مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تکذیب لغو روادید با فرانسه، آلمان و ایتالیا

[ad_1]
تین‌نیوز| سخنگوی وزارت امور خارجه، خبر منتشر شده در «دیپلماسی ایرانی» که در دیگر رسانه‌ها نیز بازنشر شده بود، مبنی بر مذاکره با تعدادی از کشورها از جمله چند کشور اروپایی به‌منظور لغو روادید را فاقد اعتبار خواند.

بهرام قاسمی بر این موضوع تاکید کرده که وزارت امور خارجه ایران همواره به‌ویژه در سال‌های اخیر افزایش منزلت و اعتبار گذرنامه ایرانی را به‌عنوان یکی از برنامه‌های اصلی خود در دستور کار داشته و دارد.

وی افزود: «این وزارتخانه در زمینه ایجاد تسهیلات هر چه بیشتر کنسولی برای همه شهروندان ایرانی به‌خصوص در زمینه لغو روادید با تعداد بیشتری از کشورها، رایزنی‌هایی را با بسیاری از دولت‌ها به عمل آورده است و بدون شک این‌گونه تلاش‌های دوجانبه را به عنوان یکی از وظایف اصلی و دائمی خود دنبال خواهد کرد.»

به گفته قاسمی، بسیاری از کشورها نیز پیشنهادها و درخواست‌های مشابهی در بحث ویزا از ایران داشته‌اند که در صورت حصول هرگونه تفاهم جدید درخصوص تسهیلات بیشتر کنسولی با هر کشوری، مراتب از کانال‌های رسمی وزارت امور خارجه به آگاهی عموم خواهد رسید.

در روزهای گذشته خبری به نقل از یک منبع عالی‌رتبه در وزارت امورخارجه مبنی بر تلاش برای لغو روادید با 72کشور آسیایی، آفریقایی و آمریکای جنوبی و همچنین برخی از کشورهای اروپایی نظیر فرانسه، ایتالیا و آلمان اعلام شده بود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

الف رشد بی‌سابقه صادرات ایران به اروپا صادرات به فرانسه صادرات ایران به برخی کشورهای اروپایی در چهارمین ماه سال جاری میلادی رشد بی سابقه ای شرکت خدمات مسافرتی و خدمات کرایه خودرو ون صدور گواهینامه بین المللی صدور پلاک ترانزیت بین المللی روابط ایران و ترکیه ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادروابطایرانوترکیهروابط ایران و ترکیه همراه با تغییراتی که در دوران معاصر در جغرافیای سیاسی خاورمیانه خبرگزاری تابناک اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریاز پرونده پر سر و صدایی که هنوز بسته نشده تا رتبه ایران در میان کشورهای مرفه جهانالف معمای شاه بی سر و صدا کوتاه شدنظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر روابط ایران و سوریه ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادروابطایرانوسوریهروابط ایران و سوریه را می‌توان کهن‌ترین روابط سیاسی، اقتصادی و نظامی بین ایران و یکی دیدنی های ایتالیا، مناطق دیدنی ایتالیادیدنی های ایتالیاایتالیامناطق دیدنی ایتالیاجاذبه های گردشگری ایتالیامراکز اخبار سیاسی،اخبار اجتماعی،جدیدترین اخبار سیاسی و …علی مطهری برای حل مشکل حصر با رهبری و محصوران دیدار می‌کنیم کاسه‌های داغ‌تر از آش اخبار بین الملل،خبرهای سیاست خارجی،اخبار روز …اخبار سیاسی بین المللیسیاست خارجی ایران اخبار جدیدآخرین اخبار جهان اخبار امروز وبلاگ یک مهندس تفکر و اقدام در برنامه ریزی استراتژیک برنامه ریزی استراتژیک روابط ایران و ترکیه ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد روابطایرانو روابط ایران و ترکیه همراه با تغییراتی که در دوران معاصر در جغرافیای سیاسی خاورمیانه ایجاد رشد بی‌سابقه صادرات ایران به اروپا صادرات به فرانسه ۶۰ برابر شد رشد بی‌سابقه صادرات ایران به اروپا صادرات به فرانسه ۶۰ برابر شد شرکت خدمات مسافرتی و خدمات کرایه خودرو ون صدور گواهینامه بین المللی صدور پلاک ترانزیت بین المللی کاپوتاژ روابط ایران و سوریه ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد روابطایرانو روابط ایران و سوریه را می‌توان کهن‌ترین روابط سیاسی، اقتصادی و نظامی بین ایران و یکی از خبرگزاری تابناک اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری از «پرونده پر سر و صدایی که هنوز بسته نشده» تا «رتبه ایران در میان کشورهای مرفه جهان» الف «معمای شاه» بی سر و صدا کوتاه شد نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر دیدنی های ایتالیا، مناطق دیدنی ایتالیا دیدنی های ایتالیاایتالیامناطق دیدنی ایتالیاجاذبه های گردشگری ایتالیامراکز گردشگری اخبار سیاسی،اخبار اجتماعی،جدیدترین اخبار سیاسی و اجتماعی علی مطهری برای حل مشکل حصر با رهبری و محصوران دیدار می‌کنیم کاسه‌های داغ‌تر از آش به نظام اخبار بین الملل،خبرهای سیاست خارجی،اخبار روز جهان،سیاست روز اخبار سیاسی بین المللیسیاست خارجی ایران اخبار جدیدآخرین اخبار جهان اخبار امروز اخبار وبلاگ یک مهندس نحوه طراحی ستون ها واستفاده از نور و ضدنور در چینش اجرام منجر به ایجاد پارادوکس دید شده است é é é



