مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تالیا یکی از بازیگران ترابردپذیری شد

[ad_1]

نگاه مشترکان موبایل آرام آرام معطوف به اجرای طرح ملی ترابردپذیری شماره‌های موبایل جهت اثاث‌کشی بین اپراتورها شده است و در چنین شرایطی مدیر عامل تالیا هم خبر از ورود تالیا به ماجرای MNP داد.

 به گزارش مشرق، اواخر سه ماهه سوم سال گذشته رومینگ اولین اپراتور اعتباری ایران با شبکه همراه اول برقرار شد تا مشترکان تالیا از این طریق بتوانند مانند سایر مشترکان اپراتورهای موبایل از امکان رومینگ منتفع شوند.
 
این طرح که از استان‌های تهران و البرز آغاز شد، قرار بود طی چند فاز به کل کشور برسد و اکنون این موضوع محقق شده و مشترکان تالیا در هر کجای ایران باشند، می‌توانند با جستجوی دستی شبکه و انتخاب یکی از نام‌های (Taliya – TCI)  یا (Taliya – MCI) یا (43211) وارد پوشش رومینگ شوند.
 
با این حساب اگر در نقاطی صاحب آنتن نباشند، می‌توانند از شبکه همراه اول استفاده کنند.
 
در حالی این طرح به اتمام رسید و پروژه رومینگ کامل شد که اکنون طرح ملی ترابردپذیری شماره‌ها (MNP) در آستانه اجراست و این سوال را ایجاد می‌کند که آیا مشترکان تالیا نیز امکان ترابرد در دیگر اپراتورها را دارند؟
 
برای پاسخ به این پرسش لازم است که ابتدا مفهوم ترابردپذیری شماره‌ها را بدانیم.
 
ترابردپذیری شماره‌های موبایل به معنی امکان جابجایی در اپراتورهای مختلف با یک شماره موبایل است. به عنوان مثال اگر مشترک تالیا هستید و شماره‌ای مانند 0932… دارید، می‌توانید با همان شماره وارد شبکه اپراتورهای دیگر مانند ایرانسل شوید.
 
محمد کریم ناصر صراف –مدیر عامل تالیا- در پاسخ به این پرسش که تکلیف مشترکان تالیا با اجرای MNP چه می‌شود و ایا امکان اثاث‌کشی بین اپراتوری با همان شماره‌شان را دارند؟، گفت: روی این قضیه در حال کار هستیم.
 
وی عنوان کرد: از آن جهت که شبکه همراه اول و تالیا در حال یکی شدن است بنابراین امکان ترابردپذیری برای مشترکان ما نیز وجود دارد و سرمشاره‌های 0932 نیز می‌توانند ترابرد شوند.
 
او معتقد است با اجرای ترابردپذیری، مشترکان موبایل به سراغ سرویس‌های مطلوب و بهتر می‌روند و دیگر تعویض شماره یا خریدن خط جدید برای آنها مطرح نیست؛ زا این جهت اپراتوری که بهترین سرویس‌ها را ارائه دهد برنده اصلی این طرح خواهد بود.
 
مدیر عامل تالیا در پاسخ به این سوال که مهم‌ترین بحث رقابتی در ترابردپذیری، نرخ و کیفیت دیتای اپراتورهاست اما تالیا در حال حاضر امکان ارائه 3G را هم ندارد، بنابراین چطور می‌توانید به رقابت سنگین اپراتورها در آینده امیدوار باشید؟، گفت: با توجه به اینکه شبکه ما با اولین اپراتور موبایل در حال یکی شدن است، امید داریم ظرف یکی دو ماه آینده ارائه خدمات 3G و 4G را هم داشته باشیم و بتوانیم به رقابت با اپراتورهای اصلی بپردازیم.
 
وی تصریح کرد: قطعا با چنین تدابیری، تالیا مجموعه چابک و چالاکی خواهد شد که قادر به ارائه بهترین سرویس‌های تلفن همراه خواهد بود. مشترکان هم در آینده و با اجرای ترابردپذیری شماره‌ها فارغ از تغییر شماره سیم‌کارت‌شان به اپراتورهای مختلف می‌روند و خدمات را ارزیابی می‌کنند.
 
او افزود: با در نظر گرفتن اینکه در آینده بهترین سرویس‌ها را ارائه خواهیم کرد، قادر به جلب نظر مشترکان موبایل خواهیم بود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


تسنیم خبر میدهد. تالیا یکی از بازیگران ترابردپذیری شد. شناسه خبر: 1097770 سرویس: اقتصادی. ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷. اپراتور تالیا - taliya ...نگاه مشترکان موبایل آرام آرام معطوف به اجرای طرح ملی ترابردپذیری شمارههای موبایل جهت اثاثکشی بین اپراتورها شده است و در چنین شرایطی مدیر عامل تالیا هم خبر از ...6 ژوئن 2016 ... نگاه مشترکان موبایل آرام آرام معطوف به اجرای طرح ملی ترابردپذیری شماره های موبایل جهت اثاث کشی بین اپراتورها شده است و در چنین ... ادامه خبر.نگاه مشترکان موبایل آرام آرام معطوف به اجرای طرح ملی ترابردپذیری شمارههای موبایل جهت اثاثکشی بین اپراتورها شده است و در چنین شرایطی مدیر عامل تالیا هم خبر از ...طرح جابه جایی اپراتورهای تلفن همراه ؛ "ترابردپذیری " ؛ یا" Mobile Number Portability"از جمله طرح هایی است که اجرای آن آرزوی دیرینه تمامی مشترکان تلفن همراه است .در حالی این طرح به اتمام رسید و پروژه رومینگ کامل شد که اکنون طرح ملی ترابردپذیری شمارهها (MNP) در آستانه اجراست و این سوال را ایجاد میکند که آیا مشترکان تالیا ...6 ژوئن 2016 ... این طرح که از استانهای تهران و البرز آغاز شد، قرار بود طی چند فاز به کل کشور برسد و اکنون این موضوع محقق شده و مشترکان تالیا در هر کجای ایران ...ایرانسل با رد شایعات منتشر شده در خبرگزاریها مبنی بر کنارهگیری از اجرای طرح ترابردپذيري، خود را به عنوان آمادهترین اپراتور برای اجرای طرح ترابردپذيري اعلام ...به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم ، قرار است اجرای رومینگ بین همراه اول و تاليا به شکل فازبندی شده باشد به گونهای که در این فاز تنها ...6 ژوئن 2016 ... بعد از ظهر دوشنبه هفدهم خرداد ماه 1395 خبر تالیا یکی از بازیگران ترابردپذیری شد.


