مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اپلیکشن فیس‌بوک ۲۰ درصد شارژ دستگاه‌های اندرویدی را می‌بلعد

[ad_1]

درحالی‌که فیس‌بوک یکی از فعال‌ترین توسعه‌دهندگان اندروید در جهان محسوب می‌شود، ولی اپلیکیشن آن برای اندروید بهترین نیست. اگر در فروشگاه اپلیکیشن گوگل، نظرات مربوط به برنامه فیس‌بوک را بخوانید متوجه خواهید شد که اکثر کاربران از نحوه تاثیر آن بر روی شارژدهی باتری و عملکرد کلی آن ناراضی هستند و متاسفانه به‌نظر می‌رسد که این مشکلات هر روزه در حال تشدید یافتن هستند.

براساس تجربیات Russell Holly و بسیاری از کاربران Reddit، دستگاه‌های اندرویدی که فاقد برنامه‌های فیس‌بوک و پیام‌رسان فیس‌بوک هستند تا ۱۵ درصد برنامه‌های دیگر را سریعتر اجرا می‌کنند، برای بررسی این ادعا، Tech World Zone دست بکار شده است.

براساس آزمایش انجام شده، مشخص گشت که برنامه Metal که در اصل سایت موبایل فیس‌بوک را اجرا می‌کند، مصرف کمتری نسبت به برنامه اصلی فیس‌بوک دارد. به‌طور خاص دستگاه نکسوس ۶P مورد استفاده در این آزمایش با نصب برنامه فیس‌بوک، ۲۰ درصد شارژ بیشتری را مصرف کرده بود. اطلاعات ذکر شده براساس ۱ هفته آزمایش با مصرف متوسط روزانه از گوشی هوشمند بدست آمده است. در این آزمایش TWZ علاوه‌بر برنامه فیس‌بوک، پیام‌رسان آن را نیز بر روی ۶P نصب کرده بود و در زمان استفاده از Metal آن را پاک نکرده بود، درنتیجه نمی‌توان این ۲۰ درصد را فقط مربوط به اپلیکیشن رسمی فیسبوک دانست.

همانطور که از آزمایش بالا معلوم شده، برخی از برنامه‌های کاربردی و اصلی اندروید با نصب اپلیکیشن فیس‌بوک مصرف بیشتری خواهند داشت. باتوجه به این آزمایش، TWZ اعلام کرده که با حذف برنامه رسمی فیس‌بوک از روی دستگاه خود نه‌تنها سرعت آن را افزایش می‌دهید، بلکه ۲۰ درصد شارژدهی بیشتری را تجربه خواهید کرد. فیس‌بوک در واکنش با این آزمایش اعلام کرده که در حال تحقیق گزارشات مربوط به سرعت این برنامه است، البته این شرکت هیچ اشاره‌ای به مصرف بالای باتری برنامه خود نکرده است. اگر اخیرا باتری دستگاه شما زودتر تمام می‌شود، سعی کنید برنامه فیس‌بوک را پاک کنید تا ببینید تغییری در شارژدهی ایجاد می‌شود یا خیر. مسلما پاک کردن یک برنامه به معنای توقف استفاده از آن نیست، چراکه می‌توان توسط برنامه‌های مشابه همانند Metal یا Folio از فیس‌بوک بهره برد.

facebook-messengermain-1


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

اپلیکشن فیس‌بوک درصد شارژ دستگاه‌های اندرویدی را می‌بلعد اپلیکشن فیس‌بوک ۲۰ درصد شارژ دستگاه‌های اندرویدی را می‌بلعد



