مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کره جنوبی اطلاعات به گوگل مپ نمی‌دهد

[ad_1]

وب‌سایت آی تی ایران: کره جنوبی درخواست گوگل برای ارائه اطلاعات  مربوط به نقشه نگاری کشورش را رد کرد.

 کره جنوبی اطلاعات به گوگل مپ نمی‌دهد

 

وزیر کشور کره جنوبی اذعان کرد که به دلایل امنیتی ارائه اطلاعات نقشه نگاری محلی به شرکت گوکل، به نفع کشورش نیست. طبق قوانین کره جنوبی، عرضه اطلاعات نقشه نگاری به خصوص نقشه مکان‌هایی مانند تسهیلات نظامی به یک کشور خارجی ممنوع است.

گوگل هم اکنون اطلاعات سرویس‌های نقشه نگاری منطقه‌ایی خود را از مرکزهای مستقر در خارج از کشور کره جنوبی دریافت می‌کند و این محدودیت‌ها باعث شده است تا این شرکت نتواند خدماتی همچون مسیریابی رانندگی و یا پیاده روی را در این کشور ارائه کند.

مردم کشور کره در رابطه با این موضوع دو دسته شده‌اند. عده‌ایی عنوان کرده‌اند که کره باید به منظور پیشرفت و ارائه سرویس های به روز و جدید با گوگل همکاری کند ، در حالیکه مخالفان ادعا کرده‌اند که ارائه اطلاعات به یک شرکت خارجی، خیانت به شرکت‌های داخلی و سرویس‌های آنهاست.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

رکورد دار بازی کلش اف کلنز در ایران کیست؟ …بدون شک اسم بازی مهیج و مشهور کلش اف کلنز به گوش همۀ شما خورده است که اخیرآ در بین دانلود انیمیشن و کارتون پویانمایی مینیون‌ ها محصول سال ۲۰۱۵ به کارگردانی کیل بالدا و پیئر کافین ساخته اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …نمونه رزومه کاریسوالات مصاحبه استخدامیاخبار روز اخباراخبار علمیاخبار آموزشی الف هخامنشی گرایی ضدیت با تاریخ کهن ایرانی استبه راحتی مورد پذیرش واقع شود اما این روایت در کتابهای تاریخی و درسی ما به راحتی تکرار بافران بافرانحتما تاکنون چشمتان به درخت پله های مسجد آدینه افتاده است درختچه جوان روی پله های مسجد رکورد دار بازی کلش اف کلنز در ایران کیست؟ تصاویر بدون شک اسم بازی مهیج و مشهور کلش اف کلنز به گوش همۀ شما خورده است که اخیرآ در بین علاقه دانلود انیمیشن و کارتون پویانمایی مینیون‌ ها محصول سال ۲۰۱۵ به کارگردانی کیل بالدا و پیئر کافین ساخته شده است اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار تکنولوژی نمونه رزومه کاریسوالات مصاحبه استخدامیاخبار روز اخباراخبار علمیاخبار آموزشیرزومه کاری بافران بافران بافران اِخ دهی است از بخش حومه ٔ شهرستان نائین که در هزارگزی جنوب خاور نایین متصل به الف هخامنشی گرایی ضدیت با تاریخ کهن ایرانی است به راحتی مورد پذیرش واقع شود اما این روایت در کتابهای تاریخی و درسی ما به راحتی تکرار می شود



