مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

هشدار: مهلت 1000 ساله بشر برای ترک زمین!

[ad_1]
خبرگزاری ایسنا: پرفسور استفن هاوکینگ طی یک سخنرانی در مجمع دانشگاه آکسفورد هشدار داد که بشریت تنها 1000 سال زمان دارد تا مکان زندگی جدیدی در فضا برای خود بیابد.

این فیزیکدان مشهور انگلیسی معتقد است که انسان‌ها در هزاره بعدی دوام نخواهند آورد و برای بقا باید جای دیگری را برای زندگی پیدا کنند.

خطر انقراض جمعی با اقامت طولانی‌تر انسان‌ها روی زمین در حال افزایش است. هاوکینگ طی سخنرانی یک ساعته خود، انسان‌ها را تشویق کرد تا به فضا بروند زیرا خود بشریت با اقامت بیش از حد و استفاده سریع از منابع زمینی به مرگ سیاره دامن می‌زند.

وی اظهار کرد: اگرچه احتمال وقوع فاجعه در زمین در یک سال مشخص ممکن است بسیار کم باشد اما با گذشت زمان این احتمال قوی‌تر شده و در 1000 یا 10 هزار سال آینده به قطعیت نزدیک خواهد شد. تا آن زمان ما باید به فضا و سایر ستارگان سفر کرده باشیم تا وقوع یک فاجعه در زمین باعث پایان نوع بشر نشود.

این دانشمند انگلیسی افزود: ناسا مدتهاست که در حال بررسی سیارات فراخورشیدی قابل حیات است که تا 20 سال پیش تنها یک داستان علمی تخیلی محسوب می‌شد اما فضانوردان با اکتشافات کنونی و آتی به دنبال شناسایی چیزی هستند که بشر برای هزاران سال درباره آن رویاپردازی کرده است.

البته وی می‌گوید که پیش از سفر به یک سیاره دیگر باید با فناوری مبارزه کرد. به گفته هاوکینگ، اگرچه فناوری می‌تواند راههای زیادی برای بقای انسان ارائه کند، اما هوش مصنوعی همچنین می‌تواند بشریت را از بین ببرد.

وی در سخنرانی دیگری در ماه مه گفته بود که ربات‌ها در آینده به سرعت تکثیر شده و انسان را با محدودیت‌های تکاملی زیستی‌اش کنار خواهد زد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …نمونه رزومه کاریسوالات مصاحبه استخدامیاخبار روز اخباراخبار علمیاخبار آموزشی خبرگزاری تابناک اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریتغییرسبک با تغییرنسل فوتبال ابران رتبه برتر برای روابط عمومی شهرداری اصفهان برد کره خاطره درتاریخ اولین سالگرد شروع نهضت حضرت امام خمینی که خرداد شروع ارتباطات و رسانه ها مقالات مفیدارتباطاتارتباطات سیارارتباطات زیرساختارتباطات فن آواارتباطات سازمانیارتباطات الف برای ترغیب جوانان به ازدواج و فرزندآوری، دولت …برای ترغیب جوانان به ازدواج و فرزندآوری، دولت باید چه تشویق‌هایی در نظر بگیرد؟جزوه دانش خانواده و جمعیت زینی وند یوسف دانش …جزوه دانش خانواده و جمعیت نویسنده یوسف زینی وند ۱۳٩٢٩۱٩ مقدمه خانواده، یک نهاد الف می گویند قرار است همه چیز و مشکلات بانکی …عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد می‌گفتند با اجرای برجام تحریم‌ها لغو و موانع حوادث امروز ایران تزیین دلار برای کریسمس در این قسمت نمونه ای از تزیین دلار و پول و اسکناس را به صورت مصاحبه با رتبه کنکور تجربی کنکوراخبار دبیرستانمصاحبه با محمد احمدی رتبه کنکور تجربی از برق شریف انصراف دادم تا پزشکی دانشگاه کتابچه توجیهی دانشگاه علوم پزشکی زنجاندرباره زنجان استان زنجان که آن را فلات زنجان نیز مینامند در ناحیه ی مرکزی شمال غربی پروفسور محمد حسین سلطان زاده متولد اهل یزد ساکن تهران فارغ التحصیل دبستان اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار تکنولوژی نمونه رزومه کاریسوالات مصاحبه استخدامیاخبار روز اخباراخبار علمیاخبار آموزشیرزومه کاری خبرگزاری تابناک اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری تغییرسبک با تغییرنسل فوتبال ابران رتبه برتر برای روابط عمومی شهرداری اصفهان برد کره مقابل ارتباطات و رسانه ها مقالات مفید ارتباطاتارتباطات سیارارتباطات زیرساختارتباطات فن آواارتباطات سازمانیارتباطات الف برای ترغیب جوانان به ازدواج و فرزندآوری، دولت باید چه برای ترغیب جوانان به ازدواج و فرزندآوری، دولت باید چه تشویق‌هایی در نظر بگیرد؟ جزوه دانش خانواده و جمعیت زینی وند یوسف دانش خانواده و جزوه دانش خانواده و جمعیت نویسنده یوسف زینی وند ۱۳٩٢٩۱٩ مقدمه خانواده، یک نهاد اساسی و حوادث امروز ایران تزیین دلار برای کریسمس در این قسمت نمونه ای از تزیین دلار و پول و اسکناس را به صورت تصویری می گویند قرار است همه چیز و مشکلات بانکی حل شود، پس چرا حل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد می‌گفتند با اجرای برجام تحریم‌ها لغو و موانع بانکی مصاحبه با رتبه کنکور تجربی اخبار دبیرستان مصاحبه با محمد احمدی رتبه کنکور تجربی از برق شریف انصراف دادم تا پزشکی دانشگاه تهران کتابچه توجیهی دانشگاه علوم پزشکی زنجان درباره زنجان استان زنجان که آن را فلات زنجان نیز مینامند در ناحیه ی مرکزی شمال غربی ایران



