مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

توییتر هم برای خرید یاهو دندان تیز کرد

[ad_1]

براساس گزارشی که در سایت New York Post قرار گرفته، شرکت توییتر قصد دارد یاهو را خریداری کند.

 به گزارش مشرق، همه‌ ما با سایت یاهو آشنایی داریم. سایتی که در چند سال گذشته شرایط مناسبی نداشته و سهم زیادی از بازار اینترنت را از دست داده است. این اتفاق باعث شده که مسئولان این سایت به فکر فروش بخشی از فعالیت‌های یاهو باشند. در خبرها گفته شده بود که یاهو قصد دارد بخش تجارت اینترنت خودش را بفروشد و حتی مشخص شد که شرکت‌های مختلفی مانند مایکروسافت و Verizon قصد خرید آن را دارند.
 
در جدیدترین گزارش قرار گرفته در سایت New York Post مشخص شده که توییتر هم به جمع خریداران یاهو اضافه شده و قصد دارد بخش اینترنت یاهو را با خودش ترکیب کند.
 
این دو شرکت چند هفته‌ای است که با یکدیگر وارد مذاکره شده‌اند تا راهی برای ترکیب توییتر با یاهو پیدا شود. منبعی که این خبر را منتشر کرده گفته:” توییتر سایتی است که براساس خبرهای روز بازدید کننده جلب کرده و یاهو مکان مناسبی برای خواندن اخبار است. پس ترکیب شدن این دو سایت دور از ذهن نیست و احتمال آن زیاد است.”

منبع: مجله دیجی‌کالا


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


7 ژوئن 2016 ... توییتر هم برای خرید یاهو دندان تیز کرد. براساس گزارشی که در سایت New York Post قرار گرفته، شرکت توییتر قصد دارد یاهو را خریداری کند.7 ژوئن 2016 ... توییتر، خرید یاهو، یاهو، خرید یاهو توسط توییتر، new york post پیشنهادات خرید شرکت یاهو به هشت میلیارد رسیدبراساس نقل ازی که در سایت new ...7 ژوئن 2016 ... به گزارش مشرق، همه ما با سایت یاهو آشنایی داریم. سایتی که در چند سال گذشته ش.پربازدیدها کرد پربحثها تیز دندان یاهو خرید برای هم توییتر.6 سپتامبر 2016 ... دندان مدافع تیم ملی فوتبال ایران دچار شکست. به گزارش ایلنا، در دقیقه 69 این بازی وحید امیری دچار مصدومیت شد و از بازی بیرون رفت. دندان پژمان ...هنوز هم افرادی هستند که باری کشیدن دندان به دندانپزشک مراجعه می کنند یا به آن نخ می بندند و درب را محکم می کشند. به گزارش عصرخبر، یک پدر امریکایی براي کشیدن ...برترین ها: ماریسا مایر، یکی از رهبران عصر دیجیتال هست و اثربخشی فعالیتهای کسب و کار وی در یک دهه اخیر آن چنان بوده است که پست مهم مدیرعاملی شرکت یاهو به ...به گزارش مشرق، همه ما با سایت یاهو آشنایی داریم. سایتی که در چند سال گذشته شرایط مناسبی نداشته و سهم زیادی از بازار اینترنت را از دست داده است. این اتفاق باعث ...توییتر هم برای خرید یاهو دندان تیز کرد. 3 هفته قبل فرهنگ و ... شرکت یاهو اعلام کرد در پنجم ماه آگوست (۱۵ مرداد ماه سال جاری) قرار است اپلیکیشن... نمایش ادامه مطلب ...یاهو - 2. ... توییتر هم برای خرید یاهو دندان تیز کرد · ◇ توییتر هم برای خرید یاهو دندان تیز کرد · ◇ توییتر هم برای خرید یاهو دندان تیز کرد · ◇ محرومیت سوشا از نگاه ...


