مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اقدام متهورانه زن شجاع برای نجات جان نوزاد 6 ماهه+فیلم

[ad_1]

زن شجاع برای متوقف کردن سارق ماشین جانش را به خطر انداخت.

زن شجاع برای متوقف کردن سارق ماشین جانش را به خطر انداخت.

جوان؛  ویدئویی که به تازگی از یک دوربین مدار بسته در شمال شهر ملبورن استرالیا تهیه شده است عمل متهورانه یک زن شجاع را به تصویر می کشد. در این ویدئو این زن خود را روی کاپوت یک مرسدس گرانقیمت که به همراه یک نوزاد 6 ماهه داخل آن به سرقت رفته بود پرت می کند.
 پلیس استرالیا در خصوص این حادثه گفت: "سارق به همراه یک زن و یکی دیگر از همدستانشان در روبروی مدرسه پرسه می زدند. در لحظه وقوع سرقت یکی از اقوام این نوزاد خود را روی کاپوت خودرو پرت  می کند تا مانع سرقت شود اما علیرغم اقدام قهرمانانه اش حدود 400 متر پایین تر توسط سارق به پایین پرت می شود." گفتنی است خوشبختانه این خودرو ساعتی بعد به همراه این نوزاد در یک خیابان خلوت پیدا شد.
اقدام متهورانه زن شجاع برای نجات جان نوزاد 6 ماهه+فیلم
برای دانلود فیلم اینجا کلیک کنید

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

اقدام متهورانه زن شجاع برای نجات جان نوزاد ماههفیلم اقدام متهورانه زن شجاع برای نجات جان نوزاد ماههفیلم



لینک منبع :اقدام متهورانه زن شجاع برای نجات جان نوزاد 6 ماهه+فیلم

اقدام متهورانه زن شجاع برای نجات جان نوزاد 6 ماهه+فیلم - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/.../اقدام-متهورانه-زن-شجاع-برای-نجات-جان-نوزاد-6-ماهه-فیلم‎Cached20 نوامبر 2016 ... زن شجاع برای متوقف کردن سارق ماشین جانش را به خطر انداخت. اقدام متهورانه زن شجاع برای نجات جان نوزاد ۶ ماهه فیلم | خبر از ما www.khabarazma.com/423697 گفتنی است خوشبختانه این خودرو ساعتی بعد به همراه این نوزاد در یک خیابان خلوت پیدا شد. 1 اقدام متهورانه زن شجاع برای نجات جان نوزاد 6 ماهه+فیلم. برای دانلود فیلم ... اقدام متهورانه زن شجاع برای نجات جان نوزاد 6 ماهه+فیلم - نشرنامه nashrname.ir/.../detail?...اقدام+متهورانه+زن+شجاع...نجات+جان+نوزاد+6+ماهه%2Bفیلم زن شجاع برای متوقف کردن سارق ماشین جانش را به خطر انداخت. اقدام متهورانه زن شجاع برای نجات جان نوزاد 6 ماهه+فیلم - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../اقدام-متهورانه-زن-شجاع-برای-نجات-جان-نوزاد-6-ماههفیلم/ 18 آوریل 2017 ... ویدئویی که به تازگی از یک دوربین مدار بسته در شمال شهر ملبورن استرالیا تهیه شده است عمل متهورانه یک زن شجاع را به تصویر می کشد. اقدام متهورانه زن شجاع برای نجات جان نوزاد 6 ماهه+فیلم | سرویس خبری servicekhabari.com/256796 20 نوامبر 2016 ... زن شجاع برای متوقف کردن سارق ماشین جانش را به خطر انداخت. اقدام متهورانه زن شجاع برای نجات جان نوزاد 6 ماهه+فیلم - باشگاه ... - سرخط www.sarkhat.com/fa/news/142052689/‎Cached20 نوامبر 2016 ... به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی از یک دوربین مدار بسته در شمال شهر ملبورن استرالیا ... اقدام متهورانه زن شجاع برای نجات جان نوزاد 6 ماهه+فیلم - هدانا | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/28426884 اقدام متهورانه زن شجاع برای نجات جان نوزاد 6 ماهه+فیلم. زن شجاع برای متوقف کردن سارق ماشین جانش را به خطر انداخت. ... مشاهده خبر در سایت منتشر کننده. سایت های دیگر. اقدام متهورانه زن شجاع برای نجات جان نوزاد 6 ماهه+فیلم - تی نیوز tnews.ir/باشگاه-خبرنگاران/b10b74566576.html‎Cachedگفتنی است خوشبختانه این خودرو ساعتی بعد به همراه این نوزاد در یک خیابان خلوت پیدا شد. اقدام متهورانه زن شجاع برای نجات جان نوزاد 6 ماهه+فیلم ... خبرگزاری آریا - اقدام متهورانه زن شجاع برای نجات جان نوزاد 6 ماهه+فیلم www.aryanews.com/.../اقدام-متهورانه-زن-شجاع-برای-نجات-جان-نوزاد-6-ماههفیلم 20 نوامبر 2016 ... به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی از یک دوربین مدار بسته در شمال شهر ملبورن استرالیا ... اقدام متهورانه زن شجاع برای نجات جان نوزاد ۶ ماهه+فیلم - خبرگزاری جنبش ... jonbeshjavan.ir/اقدام-متهورانه-زن-شجاع-برای-نجات-جان-نو/ 21 نوامبر 2016 ... اقدام متهورانه زن شجاع برای نجات جان نوزاد ۶ ماهه+فیلم ... کلیدواژه ها : 6,اخبار مهم,اقدام, برای,جان,جنبش نیوز,خبرگزاری جنبش جوان,زن,شجاع,ماههفیلم ...