مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کاخ سفید به سبک دونالد ترامپ برای سال 2020

[ad_1]

وب‌سایت معماری آرل: انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در چند روز گذشته سوژه ای بزرگ و رنگین بوده که تمام قشرهای فرهنگی، هنری، اقتصادی، سیاسی و ... درگیر خود کرده است. حتی این اتفاق هم در عالم معماری گزیده های جالبی را به نمایش گذاشته و دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب را بیش از پیش در  عرصه رسانه به نمایش گذاشته است.

 

کاخ سفید به سبک دونالد ترامپ برای سال 2020 

البته اگر ویژگی های این شخص نبود، شاید هرگز چنین سوژه هایی به وجود نمی آمد. طرح کاخ سفید با تأثیرپذیری از صحبت های ترامپ مبنی بر کشیدن دیوار عظیم مابین مرز مکزیک و آمریکا ارائه شده و ذهنیت ترامپ را با توجه به هدایت کشور در چنین مکانی به رشته تصویر درآورده.

 

 کاخ سفید به سبک دونالد ترامپ برای سال 2020


استودیو طراحی 3.14  به همراه هنرمند اهل کاتالان، ویکتور انریخ عکس هوایی از کاخ سفید در سال  2020 را به وسیله هنر تصویرسازی خلق کرده تا بخشی از ویژگی های رفتاری رئیس جمهور منتخب آمریکا را به تصویر بکشد.

 

این تصویرسازی شمایلی از پایان فعالیت های رئیس جمهوری فعلی آمریکا در یک دوره هدایت ممکلت است. انریخ به شیوه ای کنایه آمیز کاخ سفید فعلی را مانند یک ویلای تفریحی بزرگ به نمایش گذاشته که 13 طبقه داشته و همه این طبقات کپی های سطحی و تکراری از ساختمان اولیه به شمار می روند. این تصاویر هم مانند تمام خبرهای هفته های گذشته سوژه ای جالب و سرگرم کننده از شروع کار این سناتور اهل نیویورک می باشد.

 

کاخ سفید به سبک دونالد ترامپ برای سال 2020 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

الف تصاویر افتتاح هتل ترامپ نزدیک کاخ سفیددونالد ترامپ نامزد حزب جمهوری خواه امریکا روز گذشته هتل جدید بین المللی خود را در عصر ایران نان‌ها ویتامینی می‌شوند بزرگ ترین پیتزا تلفنی دنیا به ایران می آید علی لاریجانی نتیجه انتخابات آمریکا؛ ترامپ رئیس جمهور شدآمریکاترامپرئیسجمهورشد کاخ سفید هضم پیروزی ترامپ دشوار است جاش ارنست سخنگوی کاخ سفید درباره پیروزی معماری دکوراسیون داخلیکاخ سفید به سبک دونالد ترامپ برای سال انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در چند هفته الف اظهارات اوباما درباره مناظره ترامپ و کلینتوننظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر معروفترین آشپز دنیا جدید ترین این بخش طوفان خورشیدی در سال میلادی رخ می دهد؟ ساختمان فوق العاده محکم و طراحی داخلی و نمای داروخانه به سبک مدرن معماری این داروخانه، در آتن پایتخت یونان قرار دارد و توسط گروه معماری طراحی و اجرا همه چیز در مورد قلب انسان جدید ترین این بخش طوفان خورشیدی در سال میلادی رخ می دهد؟ ساختمان فوق العاده محکم و پول نیوز مانند بسیار از پروژه های قبلی منصوری، این بار هم رنگ مشکی برای پروژه انتخاب شده استمجموعه فضاهای فرهنگی معماری، دکوراسیون داخلی ، …با توجه به پر رفت و آمد بودن شهر میامی، نیاز به یک مکان فرهنگی برای مرمدم منطقه لازم و الف تصاویر افتتاح هتل ترامپ نزدیک کاخ سفید دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوری خواه امریکا روز گذشته هتل جدید بین المللی خود را در واشنگتن و عصر ایران نان‌ها ویتامینی می‌شوند بزرگ ترین پیتزا تلفنی دنیا به ایران می آید علی لاریجانیحساب ها نتیجه انتخابات آمریکا؛ ترامپ رئیس جمهور شد ترامپرئیسجمهورشد کاخ سفید هضم پیروزی ترامپ دشوار است «جاش ارنست» سخنگوی کاخ سفید درباره پیروزی «دونالد الف اظهارات اوباما درباره مناظره ترامپ و کلینتون رئیس‌ جمهور آمریکا در اولین واکنش به مناظره نامزدهای جمهوریخواه و دموکرات گفت مناظره نشان معماری دکوراسیون داخلی کاخ سفید به سبک دونالد ترامپ برای سال انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در چند هفته گذشته معروفترین آشپز دنیا جدید ترین این بخش طوفان خورشیدی در سال میلادی رخ می دهد؟ ساختمان فوق العاده محکم و مقاوم طراحی داخلی و نمای داروخانه به سبک مدرن معماری، دکوراسیون این داروخانه، در آتن پایتخت یونان قرار دارد و توسط گروه معماری طراحی و اجرا شده است همه چیز در مورد قلب انسان جدید ترین این بخش طوفان خورشیدی در سال میلادی رخ می دهد؟ ساختمان فوق العاده محکم و مقاوم پول نیوز مانند بسیار از پروژه های قبلی منصوری، این بار هم رنگ مشکی برای پروژه انتخاب شده است



