخیص سلامت بدن +تصاویر · عکس: این قایق بر روی ... ساخت ساعت هوشمند جدید که با گرمای بدن شارژ می شود | میهن پست mihanpost.com/ساعت-هوشمند/‎Cached16 نوامبر 2016 ... ساعت هوشمند جدیدی که با گرمای بدن شارژ می شود در حالی توسط شرکت صنایع ماتریکس در کالیفرنیا ساخته شده است که این ساعت با استفاده از ... ساعتی که با بدن شارژ میشود+تصاویر - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/news/10039368/‎Cachedشرکت صنایع ماتریکس در کالیفرنیا برای اولین‌بار ساعت هوشمندی عرضه کرد که با گرمای ساطع شده از پوست شارژ می‌شود. ساعت هوشمند PowerWatch با بدن شما شارژ می شود | شهر ای تی | 30tyit.ir/2016/.../ساعت-هوشمند-powerwatch-با-بدن-شما-شارژ-می-شود/‎Cached15 نوامبر 2016 ... اما نظرتان در مورد ساعتی که گرمای بدن شما را به الکتریسیته تبدیل کند، چیست؟ این همان چیزی‌ست که مهندسین شرکت Matrix Industiries با تولید ...