عبارات مرتبط



لینک منبع :توییتر هم برای خرید یاهو دندان تیز کرد

توییتر هم برای خرید یاهو دندان تیز کرد - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/.../توییتر-هم-برای-خرید-یاهو-دندان-تیز-کرد 7 ژوئن 2016 ... توییتر هم برای خرید یاهو دندان تیز کرد. براساس گزارشی که در سایت New York Post قرار گرفته، شرکت توییتر قصد دارد یاهو را خریداری کند. توییتر هم برای خرید یاهو دندان تیز کرد | فرهنگ نیوز www.farhangnews.ir/content/206239 7 ژوئن 2016 ... توییتر هم برای خرید یاهو دندان تیز کرد. براساس گزارشی که در سایت New York Post قرار گرفته، شرکت توییتر قصد دارد یاهو را خریداری کند. توییتر هم برای خرید یاهو دندان تیز کرد - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/.../توییتر_هم_برای_خرید_یاهو_دندان_تیز_کرد‎Cachedدانلود طرز کار دستگاه پولیش دندان لوما · دانلود دستگاه ... توییتر هم برای خرید یاهو دندان تیز کرد ... دانلود تشخیص سن اسب از روی دندان و چند نکته کاربردی دندان اسب. توییتر هم برای خرید یاهو دندان تیز کرد - بی باک نیـــوز www.bibaknews.com/674548/توییتر-خرید-یاهو-دندان.html 7 ژوئن 2016 ... توییتر هم برای خرید یاهو دندان تیز کرد - به گزارش فرهنگ نیوز، همه‌ ما با سایت یاهو آش-توییتر-خرید-یاهو-دندان. توییتر هم برای خرید یاهو دندان تیز کرد - مشرق نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/19818856 7 ژوئن 2016 ... توییتر هم برای خرید یاهو دندان تیز کرد. براساس گزارشی که در سایت New York Post قرار گرفته، شرکت توییتر قصد دارد یاهو را خریداری کند. توییتر هم برای خرید یاهو دندان تیز کرد - دانلود ویدیو www.dvideo.ir/search/توییتر_هم_برای_خرید_یاهو_دندان_تیز_کرد‎Cachedتوییتر هم برای خرید یاهو دندان تیز کرد. دانلود تیز کردن مته - فروشگاه مارکت تولز (فیلم) · دانلود طرز کار ... دانلود چاقو تیز کن برقی موتور دار سوییفتی شارپ. توییتر هم برای خرید یاهو دندان تیز کرد - رهتا www.rahta.com/q/توییتر_هم_برای_خرید_یاهو_دندان_تیز_کرد‎Cachedصاحب‌خبر - فارغ از دلیل و علت این امر ، اگر کمی فلسفی فکر کنیم تاریخچه 22 ساله این شرکت پر از اشتباهات تعجب! برانگیز بوده در عین حال مدیران شرکت هم ... توییتر هم برای خرید یاهو دندان تیز کرد - اخبار ایران و جهان newsshare.ir/search/?q=توییتر+هم+برای+خرید+یاهو+دندان+تیز+کرد به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حسن قاضی‌زاده هاشمی امروز در حاشیه مراسم وارنیش فلورایدتراپی دانش‌آموزان که در دبستان امام مهدی منطقه 11 برگزار شد در ... مفیدستان - صفحه 4744 از 4900 - مطالب مفید روزانه mofidestan.ir/page/4744/ توییتر هم برای خرید یاهو دندان تیز کرد · ۲ آبان, ۱۳۹۵ مفیدستان گوناگون 12 مشاهده. براساس گزارشی که در سایت New York Post قرار گرفته، شرکت توییتر قصد ... موضوع فیلم ترکی اکیا - دانلود کلیپ و فیلم www.oaudiovideo.com/search/موضوع_فیلم_ترکی_اکیا دانلود دانلود قسمت 86 سریال اکیا (فیلم) ... دانلود میکس بسیار زیبای سریال اکیا باصدای علیرضا زنگنه (فیلم) ... توییتر هم برای خرید یاهو دندان تیز کرد.