مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

راز واردات گسترده الاغ در چین افشا شد؛ کشف اکسیر جوانی معجزه‌آسا از پوست الاغ!

[ad_1]
راز واردات گسترده الاغ در چین افشا شد؛ کشف اکسیر جوانی معجزه‌آسا از پوست الاغ!

خبرگزاری آریا- اکسیر معجزه آسای جوانی در پوست الاغ پیدا شد.
به گزارش سرویس اخبار جذاب و مفید خبرگزاری آریا، روزنامه انگلیسی دیلی میل تأکید کرد که  یک نوع اکسیر جوانی معجزه‌آسا از ژلاتینی کشف شده است که زیر پوست الاغ‌ها قرار دارد.
به نوشته این روزنامه، استقبال از این ژلاتین باعث شده که چین از بسیاری از کشورها الاغ وارد و آن‌ها را برای استفاده از این ژلاتین سلاخی کند.
دانشمندان چینی پس از این کشف اعلام کرده‌اند که به دنبال راهی برای زاد و ولد و رشد سریع تر الاغ‌ها هستند تا بتوانند ژلاتین بیشتری را از این حیوانات دریافت کنند.
پیش از این اخبار واردات گسترده الاغ از کشورهای مختلف در رسانه ها خبرساز شده بود اما دلیل این اقدام عجیب چین فاش نشده بود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

خبرگزاری آریا راز واردات گسترده الاغ در چین افشا شد؛ کشف … راز واردات گسترده الاغ در چین افشا شد؛ کشف اکسیر جوانی معجزه‌آسا از پوست شد فردا راز واردات گسترده الاغ در چین افشا شد؛ کشف اکسیر … در خراسان شمالی خشک شد کشف گور دسته جمعی دیگر در غرب از ترکیه در برابر پکک شدراز واردات گسترده الاغ در چین افشا شد؛ کشف اکسیر … در پوست الاغ پیدا شد راز واردات گسترده الاغ در چین افشا شد؛ کشف اکسیر جوانی معجزه کشف راز واردات بی رویه الاغ در چین اکسیر معجزه …کشفرازوارداتالاغچیناکسیر معجزه آسای جوانی در پوست الاغ پیدا شد گسترده الاغ در چین افشا کشف راز راز واردات گسترده الاغ در چین افشا شد؛ کشف اکسیر …رازوارداتگستردهالاغدرچینخبرگزاری آریا اکسیر معجزه آسای جوانی در پوست الاغ پیدا شد سه شنبه ۲ آذر کشف راز واردات بی رویه الاغ در چین اکسیر معجزه … در پوست الاغ پیدا شد راز واردات گسترده الاغ در چین افشا شد کشف اکسیر جوانی معجزه کشف راز واردات بی رویه الاغ در چین اکسیر معجزه … الاغ در چین راز واردات گسترده الاغ در چین افشا شد کشف اکسیر جوانی معجزه آسا از پوست راز خرید الاغ توسط چینی ها تجار چینی طی سال‌های … و فروش الاغ از الاغ در چین افشا شد کشف اکسیر جوانی معجزه آسا از پوست الاغکشف اکسیر جوانی در پوست الاغ اکسیر جوانی پوست معجزه‌آسا اکسیر جوانی پوست معجزه‌آسا در پوست الاغ الاغ در چین افشا شد کشف کشف راز واردات جام نیوز کشف راز واردات بی رویه الاغ در چیناکسیر معجزه آسای جوانی در پوست الاغ پیدا شد کشف راز واردات بی رویه الاغ ازبا ۱۰ راز واردات گسترده الاغ در چین افشا شد؛ کشف اکسیر جوانی معجزه‌آسا از پوست الاغ



لینک منبع :راز واردات گسترده الاغ در چین افشا شد؛ کشف اکسیر جوانی معجزه‌آسا از پوست الاغ!

