مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرح تعویص رایگان باتری آیفون 6

[ad_1]

وب سایت دیجیاتو - حسین آدینه: کمپانی اپل صبح امروز رسماً اعلام کرد طی برنامه ای محدود، تمامی آیفون 6s هایی که دارای مشکل باتری بوده و به صورت ناگهانی خاموش می شوند را به رایگان تعمیر خواهد کرد.

 

 اپل مشکل باتری آیفون 6s را به رایگان برطرف می کند

به نظر می رسد این مشکل تنها تعداد محدودی از آیفون هایی که بین ماه های سپتامبر و اکتبر 2015 تولید شده اند را شامل می شود و راه حل مورد نظر کمپانی ساکن کوپرتینو برای این مسئله تعویض رایگان باتری است.

اپل در این مورد تاکید می کند هیچ مسئله امنیتی در مورد باتری آیفون های 6s مورد بحث وجود نداشته و این مسئله فقط به خاموش شدن دستگاه منجر می گردد.

 اپل مشکل باتری آیفون 6s را به رایگان برطرف می کند

اپل دریافته است تعداد بسیار محدودی از آیفون های 6s ممکن است به صورت ناگهانی خاموش شوند. این مسئله به هیچ وجه امنیت کاربر را تهدید نمی کند و فقط شامل برخی از دیوایس های تولید شده در بازه زمانی سپتامبر الی اکتبر 2015 می شود.

اگر شما یکی از قربانیان این مشکل هستید، با رجوع به یکی از فروشگاه های رسمی اپل یا پایگاه های خدمات رسانی کمپانی، تلفن هوشمند خود را تحویل داده تا به صورت کاملاً رایگان (با تعویض باتری) تعمیر شود.

گفتنی است هزینه های تعمیرات ایراداتی که بعضاً توسط کاربران در موبایل های آیفون ایجاد می شوند به شدت بالاست و این یکی از معدود دفعاتی است که اپل تعمیر دیوایس هایش را به صورت رایگان متحمل می شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

طرح تعویص رایگان باتری آیفون طرح تعویص رایگان باتری آیفون قیمت باتری ایفون ٤ مدل باتری ایفون تعویض باتری ایفون عمر باتری ایفون باتری ایفون اس باتری ایفون



لینک منبع :طرح تعویص رایگان باتری آیفون 6

طرح تعویض رایگان باتری آیفون ۶ | ITIRAN itiran.com/طرح-تعویض-رایگان-باتری-آیفون-۶-‎Cached21 نوامبر 2016 ... اگر آیفون6S دارید و اخیرا متوجه شده‌اید که دستگاه به شکل ناگهانی خاموش می‌شود باید به اپل استور مراجعه کنید چراکه اپل باتری دستگاه شما را به طور ... آنا | طرح تعویض رایگان باتری آیفون 6 www.ana.ir/news/161187‎Cached21 نوامبر 2016 ... کمپانی اپل صبح امروز رسماً اعلام کرد طی برنامه ای محدود، تمامی آیفون 6s هایی که دارای مشکل باتری بوده و به صورت ناگهانی خاموش می شوند را به ... طرح تعویض رایگان باتری آیفون 6 - آنا | دمادم https://damadam.ir/news/طرح-تعویض-رایگان-باتری-آیفون-6/4337196 کمپانی اپل صبح امروز رسماً اعلام کرد طی برنامه ای محدود، تمامی آیفون 6s هایی که دارای مشکل باتری بوده و به صورت ناگهانی خاموش می شوند را به رایگان ... طرح تعویض رایگان باتری آیفون ۶ - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/news/طرح-تعویض-رایگان-باتری-آیفون-۶/4334761 کمپانی اپل به مشکلات به وجود آمده برای گوشی آیفون 6 اس واکنش نشان داده و اعلام کرده است که باتری های معیوب این گوشی را به صورت رایگان تعویض می کند. اپل ممکن است برنامه تعویض رایگان باتری آیفون های 6 اس را به ... www.sibche.ir/.../apple-may-consider-free-battery-replacement-for-faulty-iphone-6-too/‎Cached18 ژانویه 2017 ... براساس شایعه تازه ای که از بلاگ ژاپنی Mac Otakara سرچشمه گرفته، گفته می شود این احتمال وجود دارد که اپل طرح رایگان تعویض باتری های آیفون ... طرح تعویض رایگان باتری آیفون | شبکه www.shabakeh-mag.com/tag/طرح-تعویض-رایگان-باتری-آیفون همانطور که می‌دانید برخی از نسخه‌های آیفون 6 اس (iPhone 6S) و آیفون 6 اس پلاس ( iPhone 6S Plus) اپل که در بازه زمانی مابین ماه‌های سپتامبر تا نوامبر سال 2015 تولید ... طرح تعویض رایگان باتری آیفون ۶ - صبحانه آنلاین | Sobhanehonline ... sobhanehonline.com/fa/news/.../طرح-تعویض-رایگان-باتری-آیفون-۶‎Cached21 نوامبر 2016 ... کمپانی اپل به مشکلات به وجود آمده برای گوشی آیفون 6 اس واکنش نشان داده و اعلام کرده است که باتری‌های معیوب این گوشی را به‌صورت رایگان تعویض ... اپل باتری معیوب گوشی های آیفون 6 اس را رایگان تعویض می‌کند - زومیت www.zoomit.ir/2016/11/21/148733/apple-repairs-iphone-6s/‎Cached21 نوامبر 2016 ... کمپانی اپل به مشکلات به وجود آمده برای گوشی آیفون 6 اس واکنش نشان داده و اعلام کرده است که باتری‌های معیوب این گوشی را به‌صورت رایگان تعویض ... طرح تعویض رایگان باتری آیفون 6 | کمپانی اپل صبح امروز رسماً - قطره www.ghatreh.com/news/.../طرح-تعویض-رایگان-باتری-آیفون‎Cached21 نوامبر 2016 ... کمپانی اپل صبح امروز رسماً اعلام کرد طی برنامه ای محدود، تمامی آیفون 6s هایی که دارای مشکل باتری بوده و به صورت Ù. فراخوان اپل برای تعویض رایگان باتری برخی از مدلهای آیفون 6 | iroonia iroonia.ca/فراخوان-اپل-برای-تعویض-رایگان-باتری-بر/‎Cached22 نوامبر 2016 ... چند ماه پس از اینکه برخی دارندگان آیفون 6 و 6 پلاس در آمریکا و کانادا به دلیل آنچه « بیماری تاچ» نامیده شده، از اپل به‌طور رسمی شکایت کردند ،شرکت ...