مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تصویر خارق‌العاده از رنگین‌کمان بدون رنگ

[ad_1]

تصویر خارق‌العاده از رنگین‌کمان بدون رنگ

دانش > طبیعت - کمان مه، رنگین‌کمان بدون رنگی است که از قطره‌های آب تشکیل‌دهنده مه ساخته شده است.یک عکاس اسکاتلندی، تصویری خیره‌کننده از یک کمان مه در شرق اسکاتلند ثبت کرده است.

به گزارش بی‌بی‌سی،ساز و کار ایجاد این پدیده در واقع مشابه همان رنگین‌کمان معمولی است. اما بر خلاف رنگین‌کمان عادی که از شکست نور خورشید توسط قطره‌های باران ساخته می‌شود، کمان مه با تابش نور بر ذرات مه ایجاد می‌شود.
به دلیل اندازه کوچک قطره‌های آب درون مه، طول موج کوتاه پرتو نور اهمیت می‌یابد و کمان مه به رنگ سفید دیده می‌شود. با این حال یک سایه خیلی کمرنگ قرمز در لبه بیرونی و سایه ضعیف آبی در لبه داخلی کمان قابل مشاهده است.
این کمان مانند هر رنگین کمان دیگری تنها وقتی قابل دیدن است که بیننده پشت به آفتاب ایستاده باشد.
ملوین نیکلسون، عکاسی که این کمان را ثبت کرده می‌گوید: من پیش از این هیچ وقت کمان مه ندیده بودم و موقع عکس گرفتن فهمیدم که این یک پدیده نادر است.

5454


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

تصاویر زیبا و شگفت انگیز از حیات وحش، تصاویر زیبا از…عکس حیوانات زیبا و بامزه برای پروفایل شبکه های اجتماعی عکس های دیدنی از طبیعت زیبای این تصاویر متحرک را از دست ندهید عکس های طبیعتتصویر متحرک کدام ماشین جلوتر حرکت میکند؟ عاقبت ماهی گیری تصویر متحرک تصاویر متحرکی پول نیوز مانند بسیار از پروژه های قبلی منصوری، این بار هم رنگ مشکی برای پروژه انتخاب شده است جنگل زیبای جهان مناطق جنگلی همواره یکی از پرطرفدارترین نقاط برای سفر و گذراندن تعطیلات در سراسر دنیا نقاشی های زیبا از گل و گلدان سری جدید ترین این بخش عکس های رویایی از جزیره مالزی رنگین کمان زیبا که رنگ ندارد عکس سبک شناسی در نقاشی نقاشی برجستهسبک ویژگـــی سبک پریمیتیویا بدوب انسان نخسستین، نقاشی هایی از خود بجا گذاشته است آموزش تکنیک های نقاشی بخش دوم مینیاتور نوینآموزشتکنیکهاینقاشی روی پارچه لوازم مورد نیاز رنگ اکریلیک یا رنگ مخصوص پارچه در رنگ های قرمز ،آبی اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …محققان ایتالیایی ربات‌ چهارپایی را با الهام از ساختار بدن حیوانات طراحی کرده‌اند که عصر ایران در جامعه ای که بی اخلاقی از در و دیوار می ریزد و از بام تا شام حرف از اختلاس و دریافتی استفاده از قدرت ذهن بخش سومتلقین عبارت است از عمل و یا فکری که وارد ذهن کسی میشود و یک فرایند ذهنی است که طرف ان را تصاویر زیبا و شگفت انگیز از حیات وحش، تصاویر زیبا از، عکس های تصاویر طبیعتتصاویرعکس زیباعکس های شگفت انگیزبهترین تصاویر گرفته شدهتصاویر زیبا از حیات مطالب جالب مطالب جالب کاری کنیم پیش از آن کز ما نیاید هیچ کار این تصاویر متحرک را از دست ندهید عکس های طبیعت تصویر متحرک کدام ماشین جلوتر حرکت میکند؟ عاقبت ماهی گیری تصویر متحرک تصاویر متحرکی که پول نیوز مانند بسیار از پروژه های قبلی منصوری، این بار هم رنگ مشکی برای پروژه انتخاب شده است جنگل زیبای جهان مناطق جنگلی همواره یکی از پرطرفدارترین نقاط برای سفر و گذراندن تعطیلات در سراسر دنیا محسوب نقاشی های زیبا از گل و گلدان سری نقاشی های زیبا از گل و گلدان سری جدید ترین این بخش عکس های رویایی از جزیره مالزی رنگین سبک شناسی در نقاشی نقاشی برجسته سبک ویژگـــی سبک پریمیتیویا بدوب انسان نخسستین، نقاشی هایی از خود بجا گذاشته است که آموزش تکنیک های نقاشی بخش دوم مینیاتور نوین آموزشتکنیک نقاشی روی پارچه لوازم مورد نیاز رنگ اکریلیک یا رنگ مخصوص پارچه در رنگ های قرمز ،آبی ، مشکی استفاده از قدرت ذهن بخش سوم تلقین عبارت است از عمل و یا فکری که وارد ذهن کسی میشود و یک فرایند ذهنی است که طرف ان را می اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار تکنولوژی محققان ایتالیایی ربات‌ چهارپایی را با الهام از ساختار بدن حیوانات طراحی کرده‌اند که می



