مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

موثرترین فعالیت بدنی برای افراد مسن

[ad_1]

به گزارش شفاف  به نقل از آوای سلامتی برای بسیاری از افراد مسن این سوال پیش می آید که چه میزان فعالیت فیزیکی متناسب با سنشان مورد نیاز است؟

پاسخ این است که برای سالم ماندن و بهبود سلامت، سالمندان نیاز دارند که هر دو نوع فعالیت بدنی شامل تمرینات هوازی و قدرتی را انجام دهند.

شرایط بهداشتی خاصی وجود ندارد که تحرک را در افراد مسن محدود کند. برای افراد بالای 65 سال در این میان دستورالعمل هایی برای فعالیت فیزیکی در نظر گرفته شده است:

حداقل 150 دقیقه فعالیت هوازی متوسط مانند دوچرخه سواری یا پیاده روی در هفته.

تمرینات قدرتی حداقل دو روز در هفته و شامل فعالیت هایی که پاها، باسن، پشت، شکم، قفسه سینه، بازوها و شانه ها را به طور کامل درگیر کند.

75 دقیقه فعالیت هوازی شدید.

افراد در این سنین باید از هر گونه فعالیت سبک که نیاز به رفتارهای بدون تحرک دارد و عامل خطر برای ابتلا به بسیاری از بیماری ها است، پرهیز کنند.

از آنجا که افراد مسن در معرض خطر سقوط، هستند، باید دستورالعمل های پزشکی برای انجام ورزش های بهبود تعادل را دریافت کنند و دو بار در هفته این ورزش ها را انجام دهند. ورزش هایی از قبیل یوگا، و تای چی.

فعالیت های متوسط بدنی شامل هر گونه فعالیت ورزشی است که ضربان قلب را بالا ببرد و تنفس را سریع تر کند. در نظر داشته باشید که فعالیت های روزانه مانند خرید، پخت و پز و یا کارهای دیگر خانه را نمی توان آنچنان جزو فعالیت های ورزشی حساب کرد چون ضربان قلب را بالا نمی برد.

شواهد خوبی همچنین وجود دارد که نشان می دهد فعالیت های بدنی شدید فواید بسیار بیشتری نسبت به فعالیت های سطح متوسط دارد. دویدن، ایروبیک، شنای سریع، دوچرخه سواری سریع، پیاده روی در سربالایی، و هنرهای رزمی جزو این فعالیت ها هستند.

ورزش های قدرتی برای حرکت های روزانه، ساخت و ساز و نگهداری استخوان های قوی، تنظیم قند و فشار خون و حفظ وزن سالم لازم هستند.

برای به دست آوردن منافع تمرینات قدرتی، هر کدام از حرکات ورزشی مرتبط با آن باید مکمل حرکات دیگر باشد و 8 تا 12 بار تکرار شود.

فعالیت های بسیاری وجود دارد که شما از طریق آن می توانید عضلاتتان را تقویت کنید؛ چه در خانه و چه در ورزشگاه. فعالیت هایی مانند بالا رفتن از پله، باغبانی، استفاده از وزنه و یوگا نمونه هایی از این فعالیت ها هستند.

فراموش نکنید که تمرینات قدرتی باید حتما در کنار 150 دقیقه تمرین هوازی در هفته انجام شوند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

موثرترین فعالیت بدنی برای افراد مسنموثرترینفعالیتفعالیت های متوسط بدنی شامل هر گونه فعالیت ورزشی است که ضربان قلب را بالا ببرد و تنفس موثرترین فعالیت بدنی برای افراد مسن آکاهر چقدر سن بالاتر می رود، تمایل به ورزش کمتر می شود با این وجود ورزش کردن در سنین بالا موثرترین فعالیت بدنی برای افراد مسن سلامانهسلامانه هر چقدر سن بالاتر می‌رود، تمایل به ورزش کمتر می‌شود با این وجود ورزش کردن موثرترین فعالیت بدنی برای افراد مسن واضحموثرترینفعالیتبدنیبرایموثرترین فعالیت بدنی برای افراد مسن فعالیت های متوسط بدنی شامل هر گونه فعالیت ورزشی شمال نیوز موثرترین فعالیت بدنی برای افراد مسنموثرترین فعالیت بدنی برای افراد مسن سیمان مازندران به عنوان صادرکننده برتر استانی موثرترین فعالیت بدنی برای مسن سالمندان …خانوادهسالمندانموثرترین فعالیت بدنی برای مسن برای بسیاری از افراد مسن موثرترین فعالیت بدنی موثرترین فعالیت های بدنی برای افراد مسن شمال مالحظه دیدار موثرترین فعالیت های بدنی برای افراد مسن روایت عجیب یک عکس؛ معجزه فوتبال عصر ایران موثرترین فعالیت بدنی برای افراد مسن …موثرترینفعالیتبدنیفعالیت های متوسط بدنی شامل هر گونه فعالیت ورزشی است که ضربان قلب را بالا ببرد و تنفس موثرترین فعالیت بدنی برای افراد مسن فعالیت های متوسط بدنیفعالیت های متوسط بدنی شامل هر گونه فعالیت ورزشی است که ضربان قلب را بالا ببرد و تنفس موثرترین فعالیت بدنی برای افراد مسن پایگاه …سلامانه هر چقدر سن بالاتر می رود، تمایل به ورزش کمتر می شود با این وجود ورزش کردن در حرکت ورزشی برای افراد مسن حرکت ورزشی برای افراد مسن داشتن فعالیت بدنی مناسب برای افراد مسن بسیار مهم است، زیرا باعث درمان با ورزش،فواید ورزش،ورزش و سلامتی بهترین راه برای پولدار شدن حتما ببینید عشق و شهوت نیاز جنسی مشهد هر شب هزار تومان مدت وبلاگ روانشناسی شفای درون اختلالات روانپزشکی و توصیه های درمانی سلام مریم باباخانی روانشناس بالینی هستمامید است که خواندن مطالب این وبلاگ برای شما ثمر بخش سلامت سالمندان سایت پزشکان بدون مرز در طول روز و به علت فعالیت های بدنی مفاصل بدن بطور مرتب در معرض ضربه قرار دارند و این ضربات طبیعی ترین راه درمان کبد چرب با طب سنتی کبد چرب چه علائمی دارد؟ درمان کبد چرب با طب سنتی کبد چرب بیماری شایعی است که این روزها خیلی از آن رنج می برند که بیماری غیر واگیر پزشکان ایران نفخ معده یکی از شایعترین مشکلات مردم امروز است که هم به خودی خود آزاردهنده است و هم می تواند مقاله سلامت روان در دوران سالمندی سلامت روان در دوران سالمندی را جدی بگیریم افزایش طول عمر انسان‌ها و اضافه شدن جمعیت ورزش درمانی ، درمان با ورزش ورزش ، بدنسازی نکات مهم برای ورزش کردن در هوای سرد با این ورزش ها افسردگی و اضطراب را از خود دور کنید توصیه برای افزایش حجم عضله پایگاه تخصصی بدنسازی و پاورلیفتینگ ۷ توصیه برای افزایش حجم عضله تستوسترون هورمون مردانه ای است که از رشدش ماهیچه حمایت می کند



