مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

هر روز یک‌سیب بخورید تا کمتر بیمار شوید

[ad_1]

به گزارش جام جم آنلاین ، غنی از ویتامین‌ها و موادمعدنی است و کلسترول، چربی و سدیم بسیار کمی دارد. مطالعات نشان می‌دهند که سیب در موارد زیر مفید واقع می‌شود:

کاهش ریسک حملات قلبی

براساس نتایج یک مطالعه 28 ساله روی 9000 نفر، مصرف روزانه سیب، خطر حملات قلبی را کاهش می‌دهد.

تقویت سلامت مغز و اعصاب

در مقاله‌ای که سال 2006 در نشریه علمی Experimental Biology and Medicine منتشر شده آمده است: کوئرستین فراوان موجود در سیب، مرگ سلول‌ها بر اثر اکسیداسیون و التهاب سلول‌های عصبی را کاهش می‌دهد.

کمک به آلزایمری‌ها

مطالعه درمورد موش‌ها نشان داده است، آب سیب تولید ماده انتقال‌دهنده عصبی استیل کولین را که برای حافظه ضروری است افزایش می‌دهد. آب این میوه به داشتن تاثیرات مثبت بر سلامت مغز شهرت دارد. در مطالعه‌ای که در نشریه Journal of Food Science منتشر شده محققان نشان دادند مصرف منظم این میوه از سلول‌های عصبی در مقابل استرس اکسیداتیو ـ پیروزی رادیکال‌های آزاد بر دفاع آنتی‌اکسیدانی بدن ـ محافظت کرده و از زوال عقل جلوگیری می‌کند.

مقابله با دیابت

فیبرهای محلول در سیب، هضم غذا و ورود قند به جریان خون را کند می‌کند. محققان در یک مطالعه پی بردند مصرف روزانه سیب رشد دیابت در زنان را تا 28درصد کاهش می‌دهد.

مقابله با چاقی

مطالعه روی موش‌ها نشان داده است ترکیبات زیست فعال موجود در سیب بر باکتری‌های روده‌ای که باعث چاقی می‌شوند تاثیر می‌گذارد.

کاهش کلسترول بد

مطالعه‌ای که در دانشگاه فلوریدا انجام شد نشان داد زنانی که هر روز سیب مصرف می‌کنند، 4 درصد کلسترول خوب بیشتر و 23 درصد کلسترول بد کمتری دارند.

کاهش خطر ابتلا به چند نوع سرطان

در مطالعه‌ای که بتازگی در دانشگاه پروجیای ایتالیا انجام شد محققان پی‌بردند مصرف روزانه سیب خطر ابتلا به سرطان‌های دستگاه گوارش، شش، سینه و دهان را تا 25 درصد کاهش می‌دهد. به‌گفته محققان، این اثرات مفید ضدسرطانی سیب به دلیل فلانوئیدهای فراوان موجود در این میوه است.

سیب از پرمصرف‌ترین میوه‌ها در جهان است و مصرف منظم روزانه یک سیب می‌تواند اثرات مفید آن را افزایش دهد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

رژیم لاغری و کاهش وزن برنامه رژیمی کلیات• هر روز مجموعا یک لیوان شیر یا ماست ، حتما میل کنید • سه نوبت د عصر ایران در جامعه ای که بی اخلاقی از در و دیوار می ریزد و از بام تا شام حرف از اختلاس و دریافتی چرا غذا می خوریم؟ بعضی از مردم می‏گویند که غذا بخورید تا بزرگ‏ و قوی شوید این جمله درست است چون قسمت مامانایی که بچه هاتون به پروتئین گاوی حساسیت …مامانایی که بچه هاتون به پروتئین گاوی حساسیت داشتن بیایید توقرص دیانابول نحوه مصرفدوره حجم پایگاه …نیمه عمر دیانابول نیمه عمر دیانابول حدود سه تا پنج ساعت است یک زمان نسبتا کوتاه مواد دارویی طبیعی پزشکان ایرانهمه ما از عوامل استرس زایی که هر روز و هر ساعت اعصاب و روان ما را تحریک می کند آگاهیمبرنامه شش هفته‌ای افزایش حجم با تأکید بر ۱۰ حرکت …رضا پاسخ در تاریخ آذر ۲۵ام ۱۳۹۴ ۲۲۴۸ تکنیک شوک دهنده ۱ پیش خستگی حرکت تکرار ست قفسه میگنا هفت اثر شگفت انگیز آب بر روی بدن زمان …سلام من ساله هستم تا حالا هم هیچ وقت آب مصرف نمیکردم خیلی کم شاید یک یا دولیوان ر روز آرمان فارمد شرکت دارویی آرمان فارمدشرکت آرمان فارمد دارو در سال ۱۳۸۷ با هدف تامین داروهاـــی طبیعـــی، ویتامینـــی رژیم لاغری و کاهش وزن برنامه رژیمی کلیات• هر روز مجموعا یک لیوان شیر یا ماست ، حتما میل کنید • سه نوبت د رهفته و عصر ایران در جامعه ای که بی اخلاقی از در و دیوار می ریزد و از بام تا شام حرف از اختلاس و دریافتی های چرا غذا می خوریم؟ بعضی از مردم می‏گویند که غذا بخورید تا بزرگ‏ و قوی شوید این جمله درست است چون قسمت‏های مامانایی که بچه هاتون به پروتئین گاوی حساسیت داشتن بیایید تو مامانایی که بچه هاتون به پروتئین گاوی حساسیت داشتن بیایید تو قرص دیانابول نحوه مصرفدوره حجم پایگاه تخصصی بدنسازی و نیمه عمر دیانابول نیمه عمر دیانابول حدود سه تا پنج ساعت است یک زمان نسبتا کوتاه، یعنی یک مواد دارویی طبیعی پزشکان ایران همه ما از عوامل استرس زایی که هر روز و هر ساعت اعصاب و روان ما را تحریک می کند آگاهیم برنامه شش هفته‌ای افزایش حجم با تأکید بر ۱۰ حرکت حجم‌ساز رضا پاسخ در تاریخ آذر ۲۵ام ۱۳۹۴ ۲۲۴۸ تکنیک شوک دهنده ۱ پیش خستگی حرکت تکرار ست قفسه سینه میگنا هفت اثر شگفت انگیز آب بر روی بدن زمان مناسب آب خوردن سلام من ساله هستم تا حالا هم هیچ وقت آب مصرف نمیکردم خیلی کم شاید یک یا دولیوان ر روز ولی آرمان فارمد شرکت دارویی آرمان فارمد شرکت آرمان فارمد دارو در سال ۱۳۸۷ با هدف تامین داروهاـــی طبیعـــی، ویتامینـــی



