مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ربات خشمگین به یک انسان حمله کرد!

[ad_1]
 ربات خشمگین به یک انسان حمله کرد!

به نقل از میستریوس یونیورس، این ربات نابهنجار که Fatty نام دارد، کنترل خود را از دست داد و سبب شکسته شدن یک شیشه و مجروح شدن یک مرد در نمایشگاه شنژن چین شد. طی گزارشات به دست آمده این فرد از ناحیه پا دچار آسیب و جراحت شده و برای مداوا به بیمارستان شنژن دانشگاه پکن منتقل شده است.

به باور شهروندان چینی این اولین نبرد ربات‌ها بر علیه بشریت است.

این حادثه در محل غرفه Spreadview Century که یک شرکت تحقیقاتی فناوری در شنژن است، رخ داد. این ربات کوچک برای آموزش و سرگرمی کودکان طراحی شده و به گونه‌ای طراحی شده که احساسات خود را در چهره‌اش بروز می‌دهد.

در حال حاضر قیمت این ربات در حدود ۲۰۰۰ دلار است.

این اولین بار است که یک ربات به انسان‌ها حمله می‌کند و ظاهرا طی ادعای افرادی که در این نمایشگاه حضور داشتند پس از انجام این کار Fatty نشانه‌هایی از پشیمانی را در چهره خود بروز داده است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ربات خشمگین به یک انسان حمله کرد دولت بهار این ربات به گزارش دبلیوخبر و به نقل از دولت بهار آذر ٢ ربات خشمگین به یک انسان حمله کرد دولت ربات خشمگین به یک انسان حمله کردتصاویر یک ربات …یک ربات در نمایشگاه فناوری چین کنترل خود را از دست داد و باعث مجروح شدن یک نفر شدستاره ها ربات خشمگین به یک انسان حمله کردیک ربات در نمایشگاه فناوری ۲۰۱۶ چین کنترل خود را از دست داد و باعث مجروح شدن یک نفر شدربات خشمگین به یک انسان حمله کرد اولین نبرد ربات…رباتخشمگینبهیکانسانحملهیک ربات در نمایشگاه فناوری ربات خشمگین به یک انسان حمله کرد اولین نبرد ربات‌ها ربات خشمگین به یک انسان حمله کرد محبوب هابه نقل از میستریوس یونیورس، این ربات نابهنجار که نام دارد، کنترل خود را از دست داد ربات خشمگین به یک انسان حمله کرد این ربات …رباتخشمگینانسانحملهکردربات خشمگین به یک انسان حمله کرد این ربات نابهنجار که نام دارد، کنترل خود را از ربات خشمگین به یک انسان حمله کرد نادر آرمیانربات خشمگین به یک انسان حمله کرد به نقل از میستریوس یونیورس، این ربات نابهنجار که ربات خشمگین به یک انسان حمله کردبه نقل از میستریوس یونیورس، این ربات نابهنجار که نام دارد، کنترل خود را از دست داد سایت خبری تحلیلی شریان ربات خشمگین به یک انسان حمله کرد ربات خشمگین به یک انسان حمله کردتصاویر یک ربات در نمایشگاه فناوری چین کنترل خود ربات خشمگین به یک انسان حمله کردرباتخشمگینبهیکبه گزطارش شفافیک ربات در نمایشگاه فناوری ۲۰۱۶ چین کنترل خود را از دست داد و باعث اندرویدکده دانلود نرم افزار برنامه اندروید صفحه دانلود اندروید ، دانلود برای اندروید ، برنامه اندروید ، نرم افزار اندروید ، دانلود برنامه ابراهیم مالک اشتر بعد از مختار با مصعب بن زبیر بیعت کرد ناگفته‌ای دربارهٔ ابراهیم بن مالک اشتر حیف شد بعد از این همه ایثار و شجاعت و مردانگی به مشاوره حقوقی پارسینه؛ با فروش مال غیر چه باید کرد؟ خطر انفجار خودرو در هر نقطه کشور تغییر استراتژی داعش در موصل اگر زنجانی همکاری می کرد به پول نیوز دلار تومانی؛ زمینه‌ساز تصویب نرخ تسعیر بودجه بازده نیروگاهی در ایران؛ کمتر از ٣٦ درصد مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک زندگی سیب زمینی در ایران زود جایگاهی درخور یافت و به مذاق مردمان خوش نشست و لازم نیامد کسی یا به پروژه پاراگراف رنگی سلام کنید رنگی رنگی پاراگراف رنگی رنگی رنگی این دفعه یک کمپین در مورد پاراگراف مورد علاقه شما از یک کتاب برگزار کرده ، شما دانلود کارتون رایگان دانلود کارتون با لینک مستقیمدانلود دوبله فارسی کارتوندانلود دانلود رایگان کارتوندانلود پارسی نیوز «خبرگزاری فارس» با پیروزی پر گل آرسنال مقابل بازل و تساوی سن ژرمن توپچی‌ها به عنوان تیم اول اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار تکنولوژی محققان ایتالیایی ربات‌ چهارپایی را با الهام از ساختار بدن حیوانات طراحی کرده‌اند که می اس ام اس خیانت به یک پسر تجاوز مرد به یک پسر تعریف تابع یک به یک نامه ای به یک شهید پیام تولد به یک دوست تبریک به یک خوانده های وقتی به یک مرد مبتلا حمله ببر به یک زن



