مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

100 بنای جذابِ معماری جهان (4)

[ad_1]

وب‌سایت روزیاتو: همان طور که در بخش های قبلی این نوشته هم به آن اشاره کردیم، رتبه بندی جذاب ترین بناهای معمارانه جهان کار چندان آسانی نیست. با این حال با در نظر گرفتن تکنیک ها، مکان ها، خلاقیت های طراحان آن و سایر جنبه های زیباشناسانه میان چندین و چند هزار بنای باشکوه و جذاب جهان، صد تای آنها برگزیده و در فهرست بهترین ها رتبه بندی شده اند.


40- بر خلاف بسیاری از آسمانخراش های رایج جهان، برج های «بوسکو ورتیکال» که به معنای «جنگل عمودی» در زبان ایتالیایی است، با ظاهری متفاوت در شهر میلان واقع شده اند. این برج ها با ارتفاع تقربی ۷۸ و ۱۰۴ متر، با بیش از ۷۰۰ درخت و ۹۰ نوع گونه گیاهی تزئین شده است.

 جذاب ترین بناهای معماری جهان [بخش چهارم]

 



39- «معبد بروبودور» در جاوای اندونزی با ۷۲ مجسمه بودا در آن رتبه ۳۹ را به خود اختصاص داده است.

 جذاب ترین بناهای معماری جهان [بخش چهارم]



38- با دارا بودن شاخص ترین نمونه های هنر مردم شمال آفریقا «مسجد الحمرا» در گرانادای اسپانیا در فهرست میراث جهانی قرار گرفته و این اتفاق با مشاهده این بنا چندان هم تعجب برانگیز به نظر نمی رسد.

 

جذاب ترین بناهای معماری جهان [بخش چهارم]

 



37- هتل WAM در آمستردام، بیش از آنکه به نظر برسد مجموعه ای از چند خانه باشد، ساختاری شبیه لگو دارد. ساخت این بنا حدود ۶ سال قبل به پایان رسید.

 

جذاب ترین بناهای معماری جهان [بخش چهارم]

 



36- «پل پنت وچیو» در شهر فلورانس ایتالیا را می بینید. این پل اکنون محل فروش سوغاتی های مربوط به این کشور است اما در گذشته مغازه های قصابی در آن وجود داشت.

 

جذاب ترین بناهای معماری جهان [بخش چهارم]



35- آسمانخراش ۴۴ طبقه مربوط به کانال تلویزیونی CCTV چین، متشکل از بلوک های عمودی و افقی چهارگوش را شاهد هستید.

 

جذاب ترین بناهای معماری جهان [بخش چهارم]

 



34- کلیسای باسیلیکای قرن پانزدهمی «سنت ماریا نولا» به عنوان یکی از شاخص ترین بناهای شهر فلورانس را ملاحظه می کنید.

 

جذاب ترین بناهای معماری جهان [بخش چهارم]

 



33- مسجد «فیصل» در اسلام آباد پاکستان، عنوان بلندترین و شاخص ترین بنای این کشور را به خود اختصاص داده است.

 

جذاب ترین بناهای معماری جهان [بخش چهارم]

 



32- ساختمان توری مانند «رنزو پیانو» که ساختمان اصلی «نیویورک تایمز» به شمار می آید را در قلب منهتن شهر نیویورک شاهد هستید.

 

جذاب ترین بناهای معماری جهان [بخش چهارم]

 



31- طراحی «نئو رنسانسی» معمار پرآوازه «فرانک گهری» را با نام «خانه رقصان» در پراگ می بینید. این ساختمان در طول جنگ جهانی دوم مورد اصابت بمب قرار گرفت.

 

جذاب ترین بناهای معماری جهان [بخش چهارم]

 



30- شاهکار تک رنگ W. R. Grace در شهر نیویورک را شاهد هستید. نمای بیرونی این بنا، سایر ساختمان ها و نیز آسمان را در خود منعکس و زیبایی بصری خاصی را برای آن فراهم آورده است.

 

جذاب ترین بناهای معماری جهان [بخش چهارم] 

 



29- در میان زیباترین خانه های شهر لندن، هتل «سنت پانکراس» و هتل «کینگ کرای کلاک» واقع در Euston Road، به مدد نمای زیبای سبک گوتیک خود با طراحی «جورج گیلبرت» چشم نوازی می کنند.

 

جذاب ترین بناهای معماری جهان [بخش چهارم]

 



28- در دانشکده «پلی تکنیک هنگ کنک»، منحنی های خلاقانه معمار مشهور «ظاها حدید» به این مکان دانشگاهی ظاهری پویا را بخشیده است.

