مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ساخت بزرگ‌ترین نیروگاه خورشیدی جهان در دبی

[ad_1]

امارات قصد دارد از بزرگ‌ترین نیروگاه خورشیدی متمرکز جهان تا سال ۲۰۲۰ رونمایی کند.

 به گزارش مشرق، قرار است بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی متمرکز جهان در دبی کلید بخورد. به گفته مسئولین پروژه، این نیروگاه منحصر به فرد قادر به تامین ۱۰۰۰ مگابایت برق تا سال ۲۰۲۰ میلادی خواهد بود. این رقم تا سال ۲۰۳۰ میلادی به ۵ هزار مگابایت افزایش خواهد یافت.
 
این پروژه عظمیم دارای ۵ فاز است. فاز اول تا اواخر سال ۲۰۲۰ یا اوایل ۲۰۲۱ میلادی به بهره برداری می رسد که انتظار می رود هزار مگابایت برق تولید کند و تا سال ۲۰۳۰ میلادی بطور کامل پایان می یابد. توان تولید برق آن به ۵ هزار مگابایت ارتقاء خواهد یافت و قادر است ۲۵ درصد از کل برق امارات را تولید کند.
 
با آغاز به کار این پروژه از انتشار ۶.۵ تن گاز کربن در سال برای تولید انرژی جلوگیری می شود. همچنین امارات قصد دارد تا سال ۲۰۵۰ میلادی میزان تولید برق توسط انرژی پاک را در این کشور به ۷۵ درصد افزایش دهد.
 
در حال حاضر بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی جهان در کالیفرنیا آمریکا با توان ۳۹۲ مگابایت قرار دارد و کشور مراکش قصد دارد توان تولید برق نیروگاه خورشیدی شهر «ورزازات» را تا سال ۲۰۲۰ میلادی به ۵۸۰ مگابایت برساند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

سدسازیسدسازی، محیط زیست و توسعه پایدار نادرستی شیوه تحلیل سدها، بیش برآورد فایده ها، کم عصر ایران سایت تحلیلی خبری ایرانیان سراسر جهان خبرهای علمی فرهنگی هنری ورزشی سیاسی و در عصرایرانسوالات و کلید آزمون نظام مهندسی برق هم بصورت …در لینک زیر که مربوط به وزارت مسکن و شهرسازی است می توانید پاسخ سوالات برق را ببینیدپول نیوز پیش از هر چیز، باید کسب و کار را در محدوده مکانی که در آن فعالیت دارد، به مردم معرفی کنیدبرق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …صفحات جانبی اولین مزرعه انرژی کشندی و برق رسانی به هزار خانه ساخت اولین نشکن در جاذبه های گردشگری شیراز شیرازباغ ارم باغ ارم، باغی تاریخی و زیبا در شمال غربی شیراز است و در خیابان ارم قرار داردجالب انگیز، جالب انگیزترین ها، مطالب جالب، عکسهای …جالب انگیز عکس،جالب انگیز ترین ها،جالب انگیز نیوز،جالب انگیز ها،جالب انگیز های دنیا رویال داچ شل ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادرویالداچشلشرکت رویال داچ شل، در سال ۱۹۰۷ بمنظور رقابت با کمپانی استاندارد اویل، متعلق به جان توربین بادی ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادتوربینبادیدر توربین‌های بادی با محور عمودی به انگلیسی که به اختصار نامیده نیوزهاب نشریه روزانه گروه مپنابه گزارش شانا به نقل از شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی، نیروگاه سیکل ترکیبی



