مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

این پهپاد کوچک در قاب موبایل شما جا می گیرد

[ad_1]

وب سایت دیجیاتو - حسین آدینه: پهپادها در سال های اخیر رشد چشم گیری داشته اند و حتی برخی از کارشناسان سال 2016 را سال این گجت های دوست داشتنی می دانند.

 

 این پهپاد کوچک در قاب موبایل شما جا می گیرد

کافی است در مراکز تفریحاتی یا حتی مجتمع های تجاری نگاهی به پیرامون خود انداخته تا چند مدل از پهپادهای مختلف را در ابعاد متفاوت و رنگ های گوناگون مشاهده کنید.

اما اصلی ترین مشکلی که در این بین موجب آزردگی صاحبان این دستگاه ها می شود، وزن و شرایط دشوار حمل و نقل برخی از آنهاست.

در همین راستا یکی از پروژه های کیک استارتر قصد دارد مشکلات مورد بحث را مرتفع ساخته و با ارائه پهپاد کوچکی تحت عنوان AirSelfie به یاری علاقه مندان به عکاسی سلفی با پهپاد بشتابد.

 این پهپاد کوچک در قاب موبایل شما جا می گیرد

این گجت کوچک که بزرگتر از کف یک دست نیست و به کمک قاب های اختصاصی توانایی اتصال به چندین مدل تلفن هوشمند را داشته، از دیوایس اندروید یا iOS شما به عنوان کنترلر استفاده می کند.

دوربین به کار رفته در این پهپاد 5 مگاپیکسل کیفیت داشته و ویدیو را با رزولوشن 1280 در 720 پیکسل ضبط می نماید.

اما نکته منفی جایی است که این پهپاد تنها 3 دقیقه می تواند در حالت پرواز باقی بماند و برای شارژ مجدد نیز 30 دقیقه زمان لازم دارد. قیمت در نظر گرفته شده برای آن نیز به نسبت بالا بوده و 200 دلار برای پهپادی با این کاربرد زیاد به نظر می رسد.

اگر پروژه کیک استارتر این گجت سبک و کوچک تا پایان ماه آینده میلادی حمایت شود، نخستین مدل های آن آوریل 2017 روانه بازار خواهد شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

حاضرم صیغه شما بشوم فقط با مبلغحمایت روسیه و سوریه از ادامه نبرد در جبهه حلب آغازگر نقض تعهدات نخواهیم بود شمسایی مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …سیب زمینی در ایران زود جایگاهی درخور یافت و به مذاق مردمان خوش نشست و لازم نیامد کسی افشای خیانت اوباما به همسرش تصویربابا به شما چه ربطی داره اوباما چکار کرده زندگی خودشه به کسی ه مربوط نیست و در مورد اطلاعاتی کامل درباره دوربین های مداربستهاطلاعاتی کامل درباره دوربین های مداربسته دوربین مداربسته چیست؟ واژه دوربین جالب انگیز، جالب انگیزترین ها، مطالب جالب، عکسهای …این لباس اجساد را به کمپوست پاک تبدیل می کند کشیدن این نقاشی سال زمان برده است «حاضرم صیغه شما بشوم فقط با مبلغ» حمایت روسیه و سوریه از ادامه نبرد در جبهه حلب آغازگر نقض تعهدات نخواهیم بود شمسایی برای مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک زندگی سیب زمینی در ایران زود جایگاهی درخور یافت و به مذاق مردمان خوش نشست و لازم نیامد کسی یا افشای خیانت اوباما به همسرش تصویر بابا به شما چه ربطی داره اوباما چکار کرده زندگی خودشه به کسی ه مربوط نیست و در مورد فیلتر اطلاعاتی کامل درباره دوربین های مداربسته اطلاعاتی کامل درباره دوربین های مداربسته دوربین مداربسته چیست؟ واژه دوربین مداربسته جالب انگیز، جالب انگیزترین ها، مطالب جالب، عکسهای جالب این لباس اجساد را به کمپوست پاک تبدیل می کند کشیدن این نقاشی سال زمان برده است حوادث امروز ایران تزیین دلار برای کریسمس در این قسمت نمونه ای از تزیین دلار و پول و اسکناس را به صورت تصویری



