مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

الزامات معرفی گردشگری کیش از زبان سفیر روسیه در ایران

[ad_1]
تین‌نیوز| سفیر روسیه در تهران با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری ایران گفت: «به تبادل گردشگران بین ایران و روسیه بسیارخوش‌بین هستیم و امیدواریم با گشایش دفاتر در تهران و مسکو این تبادل‌ها قوت پیدا کند.»

لوان جاگاریان، تبادل گردشگر بین ایران و روسیه را مثبت خواند و تاکید کرد: «امسال در تهران دفتری گشایش‌ یافته و در مسکو نیز قرار است این دفتر افتتاح شود تا بتوانیم به تبادل گردشگر بپردازیم.»

سفیر روسیه در ایران افزود: «در سال گذشته، 5 هزار روادید گردشگری برای گردشگران ایرانی صادر شده که امسال این رقم به 62 هزار رسیده است.»

او در ادامه از کیش به عنوان یکی از بهترین بخش‌های گردشگری ایران نام برد و عنوان کرد: «کیش یکی از بخش‌های جذاب گردشگری ایران است اما قطعا شناخته‌شدن این منطقه زیبا به تبلیغات فرامرزی بیشتر نیاز دارد.»

جاگاریان همچنین ایران را از متحدان مهم روسیه دانست و تاکید کرد: «برخورد روسیه و ایران، همواره و در سطح جهانی بسیار به یکدیگر نزدیک و بر هم منطبق بوده است؛ بنابراین امیدواریم که این همکاری‌ها در عرصه‌های مختلف افزایش پیدا کند.»


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ایستنا فناوری اطلاعاتبا عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور ایستنا اینترنت و شبکهبا عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور الف جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد …وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تصمیم گیری درباره حذف ۲۴ میلیون یارانه بگیر در سال وبلاگ یک مهندس نحوه طراحی ستون ها واستفاده از نور و ضدنور در چینش اجرام منجر به ایجاد پارادوکس دید ایستنا فناوری اطلاعات وزیر ارتباطات اعلام کرد لزوم اخذ مجوز برای کانال‌های پرکاربر وضعیت یاندکس روسی در ایران ایستنا اینترنت و شبکه با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور روزانه جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد امروز تکلیف حذف وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تصمیم گیری درباره حذف ۲۴ میلیون یارانه بگیر در سال جاری وبلاگ یک مهندس نحوه طراحی ستون ها واستفاده از نور و ضدنور در چینش اجرام منجر به ایجاد پارادوکس دید شده است



لینک منبع :الزامات معرفی گردشگری کیش از زبان سفیر روسیه در ایران

الزامات معرفی گردشگری کیش از زبان سفیر روسیه در ایران donya-e-eqtesad.com/news/1080230 21 نوامبر 2016 ... سفیر روسیه در تهران با اشاره به ظرفیت های گردشگری ایران گفت: «به تبادل گردشگران بین ایران و روسیه بسیارخوش بین هستیم و امیدواریم با ... الزامات معرفی گردشگری کیش از زبان سفیر روسیه در ایران - تین نیوز www.tinn.ir/fa/.../الزامات-معرفی-گردشگری-کیش-زبان-سفیر-روسیه-ایران تین‌نیوز| سفیر روسیه در تهران با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری ایران گفت: «به تبادل گردشگران بین ایران و روسیه بسیارخوش‌بین هستیم و امیدواریم با گشایش ... الزامات معرفی گردشگری کیش از زبان سفیر روسیه در ایران - تی نیوز tnews.ir/news/e25474597762.html 21 نوامبر 2016 ... تین نیوز| سفیر روسیه در تهران با اشاره به ظرفیت های گردشگری ایران گفت: «به تبادل گردشگران بین ایران و روسیه بسیارخوش بین هستیم و ... الزامات معرفی گردشگری کیش از زبان سفیر روسیه در ایران porsyar.com/10130520 الزامات معرفی گردشگری کیش از زبان سفیر روسیه در ایران. اخبار مرتبط. سفیر روسیه از خرید بویینگ توسط ایران گلایه کرد. سفیر روسیه در تهران می‌گوید که ... اخبار محیط زیست و گردشگری - آفتاب www.aftabir.com/news/article/tag/tag/محیط+زیست+و+گردشگری بازگشت ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار زائر اربعین به ایران ... راه‌اندازی گردشگری دریایی عمان به چابهار ... الزامات معرفی گردشگری کیش از زبان سفیر روسیه در ایران. کیش یکی از بهترین بخش های گردشگری ایران است - پایگاه خبری ... sobhekish.ir/.../2133-کیش-یکی-از-بهترین-بخش-های-گردشگری-ایران-است‎Cached19 نوامبر 2016 ... لوان جاگاریان در حاشیه برگزاری نمایش هوایی جنگنده های ایران و روسیه، ... سفیر روسیه در ایران تبادل گردشگر بین ایران و روسیه را مثبت خواند و ... توانمندی های گردشگری ایران به شرکت های تورگردان روسیه معرفی شد www.irna.ir/fa/News/81921208/‎Cached Similar15 ژانویه 2016 ... سفیر کشورمان در مسکو بر حمایت ایران از روند توسعه گردشگری میان ... زبان روسی تشکیل می دهند که اطلاعات کافی در باره تاریخ ایران و جاذبه ... وی همچنین گفت که منطقه کیش آماده برای میزبانی اردوهای تیم های ورزشی روسیه ازجمله تیم ... آرشیو گردشگری - صفحه 194 از 254 - مفیدستان mofidestan.ir/category/گردشگری/page/194/ الزامات معرفی گردشگری کیش از زبان سفیر روسیه در ایران · ۱ آذر, ۱۳۹۵ ... در این مقاله ما زیباترین سواحل جزایر مدیترانه را به شما معرفی خواهیم کرد. انزوا و هنر ماقبل ... آرشیو معرفی - صفحه 67 از 89 - مفیدستان mofidestan.ir/tag/معرفی/page/67/ معرفی آئودی A5 و S5 اسپورت‌بَک تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۴۲ کمپانی آئودی از ... الزامات معرفی گردشگری کیش از زبان سفیر روسیه در ایران. حضور کرمان در دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و ... - عصر نمایشگاه www.asrenamayeshgah.com/.../حضور-کرمان-در-دهمین-نمایشگاه-بین-المللی-گردشگری-و-صنایع-وابسته-تهران‎Cachedعصر نمایشگاه- معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان ... و یافتن راهکارهای لازم به منظور رفع موانع موجود در این مسیر از الزامات توسعه گردشگری استان ها است. ... فرصت حضور گلستان در نمایشگاه های گردشگری روسیه فراهم شود ... نمایشگاه گردشگری محلی برای معرفی ظرفیت گردشگری ایران است ...