مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کشف باگ امنیتی جدید در صفحه قفل آیفون

[ad_1]

روشی جدید برای سرقت اطلاعات از صفحه قفل آیفون با استفاده از سیری شناسایی شده است.

به‌تازگی آسیب‌پذیری جدیدی در گوشی‌های آیفون کشف شده است که با استفاده از آن، هکرها می‌توانند اطلاعات مهم و حساس کاربران را به سرقت ببرند.

در کانال iDeviceHelp یوتیوب، ویدیویی منتشر شده است که نشان می‌دهد با استفاده از یک سلسله‌ اقدامات در هنگامی که گوشی در حالت قفل قرار دارد؛ می‌توان اطلاعاتی مانند مشخصات تماس، پیامک‌ها و عکس‌های موجود در گوشی را استخراج کرد.

با بررسی‌های به عمل‌آمده در میان دارندگان گوشی‌های اپل، مشخص شد که این باگ روی تمامی آیفون‌هایی با سیستم عامل آی‌اواس ۸ و بالاتر وجود دارد. اما این ایراد نرم‌افزاری چگونه عمل می‌کند؟

در مرحله اول؛ از آنجا که سیری بخش مهمی از این فرایند به شمار می‌رود، دستیار مجازی اپل باید حتما در صفحه‌ی قفل فعال باشد . علاوه بر این باید حتما به  گوشی دسترسی فیزیکی داشته باشید؛ زیرا نفوذ از راه دور به کمک این روش غیرممکن است . حال با گوشی آیفون موردنظر تماس بگیرید و پس‌ازآن یک پیامک ارسال کنید و بعد از دریافت تماس و پیامک از سیری بخواهید قابلیت Voice Over را فعال کند. حال با یک زمان‌بندی خاص و دقیق و کلیک کردن بر روی نوار مشخصات تماس‌گیرنده‌ و لمس کیبورد می‌توانید با کمک دستیار مجازی به اطلاعات افرادی که در گوشی ذخیره شده‌اند، تنها با تایپ یک حرف دسترسی پیدا کنید.

به نظر می‌رسد اپل از این مشکل آگاه شده است و انتظار می‌رود که به‌زودی شاهد آپدیتی برای حل این موضوع باشیم؛ اما تا آن زمان اگر نگران دسترسی دیگران به اطلاعات خود هستید، با رفتن به تنظیمات گوشی و مراجعه به بخش Touch ID & Passcode، دسترسی سیری به صفحه قفل گوشی را غیرفعال کنید.

در انتها پیشنهاد می‌کنیم طریقه‌ی استفاده از این راه نفوذ را در ویدیوی زیر تماشا کنید:

دانلود


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

اپل آیفون زومیتآیفون گوشی هوشمند ساخت اپل شامل آیفون ، آیفون اس، آیفون و آیفون‌ های قدیمی تر که به ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …سرچ کردن در گوگل هم عوارض دارد کانال تلگرام آکاایران لیست تمام بازی‌ های جدید چگونه قفل گوشی اندرویدی خود را باز کنیماختصاصی پارس راه به هر دلیلی اگر شما بارها رمز خود و یا الگوی باز شدن قفل گوشی خود را دانلود بازی برای گیم‌پلی بازی ’ بر چهار اصل بنا شده است؛ جست‌وجو، مبارزه، تجارت و بقا جست‌وجو دانلود ها نرم افزار بازی کتاب موبایل عکس دانلود ها نرم افزار بازی کتاب موبایل عکس دانلود ها دانلود عکس دانلود بازی دانلود جلوگیری از هک تلگرام با چند ترفند ساده علم فرداجلوگیریازهکتلگرامدر تنظیمات امنیتی تلگرام یه آپشن بسیار مهم و کاربردی وجود داره که تا حد زیادی می تونه اخبار نرم افزار های تلفن همراه گجت نیوزهر از چندگاه خبری مبنی بر یک باگ امنیتی در یکی از دو سیستم عامل معروف گوشی‌های هوشمند نظرات کاربران در مورد نظرات کاربران سایت مرجع موبایل ایران در مورد گوشی موبایل موبایل نظرات کاربران در مورد گوشی موبایل …ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد در حال ارسال اطلاعاتراهنمای جامع تنظیمات مرورگر آموزشاگر سؤالی درباره مرورگر گوگل کروم دارید، آن را در تالار پرسش و پاسخ گویا مطرح کرده و اپل آیفون زومیت آیفون گوشی هوشمند ساخت اپل شامل آیفون ، آیفون اس، آیفون و آیفون‌ های قدیمی تر که به سیستم ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر سرچ کردن در گوگل هم عوارض دارد کانال تلگرام آکاایران لیست تمام بازی‌ های جدید پلی چگونه قفل گوشی اندرویدی خود را باز کنیم اختصاصی پارس راه به هر دلیلی اگر شما بارها رمز خود و یا الگوی باز شدن قفل گوشی خود را اشتباه دانلود بازی برای گیم‌پلی بازی ’ بر چهار اصل بنا شده است؛ جست‌وجو، مبارزه، تجارت و بقا جست‌وجو پایه و دانلود ها نرم افزار بازی کتاب موبایل عکس نرم افزار ابزاری قدرتمند در زمینه مدیریت فایل ها می باشد این نرم افزار مدیریت فایل جلوگیری از هک تلگرام با چند ترفند ساده علم فردا جلوگیریازهکتلگرام در تنظیمات امنیتی تلگرام یه آپشن بسیار مهم و کاربردی وجود داره که تا حد زیادی می تونه شر هکر اخبار نرم افزار های تلفن همراه گجت نیوز هر از چندگاه خبری مبنی بر یک باگ امنیتی در یکی از دو سیستم عامل معروف گوشی‌های هوشمند به گوش نظرات کاربران در مورد گوشی نظرات کاربران سایت مرجع موبایل ایران در مورد گوشی موبایل موبایل شائومی نظرات کاربران در مورد گوشی موبایل هواوی آنر از مشکلاتش یکی اینکه دیگه تقویم های فارسی رو تو نوتیفیکیشن نشون نمیده در تنظیمات، حجم راهنمای جامع تنظیمات مرورگر آموزش اگر سؤالی درباره مرورگر گوگل کروم دارید، آن را در تالار پرسش و پاسخ گویا مطرح کرده و پاسخ



