مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مدت زمان استاندارد برای استفاده از تلفن همراه

[ad_1]

رئیس مرکز تحقیقات بیوشیمی و بیوفیزیکی دانشگاه تهران گفت: در بررسی انجام شده به این نتیجه رسیدیم متوسط زمانی که در روز و طبق استاندارد می‌توان از تلفن همراه استفاده کرد برای یک فرد سالم 23 دقیقه است که این زمان باید در چند نوبت تقسیم شود.

به گزارش مشرق، موسوی موحد در رابطه با اثر امواج بر بدن انسان، گفت: هر نوع اشعه به خصوص اشعه‌هایی که در حیطه مگاهرتز هستند رادیکال‌های آزاد تولید می‌کنند. اشعه تلفن همراه نیز 960 مگاهرتز است.
 
وی ادامه داد: ما در بررسی که انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم با اندازه‌گیری به مدت 20 دقیقه بر روی یک پروتئین انسانی حدود 2 ماکرومولار رادیکال آزاد که سوزاننده اکسیژن است ایجاد می‌شود، این به معنی ایجاد برخی بیماری‌ها از جمله اختلالات مغزی و دیابت است.
 
موسوی موحد گفت: دیابت بیماری رادیکال‌های آزاد است این مورد در زمینه استرس هم وجود دارد. تلفن همراه یک بیماری استرس‌زا است و فقط باید در موارد اضطراری از آن استفاده کرد.
 
رئیس مرکز تحقیقات بیوشیمی و بیوفیزیکی دانشگاه تهران تصریح کرد: بنابراین متوسط زمانی که در روز و از نظر استاندارد می‌توان از تلفن همراه استفاده کرد 23 دقیقه برای فرد سالم است که این زمان باید در چند نوبت استفاده شود.
 
وی افزود: اما برای افراد دیابتی حداکثر 5 دقیقه در روز مجاز به صحبت با تلفن همراه هستند بنابراین باید سبک جدیدی در زندگی اجرا کرد و به این سمت برویم که چگونه یک جامعه سالم داشته باشیم و در بحث بیماری‌ها پیشگیری را انتخاب کنیم.
 
رئیس مرکز تحقیقات بیوشیمی و بیوفیزیکی دانشگاه تهران افزود: پزشکان همان گونه که نسخه می‌نویسند باید برای مصرف این گونه وسایل نیز نسخه مصرف بدهند. مثلاً به فرد دیابتی بگوییم بیش از 20 دقیقه نمی‌توانی با تلفن همراه صحبت کنی. بنابراین باید آگاهی و آموزش‌های لازم به بیماران و مردم در این زمینه داده شود.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


21 مه 2016 ... خبرگزاری فارس: مدت زمان استاندارد برای استفاده از تلفن همراه/ زمان مجاز ... داد: ما در بررسی که انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم با اندازهگیری به مدت 20 ...21 مه 2016 ... استفاده از تلفن همراه , تلفن همراه , رادیکالهای آزاد , اختلالات مغزی و دیابت , اختلالات مغزی , بیماری استرسزا , بیوشیمی و بیوفیزیکی , تحقیقات ...دیدار اقشار مختلف مردم به مناسبموسوی موحد گفت: دیابت.کوتاهتر نمودن زمان مکالمه با تلفن همراه - استفاده از هندزفری سیم دار - رعایت ... در زمانی که لازم نیست مثلا شبها موقع خواب - استفاده از گوشی های موبایل استاندارد ... بر اساس این گزارش مطالعات انجامی اثرات استفاده از تلفن همراه به مدت زمان بیش از ده سال ...21 مه 2016 ... تلفن همراه یک بیماری استرسزا است و فقط باید در موارد اضطراری از آن استفاده کرد. ... دکتر سلام/ مدت زمان استاندارد برای استفاده از تلفن همراه.21 مه 2016 ... مدت زمان استاندارد برای استفاده از تلفن همراه - آکا, خبرگزاری تابناک, اخبار،آخرین خبرها, زبان persian.مدت زمان استاندارد برای استفاده از موبایل. تاریخ: ۰۱ خرداد ماه ۱۳۹۵. در: نمایش در آخرین اخبار. نظر بدهید. به گزارش “۶ بهمن” : موسوی موحد، در رابطه با اثر امواج بر بدن ...20 مه 2016 ... مدت زمان استاندارد برای استفاده از تلفن همراه. ... نتیجه رسیدیم با اندازهگیری به مدت 20 دقیقه بر روی یک پروتئین انسانی حدود 2 ماکرومولار رادیکال ...رئیس مرکز تحقیقات بیوشیمی و بیوفیزیکی دانشگاه تهران گفت: در بررسی انجام شده به این نتیجه رسیدیم متوسط زمانی که در روز و طبق استاندارد میتوان از تلفن ...21 مه 2016 ... تهران دانشگاه صبح شنبه یکم خرداد ماه 1395 خبر مدت زمان استاندارد برای استفاده از تلفن همراه.


