مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تشخیص بیماری پارکینسون با ساعت هوشمند اپل

[ad_1]

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک رادار، پیش از این‌که شرکت اپل به‌صورت رسمی ساعت هوشمند اپل واچ (Apple Watch) را رونمایی کند، شایعات زیادی این گجت را احاطه کرده بودند، مبنی بر این که این گجت خیلی فراتر از یک ردیاب حرکات ورزشی (fitness tracker)است که کاربردهای عجیب آن در علم پزشکی می‌تواند معجزه کند.

البته این ساعت هوشمند به واقع با همه آن قابلیت‌هایی که قول آن را داده بودند، به بازار نیامد اما به نظر می‌رسد که اپل دارد سعی می‌کند کا این گجت پوشیدنی (ویریبل) را به آنجایی که قولش را داده بود برساند.

به گفته اپل اینسایدر، اپل در حال کشف راه‌هایی است که بتواند با استفاده از ساعت هوشمند اپل واچ و گوشی آیفون علائم بیماری پارکینسون را رصد کند. در این ایده علائم بیماری بتدریج گردآوری شود و زمانی که پزشک بیمار را ویزیت می‌کند، تازه ترین اطلاعات مربوط به بیماری شخص در دسترس پزشک قرار خواهد گرفت.

در این میان، حال بیماری که از این مریضی رنج می‌برد و پزشکش هر 6 ماه یک‌ بار او را ویزیت می‌کند در این مدت نسبتا طولانی بین ویزیت‌های پزشک می‌تواند وخیم‌تر شده باشد. پس با توجه به اطلاعات و علائم ثبت شده توسط اپل واچ و ایفون، پزشک می‌تواند بفهمد که آیا بدتر شدن وضعیت بیمار در اثر تجویز مقدار دوز نامناسب از داروها بوده است یا نه؟

البته شرکت اپل تنها کمپانی نیست که چشم به استفاده از گجت‌ها‌یی مثل ساعت‌های هوشمند و گوشی‌های تلفن همراه جهت رصد و تشخیص علائم بیماری پارکینسون در مبتلایان به این مریضی دارد. شرکت‌هایی مثل سامسونگ هم در حال تحقیقاتی مشابه بر روی گجت‌ها و گوشی‌های خود برای تشخیص و مانیتورینگ بیماری‌ها هستند.

مترجم: جواد ودودزاده جام‌جم آنلاین


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

نوآوری و تکنولوژی،اختراعات جدیددستبند هوشمند برای کنترل سلامت کودکان محققان موفق به طراحی و تولید یک دستبند نظارت بر پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار …پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامتوزارت بهداشت،اخبار سلامت و پزشکی اخبار فناوری جدیدترین و آخرین اخبار فناوریاخبارفناوریآزمایش سرعت تلفن های همراه در مقایسه گوشی، آیفون ، عنوان سریع ترین گوشی هوشمند سال بیشترین کلمات جستجو شده گوگل در سال ، …با آمدن سال جدید میلادی شرکت گوگل بر آن است تا به گزارش گاردین، به رسم یادبود، یک سال پربیننده ترین و آخرین اخبار پزشکی و اخبار سلامت …صفحه اصلی خبرپو آخرین اخبار آخرین اخبار ایران و جهان پخش زنده آخرین اخبار آخرین ژنتیک جدیدترین خبرهای علمی روز دنیاژنتیکجدیدترین خبرهای علمی روز دنیا سلام به شما بازدید کننده گرامی با تشکر فراوان نسبت به پربیننده ترین و آخرین اخبار علمی روز ایران و جهاناخبارعلمیصفحه اصلی خبرپو آخرین اخبار آخرین اخبار ایران و جهان پخش زنده آخرین اخبار آخرین اخبار،اخبار روز،اخبار خبرگزاری ها اخبار،آخرین …در این بخش شما با انواع اخبار غزهاخبار ایراناخبار سوریهاخبار اخبار روز غزه خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریاطلاعیه روابط عمومی سفیرفیلم لندن نشین ها با تخریب فروغ دنبال چه می گردند؟ اعتراض نوآوری و تکنولوژی،اختراعات جدید تکنولوژی جدیدتکنولوژی روزگرافیک کامپیوتراخبار اختراعاتکامپیوتر اینترنتاختراعات پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامت،خبرهای پزشکی پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامتوزارت بهداشت،اخبار سلامت و پزشکی،خبرهای اخبار فناوری جدیدترین و آخرین اخبار فناوری اخبارفناوری آزمایش سرعت تلفن های همراه در مقایسه گوشی، آیفون ، عنوان سریع ترین گوشی هوشمند سال را بیشترین کلمات جستجو شده گوگل در سال ، ایران و جهان ۱۸ آذر ۹۵ ساعت ۱۸۰۵ خداحافظی با محیط کامندی ویندوز ؛ سیستم عامل داس بازنشسته شد پربیننده ترین و آخرین اخبار پزشکی و اخبار سلامت روز عکس جلسه عجیب تراکتوری ها با چند مرد قوی هیکل جانی دپ در صدر بازیگران هالیوودی با کمترین ژنتیک جدیدترین خبرهای علمی روز دنیا ژنتیک جدیدترین خبرهای علمی روز دنیا سلام به شما بازدید کننده گرامی با تشکر فراوان نسبت به انتخاب پربیننده ترین و آخرین اخبار علمی روز ایران و جهان اخبارعلمی صفحه اصلی خبرپو آخرین اخبار » آخرین اخبار ایران و جهان پخش زنده آخرین اخبار » آخرین اخبار اخبار،اخبار روز،اخبار خبرگزاری ها اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری در این بخش شما با انواع اخبار غزهاخبار ایراناخبار سوریهاخبار اخبار روز غزهاخبار خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری اطلاعیه روابط عمومی سفیرفیلم لندن نشین ها با تخریب فروغ دنبال چه می گردند؟ اعتراض باشگاه