لینک منبع :کشف باگ امنیتی جدید در صفحه قفل آیفون

کشف باگ امنیتی جدید در صفحه قفل آیفون - زومیت www.zoomit.ir/2016/11/18/.../new-iphone-lock-screen-exploit/‎Cached20 نوامبر 2016 ... به‌تازگی آسیب‌پذیری جدیدی در گوشی‌های آیفون کشف شده است که با استفاده از آن، هکرها می‌توانند اطلاعات مهم و حساس کاربران را به سرقت ببرند. Images for کشف باگ امنیتی جدید در صفحه قفل آیفون کشف باگ امنیتی جدید در صفحه قفل آیفون - تکنومون technomon.com/.../کشف-باگ-امنیتی-جدید-در-صفحه-قفل-آیفون‎Cached21 نوامبر 2016 ... به‌تازگی آسیب‌پذیری جدیدی در گوشی‌های آیفون کشف شده است که با استفاده از آن، هکرها می‌توانند اطلاعات مهم و حساس کاربران را به سرقت ببرند. کشف باگ امنیتی جدید در صفحه قفل آیفون - آپارات ► 4:20www.aparat.com/v/Igz8s/کشف_باگ_امنیتی_جدید_در_صفحه_قفل_آیفون Nov 20, 2016 - 4 min مجله شما روشی جدید برای سرقت اطلاعات از صفحه قفل آیفون با استفاده از سیری شناسایی شده است. کشف باگ امنیتی جدید در صفحه قفل آیفون ... کشف باگ امنیتی جدید در صفحه قفل آیفون - راسخون rasekhoon.net/news/.../کشف-باگ-امنیتی-جدید-در-صفحه-قفل-آیفون/ 21 نوامبر 2016 ... روشی جدید برای سرقت اطلاعات از صفحه قفل آیفون با استفاده از سیری شناسایی شده است. کشف باگ امنیتی جدید در صفحه قفل آیفون | SHARE4U.IR share4u.ir/?p=40503‎Cachedکشف باگ امنیتی جدید در صفحه قفل آیفون. ارسال از ... صفحه قفل آیفون. روشی جدید برای سرقت اطلاعات از صفحه قفل آیفون با استفاده از سیری شناسایی شده است. کشف باگ امنیتی جدید در صفحه قفل آیفون - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/.../کشف-باگ-امنیتی-جدید-در-صفحه-قفل-آیفون/ کشف باگ امنیتی جدید در صفحه قفل آیفون. به‌تازگی آسیب‌پذیری جدیدی در گوشی‌های آیفون کشف شده است که با استفاده از آن، هکرها می‌توانند اطلاعات مهم و حساس ... کشف باگ امنیتی جدید در صفحه قفل آیفون — وبلاگ - اطلاعات و ... - خـانه i-sel.ir/blog/کشف-باگ-امنیتی-جدید-در-صفحه-قفل-آیفون/ ۲۰ نوامبر ۲۰۱۶ ... مجله شما روشی جدید برای سرقت اطلاعات از صفحه قفل آیفون با استفاده از سیری شناسایی شده است. کشف باگ امنیتی جدید در صفحه قفل آیفون . کشف باگ امنیتی جدید در صفحه قفل آیفون - زومیت | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/28424675 20 نوامبر 2016 ... رونمایی از گوشی هوشمند فوق پیشرفته ال جی V20 در ایران. ، ممکن است قابلیت ردیابی فوکوس به سختی بتواند روی سوژه قفل شود. قابلیت Zoom ... کشف باگ امنیتی جدید در صفحه قفل آیفون | روشی جدید برای سرقت www.ghatreh.com/news/.../کشف-باگ-امنیتی-جدید-صفحه-قفل-آیفون 20 نوامبر 2016 ... کشف باگ امنیتی جدید در صفحه قفل آیفون. روشی جدید برای سرقت اطلاعات از صفحه قفل آیفون با استفاده از سیری شناسایی شده است.