لینک منبع :موثرترین فعالیت بدنی برای افراد مسن

موثرترین فعالیت بدنی برای افراد مسن - عصر ایران www.asriran.com/fa/.../موثرترین-فعالیت-بدنی-برای-افراد-مسن‎Cachedفعالیت های متوسط بدنی شامل هر گونه فعالیت ورزشی است که ضربان قلب را بالا ببرد و تنفس را سریع تر کند. در نظر داشته باشید که فعالیت های روزانه مانند خرید، ... موثرترین فعالیت بدنی برای افراد مسن - onvansho onvansho.ir/result/موثرترین-فعالیت-بدنی-برای-افراد-مسن.html موثرترین فعالیت بدنی برای افراد مسن چیست هر چقدر سن بالاتر می‌رود تمایل به ورزش . نظرات ۲۰ کارآفرین درباره موثرترین استراتژی ها برای تحریک به فعالیت ... موثرترین فعالیت بدنی برای مسن - onvansho onvansho.ir/result/موثرترین-فعالیت-بدنی-برای-مسن.html موثرترین فعالیت بدنی برای افراد مسن. فعالیت های متوسط بدنی شامل هر گونه فعالیت ورزشی است که ضربان قلب را بالا ببردتنفس . توقیف محموله کفش ورزشی در ... موثرترین فعالیت بدنی برای افراد مسن | سلامانه : هر چقدر سن - قطره www.ghatreh.com/news/.../موثرترین-فعالیت-بدنی-برای-افراد-مسن 19 نوامبر 2016 ... سلامانه : هر چقدر سن بالاتر می‌رود، تمایل به ورزش کمتر می‌شود. با این وجود ورزش کردن در سنین بالا برای کسب ت. موثرترین فعالیت بدنی برای افراد مسن چیست؟ | هر چقدر سن بالاتر www.ghatreh.com/news/.../موثرترین-فعالیت-بدنی-برای-افراد-مسن-چیست 1 دسامبر 2016 ... هر چقدر سن بالاتر می رود، تمایل به ورزش کمتر می شود. با این وجود ورزش کردن در سنین بالا برای کسب تعادل، انعطاف پØ. موثرترین فعالیت بدنی برای مسن | ایسکا | خبروان www.khabarone.ir/news/4849994 21 نوامبر 2016 ... به گزارش ایسکانیوز به نقل از آوای سلامتی برای بسیاری از افراد مسن این سوال پیش می آید که چه میزان فعالیت فیزیکی متناسب با سنشان مورد ... موثرترین فعالیت بدنی برای افراد مسن | عصر ایران | خبروان khabarone.ir/news/4848467 21 نوامبر 2016 ... فعالیت های متوسط بدنی شامل هر گونه فعالیت ورزشی است که ضربان قلب را بالا ببرد و تنفس را سریع تر کند. در نظر داشته باشید که فعالیت های ... فعالیت بدنی و افراد مسن – سایت پزشکان بدون مرز www.pezeshk.us/?p=12611‎Cachedفعالیت بدنی و افراد مسن. برای مردم در تمام سنین فعالیت بدنی باعث بهبود کیفیت زندگی به طرق مختلف می شود.فواید جسمی شامل بهبود و افزایش ... موثرترین فعالیت بدنی برای افراد مسن - عصر ایران - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/147970704043225 فعالیت های متوسط بدنی شامل هر گونه فعالیت ورزشی است که ضربان قلب را بالا ببرد و تنفس را سریع تر کند. در نظر داشته باشید که فعالیت های روزانه مانند خرید، ... فواید فعالیت بدنی در افراد مسن - راستینه - سایت پزشکی و مجله ... https://rastineh.com/فواید-فعالیت-بدنی-در-افراد-مسن/‎Cachedبرای مردم در تمام سنین فعالیت بدنی باعث بهبود کیفیت زندگی به طرق مختلف می شود. فواید جسمی شامل بهبود و افزایش تعادل،قدرت،هماهنگی،انعطاف پذیری و تحمل ...