مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

هشدار پلیس به رانندگان

[ad_1]

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اعلام بارش برف و باران در بسیاری از محورهای مواصلاتی کشور، نسبت به همراه داشتن زنجیر چرخ برای ترددهای درون و برون شهری توسط رانندگان هشدار داد.

هشدار پلیس به رانندگانبه گزارش مشرق، سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به وضعیت جوی و بارش‌های اخیر در جاده‌های کشور در تشریح وضعیت محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر بارش برف در اکثر محورهای استان‌های مازنداران، گلستان، البرز و قم ادامه دارد.

 
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: این شرایط در محور اسالم به خلخال، تالش و ماسوله در استان گیلان، شاهرود به آزادشهر در استان سمنان، اصفهان به اردستان و محور سرعین در استان اردبیل نیز گزارش شده است.
 
وی ادامه داد: همچنین با توجه به بارش برف در محورهای کوهستانی، شاهد کاهش دید و مه‌گرفتگی هستیم و لازم است در چنین شرایطی رانندگانی که قصد سفر یا تردد در مناطق کوهستانی را دارند حتماً با سرعت مطمئنه حرکت کرده و به تجهیزات زمستانی مجهز باشند.
 
رحمانی در پایان با اشاره به هشدارهای هواشناسی و لغزندگی معابر خاطرنشان کرد: به دنبال ناپایداری‌های جوی و بارش برف در بسیاری از محورهای مواصلاتی، رانندگان نسبت به همراه داشتن زنجیر چرخ برای تردد در معابر برون و درون شهری اقدام کنند تا دچار مشکل نشوند.
 
به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، محورهای پونل به خلخال و شمشک به دیزین همچنان مسدود هستند و تمهیدات لازم در نوار شمالی کشور توسط پلیس دیده شده است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

تهیه کننده ویدیوی دروغین علیه پلیس شناسایی شد تجاوز به رئیس پلیس سایبری کشور ضمن هشدار جدی به شایعه سازان فضای مجازی از شناسایی سازنده کلیپ جام نیوز پیش بینی و هشدار سریع …به گزارش سرویس گوناگون جام نیـوز، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از الف رانندگان متخلف، نمره منفی می گیرند جدولرئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور جدول نمرات منفی برای تخلفات رانندگان پر خطر بر جام نیوز ربودن و آزار واذیت زن جوان تهرانی به رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مردی که تحت پوشش مسافربر اقدام به الف نظر شما درباره این تصاویر چیست؟ترافیک در جاده های منتهی به شمال کشور از روزهای پایانی ماه رمضان آغاز شدبه نحوی که از عصر خودرو صفحه اصلی عصر خودرو وب سایت تخصصی خودرو شش سال پیش در چنین روزی؛ تکالیف جدید دولت به ۳ دستگاه اخبار گوناگون هشدار مسافرتی استان درگیر برف و باران پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با اعلام بارش پول نیوز مانند بسیار از پروژه های قبلی منصوری، این بار هم رنگ مشکی برای پروژه انتخاب شده استاخباراخبار اجتماعی، اخبار اجتماعی ایران،اخبار اجتماعی اخباراخبار اجتماعیاخبار اجتماعی ایراناخبار اجتماعی روزسایت اخباراخبار امروز کرج رسا مردم در صورت توزیع ناعادلانه سبد کالا به مراجع ذیربط اعتراض کنند مفقود شدن رزیدنت یک تهیه کننده ویدیوی دروغین علیه پلیس شناسایی شد تجاوز به دختر رئیس پلیس سایبری کشور ضمن هشدار جدی به شایعه سازان فضای مجازی از شناسایی سازنده کلیپ های پیش بینی و هشدار سریع به گزارش سرویس گوناگون جام نیـوز، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود الف رانندگان متخلف، نمره منفی می گیرند جدول رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور جدول نمرات منفی برای تخلفات رانندگان پر خطر بر قانون جدید جام نیوز ربودن و آزار واذیت زن جوان تهرانی به رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مردی که تحت پوشش مسافربر اقدام به سوار الف نظر شما درباره این تصاویر چیست؟ ترافیک در جاده های منتهی به شمال کشور از روزهای پایانی ماه رمضان آغاز شدبه نحوی که از ظهر اخبار گوناگون هشدار مسافرتی استان درگیر برف و باران پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با اعلام بارش برف و پول نیوز مانند بسیار از پروژه های قبلی منصوری، این بار هم رنگ مشکی برای پروژه انتخاب شده است ایمنی، بهداشت و محیط زیست حمیدرضا چزانی محمد آزاد قابلیت اطمینان در صنایع مختلف به علل متعدد از جمله تحمیل خسارت‌های کلان مالی عصر خودرو صفحه اصلی عصر خودرو وب سایت تخصصی خودرو شش سال پیش در چنین روزی؛ تکالیف جدید دولت به ۳ دستگاه برای کرج رسا مردم در صورت توزیع ناعادلانه سبد کالا به مراجع ذیربط اعتراض کنند مفقود شدن رزیدنت یک پلیس به اضافه پلیس به علاوه ده تجاوز پلیس به دختر سایت پلیس به اضافه آدرس پلیس به اضافه



