مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تصویری جدید از مدل مشکی براق گلکسی اس 7 اج +تصاویر

[ad_1]

روز گذشته در خبرها خواندیم که ظاهراً سامسونگ قصد دارد یک مدل مشکی براق برای گوشی های گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج عرضه کند. در حال حاضر تنها یک نسخه مشکی رنگ توسط سامسونگ و با نام Onyx Black عرضه شده که مات است. اما احتمالاً سامسونگ در راستای رقابت همیشگی اش با اپل می خواهد نسخه ای با سطح براق از پرچم دارانش را روانه بازار کند. نسخه ای که قطعاً ما را به یاد مدل مشکی براق آیفون 7 و 7 پلاس خواهد انداخت. 

 

 تصویری جدید از مدل مشکی براق گلکسی اس 7 اج +تصاویر

اگر برای شما جالب بوده است که بدانید نسخه جدید تا چه اندازه قرار است براق باشد، اکنون می توانید با مشاهده تصاویر واقعی درز شده در شبکه اجتماعی چینی Weibo، کنجکاویتان را برطرف کنید.

 

 تصویری جدید از مدل مشکی براق گلکسی اس 7 اج +تصاویر

با دقت به این تصاویر، می توان به راحتی فهمید که یک قاب مشکی مات در کناره های این گوشی وجود دارد. این در حالیست که مدل Onyx Black گلکسی اس 7 و اس 7 اج از فریم خاکستری برخوردار است. هم چنین هنوز ما نمی دانیم که سامسونگ دقیقاً از چه طیفی از رنگ مشکی در مدل براق استفاده کرده است. اما چیزی که مشخص است این است که سامسونگ می بایست زودتر از این ها رنگ مشکی براق را برای گوشی های پرچم دارش معرفی می کرد. البته دیر انجام شدن یک کار از هرگز انجام نشدن آن بهتر است.

 

 تصویری جدید از مدل مشکی براق گلکسی اس 7 اج +تصاویر

درست مانند آیفون 7 مشکی براق یا Jet Black، این محصول هم لکه های مربوط به اثر انگشتان شما بر روی بدنه گوشی را به طور واضح نشان خواهد داد. مگر این که سامسونگ فناوری خاصی برای جلوگیری از این امر در نظر گرفته باشد که بسیار بعید است.

 

 تصویری جدید از مدل مشکی براق گلکسی اس 7 اج +تصاویر

احتمالاً در ماه دسامبر (آذر-دی) و زمانی که مردم برای تعطیلات کریسمس به خرید می روند؛ گوشی های گلکسی اس 7 و اس 7 اج براق روانه بازار می شوند.

تک شات


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

گلکسی اس اج زومیتگلکسی اس اج فبلت اینچی سامسونگ با نمایشگر منحنی در طرفین و رابط بررسی گلکسی اس اج سامسونگ …گلکسی اس اج، همان گلکسی اس ، جدیدترین پرچمدار سامسونگ است که لبه‌های صفحه نمایش ان این تصاویر قدرت دوربین گلکسی اس اج را به رخ …دوربیندوربین گلکسی اس اج نیز یکی از سرآمدترین‌ها بوده و گویا این موضوع را می سایت و مجله سرگرمی ناقلا یک تبلیغ جالب از وایبر و تلگرام در خیابانعکس اولین پرواز تهران به نیویورک پر شدایستنا گوشیشنبه، آذرماه تبلت یا گوشی؟ گوشی ساز خاطره انگیز دوباره تلفن همراه می سازد جمعه قیمت لوازم جانبی سامسونگ گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج …قیمتلولوازم جانبی سامسونگ گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج در بازار ایران موجود گلکسی اس اج زومیت گلکسی اس اج فبلت اینچی سامسونگ با نمایشگر منحنی در طرفین و رابط کاربری تاچ بررسی گلکسی اس اج سامسونگ زومیت گلکسی اس اج، همان گلکسی اس ، جدیدترین پرچمدار سامسونگ است که لبه‌های صفحه نمایش ان در این تصاویر قدرت دوربین گلکسی اس اج را به رخ رقبایش می‌کشد دوربین دوربین گلکسی اس اج نیز یکی از سرآمدترین‌ها بوده و گویا این موضوع را می‌توان در ایستنا گوشی پنجشنبه، آذرماه تاثیر سرما روی تلفن‌های همراه سه شنبه، آذرماه گوشی لبه‌دار قیمت لوازم جانبی سامسونگ گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج در بازار قیمتلو لوازم جانبی سامسونگ گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج در بازار ایران موجود شده و سایت و مجله سرگرمی ناقلا یک تبلیغ جالب از وایبر و تلگرام در خیابانعکس اولین پرواز تهران به نیویورک پر شد



