مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

عرضه یک بازی جدید مشابه «پوکمون گو»

[ad_1]

بازی تیراندازی اول شخص موسوم به فناته‌گایست Phantogeist روی پروژه گوگل تنگو، اولین تجربه اجتماعی از طریق واقعیت افزوده / AR است که توسعه‌یافته است.

به گزارش صبحانه،این بازی توسط استودیو Trixi در شیکاگو ساخته‌شده و در آن یک آدم فضایی به شما کمک می‌کند تا آدم فضایی‌های بدخواه را در عالم واقعی پیداکرده و با شلیک به آنها، به زندگی‌شان خاتمه دهید.

برای انجام این بازی باید از گوشی هوشمند زیرمجموعه پروژه تنگو (مانند لنوو Phab 2 Pro) بهره بگیرید و با شناسایی دشمن باید به آن شلیک کنید.

باید به‌قدری سریع عمل کنید که چندین آدم فضایی دشمن که از چند سو به شما حمله می‌کنند را نابود کنید و برای اولین بار باید به‌صورت واقعی در فضای اطراف  به‌صورت فیزیکی قدم زده تا دشمن را پیدا کنید.

شلیک به دشمن مجازی با فناوری واقعیت افزوده / AR برای اولین بار است که در جهان در این حجم و وسعت گسترش پیدا می‌کند  و ممکن است مانند بازی پوکمون گو دنیای گیم و پلتفرم‌های آن را متحول کند.

پانتولوژیست یک گیم کامل Multi-Player است و به دلیل توسعه فناوری واقعیت مجازی / VR و واقعیت افزوده / AR می تو به توسعه این‌گونه بازی‌ها امید بست.

منبع : خبرآنلاین


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

دانلود بازی پوکمون گو برای …لینک دانلود بازی پوکمون گو به درخواست دبیرخانه کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه دانلود بازی پوکمون گو برای اندرویدموبایلدانلود بازی برای اندروید بازی پوکمون گو برای اندروید دانلود بازی دانلود بازی کلش آو کلنز …کلش آو کلنز یک بازی رایگان تلفن همراه به صورت چندنفره به سبک بازی ویدئویی راهبردی است برترین بازی اکشن آنلاین اندروید …پس از دانلود بازی شما معتاد آن خواهید شد درست است لحظاتی پیش شاهد انتشار بازی دانلود بازی گنگستر وگاس مود …بازی های اندرویداکشنپرسیتی یک بازی آنلاین در سبک شهرسازی است بعد از مدت ها به همراه مشاورتان به سرزمین ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …سرچ کردن در گوگل هم عوارض دارد کانال تلگرام آکاایران لیست تمام بازی‌ های جدید میهن مارکت قیمت فروش پلی استیشن …میهن مارکت تصاویر ، مشخصات و بهترین قیمت فروش روز پلی استیشن سونی از شاخه دانلود بازی پوکمون گو برای اندروید ترفند ها لینک دانلود بازی پوکمون گو به درخواست دبیرخانه کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه حذف شده دانلود بازی پوکمون گو برای اندروید موبایل دانلود بازی برای اندروید بازی پوکمون گو برای اندروید دانلود بازی پوکمون گو دانلود بازی کلش آو کلنز اندروید جدید کلش آو کلنز یک بازی رایگان تلفن همراه به صورت چندنفره به سبک بازی ویدئویی راهبردی است که برترین بازی اکشن آنلاین اندروید نسخه کامل پس از دانلود بازی شما معتاد آن خواهید شد درست است لحظاتی پیش شاهد انتشار بازی آنلاین دانلود بازی … اکشن پرسیتی یک بازی آنلاین در سبک شهرسازی است بعد از مدت ها به همراه مشاورتان به سرزمین پادشاهی ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر سرچ کردن در گوگل هم عوارض دارد کانال تلگرام آکاایران لیست تمام بازی‌ های جدید پلی میهن مارکت قیمت فروش پلی استیشن پیاده کردن قطعات نیاز به هیچ گونه ابزار خاصی ندارد برای این کار فقط احتیاج به یک پیچ یک بازی جدید بازی جدید



لینک منبع :عرضه یک بازی جدید مشابه «پوکمون گو»