 

جذاب ترین بناهای معماری جهان [بخش چهارم]

 



27- هتل «پارک رویال سنگاپور» با بالکن هایی زیبا و مملو از انواع گیاهان در کنار فضای سبز اطراف، تصویری شگفت انگیز را به این ساختمان داده است.

 

جذاب ترین بناهای معماری جهان [بخش چهارم]

 



26- « رویال پاویلیون» در برایتون انگستان، ترکیبی باشکوه از معماری انگلیسی-هندی را به تصویر کشیده است.

 

جذاب ترین بناهای معماری جهان [بخش چهارم]

 



25- در کیوتوی ژاپن، «گلدن پاویلیون» یا Rokuon-ji که یک معبد بودایی است در نهایت زیبایی بصری خود در تصویر دیده می شود.

 

جذاب ترین بناهای معماری جهان [بخش چهارم]

 



24- سالن کنسرت و کنفرانس «هارپا» در «جزیره ریکجاویک»، ایسلند را با خطوط منحصربفرد قطری آن ملاحظه می کنید. در ساخت این بنای خارق العاده حدود ۱۳۷ میلیون دلار سرمایه گذاری شده است.

 

جذاب ترین بناهای معماری جهان [بخش چهارم]

 



23- «Torre Galatea Figueras» در کاتالونیای اسپانیا که موزه «سالوادور دالی» است را شاهد هستید.

 

جذاب ترین بناهای معماری جهان [بخش چهارم]

 



22- کلیسای « بانوان» در درسدن آلمان را ملاحظه می کنید که در جریان جنگ جهانی دوم تخریب شده بود. این بنا در حدود ۱۲ سال پیش بازسازی و به زیبایی روزهای نخست خود بازگشت.

 

جذاب ترین بناهای معماری جهان [بخش چهارم]

21- کمپانی نفت و گاز نروژی «استات اویل» یکی از جذاب و دیدنی ترین دفترهای کاری در شهر اسلو نروژ به شمار می آید.

 

جذاب ترین بناهای معماری جهان [بخش چهارم] 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

بنای جذابِ معماری جهان بنایجذابِمعماریجهاندر جهان ساختمان هایی با معماری های غیرقابل باوری وجود دارند که به سختی می توان گفت بنای جذابِ معماری جهان واضحبنایجذابِمعماریجهان بنای جذابِ معماری جهان وب‌سایت روزیاتو همان طور که در بخش های قبلی این نوشته هم بنای جذابِ معماری جهان آکاآکاایران همان طور که در بخش های قبلی این نوشته هم به آن اشاره کردیم، رتبه بندی جذاب بنای جذابِ معماری جهان برترین ها بنای جذابِ معماری جهان بنای جذابِ معماری جهان بنای جذابِ معماری جهان بنای جذابِ معماری جهان بنایجذابِمعماریجهان بنای جذابِ معماری جهان چگونه با ازدواج مجدد همسر سابق کنار بنای جذابِ معماری جهان محبوب هابنایجذابِمعماریجهاندر جهان ساختمان هایی با معماری های غیرقابل باوری وجود دارند که به سختی می توان گفت بنای جذابِ معماری جهان وب‌سایت روزیاتو همان طور که در بخش های قبلی این نوشته هم به آن اشاره کردیم، رتبه بندی بنای جذابِ معماری جهان آکا بنای جذابِ معماری جهان بنای جذابِ معماری جهان بنای جذابِ معماری جهان وب‌سایت روزیاتو همان طور که در بخش های قبلی این نوشته هم به آن اشاره کردیم، رتبه بندی بنای جذابِ معماری جهان کد خبر ۴۲۶۴۳۲ ۸۷ بازدید وب‌سایت روزیاتو همان طور که در بخش های قبلی این نوشته هم به پانزده مکان بی نظیر معماری جهان عکس مکعب آبی طرحی که تا به حال نظیر آن دیده نشده، طرحی که اولین بار با نقش های تراشیده شده بر نقــــــش نگـــــــار بزرگترین بانک اطلاعاتی معماری و عمران نقــــــش نگـــــــار بزرگترین بانک اطلاعاتی معماری و عمران بزرگترین بانک اطلاعاتی پارسی نیوز «خبرگزاری فارس» با پیروزی پر گل آرسنال مقابل بازل و تساوی سن ژرمن توپچی‌ها به عنوان تیم اول یزد اولین شهر خشتی و دومین شهر تاریخی جهان تصاویر لست سکند یزد اولین شهر خشتی و دومین شهر تاریخی جهان بعد از شهر ونیز ایتالیاست همین دو ویژگی کافی است دانلود رایگان مقالات عمران و معماری مهندسی معماریمهندسی عمران مهندسی ساختمانمقالات مهندسیدانلود رایگان مقالات مهندسی آشنایی با شهر ممنوعه شهر ممنوعه ؛ مجموعه معماریهای باستانی درخشان و سحرآمیز چین در مرکز بجینگ پکن عکسهای زیباترین و جذاب ترین زنان معروف دنیا در سال مجله ماکسیم فهرست جذاب ترین زنان سال جهان را منتشر کردبه گزارش پارس ناز در این فهرست رزی کارشناس رسمی دادگستری رشته راه وساختمان مطالب مفید برای کارشناس رسمی دادگستری رشته راه وساختمان مطالب مفید برای رشته معماری معمارکده معماری مدرن معماریمدرن ساختمان زیبا و جذاب خوابگاه دانشجویی ، واقع در کپنهاگ دانمارک این مجموعه که ۲۶۸۰۰ نمونه سوالات معماری جهان خلاصه کتاب معماری جهان شاهکارهای معماری جهان زیباترین معماری جهان اشنایی با معماری جهان تاریخ معماری جهان سبک های معماری جهان معماری جهان



