مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ماهواره تدبیر آماده پرتاب

[ad_1]

رئیس دانشگاه علم و صنعت گفت: طراحی و ساخت ماهواره تدبیر در دانشگاه علم و صنعت به پایان رسیده و این ماهواره با توجه به نوع موشک و پرتابگری که برای آن در نظر می گیرند در نوبت پرتاب قرار دارد.

محمدعلی برخورداری اظهار داشت: اولین ماهواره ای که دانشگاه علم و صنعت به فضا فرستاد ماهواره نوید بود که با موفقیت پرتاب شد و پس از انجام ماموریت اصلی خود بازگشت.

وی با اشاره به برنامه های دانشگاه علم و صنعت برای ارتقا دانش  فنی ساخت ماهواره تاکید کرد: دومین ماهواره علم و صنعت با پیشرفت مشخصات عملیاتی نسبت به ماهواره قبلی طراحی و ساخته شده و به سازمان فضایی ایران تحویل داده شد.

رئیس دانشگاه علم و صنعت با بیان اینکه پرتاب ماهواره تدبیر در اختیار دانشگاه علم و صنعت نیست، گفت: این ماهواره با توجه به نوع موشک و پرتابگری که برای آن در نظر می گیرند در نوبت پرتاب قرار دارد.

برخورداری خاطرنشان کرد: هم اکنون قرارداد جدیدی برای ساخت ماهواره هایی با ظرفیت فنی بالاتر در این دانشگاه منعقد شده است چرا که ساخت ماهواره هایی با این ظرفیت دیگر امری عادی محسوب می شود و به همین دلیل روی کار بر توسعه تکنولوژی های متعلق به ماهواره تمرکز کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه تکنولوژی های زیادی در ساخت ماهواره به کار گرفته می شود افزود: هنوز در برخی زمینه ها نیازمند توسعه هستیم و در برخی زمینه ها البته به خود کفایی رسیده ایم، برای مثال هیات خارجی از کشور کره جنوبی که پیش از این بازدیدی از دانشگاه علم و صنعت داشت از پیشرفت های ما در تجهیزات جانبی ماهواره متعجب شد.

رئیس دانشگاه علم و صنعت با تاکید بر اینکه نیازمند توسعه فنی امکانات و تجهیزات به صورت مداوم در بخش ماهواره هستیم گفت: در حوزه ساخت ماهواره های دانشگاهی که بالاترین ماهواره های موجود در کشور محسوب می شوند شرایط خوبی داریم و دانش فنی این ماهواره ها در حال توسعه است.

وی با تاکید بر اینکه ماهواره تدبیر آماده پرتاب است اما اطلاعی از زمان پرتاب آن نداریم، خاطرنشان کرد: حدود ۸۰ محقق در پژوهشکده ماهواره دانشگاه علم و صنعت در حال فعالیت روی پروژه های ماهواره ای که سفارش کار آن داده شده است، هستند؛ اگرچه روند برخی پروژه های تحقیقاتی به دلیل کمبود اعتبار کند شده اما پروژه های ماهواره ای به سرعت در حال حرکت به سمت جلو هستند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

روزنامه فرهیختگان شماره تاریخ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت بزرگداشت شانزدهم آذر، روز دانشجو پیامی صادر کردسایت خبری تحلیلی هدانا جدیدترین اخبار ایران و جهان هدانا امام علیعلیه السلام کسى که مالى را از راه مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …اخبار روز، اخبار ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ عربستان به دنبال خرید جنگنده های ساخت پاکستانپروژه های فضایی زمین‌گیر بی‌پولی و سوء مدیریت ناهید و تدبیر دورتر شدند ورود ۳ پیشنهاد برای تحقق دستورِ استراتژیک …۳پیشنهادبرایپروژه های فضایی زمین‌گیر بی‌پولی و سوء مدیریت ناهید و تدبیر دورتر شدند ورود بزرگترین مرکز فروش تجهیزات عکاسی و تصویربرداری دیجیتال در ایران تحلیل مسائل جاری کشور و جهانتحلیل مسائل جاری کشور و جهان ارائه خبر و تحلیل و نتیجه گیری روان از یک مساله روز۱۰ شگفتی منظومه‌ی شمسی زومیت۱۰ شگفتی منظومه‌ی شمسی دنیای اطراف خورشید ما از تکه سنگ‌های بیجان گرفته تا غول‌های خبرهای علمی و پزشکی خبر فارسیبیشتر افراد به خصوص در مواقع تعطیلات و مهمانی ها از مصرف خوراکی های سالم و مورد نیاز سایت خبری تحلیلی هدانا جدیدترین اخبار ایران و جهان هدانا امام علیعلیه السلام کسى که مالى را از راه ناروایش عربستان به دنبال خرید جنگنده های ساخت پاکستان پروژه های فضایی زمین‌گیر بی‌پولی و سوء مدیریت «ناهید» و «تدبیر» دورتر شدند ورود عضو جدید ۳ پیشنهاد برای تحقق «دستورِ استراتژیک فرمانده» نیروی هوایی ۳پیشنهاد پروژه های فضایی زمین‌گیر بی‌پولی و سوء مدیریت «ناهید» و «تدبیر» دورتر شدند ورود عضو جدید بزرگترین مرکز فروش تجهیزات عکاسی و تصویربرداری دیجیتال در ایران تحلیل مسائل جاری کشور و جهان تحلیل مسائل جاری کشور و جهان ارائه خبر و تحلیل و نتیجه گیری روان از یک مساله روز روزنامه فرهیختگان شماره تاریخ با آغاز به کار دولت یازدهم، موضوع انتخاب شهردار به دست مردم؛ یعنی با رای مستقیم مردم، در الف حد ورزش ایران همین است؛ میانگین کسب ما در المپیک ۴ مدال حالا فهمیدید که دولت تدبیر احمدی نژآد بود یا این دولت تازه احمدی نژآد می گفت باید برای ۱۰ شگفتی منظومه‌ی شمسی زومیت ۱۰ شگفتی منظومه‌ی شمسی دنیای اطراف خورشید ما از تکه سنگ‌های بیجان گرفته تا غول‌های گازی خبرهای علمی و پزشکی خبر فارسی بیشتر افراد به خصوص در مواقع تعطیلات و مهمانی ها از مصرف خوراکی های سالم و مورد نیاز برای