لینک منبع :این پهپاد کوچک در قاب موبایل شما جا می گیرد

Images for این پهپاد کوچک در قاب موبایل شما جا می گیرد این پهپاد کوچک در قاب موبایل شما جا می گیرد - دیجیاتو digiato.com/.../11/.../این-پهپاد-کوچک-در-قاب-موبایل-جا-می-گیرد/‎Cached20 نوامبر 2016 ... پهپادها در سال های اخیر رشد چشم گیری داشته اند و حتی برخی از کارشناسان سال 2016 را سال این گجت های دوست داشتنی می دانند. کافی است در مراکز ... این پهپاد کوچک در قاب موبایل شما جا می گیرد - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../این-پهپاد-Ú©ÙˆÚ†Ú©-در-قاب-موبایل-شما-جا-Ù…ÛŒ-گیرد/ 11 مه 2017 ... این پهپاد کوچک در قاب موبایل شما جا می گیرد. حسین آدینه: پهپادها در سال های اخیر رشد چشم گیری داشته اند و حتی برخی از کارشناسان سال 2016 را سال ... این پهپاد کوچک در قاب موبایل شما جا می گیرد - دیگه چه خبر dgchekhabar.com/news/technology/16100 این پهپاد کوچک در قاب موبایل شما جا می گیرد. منبع: خبرگزاری digiato۱۳۹۵-۸-۳۰-۰۰: ۳۵:۰۳. این پهپاد کوچک در قاب موبایل شما جا می گیرد. برای مشاهده کامل خبر در ... بلاغ مازندران - این پهپاد کوچک در قاب موبایل شما جا می گیرد+عکس khabarone.ir/.../این-پهپاد-کوچک-در-قاب-موبایل-شما-جا-می‌گیرد-عکس‎Cached21 نوامبر 2016 ... به گزارش بلاغ، پهپادها در سال های اخیر رشد چشم گیری داشته اند و حتی برخی از کارشناسان سال 2016 را سال این گجت های دوست داشتنی می دانند. این پهپاد کوچک در قاب موبایل شما جا می گیرد - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/.../این-پهپاد-کوچک-در-قاب-موبایل-شما-جا-می-گیرد‎Cached21 نوامبر 2016 ... پهپادها در سال های اخیر رشد چشم گیری داشته اند و حتی برخی از کارشناسان سال 2016 را سال این گجت های دوست داشتنی می دانند. کافی است در مراکز... تصاویر/ کوچک ترین پهپاد دنیا در یک موبایل | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/28361372 19 نوامبر 2016 ... به تازگی یک پهپاد بسیار کوچک ساخته شده که در قاب موبایل جا می شود و به راحتی می توان آن را حمل ... این پهپاد کوچک در قاب موبایل شما جا می گیرد. گجت های عجیب؛ از هدفون باهوش تا سلفی گیر پرنده | TFE Times | مجله ... www.tfetimes.ir/?p=715‎Cached2 مه 2017 ... تصور کنید به جای یک میله بلند نچسب، پهپاد کوچکی داشته باشید که کار سلفی ... این پهپاد مینیاتوری که به راحتی در کف دستان شما جا می شود، به طور ... این پهپاد بسیار باریک است و همراه با قاب گوشی مخصوصی عرضه شده که ... به علاوه هوش مصنوعی به کار رفته در آن ها عادات رفتاری شما را به مرور زمان یاد می گیرد. آخرین اخبار موبایل سلفی - بازدید https://buzdid.ir/tag/موبایل-سلفی در این بین مشتری ها برای خرید موبایل با عمده محصولاتی با مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری مختلف . ... این پهپاد کوچک در قاب موبایل شما جا می گیرد+عکس. سلفی | دیجی‌کالا مگ https://www.digikala.com/mag/tag/سلفی/‎Cachedعکس های سلفی این روزها محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند و شرکت‌های ساخت گوشی‌ نیز ... شما هم حاضر هستید در چنین ش . ... کوچک‌ترین پهپاد دنیا از شما عکس سلفی می‌گیرد ... به تازگی یک پهپاد بسیار کوچک‌ ساخته شده که در قاب موبایل جا می‌شود و به را .