لینک منبع :تشخیص بیماری پارکینسون با ساعت هوشمند اپل

تشخیص بیماری پارکینسون با ساعت هوشمند اپل - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../تشخیص-بیماری-پارکینسون-با-ساعت-هوشمند-اپل‎Cached21 نوامبر 2016 ... شرکت اپل در حال کشف راه‌هایی است که بتواند با استفاده از ساعت هوشمند اپل واچ و گوشی آیفون علائم بیماری پارکینسون را رصد کند. Images for تشخیص بیماری پارکینسون با ساعت هوشمند اپل گجت‌های همراه:تشخیص بیماری پارکینسون با ساعت هوشمند اپل | مجله ... kahlek.ir/index.php/post368921 22 نوامبر 2016 ... به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک رادار، پیش از این‌که شرکت اپل به‌صورت رسمی ساعت هوشمند اپل واچ (Apple Watch) را رونمایی کند، شایعات زیادی ... تشخیص بیماری پارکینسون با ساعت هوشمند اپل - واضح - سایت واضح vazeh.com/.../تشخیص-بیماری-پارکینسون-با-ساعت-هوشمند-اپل‎Cachedتشخیص بیماری پارکینسون با ساعت هوشمند اپل-شرکت اپل در حال کشف راه‌هایی است که بتواند با استفاده از ساعت هوشمند اپل واچ و گوشی آیفون علائم بیماری ... اما واچ ساعت مخصوص بیماران پارکینسون | ایده آل تکنولوژی idehaltech.com/.../واچ-ساعت-مخصوص-بیماران-پارکینسون/‎Cached16 مه 2017 ... متاسفانه ساعت هوشمند اما واچ نمونه اولیه محسوب می شود و مشخص نیست چه زمانی باید شاهد ... ژاک قصد داشته با انجام تحقیقات بیشتر در زمینه بیماری پارکینسون ... نسل سوم اپل واچ احتمالاً به LTE و سنسور تشخیص چهره ۳D مجهز خواهد شد. ساعت‌های مچی حافظ سلامتی ما خواهند شد! - روزنامه اطلاعات www.ettelaat.com/etiran/?p=276630‎Cached23 آوریل 2017 ... ساعت هوشمند یا Smartwatch، ساعت‌های مچی رایانه ای هستند که علاوه بر نمایش ... ساعت‌های هوشمند مجهز به حسگر می‌‌توانند به تشخیص زمان سرماخوردگی و ... بتواند با استفاده از ساعت هوشمند اپل واچ نشانه‌های بیماری پارکینسون را رصد کند. پوشیدنی بایگانی - هم رسان hamresan.net/category/gadgets/wearing/‎Cachedساعت هوشمند مایکروسافت، بیماران پارکینسون را نجات می‌دهد · نفیسه گیوه چی - 15 می, ... ساعت هوشمند اپل قادر به تشخیص بیماری‌های قلبی است · مرجان اکبری - 14 می, ... ساعت هوشمند | دیجی‌کالا مگ https://www.digikala.com/mag/tag/ساعت-هوشمند/‎Cachedباتری ساعت‌های هوشمند مدت زیادی کار نمی‌کند و اگر زیاد با آن‌ها سروکار دارید، مرتب نیاز به شارژ کردن ... اپل واچ؛ ساعت هوشمندی که بیماری قلبی را هم تشخیص می‌دهد! ... مایکروسافت یک ساعت ساخته که به بیماران پارکینسون کمک می‌کند واضح بنویسند . آخرین اخبار دستبند هوشمند تشخیص بیماری - بازدید - Buzdid.ir https://buzdid.ir/tag/دستبند-هوشمند-تشخیص-بیماری‎Cachedتشخیص بیماری از طریق تعریق بدن با این دستبند ... آزاد یک ایده تجاری سازی شده برای بهبود بیماران مبتلا به پارکینسون را بهبود بخشیدند. ... ساعت هوشمند اپل. اپل‌واچ، ساعت‌های هوشمند و چشم‌انداز تحول سبک زندگی - BBC Persian www.bbc.com/persian/science/2015/.../150311_l10_oh_apple_watch‎Cached11 مارس 2015 ... اگر قهرمانان بعضی فیلم های علمی تخیلی با ساعت های هوشمند خود با ... آماری یافته های مرتبط با تشخیص و پیشگیری بیماریهای مختلف روبرو خواهد شد. ... به گفته اپل در حال حاضر کار روی پنج بیماری شایع پارکینسون، آسم، سرطان ...