لینک منبع :هشدار: مهلت 1000 ساله بشر برای ترک زمین!

هشدار: مهلت 1000 ساله بشر برای ترک زمین! - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../هشدار-مهلت-1000-ساله-بشر-برای-ترک-زمین‎Cached20 نوامبر 2016 ... پرفسور استفن هاوکینگ طی یک سخنرانی در مجمع دانشگاه آکسفورد هشدار داد که بشریت تنها 1000 سال زمان دارد تا مکان زندگی جدیدی در فضا برای خود ... هشدار هاوکینگ:مهلت 1000 ساله بشر برای ترک زمین! donya-e-eqtesad.com/SiteKhan/1132944‎Cached20 نوامبر 2016 ... پرفسور استفن هاوکینگ طی یک سخنرانی در مجمع دانشگاه آکسفورد هشدار داد که بشریت تنها 1000 سال زمان دارد تا مکان زندگی جدیدی در فضا برای خود ... Images for هشدار: مهلت 1000 ساله بشر برای ترک زمین! هشدار هاوکینگ:مهلت 1000 ساله بشر برای ترک زمین! | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/11/20/1556021‎Cached20 نوامبر 2016 ... به گزارش ایسنا،پرفسور استفن هاوکینگ طی یک سخنرانی در مجمع دانشگاه آکسفورد هشدار داد که بشریت تنها 1000 سال زمان دارد تا مکان زندگی جدیدی ... هشدار هاوکینگ:مهلت 1000 ساله بشر برای ترک زمین! - خانواده ایرانی | دمادم https://damadam.ir/.../هشدار...مهلت-1000-ساله-بشر-برای-ترک-زمین/.../4324647 به گزارش ایسنا،پرفسور استفن هاوکینگ طی یک سخنرانی در مجمع دانشگاه آکسفورد هشدار داد که بشریت تنها 1000 سال زمان دارد تا مکان زندگی جدیدی در فضا برای ... هشدار هاوکینگ: مهلت ۱۰۰۰ساله بشر برای ترک زمین! - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/603885/science/astronomy‎Cached20 نوامبر 2016 ... هشدار هاوکینگ: مهلت ۱۰۰۰ساله بشر برای ترک زمین! ... اما با گذشت زمان این احتمال قوی‌تر شده و در 1000 یا 10 هزار سال آینده به قطعیت نزدیک خواهد شد. هشدار: مهلت 1000 ساله بشر برای ترک زمین! - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/.../هشدار-مهلت-1000-ساله-بشر-برای-ترک-زمین/ هشدار: مهلت 1000 ساله بشر برای ترک زمین! پرفسور استفن هاوکینگ طی یک سخنرانی در مجمع دانشگاه آکسفورد هشدار داد که بشریت تنها 1000 سال زمان دارد تا مکان ... هشدار هاوکینگ:مهلت ۱۰۰۰ ساله بشر برای ترک زمین! - مجله سایت نیواگهی magazine.newagahi.ir/هشدار-هاوکینگمهلت-1000-ساله-بشر-برای-ترک-ز/ 20 نوامبر 2016 ... هشدار هاوکینگ:مهلت ۱۰۰۰ ساله بشر برای ترک زمین! این فیزیکدان مشهور انگلیسی معتقد است که انسان‌ها در هزاره بعدی دوام نخواهند آورد و برای بقا باید ... هشدار هاوکینگ:مهلت 1000 ساله بشر برای ترک زمین! | | linkchee.com/CEZCCAAAAAAIA/‎Cached31 دسامبر 2016 ... هشدار هاوکینگ:مهلت 1000 ساله بشر برای ترک زمین! اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید. به گزارش ایسنا،فیندلی این مقاله را در سال 1980م. و بلافاصله پس ... هشدار: مهلت ۱۰۰۰ ساله بشر برای ترک زمین! | مجله اینترنتی بروزترین ... berouztarin.ir/هشدار-مهلت-۱۰۰۰-ساله-بشر-برای-ترک-زمین/feed/ 20 نوامبر 2016 ... خبرگزاری ایسنا: پرفسور استفن هاوکینگ طی یک سخنرانی در مجمع دانشگاه آکسفورد هشدار داد که بشریت تنها ۱۰۰۰ سال زمان دارد تا مکان زندگی ...