لینک منبع :هشدار پلیس به رانندگان

هشدار پلیس راهور به رانندگان - افکار نیوز www.afkarnews.ir/بخش-اجتماعی-5/595337-هشدار-پلیس-راهور-به-رانندگان 13 فوریه 2017 ... سرهنگ رحمانی با اشاره به اینکه از تردد خودروهایی که فاقد زنجیر چرخ باشند، جلوگیری می شود توضیح داد:پلیس در ابتدای محورهای برف گیر از تردد ... هشدار پلیس راه به رانندگان - افکار نیوز www.afkarnews.ir/بخش...5/589840-هشدار-پلیس-راه-به-رانندگان‎Cached27 ژانویه 2017 ... رئیس پلیس راه ایلام با اشاره به ورود سامانه بارش زا به آسمان استان به رانندگان هشدار داد نکات ایمنی را در هنگام رانندگی رعایت و از سرعت و سبقت غیر ... هشدار پلیس راه به رانندگان - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5982708/هشدار-پلیس-راه-به-رانندگان‎Cached16 فوریه 2017 ... رییس پلیس راهورشیراز از رانندگان خواست تا با احتیاط، رعایت مقررات و توجه به هشدارهای ماموران پلیس رانندگی کنند. هشدار پلیس به رانندگان - سایت خبری تحلیلی تابناک|اخبار ایران و ... www.tabnak.ir/fa/news/642819/هشدار-پلیس-به-رانندگان 22 نوامبر 2016 ... رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اعلام بارش برف و باران در بسیاری از محورهای مواصلاتی کشور، نسبت به همراه داشتن زنجیر ... هشدار پلیس راهور به رانندگان - روزنامه دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/SiteKhan/1235450‎Cachedهشدار پلیس راهور به رانندگان. سایت خوان روزنامه دنیای اقتصاد تاریخ خبر:1396/04/ 28 ساعت انتشار:16:15:14 بازدید:268بار کد خبر: DEN-1235450. هشدار پلیس ... خبرگزاری تسنیم - هشدار پلیس به رانندگان؛ برای تردد در شهر و جاده ... https://www.tasnimnews.com/.../هشدار-پلیس-به-رانندگان-برای-تردد-در-شهر-و-جاده-زنجیرچرخ-همراه-داشته-باشید?...‎Cached22 نوامبر 2016 ... رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی با اعلام بارش برف و باران در بسیاری از محورهای مواصلاتی کشور، نسبت به همراه ... هشدار پلیس به رانندگان - فرارو fararu.com/fa/news/171285/هشدار-پلیس-به-رانندگان‎Cachedهشدار پلیس به رانندگان. تاریخ انتشار: ۱۸:۲۴ - ۱۴ آذر ۱۳۹۲. پ. رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور از بارش برف و باران در محورهای 11 استان کشور خبر داد. هشدار پلیس به رانندگان - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/658046/هشدار-پلیس-به-رانندگان 22 نوامبر 2016 ... رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اعلام بارش برف و باران در بسیاری از محورهای مواصلاتی کشور، نسبت به همراه داشتن زنجیر ... الف - هشدار پلیس به رانندگان alef.ir/vdcfxvdjyw6dyva.igiw.html?41txt 22 نوامبر 2016 ... رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اعلام بارش برف و باران در بسیاری از محورهای مواصلاتی کشور، نسبت به همراه داشتن زنجیر ... الف - هشدار پلیس به رانندگان عمومی،تعاونی‌ها و پایانه‌ها alef.ir/vdcbgwb8grhb09p.uiur.html?168900‎Cached21 ا کتبر 2012 ... رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با هشدار به رانندگان متخلف گفت: از این پس تمامی رانندگان خودروهای حمل و نقل عمومی مسافر در صورت ...