مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

احراز هویت گردشگران با فناوری تشخیص چهره

[ad_1]
به گزارش ستاره ها؛  این سیستم از چند دوربین برای تشخیص افراد در زمان نزدیک شدن به دروازه شهر ووژن استفاده کرده و تصویر آنها را طی چند ثانیه در پایگاه داده‌ای که از بازدیدکنندگان ثبت‌شده، بررسی می‌کند.
به نقل از دیلی میل، این فناوری تشخیص چهره از دقت 99.77 درصد برخوردار بوده و می‌تواند افراد را بهتر از یک انسان تشخیص دهد.
شهر باستانی ووژن پیش از این با استفاده از یک سیستم ورود با بلیط به نظارت بر بازدیدکنندگان می‌پرداخت اما این سیستم به سادگی قابل سوءاستفاده بود و برخی افراد با به اشتراک‌گذاری بلیطهای خود از پرداخت خودداری می‌کردند.
در مرحله بعدی از یک ابزار شناسایی اثرانگشت استفاده شد اما باعث ایجاد صف‌های طولانی می‌شد و بسیار زمان‌بر بود.
برخلاف ابزار تشخیص اثرانگشت، سیستم تشخیص چهره از دوربین استفاده می‌کند و می‌تواند چهره‌ها را طی چند ثانیه شناسایی کرده، زمان انتظار برای ورود و خروج از ووژن را کاهش دهد.
این سیستم که توسط موتور جستجوی "بایدو" ساخته شده، مبتنی بر شبکه‌های عصبی است که می‌توانند مقادیر زیادی از اطلاعات (بیش از یک میلیارد چهره) را با دقت 99.8 درصد پردازش کنند.
این سیستم علاوه بر تشخیص چهره همچنین می‌تواند حرکات صورت را شناسایی کند، از این رو هیچکس نمی‌تواند با استفاده از یک ماسک آن را فریب دهد.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

علم، مهارت و فن آوری این پسر جوان که برندان تان نام دارد می‌گوید در ابتدا بازی برایم فقط جنبه سرگرم قانون‌ برنامه‌ چهارم‌ توسعه ‎اقتصادی‌ اجتماعی‌ و …قانون‌ برنامه‌ چهارم‌ توسعه ‎اقتصادی‌، اجتماعی‌ و فرهنگی‌ جمهوری ‎اسلامی نوآوری و تکنولوژی،اختراعات جدیدتکنولوژی جدیدتکنولوژی روزگرافیک کامپیوتراخبار اختراعاتکامپیوتر اینترنت رهبری برای حضور آیت‌الله هاشمی در نماز جمعه منعی …علی مطهری برای حل مشکل حصر با رهبری و محصوران دیدار می‌کنیم کاسه‌های داغ‌تر از آش همه چیز درباره‌ی ماهواره؛ شبکه‌های ماهواره چگونه موجب …گفتگو با دکتر رضا پورحسین قائم مقام سیما درباره‌ی ماهواره؛دانلود متن کامل تاریخ طبریبرای دانلود کتاب تاریخ طبریتا زندگی حضرت موسیع اینجا را کلیک کنید دانلود کامل اخبار،اخبار روز،اخبار خبرگزاری ها اخبار،آخرین …در این بخش شما با انواع اخبار غزهاخبار ایراناخبار سوریهاخبار اخبار روز غزه جغرافیای طبیعی اقلیم شناسیدر مقایسه با ستاره های دیگر خورشید اندازه متوسطی دارد غول قرمزی مثل بتلگئوس علم، مهارت و فن آوری این پسر جوان که «برندان تان» نام دارد می‌گوید «در ابتدا بازی برایم فقط جنبه سرگرم‌کننده قانون‌ برنامه‌ چهارم‌ توسعه ‎اقتصادی‌ اجتماعی‌ و فرهنگی قانون‌ برنامه‌ چهارم‌ توسعه ‎اقتصادی‌، اجتماعی‌ و فرهنگی‌ جمهوری ‎اسلامی‌ ایران‌ نوآوری و تکنولوژی،اختراعات جدید تکنولوژی جدیدتکنولوژی روزگرافیک کامپیوتراخبار اختراعاتکامپیوتر اینترنتاختراعات رهبری برای حضور آیت‌الله هاشمی در نماز جمعه منعی ایجاد کرده‌اند؟ علی مطهری برای حل مشکل حصر با رهبری و محصوران دیدار می‌کنیم کاسه‌های داغ‌تر از آش به نظام همه چیز درباره‌ی ماهواره؛ شبکه‌های ماهواره چگونه موجب بلوغ گفتگو با دکتر «رضا پورحسین» قائم مقام سیما درباره‌ی ماهواره؛ دانلود متن کامل تاریخ طبری برای دانلود کتاب تاریخ طبریتا زندگی حضرت موسیع اینجا را کلیک کنید دانلود کامل کتاب اخبار،اخبار روز،اخبار خبرگزاری ها اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری در این بخش شما با انواع اخبار غزهاخبار ایراناخبار سوریهاخبار اخبار روز غزهاخبار جغرافیای طبیعی اقلیم شناسی در مقایسه با ستاره های دیگر خورشید اندازه متوسطی دارد غول قرمزی مثل بتلگئوس حدود