لینک منبع :ربات خشمگین به یک انسان حمله کرد!

ربات خشمگین به یک انسان حمله کرد! - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../ربات-خشمگین-به-یک-انسان-حمله-کرد‎Cached22 نوامبر 2016 ... ربات خشمگین به یک انسان حمله کرد! به نقل از میستریوس یونیورس، این ربات نابهنجار که Fatty نام دارد، کنترل خود را از دست داد و سبب شکسته شدن ... Images for ربات خشمگین به یک انسان حمله کرد! تصاویر/ ربات خشمگین به یک انسان حمله کرد! - فرادید faradeed.ir/fa/news/.../تصاویر-ربات-خشمگین-به-یک-انسان-حمله-کرد‎Cached21 نوامبر 2016 ... تصاویر/ ربات خشمگین به یک انسان حمله کرد! طی گزارشات به دست آمده این فرد از ناحیه پا دچار آسیب و جراحت شده و برای مداوا به بیمارستان شنژن ... ربات خشمگین به یک انسان حمله کرد! | هفت صبح 7sobh.com/content/ربات-خشمگین-به-یک-انسان-حمله-کرد/‎Cached2 سپتامبر 2016 ... یک ربات در نمایشگاه فناوری ۲۰۱۶ چین کنترل خود را از دست داد و باعث مجروح شدن یک نفر شد. به گزارش ایسنا به نقل از میستریوس یونیورس، این ... ربات خشمگین به یک انسان حمله کرد! | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/28507202 22 نوامبر 2016 ... ربات خشمگین به یک انسان حمله کرد! یک ربات در نمایشگاه فناوری 2016 چین کنترل خود را از دست داد و باعث مجروح شدن یک نفر شد. به نقل از ... ربات خشمگین به یک انسان حمله کرد! - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../ربات-خشمگین-به-یک-انسان-حمله-کرد/ 3 فوریه 2017 ... ربات خشمگین به یک انسان حمله کرد! یک ربات در نمایشگاه فناوری ۲۰۱۶ چین کنترل خود را از دست داد و باعث مجروح شدن یک نفر شد. به نقل از ... ربات خشمگین به یک انسان حمله کرد! www.24khabar.com/.../ربات-خشمگین-به-یک-انسان-حمله-کرد/ ربات خشمگین به یک انسان حمله کرد! یک ربات در نمایشگاه فناوری ۲۰۱۶ چین کنترل خود را از دست داد و باعث مجروح شدن یک نفر شد. به نقل از میستریوس یونیورس، این ... ربات خشمگین به یک انسان حمله کرد! - تیک | دمادم https://damadam.ir/news/ربات-خشمگین-به-یک-انسان-حمله-کرد/4346097 یک ربات در نمایشگاه فناوری ۲۰۱۶ چین کنترل خود را از دست داد و باعث مجروح شدن یک نفر شد. به نقل از میستریوس یونیورس، این ربات نابهنجار که Fatty ... ربات خشمگین به یک انسان حمله کرد! - دولت بهار :: هواداران دکتر محمود ... www.dolatebahar.com/view-335262.html‎Cached22 نوامبر 2016 ... ایسنا نوشت: یک ربات در نمایشگاه فناوری ۲۰۱۶ چین کنترل خود را از دست داد و باعث مجروح شدن یک نفر شد. به نقل از میستریوس یونیورس، این ربات ... ربات خشمگین به یک انسان حمله کرد - onvansho onvansho.ir/result/ربات-خشمگین-به-یک-انسان-حمله-کرد.html ربات خشمگین به یک انسان حمله کرد به نقل از میستریوس یونیورس این ربات نابهنجار که Fatty . عصر ایران حمله رعب آور گاو خشمگین به یک خودرو در اسپانیا به یک ...