لینک منبع :تصویری جدید از مدل مشکی براق گلکسی اس 7 اج +تصاویر

Images for تصویری جدید از مدل مشکی براق گلکسی اس 7 اج +تصاویر تصویری جدید از مدل مشکی براق گلکسی اس 7 اج - برترین ها www.bartarinha.ir/.../news/.../تصویری-جدید-از-مدل-مشکی-براق-گلکسی-اس-7-اج‎Cached23 نوامبر 2016 ... تصویری جدید و زیبا از مدل مشکی براق گلکسی اس 7 اج منتشر شد. با دقت به این تصاویر، می توان به راحتی فهمید که یک قاب مشکی مات در کناره های ... تصویری جدید از مدل مشکی براق گلکسی اس 7 اج +تصاویر - صبحانه ... sobhanehonline.com/.../news/.../تصویری-جدید-از-مدل-مشکی-براق-گلکسی-اس-7-اج-تصاویر‎Cached23 نوامبر 2016 ... روز گذشته در خبرها خواندیم که ظاهراً سامسونگ قصد دارد یک مدل مشکی براق برای گوشی های گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج عرضه کند. در حال حاضر تنها ... تصویری جدید از مدل مشکی براق گلکسی اس 7 اج +تصاویر ... - دمادم https://damadam.ir/news/تصویری-جدید-از-مدل-مشکی-براق-گلکسی-اس-7-اج-تصاویر/4366888 روز گذشته در خبرها خواندیم که ظاهراً سامسونگ قصد دارد یک مدل مشکی براق برای گوشی های گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج عرضه کند. در حال حاضر تنها یک نسخه ... تصویری جدید از مدل مشکی براق گلکسی اس 7 اج +تصاویر - خبر فارسی khabarfarsi.com/u/28595853 23 نوامبر 2016 ... شایعاتی مبنی بر احتمال معرفی گوشی گلکسی اس 7 اج با رنگ مشکی براق منتشر شده بود تا با آیفون 7 جت بلک رقابت کند. حال امروز برای اولین ... تصویری جدید از مدل مشکی براق گلکسی اس 7 اج +تصاویر- جستجوگر ... football.tnews.ir/news/F71074775719‎Cachedروز گذشته در خبرها خواندیم که ظاهراً سامسونگ قصد دارد یک مدل مشکی براق برای گوشی های گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج عرضه کند. در حال حاضر تنها یک نسخه مشکی ... اولین تصاویر گلکسی اس 7 اج با رنگ مشکی براق فاش شد - زومیت www.zoomit.ir/2016/11/23/148822/galaxy-s7-edge-glossy-black/‎Cached23 نوامبر 2016 ... اولین تصاویر گلکسی اس 7 اج با رنگ مشکی براق و البته فریم فلزی .... تصویر واقعی از آیفون 8؛ خبری از حسگر اثر انگشت در پشت گوشی ... سامسونگ، گلکسی اس 7 مشکی براق را عرضه می کند - زومیت www.zoomit.ir/2016/11/.../samsung-release-glossy-black-galaxy-s7/‎Cached22 نوامبر 2016 ... کمپانی سامسونگ برای رقابت با آیفون 7 اپل، گلکسی اس 7 مشکی ... جدید S7 زده می‌شود، پس می‌توان انتظار داشت سامسونگ رنگ مشکی براق را به ... آیفون ۷ دو رنگ مشکی مات و مشکی براق را معرفی کرد که ظاهراً مدل براق ... تصویر واقعی از آیفون 8؛ خبری از حسگر اثر انگشت در پشت گوشی ... زومیت در شبکه های اجتماعی. عکس و تصویری تازه از مدل سیاه براق گلکسی اس 7 اج - سرزه www.serze.com/تصویری-تازه-سیاه-براق-گلکسی-2333726/‎Cached23 نوامبر 2016 ... تصویری جدید از مدل مشکی براق گلکسی اس 7 اج روز پیش در اخبار خواندیم که ظاهراً شرکت سامسونگ قصد دارد یک مدل سیاه براق برای موبایلهای ... تصاویری از گلکسی اس ۷ در رنگ مشکی براق فاش شد - گجت نیوز gadgetnews.ir/137063/تصاویر-گلکسی-اس-۷-مشکی-براق/‎Cached23 نوامبر 2016 ... به تازگی چند تصویر جدید در شبکه‌ی اجتماعی چینی ویبو منتشر شده که این ... ۷ در رنگ مشکی و مدل جت بلک، حالا نوبت به گلکسی اس ۷ مشکی براق ...