لینک منبع :احراز هویت گردشگران با فناوری تشخیص چهره

احراز هویت گردشگران با فناوری تشخیص چهره - ایسنا www.isna.ir/news/.../احراز-هویت-گردشگران-با-فناوری-تشخیص-چهره‎Cached22 نوامبر 2016 ... یک شهر مشهور گردشگری در چین از نوعی فناوری تشخیص چهره برای ورود گردشگران به آن استفاده می‌کند که دقیق‌تر از انسان است. احراز هویت گردشگران با فناوری تشخیص چهره - بولتن نیوز www.bultannews.com/.../احراز-هویت-گردشگران-با-فناوری-تشخیص-چهره 22 نوامبر 2016 ... یک شهر مشهور گردشگری در چین از نوعی فناوری تشخیص چهره برای ورود گردشگران به آن استفاده می‌کند که دقیق‌تر از انسان است. خبرگزاری تسنیم - احراز هویت گردشگران با فناوری تشخیص چهره https://www.tasnimnews.com/.../احراز-هویت-گردشگران-با-فناوری-تشخیص-چهره 22 نوامبر 2016 ... یک شهر مشهور گردشگری در چین از نوعی فناوری تشخیص چهره برای ورود گردشگران به آن استفاده می‌کند که دقیق‌تر از انسان است. احراز هویت گردشگران با فناوری تشخیص چهره - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/.../احراز-هویت-گردشگران-با-فناوری-تشخیص-چهره/4347337 یک شهر مشهور گردشگری در چین از نوعی فناوری تشخیص چهره برای ورود گردشگران به آن استفاده می‌کند که دقیق‌تر از انسان است. به گزارش صبحانه، این ... احراز هویت گردشگران با فناوری تشخیص چهره - بانکداری ایرانی | دمادم https://damadam.ir/.../احراز-هویت-گردشگران-با-فناوری-تشخیص-چهره/4340826 ه یک شهر مشهور گردشگری در چین از نوعی فناوری تشخیص چهره برای ورود گردشگران به آن استفاده می‌کند که دقیق‌تر از انسان است.به گزارش ایسنا به نقل از دیلی ... بهار نیوز - احراز​هویت گردشگران با فناوری​تشخیص چهره baharnews.ir/news/120777/ 22 نوامبر 2016 ... گروه علمی: یک شهر مشهور گردشگری در چین از نوعی فناوری تشخیص چهره برای ورود گردشگران به آن استفاده می‌کند که دقیق‌تر از انسان است. احراز هویت گردشگران با فناوری تشخیص چهره | یک شهر مشهور گردشگری www.ghatreh.com/news/.../احراز-هویت-گردشگران-فناوری-تشخیص-چهره 22 نوامبر 2016 ... یک شهر مشهور گردشگری در چین از نوعی فناوری تشخیص چهره برای ورود گردشگران به آن استفاده می کند که دقیق تر از انسØ. احرازهویت گردشگران با فناوری تشخیص چهره - روزنامه فرهیختگان tnews.ir/news/1c5c74705942.html یک شهر گردشگری در چین از نوعی فناوری تشخیص چهره برای ورود گردشگران استفاده می کند. این سیستم به چند دوربین برای تشخیص افراد در زمان نزدیک شدن به ... احراز هویت گردشگران با فناوری تشخیص چهره - ستاره نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/28497845 22 نوامبر 2016 ... استفاده از هنر در مسائل تربیتی/هنر، قائم به فطرت است. هنر می توان غبار از چهره ی فطرت زدود. هنر، فطری است، هم از این رو بشر محتاج هنر است. زیستن ... احراز هویت گردشگران با فناوری تشخیص چهره - onvansho onvansho.ir/result/احراز-هویت-گردشگران-با-فناوری-تشخیص-چهره.html احراز هویت گردشگران با فناوری تشخیص چهره ایسنا پایگاه‌های اطلاع‌رسانی خبرگزاری . تک شات استرالیا فناوری احراز هویت بیومتریک را جایگزین استرالیا فناوری ...