کلماتی برای این موضوع

مضرات استفاده از موبایل برای دانش آموزان،آسیب شناسی تلفن تاثیرات سوء تلفن همراه بر دانش آموزان ، خطرات استفاده از موبایل ، زیبا وب کاروفناوری کَلالهدانلود گجت کاروفناوری کلاله دوستان ارجمند برای اینکه کاروفناوری را همیشه در جوجه کشیسلام با تشکر از زحمات شما میخواستم بپرسم با استفاده از مولتی تایمر و میکرو سویج در ثبت نام فراگیر پیام نور طبق اخبار منتشر شده از خبر گذاری های معتبربه نقل از معاون آموزشی دانشگاه پیام نور عصر ایران موزه ی مو مکانی عجیب در ترکیه عکس جاذبه های زیبا و دیدنی که کمتر کسی از آنها خبر دارد دانلود رایگان نرم افزارضد ویروس شید با تلفیق دو موتور ، استفاده از تکنولوژی های جدید سرعت بخش ، محیطی ساده و پایگاه تخصصی پشتیبان همراه کدهای مخفی موبایلبرای اینکه باتری دیرتر خالی شود، نکات زیر را در نظر بگیرید؛ اگر از بلوتوث استفاده آموزش روش هایی برای نگهداری صحیح از باتری موبایلآموزش روش هایی برای نگهداری صحیح از باتری موبایل یکی از مهم ترین مشکلات گوشی های کلینیک زیبایی ولیزر دکتر وزیری نسب تلفن …زیبایی ابرو یکی از راز های زیبایی زنان است هر چهره با ابروی خاصی زیبا تر میشود برای تلفن همراه و نکته مهم قبل از خرید گوشی و تلفن همراه…گوشی موبایلاگر قصد خرید تلفن همراه و گوشی های موبایل را دارید پیشنهاد می کنیم دست نگه دارید



لینک منبع :مدت زمان استاندارد برای استفاده از تلفن همراه

مدت زمان استاندارد برای استفاده از تلفن همراه - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/13950231000199‎Cached21 مه 2016 ... رئیس مرکز تحقیقات بیوشیمی و بیوفیزیکی دانشگاه تهران گفت: در بررسی انجام شده به این نتیجه رسیدیم متوسط زمانی که در روز و طبق استاندارد ... میزان استاندارد استفاده از تلفن همراه www.fardanews.com/fa/.../میزان-استاندارد-استفاده-از-تلفن-همراه‎Cached21 نوامبر 2015 ... با توجه به طرز نگهداری تلفن همراه در مجاورت گوش به مرور زمان منجر به ... از ایمنی‌ها مثل استفاده از هندزفری هنگام صحبت‌های طولانی مدت و یا استفاده ... مدت زمان استاندارد برای استفاده از تلفن همراه/ زمان مجاز برای بیماران ... basijpress.ir/fa/news-details/76741/ 21 مه 2016 ... رئیس مرکز تحقیقات بیوشیمی و بیوفیزیکی دانشگاه تهران گفت: در بررسی انجام شده به این نتیجه رسیدیم متوسط زمانی که در روز و طبق استاندارد ... اجتماعی » مدت زمان استاندارد برای استفاده از تلفن همراه www.khabar.pichak.net/.../مدت_زمان_استاندارد_برای_استفاده_از_تلفن_همراه‎Cachedدیدار اقشار مختلف مردم به مناسبموسوی موحد گفت: دیابت. مدت زمان استاندارد برای استفاده از تلفن همراه - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../مدت-زمان-استاندارد-برای-استفاده-از-تلف.html تلفن همراه موسوی موحد در رابطه با اثر امواج بر بدن انسان، گفت: هر نوع اشعه به خصوص اشعه‌هایی که در حیطه مگاهرتز هستند رادیکال‌های آزاد تولید می‌کنند. اشعه تلفن همراه ... مدت زمان استاندارد برای استفاده از تلفن همراه | چارچوب charchub.info/مدت-زمان-استاندارد-برای-استفاده-از-تلف/‎Cached21 مه 2016 ... رئیس مرکز تحقیقات بیوشیمی و بیوفیزیکی دانشگاه تهران گفت: در بررسی انجام شده به این نتیجه رسیدیم متوسط زمانی که در روز و طبق استاندارد ... آخرین خبر | دکتر سلام/ مدت زمان استاندارد برای استفاده از تلفن همراه akharinkhabar.ir/health/2691989‎Cached21 مه 2016 ... الو دکتر/ رئیس مرکز تحقیقات بیوشیمی و بیوفیزیکی دانشگاه تهران گفت: در بررسی انجام شده به این نتیجه رسیدیم متوسط زمانی که در روز و طبق ... مدت زمان استاندارد برای استفاده از تلفن همراه | رییس مرکز - قطره www.ghatreh.com/news/.../مدت-زمان-استاندارد-برای-استفاده-تلفن-همراه 21 مه 2016 ... مدت زمان استاندارد برای استفاده از تلفن همراه. رییس مرکز تحقیقات بیوشیمی و بیوفیزیکی دانشگاه تهران گفت: در بررسی انجام شده به این نتیجه ... مدت زمان استاندارد برای استفاده از تلفن همراه - تراز نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/18867682 21 مه 2016 ... مدت زمان استاندارد برای استفاده از تلفن همراه. تراز: رئیس مرکز تحقیقات بیوشیمی و بیوفیزیکی دانشگاه تهران گفت: در بررسی انجام شده به این ... حد نرمال استفاده از تلفن همراه در بارداری چقدر است؟ - نمناک namnak.com/تلفن-همراه-بارداری.p48242‎Cachedتلفن همراه بارداری و مضرات استفاده از موبایل در دوران حاملگی و عوارض گوشی لمسی برای زنان باردار ... و نوزاد هر دو درگیر آن می شوند ، زمان استاندارد برای استفاده از آن در این دوران حساس باید رعایت شود. مدت زمان مناسب استفاده از تلفن همراه در دوران بارداری.