مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

گیاهی 6 هزار ساله برای تسکین سردردهای میگرنی

[ad_1]
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، کار زیاد، استرس و فشارهای عصبی همگی از عوامل بروز سردرد و میگرن در افراد محسوب می‌شوند. اغلب افرادی که به میگرن دچار هستند، مدت های طولانی مجبور به استراحت بوده و قادر به انجام کارهای روزانه و عادی خود نیستند. از طرفی مصرف بیش از حد داروهای سردرد می تواند در درازمدت باعث مشکلات کبدی و یا آسیب های مغزی شود.

کارشناسان توصیه می کنند افرادی که دچار سردرد و میگرن مزمن هستند در گام نخست باید با مراجعه به پزشک علت مشکل خود را شناسایی کنند و در کنار مصرف دارو تحت نظارت پزشک، از برخی درمان های خانگی نیز بهره‌مند شوند.

از جمله یکی از گیاهان مفید در درمان سردرد و میگرن، آلوئه ورا است؛ گیاهی که به طور طبیعی دارای ترکیبات ضد التهابی و کاهنده کلسترول خون بوده و علاوه بر کاهش عوارض سردرد می تواند برای درمان خارش پوست و نیز مشکلات التهابی آن نیز مورد استفاده قرار گیرد.

این گیاه از قرن ها پیش در نسخ خطی قدما و پزشکان به عنوان یک داروی معجزه‌گر برای درمان بسیاری از بیماری ها از جمله درمان جراحات، زخم ها، آفتاب سوختگی و درمان التهابات مورد استفاده قرار گرفته است.

از این گذشته آلوئه ورا دارای خاصیت تسکین‌دهندگی عضلات بوده و می تواند برای برطرف کردن میگرن و اسپاسم عضلات اطراف سر و گردن مورد استفاده قرار گیرد. نحوه استفاده از این گیاه ساده بوده و تنها کافی است ژل آن را استشمام کنید. همچنین می توان سر، صورت و گردن را با شهد گیاه آلوئه‌ورا ماساژ داد تا التهاب در این نواحی برطرف شود.

گیاه آلوئه ورا همچنین برای بر طرف کردن لکه های پوستی، آکنه و درمان سوختگی نیز موثر است به طوری که ترکیب ژل این گیاه با لیمو ترش برای ضدعفونی کردن زخم ها و آکنه های پوستی بکار می‌رود.

گفتنی است؛ از دیگر فواید این گیاه شش هزار ساله می‌توان به آبرسانی موهای سر و جلوگیری از ریزش موها اشاره کرد. علاوه بر آن، استفاده از ژل این گیاه به همراه آب می تواند مانع بروز موخوره شده و باعث زیبایی هر چه بیشتر موها شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

اولین داروی گیاهی برای درمان قطعی سینوزیت،بهبود …سوالیادیدگاهشمادارویگیاهیاولین داروی گیاهی برای درمان قطعی سینوزیت،بهبود میگرن،آلرژی ،سردرد شدید،کمردرد طب سنتی و گیاهان داروییداروی گیاهی مقالات سلامتمراقبت از سیستم ایمنی برای رفع آلرژی طب سنتی و درمان سرطان معجزه عسل برای درمان زخم انواع چای گیاهی و دمنوش ها آرامش قلب و اعصاب با چای اسطوخودوس اسطوخودوس استخوان دوست یا لاواند گیاهی است بیولکترا منیزیم دایرکت هرمس …اهمیت ناشناخته منیزیوم برای سلامت جامعه با وجود نقش مهم و حیاتی منیزیوم برای سلامتی آشنایی با خواص شنبلیله و تخم شنبلیلهشنبلیله یا شنبلید نام علمی گیاهی است از تیره باقلائیان و به گیاهان دارویی گیلان نصیرمحلهگیاهانداروییگیلانعروسک پشت پرده گیاهی است علفی و به ارتفاع تا سانتی متر که به حالت خودرو در زمین های گیاه …خواصزعفرانزعفران ، گیاهی با ارزش غذایی ، دارویی ، آرایشی و بهداشتی زعفران گیاهی است با نام علمی گیاه …گیاه درمانیزیرهزعفرانزرشکالوگوجهسیرپیازسبزیکلمکدوغلاتلوبیاشلغمعناب خواص درمانی لیموترش آب لیمو ترش و اسانس آن برای بدن، ذهن و روح بخواص درمانی لیمو ترش بسیار مفید استچند گیاه موثر برای درمان اضطراب‌هایتانگیاه رازک رازک قدمتی هزاران ساله دارد این گیاه آرام‌بخش و خواب‌آور طبیعی است گرم اولین داروی گیاهی برای درمان قطعی سینوزیت،بهبود میگرن،آلرژی سوالیادیدگاهشما اولین داروی گیاهی برای درمان قطعی سینوزیت،بهبود میگرن،آلرژی ،سردرد شدید،کمردرد ،زانودرد طب سنتی و گیاهان داروییداروی گیاهی مقالات سلامت مراقبت از سیستم ایمنی برای رفع آلرژی طب سنتی و درمان سرطان معجزه عسل برای درمان زخم های عمیق انواع چای گیاهی و دمنوش ها آرامش قلب و اعصاب با چای اسطوخودوس اسطوخودوس استخوان دوست یا «لاواند» گیاهی است بسیار بیولکترا منیزیم دایرکت هرمس اهمیت ناشناخته منیزیوم برای سلامت جامعه با وجود نقش مهم و حیاتی منیزیوم برای سلامتی انسان و آشنایی با خواص شنبلیله و تخم شنبلیله بهترین درمان طبیعی برای مشکلات پوستی مانند اگزما، جوش، خراش، زخم‌ها، سوختگی، مشکلات پوستی گیاهان دارویی گیلان نصیرمحله گیاهاندارویی عروسک پشت پرده گیاهی است علفی و به ارتفاع تا سانتی متر که به حالت خودرو در زمین های آهکی گیاه درمانیزیرهزعفرانزرشکالوگوجهسیرپیازسبزیکلمکدو خواصزعفران زعفران ، گیاهی با ارزش غذایی ، دارویی ، آرایشی و بهداشتی زعفران گیاهی است با نام علمی گیاه درمانیزیرهزعفرانزرشکالوگوجهسیرپیازسبزیکلمکدو گیاه درمانیزیرهزعفرانزرشکالوگوجهسیرپیازسبزیکلمکدوغلاتلوبیاشلغمعنابرازیانه خواص درمانی لیموترش بهترین هدیه برای کسی که دوستش دارید بیماری واگیر دار تناسلی زنان و مردان افزایش قد چند گیاه موثر برای درمان اضطراب‌هایتان گیاه رازک رازک قدمتی هزاران ساله دارد این گیاه آرام‌بخش و خواب‌آور طبیعی است گرم گیاه