کلماتی برای این موضوع

ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …ویژگی های اضافه شده به نسخه جدید تلگرام را بخ کانال تلگرام آکاایران ویژگی‌هایی از پی سی دانلود نرم افزار، فیلم، بازی، کتاب، آموزش و …چیزی ساده تر از بزرگی نیست آری ساده بودن همانا بزرگ بودن است



لینک منبع :تالیا یکی از بازیگران ترابردپذیری شد

تالیا یکی از بازیگران ترابردپذیری شد - خبرگزاری تسنیم - Tasnim https://www.tasnimnews.com/.../تالیا-یکی-از-بازیگران-ترابردپذیری-شد‎Cached6 ژوئن 2016 ... نگاه مشترکان موبایل آرام آرام معطوف به اجرای طرح ملی ترابردپذیری شماره‌های موبایل جهت اثاث‌کشی بین اپراتورها شده است و در چنین شرایطی مدیر عامل ... تالیا یکی از بازیگران ترابردپذیری شد - باشگاه خبرنگاران | خبر ... khabarfarsi.com/u/23190623 7 آگوست 2016 ... تالیا یکی از بازیگران ترابردپذیری شد. نگاه مشترکان موبایل آرام آرام معطوف به اجرای طرح ملی ترابردپذیری شماره های موبایل جهت اثاث کشی بین ... تالیا یکی از بازیگران ترابردپذیری شد | سرخط آنلاین www.sarkhatonline.ir/news/13762‎Cachedتالیا یکی از بازیگران ترابردپذیری شد. نگاه مشترکان موبایل آرام آرام معطوف به اجرای طرح ملی ترابردپذیری شماره‌های موبایل جهت اثاث‌کشی بین اپراتورها شده است و ... ر پیشخوان حصیرآباد اهواز...دفت - دفتر پیشخوان حصیرآباد اهواز abozar-daftar.blogfa.com/post/112 دفتر پیشخوان حصیرآباد اهواز **** - تالیا یکی از بازیگران ترابردپذیری شد - اخبار دفتر پیشخوان حصیرآباد اهواز کد 1199-21-72 - **** دفتر پیشخوان حصیرآباد ... اخبار جدید ترابردپذیری - onvansho onvansho.ir/result/اخبار-جدید-ترابردپذیری.html بهداری مدیر پروژه ترابردپذیری همراه اول برای نخستین بار در گفتگویی با خبرگزاری فارس . ... تالیا یکی از بازیگران ترابردپذیری شد gt پرتال شرکت مخابرات ... تالیا یکی از بازیگران ترابردپذیری شد [بایگانی] - انجمنهای دان آلفا forum.downallfa.com/archive/index.php/t-32551.html‎Cachedنگاه مشترکان موبایل آرام آرام معطوف به اجرای طرح ملی ترابردپذیری شماره های موبایل جهت اثاث کشی بین اپراتورها شده است و در چنین ... ادامه خبر. تالیا یکی از بازیگران ترابردپذیری شد - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/search/تالیا_یکی_از_بازیگران_ترابردپذیری_شد‎Cachedدانلود آموزش تالیا در لالی راک با عروسک مینی اکواستریا گرلز (فیلم) · دانلود ترابردپذیری تلفن همراه 31 مردادماه همزمان با هفته دولت ... تالیا یکی اَز بازیگران ترابردپذیری شُد - طاها پخش www.tahapakhsh.ir/.../تالیا-یکی-بازیگران-ترابردپذیری.html‎Cached6 ژوئن 2016 ... ترابردپذیری، ورود تالیا به چرخه ترابرپذیری، طرح ملی ترابردپذیری شماره های موبایل، مشرق، اپراتور تالیا. تالیا یکی از بازیگران ترابردپذیری شد www.rahekhob.ir/ch/تالیا_یکی_از_بازیگران_ترابردپذیری_شد تالیا یکی از بازیگران ترابردپذیری شد. دانلود سوختن خودروی زانتیا در یکی از بزرگراه های تهران ... دانلود سوتی خنده دار بازیگر تلویزیون در اجرای پخش زنده. ۵ دردسر طرح تغییر اپراتور با حفظ شماره موبایل www.fardanews.com/.../۵-دردسر-طرح-تغییر-اپراتور-با-حفظ-شماره-موبایل‎Cachedترابردپذیری شماره تلفن همراه (Mobile Number Portability) فرآیندی که طی آن ... برای مثال اپراتور یک سیم‌کارت ایرانسلی 935 به جای ایرانسل می‌تواند همراه اول باشد. ... سردرگمی تماس گیرنده‌ها برای تماس با مشترکان ترابرد شده یکی دیگر از پیچیدگی های این طرح است. ..... اتفاقات ناخوشایندی که برای بازیگر ایرانی رخ داد + عکس ...