لینک منبع :هر روز یک‌سیب بخورید تا کمتر بیمار شوید

هر روز یک‌سیب بخورید تا کمتر بیمار شوید - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../هر-روز-یک‌سیب-بخورید-تا-کمتر-بیمار-شوید‎Cached22 نوامبر 2016 ... تصویر هر روز یک‌سیب بخورید تا کمتر بیمار شوید. به گزارش جام جم آنلاین ، غنی از ویتامین‌ها و موادمعدنی است و کلسترول، چربی و سدیم بسیار کمی ... هر روز یک‌سیب بخورید تا کمتر بیمار شوید - مواد غذایی - تغذیه - سلامت ... www.salamatnews.com/.../هر-روز-یک‌سیب-بخورید-تا-کمتر-بیمار-شوید 22 نوامبر 2016 ... سلامت نیوز: یک ضرب‌المثل قدیمی می گوید «سیب خوردن، ملاقات پزشک را به تعویق می‌اندازد.» این میوه خوشمزه که ملکه میوه‌ها نام گرفته است برای هضم ... هر روز یک‌سیب بخورید تا کمتر بیمار شوید - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/.../هر-روز-یک‌سیب-بخورید-تا-کمتر-بیمار-شوید/ هر روز یک‌سیب بخورید تا کمتر بیمار شوید. یک ضرب‌المثل قدیمی می گوید «سیب خوردن، ملاقات پزشک را به تعویق می‌اندازد.» این میوه خوشمزه که ملکه میوه‌ها نام گرفته ... هر روز یک‌سیب بخورید تا کمتر بیمار شوید - پرسیار porsyar.com/10161869 سلامانه : یک ضرب‌المثل قدیمی می گوید «سیب خوردن، ملاقات پزشک را به تعویق می‌اندازد.» این میوه خوشمزه که ملکه میوه‌ها نام گرفته است برای هضم مفید است.به گزارش ... هر روز یک‌سیب بخورید تا کمتر بیمار شوید کاهش ریسک...- کانال آکابانو www.akabanoo.com/post/201611260714412706.html‎Cached26 نوامبر 2016 ... هر روز یک‌سیب بخورید تا کمتر بیمار شوید کاهش ریسک حملات قلبی تقویت سلامت مغز و اعصاب کمک به آلزایمری‌ها مقابله با دیابت مقابله با چاقی ... همراه با غذا پیاز بخورید | - اقتدارپرس www.eghtedarpress.com/1395/09/02/9511/ 22 نوامبر 2016 ... همراه با غذا پیاز بخورید ... کسانی که با غذای خود کمی پیاز خام می‌خورند کمتر به سرطان مبتلا می‌شوند. ... هر روز یک‌سیب بخورید تا کمتر بیمار شوید ... هر روز یک zwnj سیب بخورید تا کمتر بیمار شوید - onvansho onvansho.ir/.../هر-روز-یک-zwnj-سیب-بخورید-تا-کمتر-بیمار-شوید.html هر روز یک‌سیب بخورید تا کمتر بیمار شوید. هر روز یک‌سیب بخورید تا کمتر بیمار که هر روز سیب ها هر روز یک‌سیب بخورید تا . به این ۱۴ دلیل سیب بخورید ... دنیای سلامت 8/9 /95 akbaragajary-pb.chartblogs.ir/page-2015410.html‎Cached1 دسامبر 2016 ... دنیای سلامت 8/9 /95 فاصله طولانی ازدواج تا فرزندآوری ا. ... ازدواج تا فرزندآوری از عوامل ناباروری است. هر روز یک‌سیب بخورید تا کمتر بیمار شوید ... فست فود زیاد بخورید احتمال دارد به افسردگی دچار شوید - محبوب ها mahboobha.ir/.../فست-فود-زیاد-بخورید-احتمال-دارد-به-افسردگی-دچار-شوید‎Cached10 ژوئن 2017 ... هر روز یک‌سیب بخورید تا کمتر بیمار شوید ... سلامت نیوز: یک ضرب‌المثل قدیمی می گوید «سیب خوردن، ملاقات پزشک را به تعویق می‌اندازد.» این میوه ... کم جان شده اید منیزیم بخورید - جستجو - خوب خوان khubkhan.ir/جستجو/کم-جان-شده-اید-منیزیم-بخورید‎Cachedهر روز یک‌سیب بخورید تا کمتر بیمار شوید. سه شنبه 2 آذر 95 - ساعت 20:26 - دسته: سلامت - منبع: سلامت نیوز. یک ضرب‌المثل قدیمی می گوید «سیب خوردن، ملاقات ...