مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

این خورش را درست کنید، پشیمان نمی شوید

[ad_1]

وب‌سایت سوران: هرچه سبزیجات در وعده های غذایی مان بیشتر استفاده کنیم، از لحاظ سلامتی خیالمان راحت تر است. در این مطلب هم به سراغ کلم بروکلی رفته ایم و طرز تهیه خورش کلم بروکلی را به شما آموزش می دهیم.

 

مواد لازم:

  • روغن به میزان لازم
  • گوشت (چرخ کرده) نیم کیلو
  • کلم بروکلی 250 گرم
  • دارچین 1قاشق چایخوری
  • سیر 2حبه
  • زردچوبه نصف قاشق چایخوری
  • فلفل قرمز 1سوم قاشق چایخوری
  • رب گوجه فرنگی 1قاشق غذاخوری
  • پیاز 1عدد
  • نمک به میزان لازم

 

طرز تهیه خورش بروکلی

طرز تهیه:

ابتدا کلم بروکلی را شسته و به صورت تکه تکه خرد می کنیم و 10 دقیقه با آب و نمک در حال جوش می پزیم. سپس در آبکش ریخته و کنار می گذاریم. در قابلمه ای روغن مایع را ریخته و پیاز ریز شده ، سیر رنده کرده و بعد گوشت چرخ کرده را در آن تفت می دهیم. نمک، فلفل، زردچوبه، دارچین و رب گوجه فرنگی را نیز داخل آن تفت می دهیم و یک لیوان آب و کلم بروکلی های پخته شده را به مواد اضافه می کنیم. سپس می گذاریم با شعله ملایم 25 دقیقه بپزد. این خورش هم با نان و هم با برنج سرو می شود.

نکات:


1)دقت کنید اگر کلم با آب و نمک پخته نشود در حین پخت وا می رود و له می شود.


2) در صورتی که بخواهیم از گوشت خورشتی استفاده کنیم، حتماً‌ باید در انتهای پخت، وقتی گوشت کاملاً پخته شد کلم بروکلی را به خورش افزود.


3)بهتر است مقداری گرد لیمو عمانی یا گرد غوره به خورش بیفزایید تا خوشمزه تر شود.


4)برخی افراد به این خورش اسفناج هم اضافه میکنند که اختیاری است.


5)اضافه کردن مقداری زعفران آبکرده خورش شما را خوشرنگ و خوشمزه تر میکند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

این خورش را درست کنید، پشیمان نمی شوید …اسالم را ببینید ؛پشیمان نمی شویدتصاویر پایان محاکمه مرد سالخورده ای که دخترساله اش این خورش را درست کنید، پشیمان نمی شوید واضحاینخورشرادرستکنیداین خورش را درست کنید، پشیمان نمی شویدوب‌سایت سوران هرچه سبزیجات در وعده های غذایی این خورش را درست کنید، پشیمان نمی شوید آکااینخورشرادرستکنیدبرای پخت خورش قیمه نذری حتما از پیار داغ فراوان استفاده کنید درست کردن خورش قیمه نذری این خورش را درست کنید، پشیمان نمی شویددقت کنید اگر کلم با آب و نمک پخته نشود در حین پخت وا می رود و له می شود در صورتی که این خورش را درست کنید، پشیمان نمی شویدوب‌سایت سوران هرچه سبزیجات در وعده های غذایی مان بیشتر استفاده کنیم، از لحاظ سلامتی این خورش را درست کنید، پشیمان نمی شوید شمار از …به گزارش دبلیوخبر و به نقل از کشاورزنیوز آذر ٢ این خورش را درست کنید، پشیمان نمی شویداین خورش را درست کنید، پشیمان نمی شوید آکاوب سایت سوران هرچه سبزیجات در وعده های غذایی مان بیشتر استفاده کنیم، از لحاظ سلامتی این خورش را درست کنید، پشیمان نمی شوید آکاهرچه سبزیجات در وعده های غذایی مان بیشتر استفاده کنیم، از لحاظ سلامتی خیالمان راحت تر این خورش را درست کنید، پشیمان نمی شوید محبوب …در این مطلب هم به سراغ کلم بروکلی رفته ایم و طرز تهیه خورش کلم بروکلی را در این مطلب این خورش را درست کنید، پشیمان نمی شوید هرچه …به گزارش دبلیوخبر و به نقل از برترین ها آذر ٢ این خورش را درست کنید، پشیمان نمی شوید مطبخ رویا سلام به همه شما دوستان عزیز و مهربان این کیک خوشگل و خوشمزه را دیروز درست کردم بسیار رمان خارجی که قبل از مردن باید بخوانید وداع با اسلحه انتشارات نیلوفر باید این کتاب را بخوانید تا بفهمید چرا همینگوی داستان نویس خواص کلم بروکلی خواص کلم بروکلیبروکلی از سبزیهایی است که بهترین فصل آن پاییز و زمستان است و منبع خوب سایت خبری تحلیلی بویر نیوز خانم میهماندار نجات یافته هواپیمای فوتبالیست ها رازگشایی کرد عکس ربات‌های تلگرامی چقدر فال روزانه چهارشنبه آذر فال روز تولد امروز آذر فال روزانه فال روزانه چهارشنبه آذر فال روز تولد امروز آذر نمکستان » برای مشاهده ی فال روزانه خاطراتی از آیت الله بهجت خاطراتی از آیت الله بهجت ارزش نماز اول وقت آقای مصباح می گوید آیت الله بهجت از مرحوم آقای مزاج شناسی بلغم ؛ مشخصات بلغمی ها و درمان سایت شخصی دوست عزیزم جایی خواندم از یک متخصص آرد را با نمک زیاد با آب خمیر کن اینقدر آرد بزن که فقط بشه آشپزی سالادها برای خیلی از شکموهایی که می خواهند رژیم بگیرند، اینکه بگوییم سر و ته شام را با یک کاسه سالاد آشپزی شیرینی و دسر در این مطلب کیک روغن زیتون را به شما آموزش داده ایم، همانطور که ملاحظه می کنید، به جای روغن



