مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

میزان ازدحام در مقصد گردشگری خود را از گوگل بپرسید

[ad_1]

 

کد مطلب: 416453

میزان ازدحام در مقصد گردشگری خود را از گوگل بپرسید

بخش دانش و فناوری الف،2 آذر95

اگر دوست دارید سری به کاخ گلستان در تهران بزنید و نمی دانید چه زمانی ازدحام در این کاخ کمتر است، بهتر است با استفاده از جستجوگر گوگل از این موضوع مطلع شوید.

تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۸

خبرگزاری فارس به نقل از تک کرانچ، گوگل قابلیتی موسوم به اوقات محبوب یا Popular Times را به جستجوگر و خدمات نقشه خود افزوده که با استفاده از آن می توان از میزان ازدحام در یک رستوران، موزه، پارک و .... به طور آنی و همین طور در ساعات مختلف روز مطلع شد.

پیش از این با جستجوی نام موزه ها، پارک ها و .. اطلاعاتی همچون زمان کار آنها، نظرات کاربران در مورد آنها، تعدادی عکس، آدرس، مکان های محبوب مشابه و غیره نمایش داده می شد و حالا می توان به طور لحظه به لحظه از میزان شلوغی هر یک از این محل ها مطلع گردید.

همچنین با استفاده از خدمات یاد شده می توان پی برد که افراد به طور متوسط چه مدتی را صرف حضور یا بازدید از اماکن یادشده می کنند و چه مدت زمان برای رسیدن به محل های یاد شده نیاز است. ارائه این خدمات از طریق جمع آوری ناشناس اطلاعات مکانی با استفاده از گوشی های اندرویدی انجام می شود.

این خدمات در مورد امکان مشهور تاریخی و جهانگردی در اکثر کشورهای جهان ارائه می شود و قرار است ارائه اطلاعات آنی در مورد میزان ازدحام در انها نیز به تدریج صورت بگیرد.

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+گوگل

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

راهنمای سفر به کیش پارسینهکیش از خیلی جهات در ایران حالت خاصی دارد، اولین منطقه آزاد اقتصادی مصوب در دوره پس از ترکیه عاشق سفر ترکیهمقایسه چند تا از هتل های ستاره آنتالیا در اینجا میخواهم بین هتلهایی که تاکنون در راهنمای سفر به کیش کیش از خیلی جهات در ایران حالت خاصی دارد، اولین منطقه آزاد اقتصادی مصوب در دوره پس از انقلاب ترکیه عاشق سفر ترکیه مقایسه چند تا از هتل های ستاره آنتالیا در اینجا میخواهم بین هتلهایی که تاکنون در آنتالیا



لینک منبع :میزان ازدحام در مقصد گردشگری خود را از گوگل بپرسید

میزان ازدحام در مقصد گردشگری خود را از گوگل بپرسید | اقتصاد آنلاین www.eghtesadonline.com/.../159945-میزان-ازدحام-در-مقصد-گردشگری-خود-را-از-گوگل-بپرسید 22 نوامبر 2016 ... گوگل قابلیتی موسوم به اوقات محبوب یا Popular Times را به جستجوگر و خدمات نقشه خود افزوده که با استفاده از آن می توان از میزان ازدحام در یک ... میزان ازدحام در مقصد گردشگری خود را از گوگل بپرسید فیسیت: - چهره و ... https://faceit.ir/.../میزان-ازدحام-در-مقصد-گردشگری-خود-را-از-گوگل-بپرسید‎Cached23 نوامبر 2016 ... گوگل قابلیتی موسوم به اوقات محبوب یا Popular Times را به جستجوگر و خدمات نقشه خود افزوده که با استفاده از آن می توان از میزان ازدحام در یک ... میزان ازدحام در مقصد گردشگری خود را از گوگل بپرسید - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950902000129‎Cached22 نوامبر 2016 ... اگر دوست دارید سری به کاخ گلستان در تهران بزنید و نمی دانید چه زمانی ازدحام در این کاخ کمتر است، بهتر است با استفاده از جستجوگر گوگل از این ... میزان ازدحام در مقصد گردشگری خود را از گوگل بپرسید - ایتنا | خبر ... khabarfarsi.com/u/28493099 22 نوامبر 2016 ... میزان ازدحام در مقصد گردشگری خود را از گوگل بپرسید. ایتنا - گوگل قابلیتی موسوم به Popular Times را به جستجوگر و خدمات نقشه خود افزوده که با ... میزان ازدحام در مقصد گردشگری خود را از گوگل بپرسید | ایتنا vista.ir/cdn/31691756‎Cachedایتنا - گوگل قابلیتی موسوم به Popular Times را به جستجوگر و خدمات نقشه خود افزوده که با استفاده از آن می‌توان از میزان ازدحام در یک مکان گردشگری به طور آنی و ... آخرین خبر | میزان ازدحام در مقصد گردشگری خود را از گوگل بپرسید akharinkhabar.com/.../میزان-ازدحام-در-مقصد-گردشگری-خود-را-از-گوگل-بپرسید‎Cachedفارس/ اگر دوست دارید سری به کاخ گلستان در تهران بزنید و نمی دانید چه زمانی ازدحام در این کاخ کمتر است، بهتر است با استفاده از جستجوگر گوگل از این موضو... میزان ازدحام در مقصد گردشگری خود را از گوگل بپرسید - فارس | خبرپو khabarpu.com/k.php?u=2YXbjNiy2KfZhiDYp9iy2K/...‎Cachedمیزان ازدحام در مقصد گردشگری خود را از گوگل بپرسید - فارس | خبر پو, پویش آخرین اخبار روز ایران و جهان. خبرگزاری آریا - میزان ازدحام در مقصد گردشگری خود را از گوگل بپرسید www.aryanews.com/.../میزان-ازدحام-در-مقصد-گردشگری-خود-را-از-گوگل-بپرسید خبرگزاری آریا - اخبار داغ و پربیننده سایت ها، رسانه ها و روزنامه های فارسی و انگلیسی. میزان ازدحام در مقصد گردشگری خود را از گوگل بپرسید – خوراک خبری khorakekhabari.ir/.../میزان-ازدحام-در-مقصد-گردشگری-خود-را-از-گ/‎Cached[unable to retrieve full-text content]. اگر دوست دارید سری به کاخ گلستان در تهران بزنید و نمی دانید چه زمانی ازدحام در این کاخ کمتر است، بهتر است با استفاده از ... میزان ازدحام در مقصد گردشگری خود را از گوگل بپرسید www.espeli.ir/.../میزان+ازدحام+در+مقصد+گردشگری+خود+را+از+گوگل+بپرسید اگر دوست دارید سری به کاخ گلستان در تهران بزنید و نمی دانید چه زمانی ازدحام در این کاخ کمتر است، بهتر است با استفاده از جستجوگر گوگل از این موضوع مطلع شوید.