مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

هوای خانه را با چه گیاهانی تصفیه کنیم؟

[ad_1]

، آلودگی هوا این روزها همه را کلافه کرده است. در خانه و محل کارتان اما نگهدای از گیاهان می‌تواند هوای بهتری حداقل در فضای بسته برایتان فراهم کند.

 

از زمان فضایی ناسا در سال 1989 با هدف خودکفایی سفینه‌ها و ایستگاه‌های فضایی در زمینه تولید و تصفیه هوای مورد نیاز برای فضانوردان و آزمایش‌های فضایی، یک رشته پژوهش دنباله‌دار آغاز کرد که از جمله نتایج آن تأثیر خارق‌العاده استفاده از چندین نوع گیاهان معمولی خانگی برای تصفیه آلودگی‌هایی با منشأ داخلی خانه، اداره و محل کار است.


دراسینا درمنسیس، ژربرا، نخل راپیس، آگلونما (همیشه سبز)، گل عنکبوتی (گندمی)، سرخس آبلیتراتا، اسپاتی فیلوم، دراسِنا، لیریوپ، آنتوریوم، پوتوس، فیکوس بنجامین (بنجامین انجیری)، آنتوریوم آندرانوم، سانسِوریا، پاپیتال، سرخس برگ شمشیری، نخل ققنوس، نخل مرداب،بهترین گیاهان پیشنهادی ناسا برای تصفیه هوا در محیط‌های بسته هستند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

یک دوست دات کامتاثیرات بصری کمی هستند که بتوان آنها را با علاقه انسان به صورت ها قیاس کرد تحقیقات عروس مد ارایشاموزش درست کردن موی کوتاه دخترانه موها را با شامپو و نرم کننده مناسب بشورید زمانی ویتامین ها و گیاهانی که باعث تقویت رحم و تخمدان و …چگونه قدرت باروری را تقویت کنیم؟ خوردن غذاهای ناسالم بر بسیاری از جنبه‌های سلامتی دستگاه تصفیه آب خانگی،آب آشامیدنی،آب شیرین کن تصفیه دستگاه تصفیه آب خانگی،آب آشامیدنی،آب شیرین کن تصفیه دستگاه دستگاه تصفیه آب سبزی سفره را خود بکارید زیباشو دات کامنعنا پیشنهاد می‌کنم با این سبزی که مورد علاقه‌ی اکثر مردم است کار سبزی‌کاری را شروع چگونه گیاهی مناسب انتخاب کنیم؟چگونه گیاهی مناسب انتخاب کنیم؟ با اینکه امروز انواع گیاهان آپارتمانی در دسترس کلینیک پوست و مو ، لیزر ، زیبایی و لاغری ایرانیان …زیبایی شما در خون شماست پیش گفتار یک روش نسبتا نوین و بنیادین سلول های درمانی در گیاهان دارویی مؤثر در جلوگیری از ایجاد چروک و تقویت …رژلب شکسته را با دو راه حل مثل روز اول کنید عکس دو روش عالی برای نو کردن و استفاده سه خوراکی موثر در کاهش قندخوندکترمحمد حسین صالحی سورمقی در گفت وگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری دانشجویان رژیم غذایی مناسب مرکز اطلاعات فنی ایرانمرکز اطلاعات فنی ایران با بیش از سال سابقه در زمینه ارائه اطلاعات فنی شامل اخبار ویتامین ها و گیاهانی که چگونه قدرت باروری را تقویت کنیم؟ خوردن غذاهای ناسالم بر بسیاری از جنبه‌های سلامتی زندگی عروس مد ارایش اموزش درست کردن موی کوتاه دخترانه موها را با شامپو و نرم کننده مناسب بشورید زمانی که مو یک دوست دات کام تاثیرات بصری کمی هستند که بتوان آنها را با علاقه انسان به صورت ها قیاس کرد تحقیقات جدید وبلاگ تخصصی میکروبیولوژیبیوتکنولوژی تلویزیونی که به پویایی ذهن شما کمک می کند از خدا که پنهان نیست از شما چه پنهان بنده به تازگی سبزی سفره را خود بکارید زیباشو دات کام نعنا پیشنهاد می‌کنم با این سبزی که مورد علاقه‌ی اکثر مردم است کار سبزی‌کاری را شروع کنید ارکیده فالانوپسیس گلستان علی با سلام من می خوام بدونم این گیاه با بذر تولید می شه یا پیاز داره اگه بذر یا پیاز داره از کجا چگونه گیاهی مناسب انتخاب کنیم؟ چگونه گیاهی مناسب انتخاب کنیم؟ با اینکه امروز انواع گیاهان آپارتمانی در دسترس خریداران است دستگاه تصفیه آب خانگی،آب آشامیدنی،آب شیرین کن تصفیه دستگاه تصفیه آب خانگی،آب آشامیدنی،آب شیرین کن تصفیه دستگاه دستگاه تصفیه آب خانگی،آب کلینیک پوست و مو ، لیزر ، زیبایی و لاغری ایرانیان پی آر پی زیبایی شما در خون شماست پیش گفتار یک روش نسبتا نوین و بنیادین سلول های درمانی در علم سه خوراکی موثر در کاهش قندخون دکترمحمد حسین صالحی سورمقی در گفت وگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری دانشجویان ایران