لینک منبع :اپلیکشن فیس‌بوک ۲۰ درصد شارژ دستگاه‌های اندرویدی را می‌بلعد

اپلیکشن فیس‌بوک ۲۰ درصد شارژ دستگاه‌های اندرویدی را می‌بلعد itresan.com/147105/اپلیکشن-فیس‌بوک-۲۰-درصد-شارژ-دستگاه‌/.html درحالی‌که فیس‌بوک یکی از فعال‌ترین توسعه‌دهندگان اندروید در جهان محسوب می‌شود، ولی اپلیکیشن آن برای اندروید بهترین نیست. اگر در فروشگاه اپلیکیشن گوگل، ... اپلیکشن فیس‌بوک ۲۰ درصد شارژ دستگاه‌های اندرویدی را می‌بلعد - دمادم https://damadam.ir/.../اپلیکشن-فیس‌بوک-۲۰-درصد-شارژ-دستگاه‌های-اندرویدی-را-می‌بلعد/4338969 درحالی‌که فیس‌بوک یکی از فعال‌ترین توسعه‌دهندگان اندروید در جهان محسوب می‌شود، ولی اپلیکیشن ... اپلیکشن فیس بوک ۲۰ درصد شارژ دستگاه های اندرویدی را می بلعد. اپلیکشن فیس بوک ۲۰ درصد شارژ دستگاه های اندرویدی را می بلعد ... football.tnews.ir/آی-تی-رسان/786D74637339‎Cachedاپلیکشن فیس‌بوک ۲۰ درصد شارژ دستگاه‌های اندرویدی را می‌بلعد ... Reddit، دستگاه‌های اندرویدی که فاقد برنامه‌های فیس‌بوک و پیام‌رسان فیس‌بوک هستند تا ۱۵ درصد ... اپلیکشن فیس‌بوک ۲۰ درصد شارژ دستگاه‌های اندرویدی را می‌بلعد | سی ... www.adfreehost.ir/اپلیکشن-فیس‌بوک-۲۰-درصد-شارژ-دستگاه‌/ 22 نوامبر 2016 ... درحالی‌که فیس‌بوک یکی از فعال‌ترین توسعه‌دهندگان اندروید در جهان محسوب می‌شود، ولی اپلیکیشن آن برای اندروید بهترین نیست. اگر در فروشگاه ... اپلیکشن فیس‌بوک ۲۰ درصد شارژ دستگاه‌های اندرویدی را می‌بلعد www.chatghooghnous.ir/post/172 22 نوامبر 2016 ... دانلود رام رسمی ، آپدیت و فایل فلش گوشی هواوی آنر 4C,اپلیکشن فیس‌بوک ۲۰ درصد شارژ دستگاه‌های اندرویدی را می‌بلعد,وبسایت خبری دیتاپردازش ... اپلیکشن فیس‌بوک ۲۰ درصد شارژ دستگاه‌های اندرویدی را می‌بلعد ... chionline.ir/اپلیکشن-فیس‌بوک-۲۰-درصد-شارژ-دستگاه‌/‎Cached21 نوامبر 2016 ... اپلیکشن فیس‌بوک ۲۰ درصد شارژ دستگاه‌های اندرویدی را می‌بلعد. جهت مشاهده مطلب باید روی دکمه پایین کلیک کنید. مشاهده مطلب (اپلیکشن فیس‌بوک ... اپلیکشن فیس‌بوک ۲۰ درصد شارژ دستگاه‌های اندرویدی را می‌بلعد - ستاد data-pardazesh.rzb.3tad.xyz/post559394.html درحالی‌که فیس‌بوک یکی از فعال‌ترین توسعه‌دهندگان اندروید در جهان محسوب می‌شود، ولی اپلیکیشن آن برای اندروید بهترین نیست. اگر در فروشگاه اپلیکیشن گوگل، ... chatghooghnous.ir - وبسایت خبری دیتاپردازش اخبار ومقالات داغ ترم ... https://techchek.tips/chatghooghnous.ir.html‎Cached24 مه 2017 ... اپلیکشن فیس‌بوک ۲۰ درصد شارژ دستگاه‌های اندرویدی را می‌بلعد; دانلود رام رسمی ، آپدیت و فایل فلش گوشی هواوی آنر 4C; دانلود رام رسمی ، آپدیت و ... آیا شما حاضر به کاهش شارژدهی باتری به‌علت استفاده از نمایشگر QHD ... www.shahrekhabar.com/science/148985100017828‎Cached18 مارس 2017 ... اگرچه مدت زمان روشن ماندن نمایشگر نسبت به دستگاه‌های سریA 2017 تا 30 درصد ... اپلیکشن فیس‌بوک ۲۰ درصد شارژ دستگاه‌های اندرویدی را می‌بلعد ... همه چیز در رابطه با ماجرای فوت کاربران فیسبوک در بامداد امروز! it-news.ir/همه-چیز-در-رابطه-با-ماجرای-فوت-کاربران-ف/ ظاهرا اتفاق بامداد امروز، یعنی خبر فوت کاربران فیسبوک جنجال زیادی را به پا کرده‌ است. در ادامه ... اپلیکشن فیس‌بوک ۲۰ درصد شارژ دستگاه‌های اندرویدی را می‌بلعد خبر.