[ad_1]
وب سایت پدال - شاهین احمدزاده: بامو در حال کار زیاد در تمامی بخشها و فرایندهای ساخت خودرو به منظور کاهش آلایندگیها است. به عنوان نمونه برای مدلهای i بامو کارخانهی لایپزیک از انرژی تجدید پذیر در کل فرایند تولید استفاده میکند. هرچند امروز این کمپانی آلمانی اعلام کرده که قدم دیگری در این جهت برداشته و اولین ناوگان از رباتهای حملونقل خودران را در عملکردهای روزانه به کار گرفته است.
به نظر میرسد که رانندگی خودران موضوع بزرگ دیگر صنعت خودرو باشد و درحالیکه این قضیه قطعاً در جاده کمککننده خواهد بود درعینحال میتواند به فرایند ساخت نیز کمک کند. ناوگان ابتدایی 10 ربات حملونقل هوشمند خودران STR در حال جابجایی قطعات از بخشهای لجستیک در تأسیسات واکرسدورف هستند. چیز منحصربهفرد این است که رباتهای مذکور نیازی به حلقههای القایی نصب شده روی کف زمین ندارند. این رباتها بهصورت آزادانه در سالنهای لجستیک حرکت میکنند و از باتریهای کارکردهی بامو i3 نیرو میگیرند و قادر هستند تا محمولههایی به وزن 500 کیلوگرم را نیز حمل کنند.
STR فاصلهی فرستندههای بیسیم را برای محاسبهی موقعیت دقیق خود اندازه میگیرد. با استفاده از حسگرها برای شناسایی و واکنش به موقعیتهای حیاتی، ربات قادر است تا مسیر خود را با انسانها و دیگر وسایل نقلیه به اشتراک بگذارد. پس از 5 ماه استفادهی آزمایشی این پروژه به تولید پیش سری انتقال یافته است، جایی که ده ربات خودران برای اولین بار در عملکردهای روزانهی حملونقل به کار گرفته شدهاند. در فاز توسعهی بعدی، سیستم دوربین سهبعدی حتی ناوبری دقیقتری را میسر خواهد کرد.
علاوه بر این قطارهای کشندهی خودران نیز بهصورت آزمایشی در سالنهای تأسیسات دینگولفینگ بامو در حال کار هستند. این کشندههای خودران برای تأمین قطعات خط مونتاژ و مخصوصاً برای فواصل طولانی بین انبارها و نواحی مونتاژ مورد استفاده قرار میگیرند. از نقطه نظر فنی فرمان پذیری و ناوبری مستقل این کشندهها به سیگنالهای لیزری متکی است. با ارزیابی انعکاس آنها، قطار کشنده پروفایل دوبعدی دیجیتالی را در دنیای واقعی تولید میکند و همین امر مانور دادن در سالن مونتاژ را در مسیرهای معینی میسر میسازد.
به منظور تولید هر چه کمتر آلایندگی حملونقل خودروها به مقصد نهایی خود با دقت بسیاری تحلیل میشود. این موضوع به ایجاد یک سری تغییرات در بخشهای پشتیبانی و لجستیک منجر شده است. برای مثال یک معیار برای کاهش آلایندگی دیاکسید کربن افزایش حملونقل ریلی است. امروزه بیش از 60 درصد خودروهای جدید از طریق ریل کارخانه را ترک میکنند.
علاوه بر این همکاری با سرویسهای لجستیک باعث شده تا تراک های کاملاً الکتریکی در مونیخ و لایپزیک کار تحویل خودروها را انجام دهند. هدف ابتدایی موضوع شناخت بهتر تکنولوژیهای رانندگی متفاوت و به دست آوردن تجربه است. در طولانیمدت گروه بامو در حال تلاش برای استفادهی کمهزینه از تکنولوژیهای رانندگی جایگزین است.
Jürgen Maidl رئیس بخش لجستیک گروه بامو میگوید: «بخشهای لجستیک قلب سیستم تولیدی بامو هستند و استفاده از تکنولوژیهای دیجیتال و نوآورانه یک فاکتور کلیدی در فرایندهای پیچیدهی لجستیک ماست. همچنین راهحلهای پایدار و کارا نیز برای ما مهم هستند. ما قبلاً در حال تست تکنولوژیهای آینده در تمام پروژههای خود بودهایم.»
