مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

100 بنای جذابِ معماری جهان (3)

[ad_1]

وب‌سایت روزیاتو: در بخش اول و بخش دوم این نوشته، با فهرستی از جذاب ترین بناهای معماری جهان آشنا شدیم. در این نوشته نیز بخش دیگری را به همراه تصاویرشان بر خواهیم شمرد. با بخش سوم از این مجموعه با ما همراه باشید:

60- ساختمان نعلبکی شکل فرودگاه «اسپیس پورت» که توسط «فاستر و شرکا» طراحی شده بنایی شبیه به یک سفینه بر روی سطح زمین را به وجود آورده است. این بنا در فاصله صحرای نیومکزیکو و آمریکا واقع شده است.

 

 جذاب ترین بناهای معماری جهان [بخش سوم]

 



59- «برج تکامل مسکو» که همانند روبانی پیچیده شده و ساختاری شبیه به «دی اِن اِی» دارد.

 

 جذاب ترین بناهای معماری جهان [بخش سوم]

 



58- «ایستگاه موریش کوالامپور» با طاق و مناره های قوسی شکل و تزئین شده را شاهد هستید که توسط معماری به نام «اِی بی. هوباک» طراحی شده است.

 

 جذاب ترین بناهای معماری جهان [بخش سوم]

 

 

57- در نزدیکی شهر کوچک «رونچمپ» فرانسه، شاهکار قرن بیستمی را از معمار پرآوازه جهان لوکوربوزیه به نام Chapelle La Notre Dame du Haut ملاحظه می کنید.

 

 جذاب ترین بناهای معماری جهان [بخش سوم]

 


 

56- خانه های شریفی ها در تهران را می بینید که اتاق های آن برای دیده شدن مناظر اطراف تا ۹۰ درجه به طرفین می چرخد.

 

 جذاب ترین بناهای معماری جهان [بخش سوم]

 



55- در خیابان اول بلیگ شهر سیدنی، آسمانخراشی مدرن به ارتفاع حدود ۱۴۰ متر را مشاهده می کنید. این بنا برای افرادی که در داخل آن قرار می گیرند، منظره ای خیره کننده دارد.

 

 جذاب ترین بناهای معماری جهان [بخش سوم]

 



54- ساختمان مرکزی برند «لویی ویتان» را در میان انبوهی از شیشه در پارک Bois de Boulogne شهر پاریس شاهد هستید.

 

جذاب ترین بناهای معماری جهان [بخش سوم]

 



53- اگر به بالای ساختمان مرکز تجاری نیویورک در ایستگاه PATH نگاهی بیاندازید شاهکاری از تلاقی استیل و بتن را در طرح زیبای معمار اسپانیایی «سانتیاگو کالاتراوا» را شاهد خواهید بود.

 

جذاب ترین بناهای معماری جهان [بخش سوم]

 



52- بنای Matrimandir در Pondicherry هند را می بینید که انعکاسی از آرامش اطراف است و برای آموزش های یوگا از این سکوت استفاده می شود.

 

جذاب ترین بناهای معماری جهان [بخش سوم]

 



51- ساختمان هتل «مونت کالم» لندن را ملاحظه می کنید که هر بیننده ای را با توهم بصری مواجه می کند.

 

جذاب ترین بناهای معماری جهان [بخش سوم]

 



50- کتابخانه «اسکندریه مصر» را شاهد هستید که در آن بیش از ۴ میلیون کتاب گنجانده شده است.

 

جذاب ترین بناهای معماری جهان [بخش سوم]

 



49- تصویر «بریتیش لایبرری» بزرگ ترین مجموعه کتاب های جهان را شاهد هستید که توسط «کالین سنت جان ویلسن» با پله های موجدار، قفسه های شیشه ای و درخشنده و خطوط تیز طراحی شده است.

 

جذاب ترین بناهای معماری جهان [بخش سوم]

 



48- موزه «ارداپگارد» در نزدیکی Jægersborg Dyrehave در کشور دانمارک با طراحی بی نظیر معمار معروف «ظاها حدید» را می بینید. بتون های سیاه رنگ این بنا با تغییر وضعیت جوی به خاکستری، تغییر رنگ می دهند.

 

جذاب ترین بناهای معماری جهان [بخش سوم]

 



47- مرکز «ژرژ پمپیدو» در پاریس را ملاحظه می کنید. این مرکز که مجهز به موزه هنرهای معاصر، مرکز موسیقی و کتابخانه عمومی نیز است توسط «ریچارد راجرز» و «رنزو پیانو» طراحی شده.

 

جذاب ترین بناهای معماری جهان [بخش سوم]

 



46- سالن کنفرانس و همایش «کلاید» یا «The Armadillo» در گلاسکوی اسکاتلند، از زیباترین مکان هایی است که علاقمندان می توانند در مرزهای شمالی از اجرای یک کنسرت در آن لذت ببرند.

