مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ویدئوی 5 ثانیه ای آیفون را فلج می‌کند

[ad_1]

 

کد مطلب: 417054

ویدئوی 5 ثانیه ای آیفون را فلج می‌کند

بخش دانش و فناوری الف،3 آذر95

شاید عجیب به نظر می رسد، اما پخش یک ویدئوی خاص 5 ثانیه ای از گوشی های آیفون می تواند موجب قفل شدن و از کارافتادن گوشی آیفون شود.

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۸

 خبرگزاری فارس به نقل از ورج، برخی کاربران از وجود آسیب پذیری منحصر به فردی در آیفون خبر داده اند که موجب می شود پخش ویدئویی با فرمت MP4 بر روی تقریبا تمامی مدل های این گوشی آنها را از کار بیندازد. این مشکل در گوشی هایی با سیستم عامل iOS 10.1 و نسخه بتای جدید iOS 10.2 وجود داشته است.

برای ایجاد این مشکل تنها کافی است لینک دسترسی به این ویدئو از طریق پیام رسان iMessage برای کاربران ارسال شود. پس از آغاز پخش این ویدئو به علت سبک خاص طراحیش یک دور یا لوپ ایجاد می کند که باعث می شود گوشی به فاصله 10 ثانیه بعد از اغاز پخش ویدئو قفل شود و صفحه آن نیز فرامین لمسی را دریافت نکند.

این ویدئو در زمانی کاربران را دچار مشکل می کند که در قالب لینک و نه در قالب فایل کاملش برای آنان ارسال شود. در ویدئوی یاد شده فردی که صورتش دیده نمی شود در برابر تلویزیون ایستاده و دستانش را تکان می دهد. بعد از اتمام پخش آیفون قفل شده و تنها راه حل مشکل نگه داشتن دکمه پاور و home به شکل همزمان و ریست سخت افزاری گوشی است. پس از راه اندازی مجدد،آیفون به حالت عادی بازمی گردد.

این اولین بار نیست که چنین آسیب پذیری در آیفون شناسایی می شود. در سال گذشته هم طراحی یک پیام متنی خاص باعث از کارافتادن پیام رسان iMessage آیفون شده بود و این مشکل در به روزرسانی نرم افزاری این گوشی برطرف شد. مشکل مشابهی هم برای کاربران مرورگر سافاری اشکالاتی ایجاد کرده بود.

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+ آیفون‌‌‌ 7

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آزمایش ازمایشگاه میکروبیولوژی عمومی و صنایع غذاییرنگ آمیزی اسپور اسپور نسبت به عومل فیزیکی و شیمیایی مقاوم است و به آسانی رنگ را به خود خبرگزاری تابناک اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریخبرگزاری تابناک ورزشیخبرگزاری تابناک فارسیخبرگزاری تابناک اقتصادیخبرگزاری آزمایش ازمایشگاه میکروبیولوژی عمومی و صنایع غذایی رنگ آمیزی اسپور اسپور نسبت به عومل فیزیکی و شیمیایی مقاوم است و به آسانی رنگ را به خود می خبرگزاری تابناک اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری خبرگزاری تابناک ورزشیخبرگزاری تابناک فارسیخبرگزاری تابناک اقتصادیخبرگزاری تابناک



