مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دریاچه ای به رنگ صورتی در کشور مکزیک

[ad_1]

در کشور بسیاز زیبای مکزیک دریاچه صورتی رنگی وجود دارد که با دیدن آن شگفت زده خواهید شد!مکزیک کشور شگفتی های طبیعی است و اینبار بهانه ای دیگر برای سفر به این کشور خواهید داشت.

اگر یخواهیم راجع به موقعیت این دریاچه بیشتر بگوییم در واقع لاس کلراداس (Las Coloradas) یک بندر ماهیگیری کوچک در سواحل شمالی یوکاتان واقع در ایالت یوکاتان می باشد.

nezare-57e21b1a2d0cb

جمعیت این شهر حدود ۱۰۰۰ نقر است که شغل عمده مردم آن ماهیگیری و بخش دیگر در صنعت نمک کار می کنند.

آب و هوای این منطقه نیمه خشک و معتدل و همراه با باران است و سواحل آن بدون پوشش گیاهی و دارای تپه های شنی می باشد.

این دریاچه صورتی به تازگی بین گردشگران بسیار شناخته شده است و مسافران بسیاری برای سفر به آن هجوم آورده اند.

شاید جالب ترین و عجیب ترین نکته راجع به این دریاچه این است که علت رنگ صورتی آن چیست؟ هیچ علت ماورالطبیعه ای در کار نیست! بلکه ین دریاچه زیستگاه تعداد بسیار زیادی پلانکتون قرمز و میگوهای آب شور است که با ترشح موادی شیمیایی باعث تغییر رنگ آب این دریاچه به صورتی می شوند.

 منبع:مجله نظاره

نوشته دریاچه ای به رنگ صورتی در کشور مکزیک اولین بار در بامداد پدیدار شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

عصر ایران در جامعه ای که بی اخلاقی از در و دیوار می ریزد و از بام تا شام حرف از اختلاس و دریافتی جهانگردی کلیه حقوق مادی و معنوی و قالب این وب سایت متعلق به جذاب می باشدمجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …سیب زمینی در ایران زود جایگاهی درخور یافت و به مذاق مردمان خوش نشست و لازم نیامد کسی پول نیوز مانند بسیار از پروژه های قبلی منصوری، این بار هم رنگ مشکی برای پروژه انتخاب شده استچرا آی کیو ایرانیان روبه نزول است؟ مفت خوری حس زرنگی و احساس آن بی اخلاقی نبود قانون کپی رایت بی نطمی به انواع قانونعکس های دیدنی جهان، تصاویر دیدنی جهان، بهترین …۲۸ نکته عجیب درباره کشور روسیه که تاکنون نمی دانستید روستایی زیبا که در چله تابستان دختر جوانی که خدای کشور خود شده است تصاویربه گزارش ایران ناز الهه زندگی در دین بودایی است و در نپال هندوها طبق آئین سفرنامه کره جنوبی سامسونگ و هیوندای چقدر …سفرنامهکرهجنوبیسفر نماینده پوتین به تهران سفر نماینده پوتین به ایران در یک هفته انتقال آب کارون چرا؟سفر به شهر زیبا و آرام تفلیس لست سکندسلام به همه عاشقان سفر و لست سکندی های عزیز و البته مدیریت محترم لست سکند سفر ما به قیمت انواع مدل یخچال در بازار جدول پایگاه خبری ترازمحرم سال هجری به روایت هنر و گرافیک حقوق نجومی، وال استریت ایرانی هتاکان این بار عصر ایران در جامعه ای که بی اخلاقی از در و دیوار می ریزد و از بام تا شام حرف از اختلاس و دریافتی های جهانگردی جهانگردی گردشگریسواحل آنتالیاجاذبه های گردشگری جهانتور اروپاتور آنتالیاتور دبیتور مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک زندگی سیب زمینی در ایران زود جایگاهی درخور یافت و به مذاق مردمان خوش نشست و لازم نیامد کسی یا پول نیوز دلار تومانی؛ زمینه‌ساز تصویب نرخ تسعیر بودجه بازده نیروگاهی در ایران؛ کمتر از ٣٦ درصد چرا آی کیو ایرانیان روبه نزول است؟ مفت خوری حس زرنگی و احساس آن بی اخلاقی نبود قانون کپی رایت بی نطمی به انواع قانون عکس های دیدنی جهان، تصاویر دیدنی جهان، بهترین مناطق جهان ۲۸ نکته عجیب درباره کشور روسیه که تاکنون نمی دانستید روستایی زیبا که در چله تابستان هم برف دختر جوانی که خدای کشور خود شده است تصاویر به گزارش ایران ناز الهه زندگی در دین بودایی است و در نپال هندوها طبق آئین سنت سفرنامه کره جنوبی سامسونگ و هیوندای چقدر حقوق می دهند سفرنامهکره سفر نماینده پوتین به تهران سفر نماینده پوتین به ایران در یک هفته انتقال آب کارون چرا؟ عصر باســــــــــــــــتان از فاصله ی دور یک تپه در جنوب شرق رودخانه مذکور به چشم می خورد که پوشیده از سنگ های گرد است