لینک منبع :تصویر خارق‌العاده از رنگین‌کمان بدون رنگ

Images for تصویر خارق‌العاده از رنگین‌کمان بدون رنگ تصویر خارق‌العاده از رنگین‌کمان بدون رنگ - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/605104/science/nature‎Cached23 نوامبر 2016 ... کمان مه، رنگین‌کمان بدون رنگی است که از قطره‌های آب تشکیل‌دهنده مه ساخته شده است. یک عکاس اسکاتلندی، تصویری خیره‌کننده از یک کمان مه در شرق ... تصویر خارق‌العاده از رنگین‌کمان بدون رنگ - پایگاه خبری تحلیلی ... www.entekhab.ir/fa/.../تصویر-خارق‌العاده-از-رنگین‌کمان-بدون-رنگ‎Cached23 نوامبر 2016 ... کمان مه، رنگین‌کمان بدون رنگی است که از قطره‌های آب تشکیل‌دهنده مه ساخته شده است. یک عکاس اسکاتلندی، تصویری خیره‌کننده از یک کمان مه در شرق ... تصویر خارق‌العاده از رنگین‌کمان بدون رنگ - تیتر شهر titreshahr.ir/fa/news/.../تصویر-خارق‌العاده-از-رنگین‌کمان-بدون-رنگ‎Cached25 نوامبر 2016 ... کمان مه، رنگین‌کمان بدون رنگی است که از قطره‌های آب تشکیل‌دهنده مه ساخته شده است. یک عکاس اسکاتلندی، تصویری خیره‌کننده از یک کمان مه در شرق ... تصویر خارق‌العاده از رنگین‌کمان بدون رنگ - پارسینه www.parsine.com/fa/.../تصویر-خارق‌العاده-از-رنگین‌کمان-بدون-رنگ‎Cached23 نوامبر 2016 ... کمان مه، رنگین‌کمان بدون رنگی است که از قطره‌های آب تشکیل‌دهنده مه ساخته شده است. یک عکاس اسکاتلندی، تصویری خیره‌کننده از یک کمان مه در شرق ... تصویر خارق‌العاده از رنگین‌کمان بدون رنگ - کانون فرهنگی آموزش قلم چی www.kanoon.ir/Article/.../تصویر-خارق-العاده-از-رنگین-کمان-بدون-رنگ 29 نوامبر 2016 ... کمان مه، رنگین‌کمان بدون رنگی است که از قطره‌های آب تشکیل‌دهنده مه ساخته شده است. یک عکاس اسکاتلندی، تصویری خیره‌کننده از یک کمان مه در شرق ... عکس و تصویر خارق العاده از رنگین کمان بدون رنگ - سرزه www.serze.com/تصویر-خارق-العاده-رنگین-کمان-بدون-2335313/‎Cached23 نوامبر 2016 ... تصویر خارق العاده از رنگین کمان بدون رنگ طبیعت - کمان مه، رنگین‌کمان بدون رنگی می باشد که از قطره‌های آب تشکیل‌دهنده مه ساخته شده می باشد. تصویر خارق‌العاده از رنگین‌کمان بدون رنگ - آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/11/23/1559153 23 نوامبر 2016 ... کمان مه، رنگین‌کمان بدون رنگی است که از قطره‌های آب تشکیل‌دهنده مه ساخته شده است. یک عکاس اسکاتلندی، تصویری خیره‌کننده از یک کمان مه در شرق ... تصویر خارق‌العاده از رنگین‌کمان بدون رنگ payeshonline.com/.../تصویر-خارق‌العاده-رنگین‌کمان-بدون-رنگ‎Cached25 نوامبر 2016 ... کمان مه، رنگین‌کمان بدون رنگی است که از قطره‌های آب تشکیل‌دهنده مه ساخته شده است. یک عکاس اسکاتلندی، تصویری خیره‌کننده از یک کمان مه در شرق ... تصویر خارق‌العاده از رنگین‌کمان بدون رنگ - انتخاب | دمادم https://damadam.ir/.../تصویر-خارق‌العاده-از-رنگین‌کمان-بدون-رنگ/4367957 پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کمان مه، رنگین‌کمان بدون رنگی است که از قطره‌های آب تشکیل‌دهنده مه ساخته شده است.یک عکاس اسکاتلندی، تصویری ...