مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

هدفون هوشمند با قابلیت حذف صداهای محیطی مزاحم

[ad_1]

 

کد مطلب: 417111

هدفون هوشمند با قابلیت حذف صداهای محیطی مزاحم

بخش دانش و فناوری الف،3 آذر95

Doppler Labs از عرضه هدفون های هوشمندی خبر داده که علاوه بر پخش موسیقی و انواع صدا قادر به فیلترکردن صداهای مزاحم محیطی هستند.

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۳

خبرگزاری فارس به نقل از تک اسپات، اگر مجبور به نشستن در یک محیط پرسروصدا هستید می توانید با استفاده از این هدفون ها صدای بچه ای که در حال گریه کردن است یا سروصدای یک رستوران شلوغ را از گوشتان حذف کنید و تنها صدای موسیقی را بشنوید.

Noah Kraft رییس این شرکت می گوید در آینده این هدفون ها چنان هوشمند می شوند که می توانند در حین حرکت افراد در بازارهای شلوغ و پررفت و آمد هم اصوات مزاحم که مرتبا تغییر می کنند را شناسایی و حذف کنند.

Doppler Labs برای سازگار کردن این هدفون ها با آیفون های جدید که فاقد جک های 3.5 میلیمتری هدفون هستند نیز برنامه هایی دارد تا دهها میلیون کاربر گوشی های یاد شده از استفاده از هدفون یاد شده محروم نشوند. این هدفون ها در آخرین مراحل طراحی هستند و قرار است پیش فروش آنها به زودی آغاز شود.

کلمات کلیدی : دانش و فناوری-هدفون هوشمند

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

با تمام ویژگی های گوشی ال جی وی آشنا شوید …ال‌جی الکترونیکس امروز از گوشی ، آخرین گوشی سری هوشمند رونمایی کرد این گوشی برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …اکنون به بررسی روابط توان را برای یک بلندگو اهمی با جریان فرضی می پردازیم در این با تمام ویژگی های گوشی ال جی وی آشنا شوید زومیت ال‌جی الکترونیکس امروز از گوشی ، آخرین گوشی سری هوشمند رونمایی کرد این گوشی برترین برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات اصول اتصال اکنون به بررسی روابط توان را برای یک بلندگو اهمی با جریان فرضی می پردازیم در این جا



لینک منبع :هدفون هوشمند با قابلیت حذف صداهای محیطی مزاحم

تازه‌های دنیای فناوری هدفون هوشمند با قابلیت حذف صداهای محیطی مزاحم www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950903000586‎Cached23 نوامبر 2016 ... Doppler Labs از عرضه هدفون های هوشمندی خبر داده که علاوه بر پخش موسیقی و انواع صدا قادر به فیلترکردن صداهای مزاحم محیطی هستند. هدفون هوشمند با قابلیت حذف صداهای محیطی مزاحم | پایگاه اطلاع رسانی ... https://www.itrc.ac.ir/news/50336‎Cachedهدفون هوشمند با قابلیت حذف صداهای محیطی مزاحم. Doppler Labs از عرضه هدفون‌های هوشمندی خبر داده که علاوه بر پخش موسیقی و انواع صدا قادر به فیلترکردن صداهای مزاحم ... هدفون هوشمند با قابلیت حذف صداهای محیطی مزاحم - روزنامه دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/news/1080840/‎Cached26 نوامبر 2016 ... Doppler Labs از عرضه هدفون‌های هوشمندی خبر داده که علاوه‌بر پخش موسیقی و انواع صدا قادر به فیلتر کردن صداهای مزاحم محیطی هستند. به گزارش ... هدفون هوشمند با قابلیت حذف صداهای محیطی مزاحم - پایگاه اطلاع رسانی ... www.itmen.ir/index.aspx?pid=99&articleid=196459‎Cached27 نوامبر 2016 ... Doppler Labs از عرضه هدفون های هوشمندی خبر داده است که علاوه بر پخش موسیقی و انواع صداها، قادر به فیلتر کردن صداهای مزاحم محیطی هستند. هدفون هوشمند با قابلیت حذف صداهای محیطی مزاحم - kodoom.com - Kodoom news.kodoom.com/health.../هدفون-هوشمند-با-قابلیت-حذف-صداهای/.../6089562/ Doppler Labs از عرضه هدفون های هوشمندی خبر داده که علاوه بر پخش موسیقی و انواع صدا قادر به فیلترکردن صداهای مزاحم محیطی هستند./ اگر مجبور به نشستن در یک محیط ... هدفون هوشمند با قابلیت حذف صداهای محیطی مزاحم | ایران سایت www.iransight.com/هدفون-هوشمند-با-قابلیت-حذف-صداهای-محیط/?...‎Cachedخبرگزاری فارس به نقل از تک اسپات، اگر مجبور به نشستن در یک محیط پرسروصدا هستید می توانید با استفاده از این هدفون ها صدای بچه ای که در حال گریه کردن است ... هدفون هوشمند با قابلیت حذف صداهای محیطی مزاحم - دولت بهار :: هواداران ... www.dolatebahar.com/view-335487.html‎Cached23 نوامبر 2016 ... به گزارش دولت بهار به نقل از تک اسپات، اگر مجبور به نشستن در یک محیط پرسروصدا هستید می توانید با استفاده از این هدفون ها صدای بچه ای که در ... هدفون هوشمند با قابلیت حذف صداهای محیطی مزاحم - خبرگزاری فارس - سرخط www.sarkhat.com/fa/news/142064291/ Doppler Labs از عرضه هدفون های هوشمندی خبر داده که علاوه بر پخش موسیقی و انواع صدا قادر به فیلترکردن صداهای مزاحم محیطی هستند. هدفون هوشمند با قابلیت حذف صداهای محیطی مزاحم www.shabakekhabari.ir/هدفون-هوشمند-با-قابلیت-حذف-صداهای-محیط/ هدفون هوشمند با قابلیت حذف صداهای محیطی مزاحم. هدفون هوشمند با قابلیت حذف صداهای محیطی مزاحم - خبرگزاری فارس tnews.ir/خبرگزاری-فارس/1bd574747307.html Doppler Labs از عرضه هدفون های هوشمندی خبر داده که علاوه بر پخش موسیقی و انواع صدا قادر به فیلترکردن صداهای مزاحم محیطی هستند.