لینک منبع :ویدئوی 5 ثانیه ای آیفون را فلج می‌کند

ویدئوی 5 ثانیه ای آیفون را فلج می‌کند - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950903000649‎Cached23 نوامبر 2016 ... شاید عجیب به نظر می رسد، اما پخش یک ویدئوی خاص 5 ثانیه ای از گوشی های آیفون می تواند موجب قفل شدن و از کارافتادن گوشی آیفون شود. ویدئوی 5 ثانیه ای آیفون را فلج می‌کند - بولتن نیوز www.bultannews.com/fa/.../ویدئوی-5-ثانیه-ای-آیفون-را-فلج-می‌کند 23 نوامبر 2016 ... شاید عجیب به نظر می رسد، اما پخش یک ویدئوی خاص 5 ثانیه ای از گوشی های آیفون می تواند موجب قفل شدن و از کارافتادن گوشی آیفون شود. الف - ویدئوی 5 ثانیه ای آیفون را فلج می‌کند alef.ir/vdciwya55t1azu2.cbct.html?417054 23 نوامبر 2016 ... شاید عجیب به نظر می رسد، اما پخش یک ویدئوی خاص 5 ثانیه ای از گوشی های آیفون می تواند موجب قفل شدن و از کارافتادن گوشی آیفون شود. ویدئوی 5 ثانیه ای آیفون را فلج می‌کند | دمادم damadam.ir/...آنلاین.../ویدئوی-5-ثانیه-ای-آیفون-را-فلج-می‌کند/.../4364700 شاید عجیب به نظر می رسد، اما پخش یک ویدئوی خاص 5 ثانیه ای از گوشی های آیفون می تواند موجب قفل شدن و از کارافتادن گوشی آیفون شود. به گزارش صبحانه،شاید ... ایتنا - ویدئوی 5 ثانیه‌ای آیفون را فلج می‌کند itna.ir/fa/doc/news/46688/ویدئوی-5-ثانیه-ای-آیفون-فلج-می-کند 26 نوامبر 2016 ... شاید عجیب به نظر می‌رسد، اما پخش یک ویدئوی خاص ۵ ثانیه‌ای از گوشی‌های آیفون می‌تواند موجب قفل شدن و از کارافتادن گوشی آیفون شود. به گزارش ... ویدئوی 5 ثانیه‌ای آی‌فون را فلج می کند - روزنامه دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/news/1080833‎Cached26 نوامبر 2016 ... خانه / بازار دیجیتال / ویدئوی 5 ثانیه‌ای آی‌فون را فلج می کند ... آسیب‌پذیری منحصربه‌فردی در آی‌فون خبر داده‌اند که موجب می‌شود پخش ویدئویی با فرمت ... ویدئوی 5 ثانیه ای آیفون را فلج می‌کند - بازار خبر www.news-bazar.com/news/.../ویدئوی-5-ثانیه-ای-آیفون-را-فلج-می-کند ویدئوی 5 ثانیه ای آیفون را فلج می‌کند. چهارشنبه 03 آذر 1395 14:05 ۶۸ روز و ۷ ساعت پیش خبرگزاری فارس 0 0. ویدئوی 5 ثانیه ای آیفون را فلج می‌کند ... ویدئوی 5 ثانیه ای آیفون را فلج می‌کند - دیگه چه خبر dgchekhabar.com/news/.../ویدئوی-5-ثانیه-ای-آیفون-را-فلج-می‌کند ویدئوی 5 ثانیه ای آیفون را فلج می‌کند. منبع: خبرگزاری فارس۱۳۹۵-۹-۳-۱۴:۱۰:۰۲. ویدئوی 5 ثانیه ای آیفون را فلج می‌کند. برای مشاهده کامل خبر در خبرگزاری فارس اینجا ... ویدئوی 5 ثانیه‌ای آیفون را فلج می‌کند - متین - شهرخبر www.shahrekhabar.com/science/148032606074287 28 نوامبر 2016 ... ویدئوی 5 ثانیه‌ای آیفون را فلج می‌کند. متین - همانند مشکلی که سال گذشته برای برنامه آی‌مسج رخ می‌داد، هم‌اکنون برای خود آیفون رخ مِ‌دهد و با پخش یک ... ویدئوی 5 ثانیه ای آیفون را فلج می‌کند www.shabakekhabari.ir/ویدئوی-5-ثانیه-ای-آیفون-را-فلج-می‌کند/ ویدئوی 5 ثانیه ای آیفون را فلج می‌کند.