مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خم شدن بدنه و نمایشگر هواوی میت ۹ +تصاویر

[ad_1]

دنه میت ۹ از فلز باکیفیتی ساخته شده که اجزای درونی آن را دربرابر حادثه ایمن نگه می‌دارد ولی در مورد بالا نتوانسته از دستگاه محافظت کند.

به گزارش صبحانه، فبلت پرچمدار هواوی میت ۹ به‌علت مجهز بودن به نمایشگر ۵.۹ اینچی، مستعد ابتلا به انواع مختلف حوادث بوده که برخی از آن‌ها شکستگی این دستگاه را به‌همراه خواهد داشت.
خم شدن بدنه و نمایشگر هواوی میت ۹ +تصاویر
به‌نظر می‌رسد هواوی، این غول تکنولوژی چینی که احتمال ایجاد حادثه را پیش‌بینی کرده برای ۳ ماه حاضر به تعویض رایگان نمایشگرهای آسیب‌دیده است. براساس گزارش اخیر یکی از کاربران، این فبلت گران‌قیمت به یک در برخورد کرده و به شکل جالبی درآمده است! در این حادثه صفحه نمایش دستگاه نشکسته ولی همراه با بدنه کاملا خم شده به نظر می‌رسد!
خم شدن بدنه و نمایشگر هواوی میت ۹ +تصاویر
بدنه میت ۹ از فلز باکیفیتی ساخته شده که اجزای درونی آن را دربرابر حادثه ایمن نگه می‌دارد ولی در مورد بالا نتوانسته از دستگاه محافظت کند که شاید به‌علت شدت ضربه، این اتفاق رخ داده و با مشاهده تصاویر معلوم می‌شود که در یک نقطه خاص نمایشگر و بدنه دچار خم‌شدگی شده‌اند.
خم شدن بدنه و نمایشگر هواوی میت ۹ +تصاویر
اگرچه صفحه نمایش نشکسته ولی درحدی خم شده که می‌توان به آن لقب خمیده را نسبت داد، حتی شاید با خود بگویید که این دستگاه یکی از طرح‌های مفهومی هواوی برای مدل‌های مجهز به نمایشگر خمیده است! متاسفانه این کاربر به روشن شدن دستگاه بعد از حادثه ذکر شده، اشاره‌ای نداشته است. تصاویر را در زیر مشاهده می‌نمایید.
خم شدن بدنه و نمایشگر هواوی میت ۹ +تصاویر
آی تی رسان

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …برترین و گران ترین گوشی های اشرافی دنیا تصاویر قبل از انتخاب و خرید مونوپاد این ۱۰ حقیقت در مورد پروفسور آلبرت اینشتاین زومیتسال ۱۹۰۵ اینشتاین چهار مقاله منتشر کرد که پایه‌های علم فیزیک را لرزاند و دیدگاه ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر برترین و گران ترین گوشی های اشرافی دنیا تصاویر قبل از انتخاب و خرید مونوپاد این مطلب را ۱۰ حقیقت در مورد پروفسور آلبرت اینشتاین زومیت سال ۱۹۰۵ اینشتاین چهار مقاله منتشر کرد که پایه‌های علم فیزیک را لرزاند و دیدگاه انسان به



