مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

8 خاصیت عصاره برگ زیتون

[ad_1]

 

8 خاصیت عصاره برگ زیتون

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۲۸

 

درباره خاصیت ‌زیتون زیاد شنیده‌ایم اما به ‌ندرت درباره خواص عصاره برگ آن سخنی گفته می شود. تحقیقات اخیر نشان داده است که عصاره برگ زیتون می‌تواند از بدن در برابر بیماری‌ها و علایم آن‌ محافظت کند.

به گزارش ستاره ها؛ در ادامه مطلب به بیان خواص عصاره برگ زیتون به نقل از ام اس ان پرداخته می شود.
8 خاصیت عصاره برگ زیتون

از بروزسرطان پیشگیری می کند:
ماده فعال موجود در برگ زیتون علاوه بر پیشگیری از سرطان، روند رشد سلول‌های سرطانی را نیز در مبتلایان به سرطان سینه کُند می‌کند.
رشد استخوان را تقویت می‌کند:
ماده فعال به نام الیوروپین موجود در آن، تولید سلول‌های بزرگ را که در رشد استخوان‌ها نقش دارد و مانع از پوکی استخوان و کاهش توده استخوان می‌شود، افزایش می دهد.
با عفونت باکتریایی و ویروسی مقابله می‌کند:
الیوروپین در مقابله با میکروارگانیسم ها مانند ویروس‌ها و باکتری‌ها بسیار مفید است و در بدن به اسید الینولیک تبدیل می‌شود . این اسید تولیدمثل اسیدهای آمینه را در ویروس‌ها و باکتری ها متوقف می‌کند، درنتیجه مانع از تکثیر و پخش شدن آن‌ها می‌شود.
روند پیری را کُند می‌کند:
آنتی اکسیدان های موجود در آن ، رادیکال‌های آزاد را خنثی می‌کند ، درنتیجه باعث شادابی پوست می‌شود.
فشارخون را کاهش می‌دهد:
الیوروپین علاوه بر بهبود گردش خون، مانع از لخته شدن خون نیز می‌شود. این برگ‌ها با بهبود فعالیت گیرنده‌های انسولین کبد ، در میزان قند خون تعادل ایجاد می کند.
با کلسترول مقابله می‌کند:
با کاهش فرایند اکسیداسیون مانع از تشکیل کلسترول مضر می شود.
سیستم ایمنی را تقویت می‌کند:
فیتو کمیکال موجود در آن از فعالیت ویتامین C که برای سیستم ایمنی بدن ضروری است حمایت می کند.
عفونت را درمان می کند:
عصاره برگ زیتون روند درمان عفونت‌هایی مانند تبخال و آنفلوآنزا را تسریع می‌کند.


 

مرجع : روزنامه خراسان

 

 

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

خاصیت فوق‌العاده‌ی برگ زیتوننحوه استفاده از برگ زیتون برگ زیتون را می‌توانید به دو صورت استفاده کنید روزی دو فروشگاه نوین بهداشترژ لب یو تری اف رژ لب یو تری اف در رنگبندی بسیار متنوع و با ماندگار فوق العاده کامل ترین مرجع در مورد زیتون و خواص بی نظیر و درجه …مواد غذایی و تغذیهزیتونزیتون پروردهزیتون سیاهزیتون تلخزیتون شورزیتون پرورده شمالیزیتون پرورده یک شاخه رزماری یک دنیا خاصیترزماری یعنی معدن خاصیت، یعنی دوست سلامت بدن، یعنی عطر دل انگیز تندرستی در این مطلب غذای مقوی و پر خاصیت غذای مقوی و پر خاصیت غذاهای پرخاصیت دقیقا به چه غذاهایی گفته می‌شود؟کامل ترین مرجع در مورد پسته و خواص و فواید پسته …مواد غذایی و تغذیهخواص و فواید پسته تازه و خام در بارداری و برای چاقی پستهپسته تازهپسته خامپسته به پاستا پنه مرغ با سس آلفردو چی بپزمپاستا و ماکارونیدر ابتدا سینه مرغ را خورد میکنیم به صورت مستطیل کوچک، پیاز رو رنده میکنیم و با مرغ هم میوه ای با قوی ترین خاصیت آنتی اکسیدانیتغذیه تغذیه کودکان تغذیه در دوران بارداری تغذیه ورزشکاران تغذیه و بیماریها تغذیه خواص اسطوخودوس فواید روغن و دمنوش گلهای لاوندرخواصاسطوخودوسخواص اسطوخودوس برای درمان سردرد به اعتقاد درمانگران طب سنتی در جهان نوشیدن عصاره خواص انگور، فواید انگور، خاصیت های انگورفواید انگور خواص درمانی میوه انگور انگور بر طبق طب قدیم ایران گرم و تر است اخلاط خاصیت فوق‌العاده‌ی برگ زیتون نحوه استفاده از برگ زیتون برگ زیتون را می‌توانید به دو صورت استفاده کنید روزی دو بار فروشگاه نوین بهداشت رژ لب یو تری اف رژ لب یو تری اف در رنگبندی بسیار متنوع و با ماندگار فوق العاده بالا کامل ترین مرجع در مورد زیتون و خواص بی نظیر و درجه یک آن مواد غذایی و تغذیه زیتونزیتون پروردهزیتون سیاهزیتون تلخزیتون شورزیتون پرورده شمالیزیتون پرورده شمال یک شاخه رزماری یک دنیا خاصیت رزماری یعنی معدن خاصیت، یعنی دوست سلامت بدن، یعنی عطر دل انگیز تندرستی در این مطلب کوتاه غذای مقوی و پر خاصیت غذای مقوی و پر خاصیت غذاهای پرخاصیت دقیقا به چه غذاهایی گفته می‌شود؟ کامل ترین مرجع در مورد پسته و خواص و فواید پسته در بارداری و مواد غذایی و تغذیه خواص و فواید پسته تازه و خام در بارداری و برای چاقی پستهپسته تازهپسته خامپسته به پاستا پنه مرغ با سس آلفردو چی بپزم پاستا و ماکارونی در ابتدا سینه مرغ را خورد میکنیم به صورت مستطیل کوچک، پیاز رو رنده میکنیم و با مرغ هم میزنیم میوه ای با قوی ترین خاصیت آنتی اکسیدانی تغذیه تغذیه کودکان تغذیه در دوران بارداری تغذیه ورزشکاران تغذیه و بیماریها تغذیه سالم دوست دارید پوستتون مثله اینه بشه؟ اگه دوست داری پس بیا صفحه دوست دارید پوستتون مثله اینه بشه؟ اگه دوست داری پس بیا خواص اسطوخودوس فواید روغن و دمنوش گلهای لاوندر خواصاسطوخودوس خواص اسطوخودوس برای درمان سردرد به اعتقاد درمانگران طب سنتی در جهان نوشیدن عصاره تهیه شده عصاره برگ زیتون



