مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

۲۰ درصد شارژ بیشتر باتری با حذف اپلیکیشن فیسبوک

[ad_1]

موضوع شارژدهی باتری گوشی‌های هوشمند اهمیت زیادی دارد. از همین رو حذف برخی اپلیکیشن‌های ارزش عمر باتری بیشتر را دارد.

چند سالی است بسیاری از کارشناسان اعلام می‌کنند اپلیکیشن فیس‌بوک یکی از گزینه‌هایی است که شارژدهی باتری را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد. سال گذشته فیس‌بوک نیز با تائید این ادعا اعلام کرد نسخه‌ی آپدیت شده‌ی این اپلیکیشن دیگر از مشکل مورد نظر رنج نمی‌برد.

اما امروز به نظر می‌رسد همچنان کاربران دستگاه‌های اندرویدی با مشکل گذشته دست‌به‌گریبان هستند و علت این معضل نصب اپلیکیشن فیس‌بوک است.

Tech World Zone اخیرا با استفاده از اپلیکیشن Metal (یکی از جایگزین‌های فیس‌بوک یا توییتر) آزمایش جالبی را از نصب اپلیکیشن فیس‌بوک روی گوشی نکسوس 6 پی انجام داده است. نتایج این آزمایش به مدت یک هفته بررسی شده است که با حذف اپلیکیشن فیس‌بوک، میزان شارژدهی باتری در هر روز ۲۰ درصد بیشتر شده است. بعد از حذف این اپلیکیشن، علاوه بر بهبود مشکل باتری، عملکرد گوشی اندرویدی نیز بهتر از قبل می‌شود.

در حالی که بخش باتری اندروید نمی‌تواند اطلاعات دقیقی از میزان انرژی مصرف‌شده توسط اپلیکیشن فیس‌بوک نشان دهد؛ اما حتی اگر گوشی مورد نظر به اینترنت وصل نباشد، همچنان اپلیکیشن فیس‌بوک در حال کار است.

با اینکه فیس‌بوک بیانیه‌ی جدیدی صادر کرده است؛ اما به نظر می‌رسد بحث مشکل عملکرد گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی همچنان باقی است. در ادامه می‌توانید بیانیه‌ی فیس‌بوک را مشاهده کنید که مستقیما به مشکل باتری اشاره‌ای نشده است:

اخیرا گزارش‌هایی از مشکل سرعت اپلیکیشن خود روی پلتفرم اندروید داشته‌ایم. ما در حال بررسی موضوع هستیم و در اسرع وقت به‌روزرسانی جدید منتشر خواهد شد. ما روی بهبود این وضعیت تمرکز ویژه‌ای داریم.

سخنگوی فیسبوک

اگر تمایل دارید همیشه به حساب فیس‌بوک خود دسترسی داشته باشید و از طرف دیگر میزان شارژدهی باتری اهمیت دارد؛ بهتر است اپلیکیشن فیس‌بوک را حذف  و همیشه با استفاده از مرورگر گوشی، سایت فیس‌بوک را باز کنید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

لینکدونی سافت تماشا کنید دور زدن قفل گوشی های آیفون بدون نیاز به پسورد و یا اثر انگشت دیروز فیس بوک زومیت فیس‌بوک با تصاحب یک استارتاپ فعال دیگر در زمینه‌ی شناسایی چهره، نشان داد که همچنان ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …دنیای موبایل ،دنیای موبایل و کامپیوتر،دنیای موبایل و تبلت،دنیای موبایل،دنیای قویترین نرم افزار ردیابی ، مکان یابی و مانیتورینگ …مکان یابی سالمندان با سامانه نظارت آزاد، سالمندان خود را در هر زمان و هر لحظه کنترل نقد و بررسی تخصصی گوشی گلکسی سامسونگ؛ …همان گونه که از مشخصات نیز پیداست شارژر این گوشی از قدرت کافی برای شارژ سریع گوشی بهره سوالات آندرویدی خود را بپرسید همراه با سوال عمومیآموزشسوالات آندرویدی خود را بپرسید همراه با ۲۰ سوال عمومینقد و بررسی تخصصی گوشی گلکسی اس …در اوایل اسفند ماه سال بود که شرکت سامسونگ از گوشی پرچم‌دار جدید خود با نام گلکسی اس آموزش ثبت نام در توییترآموزش ثبت نام در توییتر یکی از معروف ترین شبکه های اجتماعی که بعد از فیسبوک بسیار چیز که لازم است در مورد گلکسی اس سامسونگ …با بهره‌گیری از سخت‌افزاری با طراحی کاملاً جدید، نرم‌افزار به‌روز شده و تغییر شگفت انگیز جدیدترین آموزش ها اخبار آی تی و …طبق آمار هم اکنون حدود درصد از مردم دنیا از گوشی های هوشمند استفاده می کنند در این لینکدونی سافت تماشا کنید دور زدن قفل گوشی های آیفون بدون نیاز به پسورد و یا اثر انگشت دیروز مشکلات گلکسی و راه‌ های حل آن‌ها دیجی رو سامسونگ بهترین گوشی‌های سری گلکسی خود را روانه بازار کرده است گوشی‌های و با فیسبوک فیس‌بوک با تصاحب یک استارتاپ فعال دیگر در زمینه‌ی شناسایی چهره، نشان داد که همچنان در مسیر مقایسه گلکسی اس اج و آیفون اس پلاس رای گیری مقایسه مقایسه گلکسی اس اج و آیفون اس پلاس نمایشگر هر دو گوشی با نمایشگرهای ۵۵ اینچی، فضای دید آموزشگاه آنلاین مرجع کامل آموزش آنلاین همه نوع آموزشی در طراحی سایت در قسمت اول در این سری آموزشی بیشتر به نکات میپردازیم و تمرکز روی پروژه خاصی ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر دنیای موبایل ،دنیای موبایل و کامپیوتر،دنیای موبایل و تبلت،دنیای موبایل،دنیای موبایل سوالات آندرویدی خود را بپرسید همراه با ۲۰ سوال عمومی آموزش سوالات آندرویدی خود را بپرسید همراه با ۲۰ سوال عمومی چیز که لازم است در مورد گلکسی اس سامسونگ بدانید با بهره‌گیری از سخت‌افزاری با طراحی کاملاً جدید، نرم‌افزار به‌روز شده و تغییر مسیری جالب شگفت انگیز جدیدترین آموزش ها اخبار آی تی و تکنولوژی طبق آمار هم اکنون حدود درصد از مردم دنیا از گوشی های هوشمند استفاده می کنند در این میان بررسی مرورگر وب دنیا؟ کدام یک برترند؟ ، آموزش خانه آموزش بررسی ۵ مرورگر وب دنیا؟ کدام یک برترند؟ ، ، ، و جایزه



