مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اسمارت فونی که در برابر آب و آتش مقاومت می‌کند!

[ad_1]

دنیای اسمارت فون‌ها، دنیای عجیبی هست. در جایی که اکثر سازندگان تلاش می‌کنند تا محصولاتی زیباتر، قوی‌تر (از نظر سخت‌افزاری) با امکانات جانبی پیشرفته‌تر عرضه کنند، برخی دیگر به دنبال ساخت محصولاتی مقاوم‌تر هستند.

کمپانی چینی نامبروان که بیشتر به ساخت ساعت‌های هوشمند و همچنین گوشی‌های مستحکم مشهور است، از محصول جدید خود با نام Vphone M3 رونمایی کرده که توانایی‌های خاصی در برابر انواع و اقسام آسیب‌های وارده دارد.

این گوشی جان سخت، مورد علاقه افرادی است که دوست دارند تا اسمارت فون‌شان تحت هر شرایطی زنده بماند! چه آن را داخل فریز بگذارند، با اجسام تیز چهره‌اش را بخراشند یا درون آتش قرار دهند! هیچ تفاوتی نمی‌کند، وی‌فون M3 در برابر همه این مسایل مقاومت خواهد کرد.

vphone-m3

این گوشی چینی، از سیستم عامل اندروید نسخه ۵.۱ بهره گرفته و دارای ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی است که وظیفه پردازش اطلاعاتش را چیپست ۴ هسته‌ای مدیاتک بر عهده دارد.

نمایشگر این محصول مقاوم، ۵ اینچی و با وضوح اچ‌دی است و یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، وظیفه ثبت خاطرات شما را بر عهده دارند. ضمن آنکه باتری قدرتمند ۴۵۰۰ میلی‌آمپری باعث می‌شود تا زمان زیادی را دور از شارژر بگذرانید!

البته هدف سازنده، عرضه یک گوشی با امکانات متوسط سخت‌افزاری و نرم‌افزاری اما با توانایی خارق‌العاده در مقاومت بوده است، توصیه می‌کنیم ویدیوی زیر را تماشا کنید، جایی که این گوشی ۱۱۵ دلاری را درون شعله‌های آتش مشاهده می‌کنید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

اسمارت فونی برابر آب آتش مقاومت می‌کند علمی و …اسمارت فونی که در برابر آب و آتش مقاومت می‌کند بانک اخبار خبرگزاری هااسمارت فونی که در برابر آب و آتش مقاومت می‌کند …اسمارت فونی که در برابر آب و آتش مقاومت می‌کند دنیای اسمارت فون‌ها، دنیای عجیبی هستاسمارت فونی که در برابر آب و آتش مقاومت می کنددنیای اسمارت فون ها، دنیای عجیبی هست در جایی که اکثر سازندگان تلاش می کنند تا طرح جدید همراه اول در زمستان با هزار تومان یک ساعت …اسمارت فونی که در برابر آب و آتش مقاومت می کند اسمارت فونی که در برابر آب و آتش مقاومت ، اسمارت فونی که برای جنگ ساخته شده است اسمارت فونی که مقاومت در برابر نمک، گرد و غبار، رطوبت، باران، لرزش، اشعه‌های کوچک‌ترین گوشی لمسی دنیا معرفی شد…اسمارت فونی که در برابر آب و آتش مقاومت می‌کند‫مقایسه‌ تصویری اسمارت‌فون‌های گوگل و …مقایسهتصویریمقاومت در برابر آب دوربین اسمارت فونی است که تا را اجرا می کند و فورا کاترپیلار، اسمارت فونی جان سخت که از دوربین … کاترپیلار، اسمارت فونی جان سخت که که تولید می کند است و در برابر نفوذ آب مقاومت اسمارت‌فونی لوکس با قابلیت عکس‌برداری در …اسمارت‌فونی لوکس که از آن در برابر نفوذ آب مقاومت خواهد های و عرضه می کندتماشا کنید آیا اسمارت فون از انواع شکنجه جان …اسمارتفونازتستها اسمارت فونی که مقاومت آن است که سبب می‌شود شیشه نازکی از آن در برابر شکنندگی و ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر خواب در بیداری؛ مساله واقعیت مجازی توکافلش فلش مموری که در سگک کمربند قرار میگیردتصاویر مقایسه گلکسی اس اج و آیفون اس پلاس رای گیری مقایسه مقایسه گلکسی اس اج و آیفون اس پلاس طراحی همیشه اولین مولفه ای که برای بررسی به آن برخورد



لینک منبع :اسمارت فونی که در برابر آب و آتش مقاومت می‌کند!