لینک منبع :ماهواره تدبیر آماده پرتاب

Images for ماهواره تدبیر آماده پرتاب ماهواره تدبیر آماده پرتاب/ قرارداد برای ساخت ماهواره جدید ... - خبرگزاری مهر www.mehrnews.com/.../ماهواره-تدبیر-آماده-پرتاب-قرارداد-برای-ساخت-ماهواره-جدید-بسته‎Cached21 نوامبر 2016 ... وی با تاکید بر اینکه ماهواره تدبیر آماده پرتاب است اما اطلاعی از زمان پرتاب آن نداریم ، خاطرنشان کرد: حدود ۸۰ محقق در پژوهشکده ماهواره دانشگاه علم و ... ماهواره تدبیر آماده پرتاب است - روزنامه جام جم press.jamejamonline.ir/newspreview/2629412528670633439‎Cachedرئیس دانشگاه علم و صنعت گفت: طراحی و ساخت ماهواره تدبیر در دانشگاه علم و صنعت به ... به نوع موشک و پرتابگری که برای آن در نظر می‌گیرند در نوبت پرتاب قرار دارد. شبکه رسانه -ماهواره تدبیر دانشگاه علم وصنعت آماده پرتاب www.rasane.com/News/Details/5207‎Cached22 نوامبر 2016 ... محمدعلی برخورداری رئیس دانشگاه علم و صنعت اعلام کرد: «عملیات طراحی و ساخت ماهواره‌ی تدبیر پایان یافته و این ماهواره برای ارسال به فضا در نوبت ... ماهواره تدبیر آماده پرتاب است - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/657431/ماهواره-تدبیر-آماده-پرتاب-است 21 نوامبر 2016 ... رئیس دانشگاه علم و صنعت گفت: طراحی و ساخت ماهواره تدبیر در دانشگاه علم و صنعت به پایان رسیده و این ماهواره با توجه به نوع موشک و پرتابگری که ... ماهواره تدبیر دانشگاه علم وصنعت آماده پرتاب | Payam Javan www.payamjavan.com/ماهواره-تدبیر-دانشگاه-علم-وصنعت-آماده/ 21 نوامبر 2016 ... ساخت ماهواره‌ی تدبیر دانشگاه علم و صنعت پایان یافته و در نوبت پرتاب قرار گرفته است. Read more here:: ماهواره تدبیر دانشگاه علم وصنعت آماده ... ماهواره تدبیر آماده پرتاب | سایت خبری ام ال 4min.ml/ماهواره-تدبیر-آماده-پرتاب/ 21 نوامبر 2016 ... ماهواره تدبیر آماده پرتاب. مترجم آنلاین متن فارسی به انگلیسی , سایت ترجمه آنلاین ترجمه ی انگلیسی به فارسی آنلاین , مترجم متن فارسی به ... ماهواره تدبیر آماده پرتاب/ قرارداد برای ساخت ماهواره جدید ... - خبر فارسی khabarfarsi.com/u/28446415 21 نوامبر 2016 ... با توسعه چند سیستم پرتاب، خود را به چند صد کیلومتری مدار زمین رسانده ایم و با سفارش دادن و برنامه ریزی طراحی و ساخت ماهواره هم خودمان را از لحاظ ... ماهواره تدبیر آماده پرتاب | رییس دانشگاه علم و صنعت گفت: - قطره www.ghatreh.com/news/nn34702888/ماهواره-تدبیر-آماده-پرتاب 21 نوامبر 2016 ... رییس دانشگاه علم و صنعت گفت: طراحی و ساخت ماهواره تدبیر در دانشگاه علم و صنعت به پایان رسیده و این ماهواره با تو. ماهواره تدبیر آماده پرتاب - پارسینه www.parsine.com/fa/news/322079/ماهواره-تدبیر-آماده-پرتاب 21 نوامبر 2016 ... وی با تاکید بر اینکه ماهواره تدبیر آماده پرتاب است اما اطلاعی از زمان پرتاب آن نداریم ، خاطرنشان کرد: حدود ۸۰ محقق در پژوهشکده ماهواره دانشگاه علم و ...