لینک منبع :ساخت بزرگ‌ترین نیروگاه خورشیدی جهان در دبی

بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی جهان در دبی ساخته می شود - خبرگزاری مهر ... www.mehrnews.com/.../بزرگ-ترین-نیروگاه-خورشیدی-جهان-در-دبی-ساخته-می-شود‎Cached8 ژوئن 2016 ... به گزارش خبرگزاری مهر، قرار است بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی متمرکز جهان در دبی کلید بخورد. به گفته مسئولین پروژه، این نیروگاه منحصر به ... افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی دنیا در دبی - دبی سفر www.dubaisafar.com/افتتاح-بزرگترین-نیروگاه-خورشیدی-دنیا/‎Cached25 مارس 2017 ... بزرگترین نیروگاه خورشیدی دنیا در دبی ساخته خواهد شد. این نیروگاه خورشیدی ۳۲۷۷ میلیون دلاری که در بیابان واقع شده است. بزرگ‌ترین نیروگاه خورشیدی متمرکز جهان در دوبی ساخته می‌شود - ایسنا www.isna.ir/.../بزرگ-ترین-نیروگاه-خورشیدی-متمرکز-جهان-در-دوبی-ساخته-می-شود‎Cached8 ژوئن 2016 ... دوبی قصد دارد بزرگ‌ترین نیروگاه خورشیدی متمرکز در جهان را بنا کند. بزرگترین نیروگاه خورشیدی جهان در دبی ساخته میشود - عصر ایران www.asriran.com/.../بزرگترین-نیروگاه-خورشیدی-جهان-در-دبی-ساخته-میشود‎Cached9 ژوئن 2016 ... قرار است بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی متمرکز جهان در دبی کلید بخورد. به گفته مسئولین پروژه، این نیروگاه منحصر به فرد قادر به تامین ۱۰۰۰ ... ساخت بزرگترین نیروگاه خورشیدی متمرکز جهان در دبی www.yjc.ir/.../ساخت-بزرگترین-نیروگاه-خورشیدی-متمرکز-جهان-در-دبی‎Cached7 ژوئن 2016 ... دبی به زودی بزرگترین نیروگاه خورشیدی متمرکز جهان را راه اندازی می کند. ساخت بزرگ‌ترین نیروگاه خورشیدی جهان در دبی - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/.../ساخت-بزرگ-ترین-نیروگاه-خورشیدی-جهان-در-دبی 8 ژوئن 2016 ... به گزارش مشرق، قرار است بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی متمرکز جهان در دبی کلید بخورد. به گفته مسئولین پروژه، این نیروگاه منحصر به فرد قادر ... ساخت بزرگترین نیروگاه خورشیدی در دبی - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../ساخت-بزرگترین-نیروگاه-خورشیدی-در-دبی‎Cached8 ژوئن 2016 ... سازمان آب و برق دبی امروز خبر داد که بزرگ ترین نیروگاه انرژی خورشیدی متمرکز دنیا (CSP) به زودی در این شهر تاسیس می شود. این سایت که بنا شده ... ساخت بزرگ‌ترین نیروگاه خورشیدی جهان در دبی | اخبار بسیج و سپاه ... basijpress.ir/fa/.../ساخت-بزرگ‌ترین-نیروگاه-خورشیدی-جهان-در-دبی-/‎Cached9 ژوئن 2016 ... به گزارش بسیج پرس؛ قرار است بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی متمرکز جهان در دبی کلید بخورد. به گفته مسئولین پروژه، این نیروگاه منحصر به فرد ... دفتر برنامه ریزی و اقتصاد کلان برق و انرژی | امارات pep.moe.gov.ir/اخبار-سایت/ارشیو-اخبار/امارات1‎Cachedخبرگزاری دولتی امارات متحده عربی اعلام کرد که سازمان آب و برق دبی (DEWA) در روز چهارشنبه 28 ژوئن ... بزرگترین نیروگاه خورشیدی جهان در ابوظبی ساخته خواهد شد. ساخت بزرگترین نیروگاه خورشیدی متمرکز جهان در دبی - ایسکانیوز ... https://damadam.ir/.../ساخت-بزرگترین-نیروگاه-خورشیدی...جهان-در-دبی/2660572 دبی به زودی بزرگترین نیروگاه خورشیدی متمرکز جهان را راه اندازی می کند. به گزارش ...