لینک منبع :100 بنای جذابِ معماری جهان (4)

Images for 100 بنای جذابِ معماری جهان (4) 100 بنای جذابِ معماری جهان (4) - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/426432/100-بنای-جذابِ-معماری-جهان-4‎Cached23 نوامبر 2016 ... در جهان ساختمان هایی با معماری های غیرقابل باوری وجود دارند که به سختی می توان گفت کدام یک از دیگری برتر است. با این حال برای افراد تیزبینی ... 100 بنای جذابِ معماری جهان (5) - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/426463/100-بنای-جذابِ-معماری-جهان-5‎Cached26 نوامبر 2016 ... در جهان ساختمان هایی با معماری های غیرقابل باوری وجود دارند که به سختی می توان گفت کدام ... 4- صومعه «صلیب مقدس» در آریزونا را ملاحظه می کنید. 100 بنای جذابِ معماری جهان (4) - آکاایران www.akairan.com/.../decor1/news2016112311401230790.html‎Cached23 نوامبر 2016 ... آکاایران: همان طور که در بخش های قبلی این نوشته هم به آن اشاره کردیم، رتبه بندی جذاب ترین بناهای معمارانه جهان کار چندان آسانی نیست. با این حال با در ... 100 بنای جذابِ معماری جهان 4 آکا - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/search/100_بنای_جذابِ_معماری_جهان_4_آکا‎Cachedشیر شتر در بنای حوض انبار در دل کویرخوس. 100 بنای جذابِ معماری جهان 4 آکا ... دانلود تریلر انیمیشن جدید و جذابِ باب اسفنجی در بیرون از آب! دانلود مجموعهٔ تاریخی ... 100 بنای جذابِ معماری جهان (3) - برترین ها 94.182.146.175/fa/news/424995/100-بنای-جذابِ-معماری-جهان-3 Rating: 92% - 9,092 reviews 21 نوامبر 2016 ... در جهان ساختمان هایی با معماری های غیرقابل باوری وجود دارند که به سختی می توان گفت کدام یک از دیگری برتر است. با این حال برای افراد تیزبینی ... 100 بنای جذابِ معماری جهان (5) - برترین ها 94.182.146.175/fa/news/426463/100-بنای-جذابِ-معماری-جهان-5 26 نوامبر 2016 ... در جهان ساختمان هایی با معماری های غیرقابل باوری وجود دارند که به سختی ... جذاب ترین بناهای معماری جهان [بخش پنجم] .... 100 بنای جذابِ معماری جهان (4). 100 بنای جذابِ معماری جهان (4) - راه فردا www.rahefarda.com/lifestyle/293525 در جهان ساختمان هایی با معماری های غیرقابل باوری وجود دارند که به سختی می توان گفت کدام یک از دیگری برتر است. با این حال برای افراد تیزبینی که امکان دارد با ... 100 بنای جذاب معماری جهان 1 آکا - onvansho onvansho.ir/result/100-بنای-جذاب-معماری-جهان-1-آکا.html 100 بنای جذابِ معماری جهان 1 100 بنای جذابِ معماری جهان 5 100 بنای جذابِ معماری جهان 4 . 9 دانشگاه جذاب دنیا آموزش مجازی عمرانمعماری 808 های جهان که دارای معماری معماری این ... 100 بنای جذاب معماری جهان (بخش دوم) | مجله پی جو payju.ir/content/100-بنای-جذاب-معماری-جهان-بخش-دوم‎Cached6 دسامبر 2016 ... در جهان ساختمان هایی با معماری های غیرقابل باوری وجود دارند که به سختی می توان گفت کدام یک از دیگری برتر است. با این حال برای افراد تیزبینی ...