Images for راز واردات گسترده الاغ در چین افشا شد؛ کشف اکسیر جوانی معجزه‌آسا از پوست الاغ! راز واردات گسترده الاغ در چین افشا شد؛ کشف اکسیر جوانی معجزه‌آسا از ... https://damadam.ir/.../راز-واردات-گسترده-الاغ-در-چین-افشا-شد-کشف-اکسیر-جوانی-معجزه‌آسا-از-پوست-الاغ/4337512 خبرگزاری آریا- اکسیر معجزه آسای جوانی در پوست الاغ پیدا شد. به گزارش سرویس اخبار جذاب و مفید خبرگزاری آریا، روزنامه انگلیسی دیلی میل تأکید کرد ... راز واردات گسترده الاغ در چین افشا شد؛ کشف اکسیر جوانی ... - پرسیار porsyar.com/10140334 خبرگزاری آریا- اکسیر معجزه آسای جوانی در پوست الاغ پیدا شد. راز واردات گسترده الاغ در چین افشا شد؛ کشف اکسیر جوانی معجزه‌آسا از ... www.aryanews.com/.../راز-واردات-گسترده-الاغ-در-چین-افشا-شد؛-کشف-اکسیر-جوانی-معجزه‌آسا-از-پوست-الاغ‎Cached21 نوامبر 2016 ... خبرگزاری آریا- اکسیر معجزه آسای جوانی در پوست الاغ پیدا شد. به گزارش سرویس اخبار جذاب و مفید خبرگزاری آریا، روزنامه انگلیسی دیلی میل ... کشف اکسیر جوانی در پوست الاغ! - العالم fa.alalam.ir/news/1887680 21 نوامبر 2016 ... اکسیر معجزه آسای جوانی در پوست الاغ پیدا شد. ... که یک نوع اکسیر جوانی معجزه‌آسا از ژلاتینی کشف شده است که زیر پوست الاغ‌ها قرار دارد. به نوشته این روزنامه، استقبال از این ژلاتین باعث شده که چین از بسیاری از کشورها الاغ وارد ... پیش از این اخبار واردات گسترده الاغ از کشورهای مختلف در رسانه ها خبرساز شده بود اما ... کشف اکسیر جوانی در پوست الاغ! - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5867416/کشف-اکسیر-جوانی-در-پوست-الاغ‎Cached20 نوامبر 2016 ... اکسیر جوانی پوست معجزه‌آسا در پوست الاغ پیدا شد. ... گفتنی است؛ دانشمندان چینی پس از این کشف خود اعلام کرده‌اند آن‌ها به دنبال راهی هستند تا با ... فولاد چرخ دال پوست futbolka.asia/iran-2/16381/فولاد-چرخ-دال-پوست/‎Cachedبرای ساخت شرکت مپنا در گذشته پوست ما را کندند و برای شرکت پتروپارس .... از دیدگاه من هر .... خبرگزاری آریا - راز واردات گسترده الاغ در چین افشا شد؛ کشف اکسیر . ... نوع اکسیر جوانی معجزه‌آسا از ژلاتینی کشف شده است که زیر پوست الاغ‌ها قرار دارد . آرشیو بهداشت و سلامتی - صفحه 1461 از 1681 - مفیدستان mofidestan.ir/category/بهداشت-و-سلامتی/page/1461/‎Cachedراز واردات گسترده الاغ در چین افشا شد؛ کشف اکسیر جوانی معجزه‌آسا از پوست الاغ! ... خبرگزاری آریا- اکسیر معجزه آسای جوانی در پوست الاغ پیدا شد.به گزارش سرویس ... آرشیو بهداشت و سلامتی - صفحه 1328 از 1595 - مفیدستان mofidestan.ir/category/بهداشت-و-سلامتی/page/1328/‎Cachedراز واردات گسترده الاغ در چین افشا شد؛ کشف اکسیر جوانی معجزه‌آسا از پوست الاغ! ... به گزارش بلاغ، عدم رغبت و تمایل برخی زوجین جوان به فرزندآوری از معضلات و چالش هایی به شمار ... خبرگزاری آریا- روغنهای معطر ترکیبات استخراج شده از گیاهان است. روزنامه عصر مردم asremardom.blogfa.com/87104.aspx‎Similar+ نوشته شده در 2009/1/19ساعت 14:0 توسط عصر مردم .... طرح ساخت خودرو برون جاده‌ای آریا که رتبه برتر جشنواره جوان خوارزمی امسال را کسب ...... یک از شرکت‌های بزرگ واگذار شده به کمتر از قیمت کشف شده نرسیده است، تصریح ...... گفت: دیروز رفتم یه جا، انواع اسکلت و جمجمه الاغ و قاطر را دیدم! ...... 12 روش ساده اما معجزه آسا برای تقویت مغز