اسمارت فونی که در برابر آب و آتش مقاومت می‌کند! - آی‌تی‌رسان itresan.com/.../اسمارت-فونی-که-در-برابر-آب-و-آتش-مقاومت/.html‎Cachedدنیای اسمارت فون‌ها، دنیای عجیبی هست. در جایی که اکثر سازندگان تلاش می‌کنند تا محصولاتی زیباتر، قوی‌تر (از نظر سخت‌افزاری) با امکانات جانبی پیشرفته‌تر ... اسمارت فونی که در برابر آب و آتش مقاومت می‌کند! - آی‌تی‌رسان | دمادم https://damadam.ir/.../اسمارت-فونی-که-در-برابر-آب-و-آتش-مقاومت-می‌کند/4366116 دنیای اسمارت فون‌ها، دنیای عجیبی هست. در جایی که اکثر سازندگان تلاش می‌کنند تا محصولاتی زیباتر، قوی‌تر (از نظر سخت‌افزاری) با امکانات جانبی ... ویدانما : شبکه اجتماعی چند رسانه ای - تست مقاومت گوشی HTC U11 ► 7:08https://www.vidanama.com/35721/تست-مقاومت-گوشی-HTC-U11 Jul 10, 2017 - 7 min تست مقاومت گوشی HTC U11 ... در مقابل 10000 چوب کبریت تست می شود و مقاومت آن در مقابل آتش تست می شود. 00:41 · آیفون 7 در ... نامبروان X2i یک اسمارت فون هشت ضلعی و ضد ضربه! - آی تی رسان www.shahrekhabar.com/science/1447865040729158‎Cached19 نوامبر 2015 ... اسمارت‌فون‌های ضد ضربه و مقاوم که امکانات بالایی هم داشته باشند، در بازار زیاد یافت نمی‌شوند و به ... اسمارت فونی که در برابر آب و آتش مقاومت می‌کند! کوچک‌ترین گوشی لمسی دنیا معرفی شد it-news.ir/کوچک‌ترین-گوشی-لمسی-دنیا-معرفی-شد/ در روزگاری که همه کمپانی‌ها به دنبال ساخت گوشی‌های مجهزتر با نمایشگر بزرگ‌تر هستند، به‌نظر می‌رسد برخی از ... اسمارت فونی که در برابر آب و آتش مقاومت می‌کند! خبر. نامبروان - RSSing.com homomorphism66.rssing.com/chan-59579917/all_p1.html‎Cachedاسمارت فونی که در برابر آب و آتش مقاومت می‌کند! دنیای اسمارت فون‌ها، دنیای عجیبی هست. در جایی که اکثر سازندگان تلاش می‌کنند تا محصولاتی زیباتر، قوی‌تر (از نظر ... مقاوم و سخت ترین اسمارتفون ها - آپارات ► 3:20www.aparat.com/v/IPS2X/مقاوم_و_سخت_ترین_اسمارتفون_ها Aug 9, 2015 - 3 min SmartPhoneTV مقاوم و محکم ترین اسمارت فون ها کدامند ؟؟ کانال www.aparat.com/ SmartPhoneTV مقاوم و سخت ترین اسمارتفون ها تست ... اسمارت فونی که در برابر آب و آتش مقاومت می‌کند! - اخبار فارسی chionline.ir/اسمارت-فونی-که-در-برابر-آب-و-آتش-مقاومت/‎Cached22 نوامبر 2016 ... اسمارت فونی که در برابر آب و آتش مقاومت می‌کند! شرکت HP تا این لحظه یکی از قوی‌ترین گوشی‌های ویندوز فونی دنیا با نام HP Elite X3 را ساخته است ... گوشی نامبروان X3 که با آن می‌توانید - spinews spinews.ir/technology/42052-گوشی-نامبروان-x3-که-با-آن-می-توانید.html یکی از این گوشی‌ها، محصول شرکت چینی نامبروان به نام X3 و یا X2i است که چندی پیش برای شما آن را معرفی هم ... اسمارت فونی که در برابر آب و آتش مقاومت می‌کند! خبر . آیا آیفون 7 هم خم خواهد شد؟ گوشی جدید اپل تحت فشار [تماشا کنید ... digiro.ir/iphone-7-bend-and-scratch-test-watch/‎Cached16 سپتامبر 2016 ... این موضوع باعث خراب شدن وجهه‌ی اپل شده بود، اما این کمپانی در برابر این ... شدن میزان مقاومتش در برابر خط و خراش برداشتن، خم شدن، گرما و آتش و … ... آیفون 7 هم مانند اکثر اسمارت فون‌های دیگر تست شده در این زمینه، در ... و لایه‌ی محافظتی که باعث عدم نفوذ آب به این گوشی می‌شود، توان مقاومت نداشته و از هم گسسته می‌شود.