مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

روبات خشمگین یک نفر را مجروح کرد

[ad_1]

روبات خشمگین یک نفر را مجروح کرد

دانش > فناوری‌ - همشهری آنلاین:
یک روبات در نمایشگاه فناوری ۲۰۱۶ چین کنترل خود را از دست داد و باعث مجروح شدن یک نفر شد.

به گزارش ایسنا، این روبات نابهنجار که Fatty نام دارد، کنترل خود را از دست داد و سبب شکسته شدن یک شیشه و مجروح شدن یک مرد در نمایشگاه شنژن چین شد.

طی گزارشات به دست آمده این فرد از ناحیه پا دچار آسیب و جراحت شده و برای مداوا به بیمارستان شنژن دانشگاه پکن منتقل شده است.

به باور شهروندان چینی این اولین نبرد روبات‌ها علیه بشریت است.

این حادثه در محل غرفه Spreadview Century که یک شرکت تحقیقاتی فناوری در شنژن است، رخ داد.

این روبات کوچک برای آموزش و سرگرمی کودکان طراحی شده و به گونه‌ای طراحی شده که احساسات خود را در چهره‌اش بروز می‌دهد.

در حال حاضر قیمت این روبات در حدود 2000 دلار است.

این اولین بار است که یک روبات به انسان‌ها حمله می‌کند و ظاهرا طی ادعای افرادی که در این نمایشگاه حضور داشتند پس از انجام این کار Fatty نشانه‌هایی از پشیمانی را در چهره خود بروز داده است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پول نیوز رقابت جالبی میان شهرها و مخصوصا کلان شهرهای چین ایجاد شده تا هر کدام بتوانند خود را دانلود بازی جنگی دانلودبازیجنگیعنوان بازی جدیدی در سبک مبارزات بوکس روبات هاست، جایی که شما برای اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …محققان ایتالیایی ربات‌ چهارپایی را با الهام از ساختار بدن حیوانات طراحی کرده‌اند که اخبار،اخبار روز،اخبار خبرگزاری ها اخبار،آخرین …در این بخش شما با انواع اخبار غزهاخبار ایراناخبار سوریهاخبار اخبار روز غزه کهنه سربازایرانی آموزش نظامی اطلاعاتیاین نوع جنگ از ارتباط چهره به چهره تا اجتماعات بزرگ و کوچک را در بر می‌گیرد؛ با این پول نیوز رقابت جالبی میان شهرها و مخصوصا کلان شهرهای چین ایجاد شده تا هر کدام بتوانند خود را بیشتر دانلود بازی جنگی دانلودبازیجنگی یک بازی اکشن اندروید فوق العاده زیباست که توسط کمپانی گیم لافت برای اندروید اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار تکنولوژی محققان ایتالیایی ربات‌ چهارپایی را با الهام از ساختار بدن حیوانات طراحی کرده‌اند که می اخبار،اخبار روز،اخبار خبرگزاری ها اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری جایزه خوش حسابی برای پرداخت به موقع عوارض نوروز چهره شهر را متفاوت و خاطره انگیز خواهیم دید کهنه سربازایرانی آموزش نظامی اطلاعاتی این نوع جنگ از ارتباط چهره به چهره تا اجتماعات بزرگ و کوچک را در بر می‌گیرد؛ با این حال اگه یک نفر آدم باشه کافیه یک نفر لیسانس صنایع عکس هایی از یک نفر شفاف یک نفر دلتنگ است دلت که تنگ یک نفر باشد یک نفر در دل شب دیه یک نفر در سال یک نفر تا مرگ



لینک منبع :روبات خشمگین یک نفر را مجروح کرد

ربات خشمگین یک نفر را مجروح کرد+تصاویر - ایسنا www.isna.ir/news/.../ربات-خشمگین-یک-نفر-را-مجروح-کرد-تصاویر‎Cached21 نوامبر 2016 ... یک ربات در نمایشگاه فناوری 2016 چین کنترل خود را از دست داد و باعث مجروح شدن یک نفر شد. Images for ربات خشمگین یک نفر را مجروح کرد ربات خشمگین یک نفر را مجروح کرد+تصاویر - روزنامه نوآوران noavarannews.com/knowledge-and.../1479729928.609954‎Cachedیک ربات در نمایشگاه فناوری 2016 چین کنترل خود را از دست داد و باعث مجروح شدن یک نفر شد. ربات خشمگین یک نفر را مجروح کرد - دکتر همه مرجع بهداشت درمان drhame.com/fa/Details/.../-ربات-خشمگین-یک-نفر-را-مجروح-کرد‎Cached21 نوامبر 2016 ... یک ربات در نمایشگاه فناوری 2016 چین کنترل خود را از دست داد و باعث مجروح شدن یک نفر شد. پایتخت - ربات خشمگین یک نفر را مجروح کرد+تصاویر www.paytakhtpress.ir/fa/.../ربات-خشمگین-یک-نفر-مجروح-تصاویر‎Cached21 نوامبر 2016 ... به نقل از میستریوس یونیورس، این ربات نابهنجار که Fatty نام دارد، کنترل خود را از دست داد و سبب شکسته شدن یک شیشه و مجروح شدن یک مرد در ... ربات خشمگین یک نفر را مجروح کرد+تصاویر -آکا - آکاایران www.akairan.com/elmi/.../news201772712141394415.html‎Cached27 جولای 2017 ... به گزارش ایسنا به نقل از میستریوس یونیورس، این ربات نابهنجار که Fatty نام دارد، کنترل خود را از دست داد و سبب شکسته شدن یک شیشه و مجروح ... ربات خشمگین یک نفر را مجروح کرد+تصاویر - ایران اکونومیست | دمادم https://damadam.ir/news/ربات-خشمگین-یک-نفر-را-مجروح-کرد.../4334092 یک ربات در نمایشگاه فناوری 2016 چین کنترل خود را از دست داد و باعث مجروح شدن یک نفر شد. ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از میستریوس ... ربات خشمگین یک نفر را مجروح کرد / تصاویر www.sarpoosh.com/digital-news/gadgets/gadgets950900028.html 21 نوامبر 2016 ... یک ربات در نمایشگاه فناوری 2016 چین کنترل خود را از دست داد و باعث مجروح شدن یک،ناحیه پا دچار آسیب و جراحت شده و برای مداوا به بیمارستان شنژن ... ربات خشمگین یک نفر را مجروح کرد+تصاویر | یک ربات در نمایشگاه www.ghatreh.com/news/.../ربات-خشمگین-نفر-مجروح-کرد-تصاویر 21 نوامبر 2016 ... یک ربات در نمایشگاه فناوری 2016 چین کنترل خود را از دست داد و باعث مجروح شدن یک نفر شد. -کلید واژه ها: مجروح - ربات - ربات خشمگین یک نفر را مجروح کرد+تصاویر yekhabar.ir/fa/ArticlesDetails/506‎Cached21 نوامبر 2016 ... ربات خشمگین یک نفر را مجروح کرد+تصاویر. به گزارش سایت یه خبر به نقل ازایسنا، این ربات نابهنجار که Fatty نام دارد، کنترل خود را از دست داد و ...