مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مزدا خودروی مخصوص مسابقه اش را معرفی کرد

[ad_1]

 

مزدا خودروی مخصوص مسابقه اش را معرفی کرد

تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۰

 

مزدا تصمیم داشت در ماه ژانویه سال میلادی جدید از RT24-P به عنوان خودروی کاملا اسپرت خود در مسابقات اتومبیل‌رانی استقامت ۲۴ ساعته‌ی رولکس رونمایی کند اما زمان آن را چند ماه جلوتر انداخت که قدرت خود را به رخ همگان بکشد و مردم و رسانه‌ها کمی بیشتر با این خودرو در نمایشگاه لس‌آنجلس آشنا شوند.

به گزارش ستاره ها؛ مزدا خودروسازی است که با دنیای مسابقات بیگانه نیست، شرکتی که بسیاری نام آن را به عنوان تولید کننده خودروهای پرقدرت، با پیشرانه‌ی دوار در مسابقاتی هم‌چون لمانز به خاطر دارند. مزدا تصمیم داشت در ماه ژانویه سال میلادی جدید از RT24-P به عنوان خودروی کاملا اسپرت خود در مسابقات اتومبیل‌رانی استقامت ۲۴ ساعته‌ی رولکس رونمایی کند اما زمان آن را چند ماه جلوتر انداخت که قدرت خود را به رخ همگان بکشد و مردم و رسانه‌ها کمی بیشتر با این خودرو در نمایشگاه لس‌آنجلس آشنا شوند.

 

 خودروی مسابقه‌ای مزدا  RT24-P در نمایشگاه لس‌آنجلس معرفی شد

این خودرو از هوش طراحی بخش اختصاصی خود به نام کودو (Kodo) سود می‌جوید که به لطف این تیم، این ژاپنی از یک طراحی آیرودینامیک بهره‌ می‌برد که در آن به تمام مسائل فنی دقت شده و آن را تبدیل به یک اتومبیل ریس به معنی واقعی کرده است.

این اتومبیل که به عنوان تنها نمونه‌ی تولیدی در نمایشگاه حاضر شده است، از یک نیروگاه کوچک ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوشارژ بهره می‌برد که توانایی تولید ۶۰۰ اسب‌بخار قدرت را دارد. این اتومبیل مجهز به شاسی riley mk. 30 است که اولین تجربه‌ی مزدا از این نوع طراحی به حساب می‌آید که قصد آزمایش آن را دارد. به احتمال زیاد، شرکت مزدا تا اواخر ماه میلادی جاری، این اتومبیل را مورد آزمایش‌های زیادی قرار می‌دهد که پیش از برگزاری مسابقه و حضور آبرومندانه خود، آمادگی لازم را داشته باشد.

مرجع : مجله دیجی کالا

 

 

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

مشخصات فنی خودروی مزدا تصاویرسلنا گومز محبوب ترین شخص اینستاگرام در مهدی سلوکی عکس عاشقانه همسرش را منتشر کردبانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو …اتومبیل بانک اطلاعات خودرو، قیمت خودرو، قیمت ماشین،قیمت اتومبیل مقایسه و انتخاب عصر خودرو ۱۰ خودروی برگزیده سال را بشناسید۱۰ خودروی برگزیده سال را بشناسید عصر خودرو خریداران خودرو همیشه به دنبال بهترین پول نیوز رقابت جالبی میان شهرها و مخصوصا کلان شهرهای چین ایجاد شده تا هر کدام بتوانند خود را موتور جستجوی قطره نوع خودرو قیمت کارخانه قیمت بازار تیپ اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …محققان ایتالیایی ربات‌ چهارپایی را با الهام از ساختار بدن حیوانات طراحی کرده‌اند که خودروی ریوخودرویریوخودروی ریو در اولین نگاه جذاب است چهره ی امروزی او دوست داشتنی ست جدای ظاهری اسپورت داستان باورنکردنی زندگی آنجلینا جولی عکسداستان زندگی آنجلینا جولی، براد پیت و شش فرزندشان و سفرهای پیاپی انسان‌دوستانه‌اش مشخصات فنی خودروی مزدا تصاویر سلنا گومز محبوب ترین شخص اینستاگرام در مهدی سلوکی عکس عاشقانه همسرش را منتشر کرد عصر خودرو ۱۰ خودروی برگزیده سال را بشناسید ۱۰ خودروی برگزیده سال را بشناسید عصر خودرو خریداران خودرو همیشه به دنبال بهترین خودرو پول نیوز رقابت جالبی میان شهرها و مخصوصا کلان شهرهای چین ایجاد شده تا هر کدام بتوانند خود را بیشتر بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو اتومبیل بانک اطلاعات خودرو، قیمت خودرو، قیمت ماشین،قیمت اتومبیل مقایسه و انتخاب ماشین خودروی ریو خودرویریو خودروی ریو در اولین نگاه جذاب است چهره ی امروزی او دوست داشتنی ست جدای ظاهری اسپورت جنبه داستان باورنکردنی زندگی آنجلینا جولی عکس داستان زندگی آنجلینا جولی، براد پیت و شش فرزندشان و سفرهای پیاپی انسان‌دوستانه‌اش به مرسدس بنز ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد مرسدسبنز در ۲۹ ژانویه ۱۸۸۶، کارل بنز سه چرخه‌ای را، که با موتور گازسوز حرکت می‌کرد، به شماره ۳۷۴۳۵ اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار تکنولوژی محققان ایتالیایی ربات‌ چهارپایی را با الهام از ساختار بدن حیوانات طراحی کرده‌اند که می