لینک منبع :خم شدن بدنه و نمایشگر هواوی میت ۹ +تصاویر

Images for خم شدن بدنه و نمایشگر هواوی میت ۹ +تصاویر خم شدن بدنه و نمایشگر هواوی میت ۹ +تصاویر - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/.../خم-شدن-بدنه-و-نمایشگر-هواوی-میت-۹-تصاویر‎Cached21 نوامبر 2016 ... خم شدن بدنه و نمایشگر هواوی میت ۹ +تصاویر. دنه میت ۹ از فلز باکیفیتی ساخته شده که اجزای درونی آن را دربرابر حادثه ایمن نگه می‌دارد ولی در مورد ... خم شدن بدنه و نمایشگر هواوی میت 9 www.data-pardazesh.ir/post/174‎Cached22 نوامبر 2016 ... بدنه میت ۹ از فلز باکیفیتی ساخته شده که اجزای درونی آن را دربرابر ... نتوانسته از دستگاه محافظت کند که…,خم شدن بدنه و نمایشگر هواوی میت ... و با مشاهده تصاویر معلوم می‌شود که در یک نقطه خاص نمایشگر و بدنه دچار خم‌شدگی شده‌اند. خم شدن بدنه و نمایشگر هواوی میت 9 +تصاویر - صبحانه انلاین | خبر ... khabarfarsi.com/u/28473843 21 نوامبر 2016 ... خم شدن بدنه و نمایشگر هواوی میت 9 +تصاویر. دنه میت 9 از فلز باکیفیتی ساخته شده که اجزای درونی آن را دربرابر حادثه ایمن نگه می دارد ولی در مورد ... نمایشگر میت 9 هوآوی در اثر ضربه خم شد + تصاویر - تک بوک www.techbook.ir/.../نمایشگر-میت-9-هواوی-در-اثر-ضربه-خم-شد-تصاویر‎Cached22 نوامبر 2016 ... نمایشگر میت 9 هوآوی در اثر ضربه خم شد + تصاویر ... ظاهراً نمایشگر میت 9 در این اتفاق دچار شکستگی نشده اما به همراه بدنه حالت خمیده‌ای ... هنوز مشخص نیست بعد از حادثه کاربر موفق به روشن شدن و کار کردن با دستگاه بوده است یا نه؟ آخرین اخبار فبلت پرچمدار چینی - بازدید - Buzdid.ir https://buzdid.ir/tag/فبلت-پرچمدار-چینی هوآوی میت ۹، فبلت جدید شرکت هوآوی، یکی از گوشی های برتر بازار است اما مشخصات هوآوی میت ۹ چیست تا باعث شود آن ... خم شدن بدنه و نمایشگر هواوی میت ۹ +تصاویر. تماشا کنید: تست مقاومت هواوی میت 9 در برابر انواع و اقسام صدمات gadgetnews.ir/155776/تست-مقاومت-هواوی-میت-9/‎Cached17 فوریه 2017 ... در تست مقاومت هواوی میت 9 ، با خم کردن گوشی، صفحه نمایش از بدنه بیرون ... میت 9 شاهد مقاومت تقریبا قابل قبول آن بودیم، چرا که با وجود خم‌ شدن به ... جستجو : میت 9 هواوی - تکنومون technomon.com/search?q=میت%209%20هواوی‎Cachedهمچنین میت ۹ پرو که مجهز به نمایشگر خمیده است، با قیمت گزاف ... اخرین اطلاعات و تصاویر منتشر شده در رابطه با هواوی میت ۹ ..... خم شدن بدنه و نمایشگر هواوی میت ۹. هواوی میت 9 | دیجی‌کالا مگ https://www.digikala.com/mag/tag/هواوی-میت-9/‎Cachedروز گذشته، گوشی هواوی میت ۹، پرچم‌دار جدید شرکت هواوی معرفی شد. صفحه نمایش این گوشی به اندازه ۵٫۹ اینچ و وضوح تصویر آن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل ... طبق گزارش Venture Beat، هواوی میت ۹ دو مدل متفاوت خواهد داشت: یکی از آنها نمایشگر عادی دارد (با . تصاویر هوآوی Mate 9 با دوربین دوتایی لایکا و رنگ‌های متنوع را ببینید https://www.digikala.com/.../هوآوی-mate-9-با-دوربین-دوتایی-لایکا-و-رنگ‌ه/‎Cached28 سپتامبر 2016 ... تصاویر هوآوی Mate 9 با دوربین دوتایی لایکا و رنگ‌های متنوع را ببینید ... نسبت نمایشگر به بدنه این گوشی بالا است و به نظر می‌رسد بدنه آن هم ...