لینک منبع :این خورش را درست کنید، پشیمان نمی شوید

این خورش را درست کنید، پشیمان نمی شوید - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../این-خورش-را-درست-کنید-پشیمان-نمی-شوید‎Cached22 نوامبر 2016 ... این خورش را درست کنید، پشیمان نمی شوید. هرچه سبزیجات در وعده های غذایی مان بیشتر استفاده کنیم، از لحاظ سلامتی خیالمان راحت تر است. در این ... این خورش را درست کنید، پشیمان نمی شوید - تازه های روز tazehayerooz.com/.../این-خورش-را-درست-کنید-پشیمان-نمی-شوید/.../غذای-ایرانی 22 نوامبر 2016 ... این خورش را درست کنید، پشیمان نمی شوید. هرچه سبزیجات در وعده های غذایی مان بیشتر استفاده کنیم، از لحاظ سلامتی خیالمان راحت تر است. در این ... این خورش را درست کنید پشیمان نمی شوید - onvansho onvansho.ir/result/این-خورش-را-درست-کنید-پشیمان-نمی-شوید.html این خورش را درست کنید پشیمان نمی شوید چهار شنبه 14 دسامبر 2016 مهدی جباری neka . طرز تهیه خورش گوجه سبزمرغ ملسخوشمزه درست کنید ماهیتابه سرخ کنید شوید را ... از درست کردن این غذا پشیمان نمی شوید؛ طرز تهیه سینه ... - تی وی پلاس plus.ir/.../از-درست-کردن-این-غذا-پشیمان-نمی-شوید-طرز-تهیه-سینه-مرغ-شکم-پر-غذایی-سالم-و-لذیذ‎Cachedاز درست کردن این غذا پشیمان نمی شوید؛ طرز تهیه سینه مرغ شکم پر، غذایی سالم و لذیذ ... طعم این مرغ را هیچوقت فراموش نمی کنید؛ آموزش تهیه سینه مرغ طعم دار شده. ۴۸. این خورش را درست کنید، پشیمان نمی شوید - محبوب ها mahboobha.ir/tag/این-خورش-را-درست-کنید،-پشیمان-نمی-شوید‎Cached12 جولای 2017 ... این خورش را درست کنید، پشیمان نمی شوید ... هرچه سبزیجات در وعده های غذایی مان بیشتر استفاده کنیم، از لحاظ سلامتی خیالمان راحت تر است. در این ... این خورش را درست کنید، پشیمان نمی شوید - toku ataahua ziba.daayaa.ir/mi/.../این-خورش-را-درست-کنید،-پشیمان-نمی-شوید.html‎Cachedابتدا کلم بروکلی را شسته و به صورت تکه تکه خرد می کنیم و 10 دقیقه با آب و نمک در حال جوش می پزیم. سپس در آبکش ریخته و کنار می گذاریم. در قابلمه ای روغن مای. از درست کردن این غذا پشیمان نمی شوید؛ طرز تهیه سینه مرغ شکم ... - جویا jooya.net/.../از-درست-کردن-این-غذا-پشیمان-نمی-شوید-طرز-تهیه-سینه-مرغ-831990 از درست کردن این غذا پشیمان نمی شوید؛ طرز تهیه سینه مرغ شکم پر، غذایی سالم و لذیذاز ... طعم این مرغ را هیچوقت فراموش نمی کنید؛ آموزش تهیه سینه مرغ طعم دار شده. ۴۶. این خورش را درست کنید، پشیمان نمی شوید - بروفان borofun.ir/news/114642 وب‌سایت سوران: هرچه سبزیجات در وعده های غذایی مان بیشتر استفاده کنیم، از لحاظ سلامتی خیالمان راحت تر است. در این مطلب هم به سراغ کلم بروکلی رفته ایم و طرز تهیه ... از درست کردن این شیرینی پشیمان نمی شوید - آپارات ► 10:10www.aparat.com/v/948Ub/از_درست_کردن_این_شیرینی_پشیمان_نمی_شوید Jun 29, 2016 - 10 min خانواده یک از درست کردن این شیرینی پشیمان نمی شوید؛ کلوچه شکلات چیپسی( کوکی)برنامه «خانواده یک» هر روز حوالی ساعت 11 از شبکه یک سیما ... این خورش را درست کنید، پشیمان نمی شوید - آکابانو www.akabanoo.com/article/.../news2016112210163298068.html‎Cachedآکاایران: هرچه سبزیجات در وعده های غذایی مان بیشتر استفاده کنیم، از لحاظ سلامتی خیالمان راحت تر است. در این مطلب هم به سراغ کلم بروکلی رفته ایم و طرز تهیه خورش ...