لینک منبع :هوای خانه را با چه گیاهانی تصفیه کنیم؟

با چه گیاهانی هوای خانه را تصفیه کنیم؟ - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../با-چه-گیاهانی-هوای-خانه-را-تصفیه-کنیم‎Cached17 نوامبر 2016 ... آلودگی هوا این روزها همه را کلافه کرده است. در خانه و محل کارتان اما نگهدای از گیاهان می‌تواند هوای بهتری حداقل در فضای بسته برایتان فراهم کند. هوای خانه را با چه گیاهانی تصفیه کنیم؟ www.fardanews.com/.../هوای-خانه-را-با-چه-گیاهانی-تصفیه-کنیم‎Cached20 نوامبر 2016 ... از زمان فضایی ناسا در سال 1989 با هدف خودکفایی سفینه‌ها و ایستگاه‌های فضایی در زمینه تولید و تصفیه هوای مورد نیاز برای فضانوردان و آزمایش‌های ... هوای خانه را با چه گیاهانی تصفیه کنیم؟ | اقتصاد آنلاین www.eghtesadonline.com/.../159353-هوای-خانه-را-با-چه-گیاهانی-تصفیه-کنیم‎Cached20 نوامبر 2016 ... از زمان فضایی ناسا در سال 1989 با هدف خودکفایی سفینه‌ها و ایستگاه‌های فضایی در زمینه تولید و تصفیه هوای مورد نیاز برای فضانوردان و آزمایش‌های ... 12 گیاه تصفیه کننده هوا برای اتاق خواب - فروشگاه اینترنتی به خرید beh-kharid.com/12-گیاه-تصفیه-کننده-هوا-برای-اتاق-خواب/‎Cached Similarخبر خوب اینکه گیاهان مختلفی وجود دارند که می توانند هوای خانه شما را زمانی که شما خوابید ... یا عاجی رنگ می باشد که ما پیشنهاد می کنیم آن را در اتاق خوابتان نگهداری کنید. ... این گیاه را نباید با گیاه مارپیچی اشتباه گرفت این گیاه نیز تصفیه کننده ... گیاهانی که هوای خانه را تصفیه می کنند - بیتوته www.beytoote.com/health/cure.../home1-air-plants.html‎Cached Similarسرخس بوستون گیاهان پاک کننده هوا گیاهان تصفیه کننده هوا,داروهای گیاهی,گیاهان دارویی. ... برای نتیجه بهتر، خوب است با توجه به فضای خانه و توان نگهداری، از چندین ... تصفیه هوای خانه با گیاهان خانگی - نمناک namnak.com/تصفیه-هوا-با-گیاه-خانگی.p26122‎Cachedنمناک بهداشت و سلامتسلامت خانواده تصفیه هوای خانه با گیاهان خانگی ... یا حداقل بیشتر ما از گیاهان و گلدان ها برای دکوراسیون خانه خود استفاده می کنیم اما برخی از این ... تصفیه هوای خانه با 7 گیاه آپارتمانی - تبیان article.tebyan.net/275454/تصفیه-هوای-خانه-با-7-گیاه-آپارتمانی‎Cached17 مارس 2014 ... امسال عید، گل‌های خانه را با دیدگاه بهداشتی زیبایی انتخاب کنید تا ... به نظر شما هر کدام از این گیاهان چگونه در تصفیه هوای خانه تاثیر می گذارند؟ 5 گلی که هوای خانه شما را تصفیه می‌کنند | دیجی‌کالا مگ https://www.digikala.com/.../5-گل-خانگی-که-هوای-خانه-را-تصفیه-می‌کنند/‎Cached27 آگوست 2016 ... اگر می‌خواهید کیفیت ‌هوای داخل خانه‌تان را بهتر کنید، گل‌های خانگی بهترین راه هستند. اما همه‌ی این گیاهان یک‌سان نیستند و تاثیرات‌شان با هم فرق دارد. هوای خانه را با چه گیاهانی تصفیه کنیم؟ - فردا نیوز - شهرخبر www.shahrekhabar.com/analysis/14796142807618 20 نوامبر 2016 ... از زمان فضایی ناسا در سال 1989 با هدف خودکفایی سفینه‌ها و ایستگاه‌های فضایی در زمینه تولید و تصفیه هوای مورد نیاز برای فضانوردان و آزمایش‌های ... کدام گیاهان آپارتمانی برای تصفیه هوا بهتر هستند؟ - بنیتا www.mybenita.com/.../which-houseplants-are-best-for-cleaning-the-air‎Cached30 سپتامبر 2016 ... بعضی گیاهان آپارتمانی هوای خانه را تصفیه می‌ کنند و علاوه بر زیبا کردن ... در ادامه با بنیتا همراه باشید تا گیاهان محبوب ناسا را به شما معرفی کنیم.