لینک منبع :کاخ سفید به سبک دونالد ترامپ برای سال 2020

Images for کاخ سفید به سبک دونالد ترامپ برای سال 2020 کاخ سفید به سبک دونالد ترامپ برای سال 2020 - برترین ها www.bartarinha.ir/.../کاخ-سفید-به-سبک-دونالد-ترامپ-برای-سال-2020‎Cached21 نوامبر 2016 ... استودیو طراحی 3.14 به همراه هنرمند اهل کاتالان، ویکتور انریخ عکس هوایی از کاخ سفید در سال 2020 را به وسیله هنر تصویرسازی خلق کرده تا بخشی از ... کاخ سفید به سبک دونالد ترامپ برای سال 2020 +تصاویر - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../کاخ-سفید-به-سبک-دونالد-ترامپ-برای-سال-2020-ت.html‎Cached23 نوامبر 2016 ... کاخ سفید به سبک دونالد ترامپ. استودیو طراحی 3.14 به همراه هنرمند اهل کاتالان، ویکتور انریخ عکس هوایی از کاخ سفید در سال 2020 را به وسیله هنر ... کاخ سفید به سبک دونالد ترامپ برای سال 2020 +تصاویر - - خوش آب و هوا www.goodclimate.ir/.../kakhsfydbhsbkdvnaldtrampbraysal2020t.html کاخ سفید به سبک دونالد ترامپ برای سال 2020 +تصاویر - menuپنج شنبه 04 / 03 / 96 تازه های دکوراسیون تازه های دکوراسیون تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 / 11 ... کاخ سفید به سبک دونالد ترامپ برای سال 2020 + عکس - بازار خبر | دمادم https://damadam.ir/.../کاخ-سفید-به-سبک-دونالد-ترامپ-برای-سال-2020.../4335373 استودیو طراحی 3.14 به همراه هنرمند اهل کاتالان، ویکتور انریخ عکس هوایی از کاخ سفید در سال 2020 را به وسیله هنر تصویرسازی خلق کرده تا بخشی از ویژگی ... کاخ سفید به سبک دونالد ترامپ برای سال 2020 - گذار نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/28448619 21 نوامبر 2016 ... کاخ سفید به سبک دونالد ترامپ برای سال 2020. وب سایت معماری آرل: انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در چند روز گذشته سوژه ای بزرگ و رنگین بوده که ... کاخ سفید به سبک دونالد ترامپ برای سال 2020 آکا - onvansho onvansho.ir/.../کاخ-سفید-به-سبک-دونالد-ترامپ-برای-سال-2020-آکا.html کاخ سفید به سبک دونالد ترامپ برای سال 2020 ۱۳۹۵ ۸ ۲۶ انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در . تقلای جمهوری‌خواهان برای ممانعت از بازنگری ترامپ در روابط همزمان با تلاش ... کاخ سفید به سبک دونالد ترامپ برای سال 2020 - بازار خبر www.news-bazar.com/.../--کاخ-سفید-به-سبک-دونالد-ترامپ-برای-سال-2020- کاخ سفید به سبک دونالد ترامپ برای سال 2020. دوشنبه 01 آذر 1395 09:05 ۶۵ روز و ۳ ساعت پیش برترین ها 0 0. کاخ سفید به سبک دونالد ترامپ برای سال 2020 ... کاخ سفید به سبک دونالد ترامپ برای سال 2020 | عمران نیوز | مرجع ... www.omrannews.ir/.../کاخ%20سفید%20به%20سبک%20دونالد%20ترامپ%20برای%20سال%20... طراحی باغ دماوند اعتماد اثر فیروز فیروز · دوشنبه های هنرهای تجسمی: اینجا که منم! خلاقیت در طراحی نمای بیرونی ساختمان · کنسل شدن برنامه هم اندیشی روز چهارشنبه 18 ... برج ریاست جمهوری ترامپ در سال 2020 - ستاوین setavin.com/2043-برج-ریاست-جمهوری-ترامپ-در-سال-2020‎Cachedدر واکنش به پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات اخیر ریاست جمهوری آمریکا طراحان هم دست به کار ... از نظر او کاخ سفید به سبک ترامپ می‌تواند چنین آینده ای داشته باشد.