مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

عینک هوشمند اپل در سال ۲۰۱۸ می‌آید +عکس

[ad_1]

اپل در حال آزمایش روی نوعی عینک هوشمند مجهز به واقعیت مجازی/VR و واقعیت افزوده/AR است که مانند ساعت هوشمند اپل به آیفون وصل شود و ممکن است ورود آن را بعد از 2018 جشن بگیریم.

 به گزارش صبحانه،بلومبرگ گزارش داد اپل درخواست برخی قطعات لازم را به تأمین کنندگان داده است اما این بدان معنا نیست که این عینک به‌زودی راهی بازار می‌شود بلکه باید بعد از 2018 منتظر آن باشیم.

تجربه تلخ عینک گوگل را اپل تکرار نخواهد کرد و یکی از دلایل تاخیری ورود همین داستان است که چگونه می‌توان موانع قانونی که باعث نقض حریم خصوصی افراد می‌شود را رفع کرد.

قیمت 1500 دلاری عینک گوگل در کنار منع استفاده از آن در کافه‌رستوران‌ها و سایر نقاط حساس باعث شد تا گوگل پروژه را برای همیشه کنار بگذارد و اپل نمی‌خواهد بلایی مشابه بر سر محصول آینده‌اش بیاید و به همین خاطر دست‌به‌عصا راه می‌رود تا محصولی تجاری و در ترکیب با ابزار واقعیت مجازی و واقعیت افزوده بسازد تا مشتریان خود را پیدا کند.

با کاهش فروش آیفون، تیم کوک مدیر اجرایی از سوی سهامداران تحت‌فشار قرارگرفته تا محصولات جدید با ابداعات فناورانه عرضه کند.

عینک هوشمند اپل در سال ۲۰۱۸ می‌آید +عکس
منبع : خبرآنلاین

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …رزیدنت اویل ؛ بازگشت به ریشه های ترس فعال کردن تایید هویت دو مرحله ای در تلگرامپربیننده ترین و آخرین اخبار علمی روز ایران و جهاناخبارعلمیدردسر جدید بکهام از دست همسرشعکس فروش آپارتمان در تالش مفتح متر گیلان تأثیر اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …نمونه رزومه کاریسوالات مصاحبه استخدامیاخبار روز اخباراخبار علمیاخبار آموزشی اخبار،اخبار اقتصادیجدیدترین اخبار اقتصادی و …دولت در لایحه بودجه سال ، کسب درآمد نفتی بیش از هزار میلیارد تومانی، واریز درصد بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو …اتومبیل بانک اطلاعات خودرو، قیمت خودرو، قیمت ماشین،قیمت اتومبیل مقایسه و انتخاب علم، مهارت و فن آوری این پسر جوان که «برندان تان» نام دارد می‌گوید «در ابتدا بازی برایم فقط جنبه سرگرم‌کننده ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر دنیای موبایل ،دنیای موبایل و کامپیوتر،دنیای موبایل و تبلت،دنیای موبایل،دنیای موبایل پربیننده ترین و آخرین اخبار علمی روز ایران و جهان اخبارعلمی دردسر جدید بکهام از دست همسرشعکس فروش آپارتمان در تالش مفتح متر گیلان تأثیر ارتقای اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار تکنولوژی نمونه رزومه کاریسوالات مصاحبه استخدامیاخبار روز اخباراخبار علمیاخبار آموزشیرزومه کاری پایگاه خبری الف معلوم نیست از خبر سازی گسترده شب گذشته تنور چه کسی و یا کسانی در این حوزه گرم می شود در حالی بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو اطلاعات فنی خودروها قیمت خودرو اخبار خودروسازان خارجی نسخهٔ اصلی ب‌ام‌و اواخر سال