لینک منبع :مزدا خودروی مخصوص مسابقه اش را معرفی کرد

مزدا خودروی مخصوص مسابقه اش را معرفی کرد - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../مزدا-خودروی-مخصوص-مسابقه-اش-را-معرفی-کرد 21 نوامبر 2016 ... مزدا تصمیم داشت در ماه ژانویه سال میلادی جدید از RT24-P به عنوان خودروی کاملا اسپرت خود در مسابقات اتومبیل‌رانی استقامت ۲۴ ساعته‌ی رولکس ... Images for مزدا خودروی مخصوص مسابقه اش را معرفی کرد مزدا خودروی مخصوص مسابقه اش را معرفی کرد - برترین ها 94.182.146.175/fa/news/.../مزدا-خودروی-مخصوص-مسابقه-اش-را-معرفی-کرد 21 نوامبر 2016 ... مزدا تصمیم داشت در ماه ژانویه سال میلادی جدید از RT24-P به عنوان خودروی کاملا اسپرت خود در مسابقات اتومبیل‌رانی استقامت ۲۴ ساعته‌ی رولکس ... مزدا خودروی مخصوص مسابقه اش را معرفی کرد(+عکس) - پول نیوز | دمادم https://damadam.ir/.../مزدا-خودروی-مخصوص-مسابقه-اش-را-معرفی-کرد.../4359273 این خودرو از هوش طراحی بخش اختصاصی خود به نام کودو (Kodo) سود می‌جوید که به لطف این تیم، این ژاپنی از یک طراحی آیرودینامیک بهره‌ می‌برد که در آن به ... مزدا خودروی مخصوص مسابقه اش را معرفی کرد+عکس sedayeqazvin.ir/Pages/OthersNews-1170163.aspx‎Cachedمزدا تصمیم داشت در ماه ژانویه سال میلادی جدید از RT24-P به عنوان خودروی کاملا اسپرت خود در مسابقات اتومبیل رانی استقامت 24 ساعته ی رولکس رونمایی کند اما زمان آن ... مزدا خودروی مخصوص مسابقه اش را معرفی کرد - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/561700/ 19 نوامبر 2016 ... خشایار شاهسون: مزدا خودروسازی است که با دنیای مسابقات بیگانه نیست، شرکتی که بسیاری نام آن را به عنوان تولید کننده خودروهای پرقدرت، با ... مزدا خودروی مخصوص مسابقه اش را معرفی کرد - مجله اینترنتی بروزترین berouztarin.ir/15640/مزدا-خودروی-مخصوص-مسابقه-اش-را-معرفی-کر/.../feed/ 22 نوامبر 2016 ... مجله دیجی کالا – خشایار شاهسون: مزدا خودروسازی است که با دنیای مسابقات بیگانه نیست، شرکتی که بسیاری نام آن را به عنوان تولید کننده خودروهای ... مزدا خودروی مخصوص مسابقه اش را معرفی کرد www.coka.ir/articles/54877/مزدا-خودروی-مخصوص-مسابقه-اش-را-معرفی-کرد مزدا خودروی مخصوص مسابقه اش را معرفی کرد نمایشگاه لس آنجلس , خودرو , مزدا. برترین خودروهای مزدا - گروه بهمن bahmangroup.com/Post/برترین-خودروهای-مزدا‎Cachedاین مزدا بود که نه تنها افت نمی کرد بلکه با سودآوری مواجه می شد. ... یک هاچ بک 2 درب فوق اسپرت که درون سینه اش یک پیشرانه 1،8 لیتری توربو ... فیورای در اغلب بازی های کامپیوتری به عنوان جایزه نهایی و یکی از محصولات انتخابی معرفی می شد. ... مزدا 787 اخرین خودروی تمام مسابقه ای بود که با پیشرانه چرخان در میادین ظاهر می شد. [PDF] شماره 149 (PDF) - گروه بهمن bahmangroup.com/upload/files/payambahman%20-149.pdf‎Cachedحضور گروه بهمن در مسابقات سوپرلیگ بسکتبال بانوان ... معرفی کتاب )سوفیا پرتوونا( .... از خدمـات مهنـدس محمدرضـا بابایـی ترصیـح کـرد: »امیـد اسـت. بــا واقع ... تومــان، 2 خــودروی ســوزوکی گرانــد ویتــارا و نیــو مــزدا 3 مــورد .... فراتـر از خـودرو می باشـد؛ طراحـی برنـد در نـگاه او، هنگامی کـه از فلسـفه طراحـی اش کـودو نـگاه وی در طراحـی.