لینک منبع :۲۰ درصد شارژ بیشتر باتری با حذف اپلیکیشن فیسبوک

۲۰ درصد شارژ بیشتر باتری با حذف اپلیکیشن فیسبوک - زومیت www.zoomit.ir/.../20-percent-more-battery-life-remove-facebook-app/‎Cached21 نوامبر 2016 ... نتایج این آزمایش به مدت یک هفته بررسی شده است که با حذف اپلیکیشن فیس‌بوک، میزان شارژدهی باتری در هر روز ۲۰ درصد بیشتر شده است. ۲۰ درصد شارژ بیشتر باتری با حذف اپلیکیشن فیسبوک www.asreertebat.com/.../۲۰-درصد-شارژ-بیشتر-باتری-با-حذف-اپلیکیشن-فیسبوک‎Cached21 نوامبر 2016 ... موضوع شارژدهی باتری گوشی‌های هوشمند اهمیت زیادی دارد. از همین رو حذف برخی اپلیکیشن‌های ارزش عمر باتری بیشتر را دارد. ۲۰ درصد شارژ بیشتر باتری با حذف اپلیکیشن فیسبوک - اکسیر ... www.xeer.ir/شارژ-بیشتر-باتری-با-حذف-فیسبوک/‎Cached21 نوامبر 2016 ... موضوع شارژدهی باتری گوشی های هوشمند اهمیت زیادی دارد. از همین رو حذف برخی اپلیکیشن های ارزش عمر باتری بیشتر را دارد. چند سالی است بسیاری از ... ۲۰ درصد شارژ بیشتر باتری با حذف اپلیکیشن فیسبوک linkdoni.soft98.ir/4088-۲۰-درصد-شارژ-بیشتر-باتری-با-حذف-اپلیکیشن-فیسبوک.html ۲۰ درصد شارژ بیشتر باتری با حذف اپلیکیشن فیسبوک. ۲۰ درصد شارژ بیشتر باتری با حذف اپلیکیشن فیسبوک | تولید ... https://www.pinterest.com/pin/678988081290053740/‎Cached۲۰ درصد شارژ بیشتر باتری با حذف اپلیکیشن فیسبوک. ۲۰ درصد شارژ بیشتر باتری با حذف اپلیکیشن فیسبوک https://hammihan.com/post/13210884‎Cached۲۰ درصد شارژ بیشتر باتری با حذف اپلیکیشن فیسبوک. 20 درصد شارژ بیشتر باتری با حذف اپلیکیشن فیسبوک - زومیت ... khabarfarsi.com/u/28427777 21 نوامبر 2016 ... 20 درصد شارژ بیشتر باتری با حذف اپلیکیشن فیسبوک ... با وجودی که پرونده های قاچاق با ارزش پائین توسط تعزیرات رسیدگی می شود ولی ... ۲۰ درصد شارژ بیشتر باتری با حذف اپلیکیشن فیسبوک - اتاق خبر 24 worldcup.tnews.ir/اتاق-خبر-24/e0df74587734.html 21 نوامبر 2016 ... موضوع شارژدهی باتری گوشی های هوشمند اهمیت زیادی دارد. از همین رو حذف برخی اپلیکیشن های ارزش عمر باتری بیشتر را دارد. ۲۰ درصد شارژ بیشتر باتری با حذف اپلیکیشن فیسبوک - ایران شاین ariamtwo.rzb.iranshine.ir/post469993.html ۲۰ درصد شارژ بیشتر باتری با حذف اپلیکیشن فیسبوک. موضوع شارژدهی باتری گوشی‌های هوشمند اهمیت زیادی دارد. از همین رو حذف برخی اپلیکیشن‌های ارزش عمر باتری ... ۲۰ درصد شارژ بیشتر باتری با حذف اپلیکیشن فیسبوک ariamtwo.rzb.blogka.ir/post466130.html ۲۰ درصد شارژ بیشتر باتری با حذف اپلیکیشن فیسبوک. موضوع شارژدهی باتری گوشی‌های هوشمند اهمیت زیادی دارد. از همین رو حذف برخی اپلیکیشن‌های ارزش عمر باتری ...