لینک منبع :دریاچه ای به رنگ صورتی در کشور مکزیک

دریاچه ای به رنگ صورتی در کشور مکزیک |سایت خبری تحلیلی بامداد ... bamdad.net/مکزیک.html‎Cached23 نوامبر 2016 ... دریاچه ای به رنگ صورتی در کشور مکزیک-مکزیک، کشور مکزیک، مناطق دیدنی مکزیک، طبیعت مکزیک، دریاچه های مکزیک، حیات وحش مکزیک، مناطق ... دریاچه ای به رنگ صورتی در کشور مکزیک | بامداد - خبر پو khabarpu.com/k.php?u=2K/...2KjYp9mF2K/Yp9iv دریاچه ای به رنگ صورتی در کشور مکزیک - بامداد | خبرپو. باداب سورت - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/باداب_سورت‎Cached Similarثبت جهانی این باداب نیز پس از پاموک‌کاله ترکیه، به عنوان دومین چشمهٔ آب شور جهان ... مزه و دارای آبی به رنگ قرمز و نارنجی است، در اطراف چشمه کمی رسوب آهن نشسته‌است. دریاچه صورتی رنگ و زیبا در مکزیک +عکس - مجله خبری ایران 79 ir79.ir/دریاچه-صورتی-رنگ-و-زیبا-در-مکزیک-عکس/‎Cached28 ژانویه 2017 ... تالاب صورتی مکزیک یکی از زیباترین نقاط جهانایران 79 : تالاب صورتی مکزیک می تواند یکی از دلایلی باشد که چرا اینستاگرام به وجود آمد. ... پلانکتون های قرمز و میگوهای آب شور است که با مواد شیمیایی خود آن را رنگ می زنند. دریاچه عجیب صورتی مکزیک - نیاز هتل | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/30033916 21 دسامبر 2016 ... دباغ در 1353 برای ادامه مبارزاتش به خارج از کشور می رود و تا پیروزی انقلاب ... این توت های خوش رنگ و آبدار همچنین سرشار از آنتی اکسیدان ها، اسید ... دریاچه صورتی پدیده ای شگفت انگیز در غرب آفریقا - بیتوته www.beytoote.com/iran/wonders/lake2-amazing1-west.html‎Cached Similarدریاچه رتبا، Retba یا صورتی در سنگال و یکی از جاذبه های توریستی درغرب آفریقاست، برخلاف تمام دریاچه‌‌‌ های دنیا صورتی رنگ است. این دریاچه به خاطر رنگ جالب آن ... دریاچه صورتی (عکس) - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/270930/دریاچه-صورتی-عکس‎Cached Similarغلظت نمک این دریاچه به حدی است که باعث شناور شدن هر شناگری در سطح آب می‌شود. مایکل دانسون، میکروبیولوژیست و محقق در این‌باره می‌گوید: رنگ صورتی این دریاچه ... دنیای زبان اسپانیایی - مکزیک www.muchacho.blogfa.com/tag/مکزیک‎Cachedواحد پول کشور پزو است و مردم به زبان اسپانیایی صحبت می کنند و 62 زبان بومی ... تاریخچه ی رنگ های پرچم مکزیک به زمان جنگ های استقلال از اسپانیا یعنی بین سال ... ها پیشگویی کرده بودند که می بایست دریاچه ای را می یافتند که در آن کاکتوسی بر ... دریاچه های رنگی جهان بشناسیم | گردش باز | گردشگری - مجله گردشگری ... gardeshbaz.ir/دریاچه-های-رنگی-جهان-بشناسیم/‎Cachedدر این مطلب از بین هزاران دریاچه‌ای که در جهان وجود دارد، به سراغ ۵ دریاچه خواهیم رفت که از ویژگی خاصی چون آب‌های رنگی برخوردار ... براساس تغییر زمان و درجه دما رنگ این دریاچه از قرمز به ارغوانی تغییر ... این دریاچه زیبا در کشور سنگال قرار داشته و در سال ۱۸۰۲ توسط اهالی منطقه کشف شد. ... کشور مکزیک – جاذبه های گردشگری مکزیک ... ۱۰ شگفتی بی‌بدیل طبیعت! | عجیب‌ترین https://www.ajibtarin.com/strange.../شگفتی-بی-بدیل-طبیعت/‎Cached Rating: 5 - 1 vote 3 مه 2017 ... با عجیب‌ترین همراه باشید تا به شما ۱۰ شگفتی بی‌بدیل طبیعت را ... Mar 27, 2018تولد اتو والاخ شیمیدان آلمانی Mar 29, 2018تولد ژوزف هوتون تیلور اختر ... Mar 30, 2018مرگ فیلیپ شووالتر هنچ ...