عرضه یک بازی جدید مشابه «پوکمون گو» - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../عرضه-یک-بازی-جدید-مشابه-پوکمون-گو‎Cached22 نوامبر 2016 ... عرضه یک بازی جدید مشابه «پوکمون گو». بازی تیراندازی اول شخص موسوم به فناته‌گایست Phantogeist روی پروژه گوگل تنگو، اولین تجربه اجتماعی ... عرضه یک بازی جدید مشابه «پوکمون گو» - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/fa/news/.../عرضه-یک-بازی-جدید-مشابه-پوکمون-گو 22 نوامبر 2016 ... عرضه یک بازی جدید مشابه «پوکمون گو». بازی تیراندازی اول شخص موسوم به فناته‌گایست Phantogeist روی پروژه گوگل تنگو، اولین تجربه اجتماعی ... عرضه یک بازی جدید مشابه «پوکمون گو» - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/news/عرضه-یک-بازی-جدید-مشابه-پوکمون-گو/4345553 به گزارش صبحانه،این بازی توسط استودیو Trixi در شیکاگو ساخته شده و در آن یک آدم فضایی به شما کمک می کند تا آدم فضایی های بدخواه را در عالم واقعی پیداکرده و با ... عرضه یک بازی جدید مشابه «پوکمون گو» | اخبار امروز ایران و جهان elim.ir/fa/news/1576044/عرضه-یک-بازی-جدید-مشابه-پوکمون-گو/ 22 نوامبر 2016 ... عرضه یک بازی جدید مشابه «پوکمون گو». بازی تیراندازی اول شخص موسوم به فناته‌گایست Phantogeist روی پروژه گوگل تنگو، اولین تجربه اجتماعی ... عرضه یک بازی جدید مشابه «پوکمون گو» - کشاورزنیوز keshavarznews.ir/1395/09/02/عرضه-یک-بازی-جدید-مشابه-پوکمون-گو/ این بازی توسط استودیو Trixi در شیکاگو ساخته‌شده و در آن یک آدم فضایی به شما کمک می‌کند تا آدم فضایی‌های بدخواه را در عالم واقعی پیداکرده و با شلیک به آنها، به ... عرضه یک بازی جدید مشابه «پوکمون گو» - تی نیوز tnews.ir/news/64b574663224.html 22 نوامبر 2016 ... خبرآنلاین: بازی تیراندازی اول شخص موسوم به فناته گایست Phantogeist روی پروژه گوگل تنگو، اولین تجربه اجتماعی از طریق واقعیت افزوده / AR ... آخرین اخبار phab2 pro - بازدید - Buzdid.ir https://buzdid.ir/tag/phab2-pro تانگو طی سال های گذشته توسط شرکت گوگل توسعه پیدا کرده و حالا چند مدتیست که با قرار گیری بر روی یک گوشی به نام Phab 2 Pro، در دسترس ... عرضه یک بازی ... آخرین اخبار phab 2 pro - بازدید https://buzdid.ir/tag/phab-2-pro تانگو طی سال های گذشته توسط شرکت گوگل توسعه پیدا کرده و حالا چند مدتیست که با قرار گیری بر روی یک گوشی به نام Phab 2 Pro، در دسترس ... عرضه یک بازی ... Pokemon GO یک بازی واقعیت افزوده نیست - زومجی www.zoomg.ir/2016/7/28/151440/pokemon-go-not-ar/‎Cached29 جولای 2016 ... ۶۰ ثانیه: از ۲۰ میلیاردی شدن نهنگ عنبر 2 تا اطلاعات جدید Assassin's Creed: Origins ... در حالی که اگر پوکمون گو یک بازی واقعیت افزوده بود، به دلیل درک ... و با عرضه هدست‌های واقعیت افزوده، واقعا بتوانیم گیم‌پلی‌ای مشابه با آنچه در ... ۱۰ تا از بهترین بازی و برنامه های مشابه Pokémon Go links.p30download.com/.../۱۰-تا-از-بهترین-بازی-و-برنامه-های-مشابه-pokémon-go.php‎Cached25 جولای 2016 ... اگر شما نیز مایل هستید بازی هایی که مثل پوکمن گو و جذاب هستند و با استفاده از ... به دنبال بازی های جدید دیگری که از واقعیت افزوده الهام گرفته اند هستید، ۱۰ برنامه ... این بازی و پوکمن توسط یک کمپانی عرضه شده و توسعه داده شده اند.