 

جذاب ترین بناهای معماری جهان [بخش سوم]

 



45- مرکز دایره ای «کانجو» در چین را می بینید که شبیه به یک شیرینی دونات است. این مکان با نمای جذاب خود، بزرگ ترین مرکز تجاری پلاستیک خام جهان به شمار می آید.

 

جذاب ترین بناهای معماری جهان [بخش سوم]

 



44- فرودگاه «مستیا» در گرجستان که در آن اقامتگاه های مخصوص اسکی برای بازدیدکنندگان تعبیه شده. این مکان تنها درعرض سه ماه ساخته شد.

 

جذاب ترین بناهای معماری جهان [بخش سوم]

 



43- «ساختمان جدید دانشکده جان جی» در شهر نیویورک، یکی از بناهایی است که هر آنچه یک دانشجو ممکن است به آن نیاز داشته باشد از آزمایشگاه، آشپزخانه و سایر امکانات را در اختیار او قرار می دهد.

 

جذاب ترین بناهای معماری جهان [بخش سوم] 

 



42- موزه منحنی شکل La Cité du Vin در شهر بوردوی فرانسه را شاهد هستید که توسط گروه معماران XTU طراحی شده است.

 

جذاب ترین بناهای معماری جهان [بخش سوم]

 



41- موزه سمبلیک «سلیمان رابرت گوگنهایم نیویورک» در شهر نیویورک را ملاحظه می کنید که توسط معمار بزرگ آمریکایی، «فرانک لوید رایت» طراحی شده و منظره زیبایی در بخش شرقی این شهر به وجود آورده است.

 

جذاب ترین بناهای معماری جهان [بخش سوم] 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پانزده مکان بی نظیر معماری جهان عکسمکعب آبی طرحی که تا به حال نظیر آن دیده نشده، طرحی که اولین بار با نقش های تراشیده جذاب ترین زن جهان توسط مجله زیبایی معرفی شد …میلا کانیس هنرپیشه مطرح و سرشناس هالیوودی توانست عنوان جذاب ترین زن دنیا را به خود پارسی نیوزخبرگزاری فارس با پیروزی پر گل آرسنال مقابل بازل و تساوی سن ژرمن توپچی‌ها به عنوان نقــــــش نگـــــــار بزرگترین بانک اطلاعاتی معماری و نقــــــش نگـــــــار بزرگترین بانک اطلاعاتی معماری و عمران بزرگترین بانک اطلاعاتی یزد اولین شهر خشتی و دومین شهر تاریخی جهان …یزد اولین شهر خشتی و دومین شهر تاریخی جهان بعد از شهر ونیز ایتالیاست همین دو ویژگی آشنایی با شهر ممنوعه شهر ممنوعه ؛ مجموعه معماریهای باستانی درخشان و سحرآمیز چین در مرکز بجینگ عکسهای زیباترین و جذاب ترین زنان معروف دنیا در …مجله ماکسیم فهرست جذاب ترین زنان سال جهان را منتشر کردبه گزارش پارس ناز در این فهرست معمارکده معماری مدرنمعماریمدرنمعماران موقعیت هایدلبرگ، آلمان کارفرما مساحت پروژه دانلود رایگان مقالات عمران و معماریمهندسی معماریمهندسی عمران مهندسی ساختمانمقالات مهندسیدانلود رایگان مقالات عصر ایران سایت تحلیلی خبری ایرانیان سراسر جهان خبرهای علمی فرهنگی هنری ورزشی سیاسی و در عصرایران پانزده مکان بی نظیر معماری جهان عکس مکعب آبی طرحی که تا به حال نظیر آن دیده نشده، طرحی که اولین بار با نقش های تراشیده شده بر جذاب ترین زن جهان توسط مجله زیبایی معرفی شد عکس میلا کانیس هنرپیشه مطرح و سرشناس هالیوودی توانست عنوان جذاب ترین زن دنیا را به خود اختصاص پارسی نیوز «خبرگزاری فارس» با پیروزی پر گل آرسنال مقابل بازل و تساوی سن ژرمن توپچی‌ها به عنوان تیم اول نقــــــش نگـــــــار بزرگترین بانک اطلاعاتی معماری و عمران نقــــــش نگـــــــار بزرگترین بانک اطلاعاتی معماری و عمران بزرگترین بانک اطلاعاتی یزد اولین شهر خشتی و دومین شهر تاریخی جهان تصاویر لست سکند یزد اولین شهر خشتی و دومین شهر تاریخی جهان بعد از شهر ونیز ایتالیاست همین دو ویژگی کافی است آشنایی با شهر ممنوعه شهر ممنوعه ؛ مجموعه معماریهای باستانی درخشان و سحرآمیز چین در مرکز بجینگ پکن دانلود رایگان مقالات عمران و معماری مهندسی معماریمهندسی عمران مهندسی ساختمانمقالات مهندسیدانلود رایگان مقالات مهندسی عکسهای زیباترین و جذاب ترین زنان معروف دنیا در سال مجله ماکسیم فهرست جذاب ترین زنان سال جهان را منتشر کردبه گزارش پارس ناز در این فهرست رزی کارشناس رسمی دادگستری رشته راه وساختمان مطالب مفید برای کارشناس رسمی دادگستری رشته راه وساختمان مطالب مفید برای رشته معماری نمونه سوالات معماری جهان خلاصه کتاب معماری جهان شاهکارهای معماری جهان زیباترین معماری جهان اشنایی با معماری جهان تاریخ معماری جهان سبک های معماری جهان معماری جهان