لینک منبع :8 خاصیت عصاره برگ زیتون

8 خاصیت عصاره برگ زیتون - سلامت - زندگی سالم - سلامت نیوز www.salamatnews.com/news/198975/8-خاصیت-عصاره-برگ-زیتون‎Cached23 نوامبر 2016 ... درباره خاصیت ‌زیتون زیاد شنیده‌ایم اما به ‌ندرت درباره خواص عصاره برگ آن سخنی گفته می شود. تحقیقات اخیر نشان داده است که عصاره برگ زیتون ... ۸ خاصیت عصاره برگ زیتون - سلامانه www.salamaneh.com/post/56651/8-خاصیت-عصاره-برگ-زیتون 26 نوامبر 2016 ... سلامانه : درباره خاصیت ‌زیتون زیاد شنیده‌ایم اما به ‌ندرت درباره خواص عصاره برگ آن سخنی گفته می شود. تحقیقات اخیر نشان داده است که عصاره برگ ... 8 خاصیت عصاره برگ زیتون - onvansho onvansho.ir/result/8-خاصیت-عصاره-برگ-زیتون.html عصاره برگ زیتون نحوه استفاده از برگ زیتون برگ زیتون خواص برگ زیتون خاصیت 8 گرم . زیتونخواص آن salamati ir عصاره زیتون برای چین است که از عصاره برگ ... 8 خاصیت عصاره برگ زیتون - بتانیوز betanews.ir/news/380536/8-خاصیت-عصاره-برگ-زیتون/ 23 نوامبر 2016 ... سلامت نیوز درباره خاصیت زیتون زیاد شنیده ایم اما به ندرت درباره خواص عصاره برگ آن سخنی گفته می شود تحقیقات اخیر نشان داده است که عصاره ... 8 خاصیت عصاره برگ زیتون - خبرلند khabarland.com/print/3904/8-خاصیت-عصاره-برگ-زیتون 23 نوامبر 2016 ... سلامت نیوز: درباره خاصیت زیتون زیاد شنیده ایم اما به ندرت درباره خواص عصاره برگ آن سخنی گفته می شود. تحقیقات اخیر نشان داده است که عصاره ... طرز تهیه چای برگ زیتون و فواید آن | | روزنامه پزشکی ایران www.iran.pezeshk.us/archives/61074‎Cached Similarعصاره برگ زیتون، اثر ضد سرطانی در موش های آزمایشگاهی دارد و در موش هایی که دچار تومور هستند، به کاهش اندازه تومور کمک می کند. همچنین، این برگ ها خاصیت ضد سرطان ... 8 خاصیت عصاره برگ زیتون - Shafaqna life.shafaqna.com/FA/0497558 سلامت نیوز: درباره خاصیت زیتون زیاد شنیده ایم اما به ندرت درباره خواص عصاره برگ آن سخنی گفته می شود. تحقیقات اخیر نشان داده است که عصاره برگ زیتون می تواند ... مجله تفریحی سرگرمی خشخش 8 خاصیت عصاره برگ زیتون بایگانی ... kheshkhesh.ir/tag/8-خاصیت-عصاره-برگ-زیتون/ روانشناسی،زناشویی،فال و طالع بینی،دکوراسیون،آشپزی،گردشگری،ورزش،مدل لباس، گالری عکس،روابط زناشویی،مدل آرایش،بیوگرافی بازیگران،سلامت،آرایش و ... 5 خاصیت فوق‌العاده‌ی برگ زیتون - بیتوته www.beytoote.com/health/cure-herbaceous/olive1-leaf.html‎Cached Similarخواص زیتون خواص دارویی زیتون عصاره برگ زیتون,نحوه استفاده از برگ زیتون ... برای این کار، بر روی 8 گرم خرد شده‌ی برگ، یک استکان آب ریخته و مدت 5 تا 10 ... بررسی فعالیت آنتی اکسیدانی برگ دو رقم زیتون (میشن و کنسروالیا) sjoapb.journal.qom-iau.ac.ir/article_520869_112463.html‎Cachedابتدا عصاره ها اتری و پنتانی از برگهای دو رقم زیتون تهیه شدو سپس بااستفاده از توان حذف ... نتایج نشان داد که نمونه برگ کنسروالیا درصد عصاره گیری، درصد مهار و خواص آنتی اکسیدانی ... مقاله 23، دوره 5، شماره 2، تابستان 1394، صفحه 1-8 XML ...