لینک منبع :تکذیب لغو روادید با فرانسه، آلمان و ایتالیا

لغو روادید با فرانسه، آلمان و ایتالیا تکذیب شد - آذرگشت ملکی malekitour.ir/.../اخبار.../717-لغو-روادید-با-فرانسه،-آلمان-و-ایتالیا-تکذیب-شد.html‎Cachedلغو روادید با فرانسه، آلمان و ایتالیا تکذیب شد. سخنگوی وزارت امور خارجه، خبر مبنی بر مذاکره با تعدادی از کشورها از جمله چند کشور اروپایی به منظور لغو روادید را فاقد ... تکذیب لغو روادید با فرانسه، آلمان و ایتالیا - روزنامه دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/news/1080380‎Cached22 نوامبر 2016 ... سخنگوی وزارت امور خارجه، خبر منتشر شده در «دیپلماسی ایرانی» که در دیگر رسانه‌ها نیز بازنشر شده بود، مبنی بر مذاکره با تعدادی از کشورها از جمله ... تکذیب لغو روادید با فرانسه، آلمان و ایتالیا - دنیای سفر www.donyayesafar.com/n/8795‎Cached22 نوامبر 2016 ... سخنگوی وزارت امور خارجه، خبر منتشر شده در «دیپلماسی ایرانی» که در دیگر رسانه ها نیز بازنشر شده بود، مبنی بر مذاکره با تعدادی از کشورها از جمله ... تکذیب لغو روادید با فرانسه، آلمان و ایتالیا - تبیان article.tebyan.net/.../تکذیب-لغو-روادید-با-فرانسه-آلمان-و-ایتالیا‎Cached22 نوامبر 2016 ... سخنگوی وزارت امور خارجه، خبر منتشر شده در «دیپلماسی ایرانی» که در دیگر رسانه ها نیز بازنشر شده بود، مبنی بر مذاکره با تعدادی از کشورها از جمله ... تکذیب لغو روادید با فرانسه آلمان ایتالیا - onvansho https://onvansho.ir/result/تکذیب-لغو-روادید-با-فرانسه-آلمان-ایتالیا.html 13 ژوئن 2017 ... لغو روادید با فرانسه آلمانایتالیا تکذیب شد. الف قزاقستان ویزا را برای برخی کشورها لغو کرد فنلاند فرانسه آلمان یونان تا با لغو روادید امکان ... تکذیب لغو روادید با فرانسه، آلمان و ایتالیا - تین نیوز www.tinn.ir/fa/tiny/news-110283‎Cached22 نوامبر 2016 ... وی افزود: «این وزارتخانه در زمینه ایجاد تسهیلات هر چه بیشتر کنسولی برای همه شهروندان ایرانی به‌خصوص در زمینه لغو روادید با تعداد بیشتری از ... تکذیب لغو روادید با فرانسه، آلمان و ایتالیا - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/news/.../تکذیب-لغو-روادید-با-فرانسه-آلمان-و-ایتالیا‎Cachedتکذیب لغو روادید با فرانسه، آلمان و ایتالیا. تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۵ گروه: سایر منبع خبر. تکذیب لغو روادید با فرانسه، آلمان و ایتالیا ... احتمال لغو ویزا با ایتالیا ،آلمان و فرانسه برای ایرانیان قوت گرفت - دمادم https://damadam.ir/news/احتمال-لغو...با-ایتالیا-آلمان-و-فرانسه.../4315041 احتمال لغو ویزا با ایتالیا ،آلمان و فرانسه برای ایرانیان قوت گرفت ... ۱ سایت علم الهدی: تکذیب سخنان درباره ثواب صیغه مردان عراقی برای زنان ایرانی · ۲ فاجعه در ... فرانسه، آلمان و ایتالیا، در لیست لغو ویزا با ایران؟! | اقتصاد آنلاین www.eghtesadonline.com/.../159547-فرانسه-آلمان-ایتالیا-در-لیست-لغو-ویزا-با-ایران‎Cached21 نوامبر 2016 ... آخر هفته‌ای که گذشت خبری به نقل از یک منبع عالی‌رتبه در وزارت امور خارجه کشورمان منتشر و اعلام شد که 72 کشور جهان پذیرفته‌اند با ایران لغو روادید ... لغو روادید با فرانسه، آلمان و ایتالیا، شایعه یا حقیقت؟ - لست سکند www.shahrekhabar.com/tourism/147980340090151‎Cached22 نوامبر 2016 ... لغو روادید با فرانسه، آلمان و ایتالیا، شایعه یا حقیقت؟ - لست سکند. ... چه برسه حالا که تکذیب هم کردن ! البته منظورم اون 72 کشور آفریقایی و ...