لینک منبع :کره جنوبی اطلاعات به گوگل مپ نمی‌دهد

کره جنوبی اطلاعات به گوگل مپ نمی‌دهد | ITIRAN itiran.com/کره-جنوبی-اطلاعات-به-گوگل-مپ-نمی‌دهد-‎Cached18 نوامبر 2016 ... کره جنوبی درخواست گوگل برای ارائه اطلاعات مربوط به نقشه نگاری کشورش را رد کرد . کره جنوبی اطلاعات به گوگل مپ نمی‌دهد - روزنامه دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/news/1080162 21 نوامبر 2016 ... آی تی ایران: کره جنوبی درخواست گوگل برای ارائه اطلاعات مربوط به نقشه نگاری کشورش را رد کرد. وزیر کشور کره‌جنوبی اعلام کرد که به دلایل ... کره جنوبی اطلاعات به گوگل مپ نمی‌دهد - گذارنیوز | دمادم https://damadam.ir/news/کره-جنوبی-اطلاعات-به-گوگل-مپ-نمی‌دهد/4313139 وب‌سایت آی تی ایران: کره جنوبی درخواست گوگل برای ارائه اطلاعات مربوط به نقشه نگاری کشورش را رد کرد. وزیر کشور کره جنوبی اذعان کرد که به دلایل ... کره جنوبی اطلاعات به گوگل مپ نمی‌دهد - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/.../کره-جنوبی-اطلاعات-به-گوگل-مپ-نمی‌دهد/ وزیر کشور کره جنوبی اذعان کرد که به دلایل امنیتی ارائه اطلاعات نقشه نگاری محلی به شرکت گوکل، به نفع کشورش نیست. طبق قوانین کره جنوبی، عرضه اطلاعات ... کره جنوبی اطلاعات به گوگل مپ نمی‌دهد - تکنونیوز techno-news.ir/1395/08/29/کره-جنوبی-اطلاعات-به-گوگل-مپ-نمی‌دهد/ 19 نوامبر 2016 ... کره جنوبی درخواست گوگل برای ارائه اطلاعات مربوط به نقشه نگاری کشورش را رد کرد . وزیر کشور کره جنوبی اذعان کرد که به دلایل امنیتی ارائه ... | کره جنوبی اطلاعات به گوگل مپ نمی‌دهد www.topitnews.ir/?aid=12519 وزیر کشور کره جنوبی اذعان کرد که به دلایل امنیتی ارائه اطلاعات نقشه نگاری محلی به شرکت گوکل، به نفع کشورش نیست. طبق قوانین کره جنوبی، عرضه اطلاعات ... اخبار پارسیک - کره جنوبی اطلاعات به گوگل مپ نمی‌دهد news.parseek.com/Url/?id=13257067 کره جنوبی اطلاعات به گوگل مپ نمی‌دهد. ردیابی بابانوئل با گوگل مپ - برترین ها 94.182.146.175/fa/news/447638/ردیابی-بابانوئل-با-گوگل-مپ Rating: 18% - 567 reviews 24 دسامبر 2016 ... گوگل با افزودن برنامه‌های متنوع روی نقشه خود به شما اجازه می‌دهد تا امشب با ... ردیابی بابانوئل با گوگل مپ ... کره جنوبی اطلاعات به گوگل مپ نمی‌دهد. 10 مکانی که google map هرگز به شما نشان نخواهد داد (+عکس) - عصر ایران www.asriran.com/.../10-مکانی-که-google-map-هرگز-به-شما-نشان-نخواهد-داد-عکس‎Cached Similarاین فرودگاه در گوگل مپ به صورت یک تکه ی سفید بزرگ مشخص می شود و شما به هنگام ... ژاپن را در خود جای داده است و منطقه مهم مرزی بین ژاپن و کره جنوبی به شمار می آید. سانسور نقشه - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/سانسور_نقشه‎Cached Similarسانسور نقشه به روش پنهان‌سازی نقاط حساس و استراتژیک در نقشه گفته می‌شود که معمولا ... کره جنوبی کاخ ریاست جمهوری و نقاط حساس را برای جلوگیری از سواستفاده کره شمالی ... سانسور در گوگل مپ با رنگ کردن بخش‌هایی به رنگ خاکستری یا استفاده از ... بارگذاری پرونده · صفحه‌های ویژه · پیوند پایدار · اطلاعات صفحه · آیتم ویکی‌داده ...