لینک منبع :عینک هوشمند اپل در سال ۲۰۱۸ می‌آید +عکس

عینک هوشمند اپل با امکانات واقعیت مجازی در سال ۲۰۱۸ می‌آید - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/601085/ict/hardware‎Cached15 نوامبر 2016 ... اپل در حال آزمایش روی نوعی عینک هوشمند مجهز به واقعیت مجازی/VR و واقعیت افزوده/ AR است که مانند ساعت هوشمند اپل به آیفون وصل شود و ممکن است ... Images for عینک هوشمند اپل در سال ۲۰۱۸ می‌آید +عکس عینک هوشمند اپل در سال ۲۰۱۸ می‌آید +عکس | اتاق خبر 24 otaghkhabar24.ir/news/71819 15 نوامبر 2016 ... اپل در حال آزمایش روی نوعی عینک هوشمند مجهز به واقعیت مجازی/VR و واقعیت افزوده/ AR است که مانند ساعت هوشمند اپل به آیفون وصل شود و ممکن است ... عینک هوشمند اپل در سال ۲۰۱۸ می‌آید +عکس - شرکت مهرانفو www.mehranfo.com/.../3562-عینک-هوشمند-اپل-در-سال-۲۰۱۸-می‌آید-عکس.html‎Cachedعینک هوشمند اپل در سال ۲۰۱۸ می‌آید +عکس. appleglass. اپل در حال آزمایش روی نوعی عینک هوشمند مجهز به واقعیت مجازی/VR و واقعیت افزوده/AR است که مانند ساعت هوشمند ... عینک هوشمند اپل در سال ۲۰۱۸ می‌آید +عکس - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/.../عینک-هوشمند-اپل-در-سال-۲۰۱۸-می‌آید-عکس/4266639 اپل در حال آزمایش روی نوعی عینک هوشمند مجهز به واقعیت مجازی/VR و واقعیت افزوده/ AR است که مانند ساعت هوشمند اپل به آیفون وصل شود و ممکن است ورود آن را ... عینک هوشمند اپل با امکانات واقعیت مجازی در سال ۲۰۱۸ می‌آید | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/11/15/1551249 15 نوامبر 2016 ... اپل در حال آزمایش روی نوعی عینک هوشمند مجهز به واقعیت مجازی/VR و واقعیت افزوده/ AR است که مانند ساعت هوشمند اپل به آیفون وصل شود و ممکن است ... رونمایی از عینک هوشمند اپل همزمان با ایفون ۸ - همشهری آنلاین www.hamshahrionline.ir/details/352915/.../internetMedia‎Cached16 نوامبر 2016 ... همشهری آنلاین: عینک هوشمند اپل شبیه عینک گوگل است.این عینک احتمالا سال آینده همزمان با آیفون ۸ به بازار می‌آید. برنامه اپل برای آیفون های سال 2018 خود پس از عرضه آیفون 8 چیست ... gadgetnews.ir/184488/آیفون-های-سال-2018-اپل/‎Cached8 جولای 2017 ... طی چندین سال اخیر، همواره اپل یک سال پس از عرضه نسل جدید گوشی های ... انبوهی از نمایشگرهای اولد برای گوشی های هوشمند است، اما دیگر شرکت‌ها نظیر ... بهترین تکنولوژی‌های سال ۲۰۱۶ +تصاویر | اقتصاد آنلاین www.eghtesadonline.com/.../165154-بهترین-تکنولوژی-های-سال-تصاویر‎Cached19 دسامبر 2016 ... همه اینها باعث شده است تا این عینک هوشمند عنوان بهترین تکنولوژی سال ... یک بطری آب دارد و در واقع اولین پهپاد تاشدنی بازار پهپادهای مصرفی به حساب می‌آید. ... با این حال اما گویا اپل قصد ندارد این ایرپادها را در آخرین روزهای سال 2016 ... ساعت هوشمند اپل سری ۳ پایان سال با سیم‌کارت ۴ جی می‌آید؟ | پایگاه ... toosna.ir/?p=38811‎Cached4 روز پیش ... ساعت هوشمند اپل سری ۳ پایان سال با سیم‌کارت ۴ جی می‌آید؟ شناسه خبر: 38811 ... با آیفون ۷ در سپتامبر ۲۰۱۶ آمد و به همین دلیل از نظر زمانی باید تا فصل دوم ۲۰۱۸ منتظر باشیم و ... عینک جدید گوگل برای خواص آمد/ عکس مرداد ۱۷, ۱۳۹۶ ...