لینک منبع :100 بنای جذابِ معماری جهان (3)

100 بنای جذابِ معماری جهان (3) - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/424995/100-بنای-جذابِ-معماری-جهان-3‎Cached21 نوامبر 2016 ... در جهان ساختمان هایی با معماری های غیرقابل باوری وجود دارند که به سختی می توان گفت کدام یک از دیگری برتر است. با این حال برای افراد تیزبینی ... Images for 100 بنای جذابِ معماری جهان (3) 100 بنای جذابِ معماری جهان (2) - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/424063/100-بنای-جذابِ-معماری-جهان-2‎Cached19 نوامبر 2016 ... در جهان ساختمان هایی با معماری های غیرقابل باوری وجود دارند که به سختی می توان گفت کدام یک از دیگری برتر است. با این حال برای افراد تیزبینی ... 100 بنای جذابِ معماری جهان (3) - آکا www.akairan.com/elmi/maghalat.../news2016112110564582133.html 21 نوامبر 2016 ... در جهان ساختمان هایی با معماری های غیرقابل باوری وجود دارند که به سختی می توان گفت کدام یک از دیگری برتر است. با این حال برای افراد تیزبینی ... 100 بنای جذاب معماری جهان 3 - onvansho onvansho.ir/result/100-بنای-جذاب-معماری-جهان-3.html 100 بنای جذابِ معماری جهان 1 100 بنای جذابِ معماری جهان 3 100 بنای جذابِ معماری جهان 2 . نقشه ساختمان 150 متریزیر بنای 100 متری نقشه های معماری بیش از 100 نقشه ... 100 بنای جذاب معماری جهان 3 آکا - onvansho onvansho.ir/result/100-بنای-جذاب-معماری-جهان-3-آکا.html 100 بنای جذابِ معماری جهان 1 100 بنای جذابِ معماری جهان 3 100 بنای جذابِ معماری جهان 2 . آشنایی با بنای تاریخی ارگ تبریز تصاویر آشنایی با بنای تاریخی ارگ ... 100 بنای جذاب معماری جهان (بخش پنجم) | مجله پی جو payju.ir/content/100-بنای-جذاب-معماری-جهان-بخش-پنجم‎Cached6 دسامبر 2016 ... 100 بنای جذاب معماری جهان. 3- معبد «وات رانگ خان» معروف به «معبد سفید» در شمال تایلند را در رتبه سوم می بینید که مکانی برای یافتن آرامش است. 100 بنای جذاب معماری جهان 2 - محبوب ها mahboobha.ir/tag/100-بنای-جذاب-معماری-جهان-2‎Cached5 مه 2017 ... 100 بنای جذابِ معماری جهان (3)... در جهان ساختمان هایی با معماری های غیرقابل باوری وجود دارند که به سختی می توان گفت کدام یک از دیگری برتر است. تریبون - 100 بنای جذابِ معماری جهان (1) - سایت قیمت https://3bune.ir/post/McHTJtpaiN/100_بنای_جذابِ_معماری_جهان_(1) 17 نوامبر 2016 ... مجله برترین ها نوشت: وب‌سایت روزیاتو: در جهان ساختمان هایی با معماری های غیرقابل باوری وجود دارند که به سختی می توان گفت کدام یک از دیگری ... 100 بنای جذابِ معماری جهان (2) - برترین ها | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/28348519 19 نوامبر 2016 ... 100 بنای جذابِ معماری جهان (2). وب سایت ... معماری کم نظیر؛ برای ساخت این خانه حتی یک درخت هم قطع نشد + تصاویر ... فردی به نام گرت وینگارد معمار این ساختمان است. ... مسابقات گاوبازی در اسپانیا 3 زخمی بر جای گذاشت+ تصاویر.