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید:
[ad_2]
لینک منبع بازنشر:
مفیدستان
عبارات مرتبط با این موضوع خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریاحتمال محکوم شدن رونالدو به ۶ سال زندان برف و سرما مدارس اردبیل را تعطیل کرد سقوط خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری احتمال محکوم شدن رونالدو به ۶ سال زندان برف و سرما مدارس اردبیل را تعطیل کرد سقوط بالگرد در
لینک منبع :رباتهای حملونقل خودران در کارخانه های بی ام و
Images for رباتهای حملونقل خودران در کارخانه های بی ام و
رباتهای حملونقل خودران در کارخانه های بی ام و - برترین ها
www.bartarinha.ir/.../رباتهای-حملونقل-خودران-در-کارخانه-های-بی-ام-وCached22 نوامبر 2016 ... رباتهای حملونقل خودران در کارخانه های بی ام و. بامو در حال کار زیاد در تمامی بخشها و
فرایندهای ساخت خودرو به منظور کاهش آلایندگیها است. به عنوان نمونه ...
رباتهای حملونقل خودران در کارخانه های بی ام و - 24Khabar.com
www.24khabar.com/.../رباتهای-حملونقل-خودران-در-کارخانه-های-بی-ام-و/Cachedرباتهای حملونقل خودران در کارخانه های بی ام و. شاهین احمدزاده: بامو در حال کار زیاد در
تمامی بخشها و فرایندهای ساخت خودرو به منظور کاهش آلایندگیها است. به عنوان نمونه ...
رباتهای حملونقل خودران در بخشهای لجستیک BMW - فروش BMW
persiakhodro4.com/رباتهای-حملونقل-خودران-در-بخشهای/
22 نوامبر 2016 ... رباتهای حملونقل خودران در بخشهای لجستیک BMW ... امروزه بیش از ۶۰ درصد خودروهای
جدید از طریق ریل کارخانه را ترک میکنند. ... علاوه بر این همکاری با سرویسهای
لجستیک باعث شده تا تراک های کاملاً الکتریکی در مونیخ و لایپزیک ...
ربات های حمل ونقل خودران در کارخانه های بی ام و (4 عکس) - سرزه
www.serze.com/ربات-ونقل-خودران-کارخانه-عکس-2325582/Cached22 نوامبر 2016 ... ربات های حمل ونقل خودران در کارخانه های بی ام و بامو در حال کار زیاد در تمامی بخشها و
فرایندهای ساخت خودرو به منظور افت آلایندگیها است.
BMW و خودرویی که 100 سال دیگر میسازد - دیجی کالا
https://www.digikala.com/.../bmw-خودرویی-که-100-سال-میسازد/Cached8 مارس 2016 ... bmw از طرح مفهومی خودروی Vision Next 100 رونمایی کرد. BMW با این طرح ... ظاهرا
BMW در زمینهی خودروهای خودران، جبههگیری نکرده است. چرا که در ...
آپارات - خودران
www.aparat.com/result/خودرانCachedپیش به سوی حمل و نقل خودران با اتوبوس مرسدس بنز · خودرو ویترین ... ربات خودران
پلیس دبی - OTSAW Robotics O-R3 ... ویدیویی از 5 سطح خودرو های خودران ب ام و.
ب ام و بایگانی - امیدخوزستان
omid-khouzestan.ir/.../%25d8%25a8-%25d8%25a7%25d9%2585-%25d9%2588?...
امید خوزستان: مجله دیجی کالا – امیرحسین میرزایی: شرکت BMW ظاهرا میخواهد هر چه
سریعتر برنامههایی که برای خودروهای ... رباتهای حملونقل خودران در کارخانه های بی ام و.
کشتی های باری خودران و بدون سرنشین راهی اقیانوس ها خواهند شد - دیجیاتو
digiato.com/.../کشتی-های-باری-خودران-و-بدون-سرنشین-راهی/Cached11 ژوئن 2017 ... می توان گفت حمل و نقل کالا بدون دخالت انسان و از طریق وسایل نقلیه خودران به ...
کشتی های خودران با بهره گیری از هدایت هوش مصنوعی، قادر خواهند بود شرایط آب و. ...
های آن خبر خوبی برای ملوانان و کارکنان کشتی های باری نیست؛ اما باید توجه کرد ....
کرده است · چرا ماسک و زاکربرگ در مورد آینده رباتیک اختلاف نظر دارند؟
اخبار لجستیک - روزامه
roozame.com/tags/لجستیکCachedآخرین و جدیدترین اخبار و خبر های تصویری و ویدیویی لجستیک. ... رباتهای حملونقل
خودران در کارخانه های بی ام و. برترینها | ۱۸۵ روز پیش |; کاهش نرخ سود تسهیلات ...
پنجشنبه 19 مرداد 1396 ساعت 13:21