مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سریع‌ترین خودروی الکتریکی جهان را ببینیدصفر تا صد: 2.7 ثانیه

[ad_1]

سریع‌ترین خودروی الکتریکی جهان را ببینید/صفر تا صد: 2.7 ثانیه

دانش > فناوری - تسلا را باید فراموش کنید. خودروی الکتریکی که یک تیم چینی در مسابقات اتومبیلرانی فرمول E رونمایی کرده حالا لقب سریع‌ترین خودروی برقی جهان را به دست آورده توانسته سریع‌ترین زمان را در پیست نوربرگرینگ آلمان ثبت کند.

 

به گزارش انگجت،شرکت NextEV از آغاز سری‌های مسابقات فرمول E در سال 2014 در این رقابت‌ها حضور داشته  اما حالا برای اولین بار یک ابرخودروی الکتریکی با نام تجاری NIO و به اسم EP9رونمایی کرده است.

 

 این ابرخودرو توانسته پیشت نوربرگرینگ را زمان 7:05.12 طی کند وسریع‌ترین خودروی برقی جهان باشد که این مسیر را کامل کرده است. این سرعت نه تنها برای یک خودروی الکتریکی رکوردشکن محسوب می‌شود، بلکه حتی از خودروی نیسمو GT-R نیسان و دوج وایپر ای‌سی‌آر سریعتر است.

برای آنهایی که هیجان سرعت دارند شاید جالب باشد که بدانند این خودرو می‌تواند با قوای تنها الکتریکی در 2.7 ثانیه سرعت خود را به 100 کیلومتر در ساعت برساند. سرعت این خودرو در 7.1 ثانیه به 200 کیلومتر در ساعت و در 15.9 ثانیه به 300 کیلومتر در ساعت می‌رسد.

قدرت این خودرو با ظرفیت دو سرنشین از چهار موتور  الکتریکی تامین می‌شود که هر کدام گیربکس جداگانه خود را دارند.

5454


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

سریع‌ترین خودروی الکتریکی جهان را ببینیدصفر تا صد ثانیه سریع‌ترین خودروی الکتریکی جهان را ببینیدصفر تا صد ثانیه



لینک منبع :سریع‌ترین خودروی الکتریکی جهان را ببینیدصفر تا صد: 2.7 ثانیه

سریع‌ترین خودروی الکتریکی جهان را ببینید/ صفر تا صد: ۲.۷ ثانیه www.khabaronline.ir/detail/604698/science/technology‎Cached22 نوامبر 2016 ... سریع‌ترین خودروی الکتریکی جهان را ببینید/ صفر تا صد: ۲.۷ ثانیه ... بدانند این خودرو می‌تواند با قوای تنها الکتریکی در 2.7 ثانیه سرعت خود را به ... سریع‌ترین خودروی الکتریکی جهان را ببینید/صفر تا صد: 2.7 ثانیه ... www.aftabir.com/news/article/view/2016/11/22/1558095‎Cached22 نوامبر 2016 ... تسلا را باید فراموش کنید. خودروی الکتریکی که یک تیم چینی در مسابقات اتومبیلرانی فرمول E رونمایی کرده حالا لقب سریع‌ترین خودروی برقی ... سریع ترین خودروی الکتریکی جهان را ببینید/صفر تا صد: 2.7 ثانیه ... khabarfarsi.com/u/28536213 سریع ترین خودروی الکتریکی جهان را ببینید/صفر تا صد: 2.7 ثانیه ... خودروی الکتریکی که یک تیم چینی در مسابقات اتومبیلرانی فرمول E رونمایی کرده حالا لقب ... سریع ترین خودروی الکتریکی جهان را ببینید/صفر تا صد: 2.7 ثانیه tnews.ir/news/126a74702672.html 22 نوامبر 2016 ... تسلا را باید فراموش کنید. خودروی الکتریکی که یک تیم چینی در مسابقات اتومبیلرانی فرمول E رونمایی کرده حالا لقب سریع ترین خودروی برقی ... سریع ترین خودروی الکتریکی جهان را ببینید/ صفر تا صد: ۲.۷ ثانیه ... football.tnews.ir/news/5D6074758721 سریع ترین خودروی الکتریکی جهان را ببینید/ صفر تا صد: ۲.۷ ثانیه. ... شاید جالب باشد که بدانند این خودرو می‌تواند با قوای تنها الکتریکی در 2.7 ثانیه سرعت خود را ... سریع‌ترین خودروی الکتریکی جهان را ببینید صفر تا صد: 2.7 ثانیه jnews.jamaran.ir/news/id/1677725 22 نوامبر 2016 ... سریع‌ترین خودروی الکتریکی جهان را ببینید صفر تا صد: 2.7 ثانیه. گردآوری جی نیوز : شرکت NextEV از آغاز سری‌های مسابقات فرمول E در سال ... سریع‌ترین خودروی برقی جهان را ببینید+فیلم | ایسنا | خبروان khabarone.ir/news/.../سریع‌ترین-خودروی-برقی-جهان-را-ببینید-فیلم 22 نوامبر 2016 ... به گزارش ایسنا و به نقل از گیزمگ، خودروی NIO EP9 گروه NextEV از ... سریع‌ترین خودروی الکتریکی جهان را ببینید/صفر تا صد: 2.7 ثانیه, خبر ... با سرعتترین ماشین الکتریکی دنیا را نگاه بکنید/صفر تا صد: 2.7 ... www.serze.com/سرعتترین-ماشین-الکتریکی-دنیا-نگاه-2326999/‎Cachedسریع ترین خودروی الکتریکی جهان را ببینید/صفر تا صد: 2.7 ثانیه تکنولوژی - تسلا را باید از یاد برید. ماشین الکتریکی که یک تیم چینی در مسابقات ... عکس سریعترین خودروی برقی جهان - خبر فارسی khabarehfarsi.ir/search/?q=عکس+سریعترین+خودروی+برقی+جهان سریع‌ترین خودروی الکتریکی جهان را ببینید/صفر تا صد: 2.7 ثانیه دانش > فناوری - تسلا را باید فراموش کنید. خودروی الکتریکی که یک تیم چینی در مسابقات ... سریع‌ترین خودروی کارتینگ جهان را ببینید/صفر تا صد:۱.۵ ثانیه! aftabnews.ir/.../سریع‌ترین-خودروی-کارتینگ-جهان-را-ببینیدصفر-تا-صد۱۵-ثانیه‎Cachedسریع‌ترین خودروی کارتینگ جهان که سرعتش در 1.5 ثانیه از صفر به 60 مایل بر (۹۸ کیلومتر بر ساعت) می‌رسد، در کانادا رونمایی شد.