لینک منبع :گیاهی 6 هزار ساله برای تسکین سردردهای میگرنی

گیاهی 6 هزار ساله برای تسکین سردردهای میگرنی - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/.../گیاهی-6-هزار-ساله-برای-تسکین-سردردهای-میگرنی‎Cached20 نوامبر 2016 ... اغلب اوقات هنگامی که سردرد به سراغمان می‌آید سریعاً به فکر استفاده از انواع داروهای مسکن می‌افتیم غافل از اینکه درمان‌های خانگی نیز برای آن وجود دارد. گیاهی 6 هزار ساله برای تسکین سردردهای میگرنی | سلامت دیجیتال www.salamatdigital.com/گیاهی-6-هزار-ساله-برای-تسکین-سردردهای-می/‎Cached5 دسامبر 2016 ... گیاهی ۶ هزار ساله برای تسکین سردردهای میگرنی. اغلب اوقات هنگامی که سردرد به سراغمان می‌آید سریعاً به فکر استفاده از انواع داروهای مسکن می‌افتیم ... گیاهی 6 هزار ساله برای تسکین سردردهای میگرنی - خبرلند khabarland.com/.../گیاهی-6-هزار-ساله-برای-تسکین-سردردهای-میگرنی‎Cached21 نوامبر 2016 ... گیاهی 6 هزار ساله برای تسکین سردردهای میگرنی سلامت نیوز:اغلب اوقات هنگامی که سردرد به سراغمان می آید سریعاً به فکر استفاده از انواع داروهای ... گیاهی 6 هزار ساله برای تسکین سردردهای میگرنی جستجو - پنجره panjere.xyz/.../گیاهی-6-هزار-ساله-برای-تسکین-سردردهای-میگرنی‎Cachedاغلب اوقات هنگامی که سردرد به سراغمان می آید سریعاً به فکر استفاده از انواع داروهای مسکن می افتیم غافل از اینکه درمان های خانگی نیز برای آن وجود دارد. به گزارش ... گیاهی 6 هزار ساله برای تسکین سردردهای میگرنی af.shafaqna.com/FA/0118458‎Cachedگیاهی 6 هزار ساله برای تسکین سردردهای میگرنی. کار زیاد، استرس و فشارهای عصبی همگی از عوامل بروز سردرد و میگرن در افراد محسوب می شوند. اغلب افرادی که به ... میهن مگ - گیاهی 6 هزار ساله برای تسکین سردردهای میگرنی https://mihanmag.com/post/DaRX5fnGZV/‎Cached20 نوامبر 2016 ... گزارش کلینیک تیم علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران بسیاری از کار ، تمام عوامل استرس در موارد سردرد و میگرن در افراد است. اغلب افرادی که از ... گیاهی 6 هزار ساله برای تسکین سردردهای میگرنی - باشگاه خبرنگاران ... khabarfarsi.com/u/28425419 20 نوامبر 2016 ... گیاهی 6 هزار ساله برای تسکین سردردهای میگرنی. اغلب اوقات هنگامی که سردرد به سراغمان می آید سریعاً به فکر استفاده از انواع داروهای مسکن می افتیم ... گیاهی 6 هزار ساله برای تسکین سردردهای میگرنی - اخبارروز tasna.ir/1395/08/.../گیاهی-6-هزار-ساله-برای-تسکین-سردردهای-میگرنی.html میگرنی میگرن سردردهای مزمن تسکین سردردهای برای شدید ساله درمان هزار سردرد 6 درمان گیاهی گیاهی میگرن التیام دردهای میگرنی با گیاهان. گیاهی 6 هزار ساله برای تسکین سردردهای میگرنی - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../گیاهی-6-هزار-ساله-برای-تسکین-سردردهای-میگرنی/‎Cached19 مه 2017 ... گیاهی 6 هزار ساله برای تسکین سردردهای میگرنی. به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ کار زیاد، استرس و فشارهای ... گیاهی 6 هزار ساله برای تسکین سردردهای میگرنی - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/.../گیاهی-6-هزار-ساله-برای-تسکین-سردردهای-میگرنی‎Cached21 نوامبر 2016 ... اغلب اوقات هنگامی که سردرد به سراغمان می‌آید سریعاً به فکر استفاده از انواع داروهای مسکن می‌افتیم غافل از اینکه درمان‌های خانگی نیز برای آن وجود دارد.