مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اپل پتنت گوشی‌ های تاشو را ثبت کرد+عکس

[ad_1]

پتنت جدید اپل به گوشی مجهز به نمایشگر OLED که برای مصارف مختلف قابل تاشدن است، اشاره می‌کند.

به گزارش صبحانه،سه‌شنبه‌ی گذشته، پتنت جدیدی با عنوان ابزارهای مجهز به نمایشگر منعطف ثبت شد که ممکن است روزی منجر به تولید آیفون تاشو شود.
اپل پتنت گوشی‌ های تاشو را ثبت کرد+عکس
طراحی ارائه‌شده‌ی اپل برای ابزارهای تاشو به همراه پنل‌های OLED است که سامسونگ و ال‌جی از مدت‌ها قبل طرح‌هایی را روی این پنل‌ها ارائه کرده‌اند و حتی نمونه‌های مبتنی بر آن‌ها نیز به نمایش در‌آمده‌اند.

اپل درخواست پتنت مربوط به ابزارهای مجهز به نمایشگر منعطف را در جولای ۲۰۱۴ به اداره ثبت پتنت‌های امریکا داده، اما خبر آن اخیرا توسط اپل‌اینسادر منتشر شده است.

در ماه ژوئن، لنوو نمونه‌ی اولیه از گوشی منعطفی را به نمایش درآورد که قابلیت جمع شدن یا پیچیدن دور دست را داشت. همچنین گزارش‌های مختلفی به گوش می‌رسد که سامسونگ هم در حال کار روی گوشی تاشو است.

سال آینده، اپل دهمین سال عرضه‌ی آیفون را تجربه می‌کند و گفته می‌شود آیفون بعدی از طراحی کاملا متفاوتی بهره خواهد برد. در شایعات مربوط به آیفون بعدی، موردی که در همه‌ی خبرها دیده می‌شود و به نظر محقق خواهد شد، استفاده از نمایشگر OLED است.

با همه‌ی این‌ها به نظر نمی‌رسد اپل به این زودی‌ها آیفون با نمایشگر منعطف یا قابل تاشدن را روانه‌ی بازار کند.

منبع :زومیت


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …برترین و گران ترین گوشی های اشرافی دنیا تصاویر قبل از انتخاب و خرید مونوپاد این ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر برترین و گران ترین گوشی های اشرافی دنیا تصاویر قبل از انتخاب و خرید مونوپاد این مطلب را



لینک منبع :اپل پتنت گوشی‌ های تاشو را ثبت کرد+عکس

اپل پتنت گوشی‌ های تاشو با نمایشگر منعطف را ثبت کرد - زومیت www.zoomit.ir/2016/11/23/.../apple-win-foldable-phone-flexible/‎Cached23 نوامبر 2016 ... پتنت جدید اپل به گوشی مجهز به نمایشگر OLED که برای مصارف مختلف قابل تاشدن است اشاره می‌کند. Images for اپل پتنت گوشی‌ های تاشو را ثبت کرد+عکس اپل پتنت گوشی‌ های تاشو را ثبت کرد+عکس - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/.../اپل-پتنت-گوشی‌-های-تاشو-را-ثبت-کردعکس‎Cached23 نوامبر 2016 ... پتنت جدید اپل به گوشی مجهز به نمایشگر OLED که برای مصارف مختلف قابل تاشدن است، اشاره می‌کند. اپل پتنت گوشی‌ های تاشو را ثبت کرد+عکس - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/.../اپل-پتنت-گوشی‌-های-تاشو-را-ثبت-کرد-عکس/4363546 طراحی ارائه شده ی اپل برای ابزارهای تاشو به همراه پنل های OLED است که سامسونگ و ال جی از مدت ها قبل طرح هایی را روی این پنل ها ارائه کرده اند و حتی نمونه های مبتنی بر ... اپل پتنت گوشی های تاشو را ثبت کرد+عکس - صبحانه انلاین | خبر ... khabarfarsi.com/u/28578696 23 نوامبر 2016 ... اپل پتنت گوشی های تاشو را ثبت کرد+عکس. پتنت جدید اپل به گوشی مجهز به نمایشگر OLED که برای مصارف مختلف قابل تاشدن است، اشاره می ... اپل پتنت گوشی‌ های تاشو با نمایشگر منعطف را ثبت کرد - محبوب ها mahboobha.ir/.../اپل-پتنت-گوشی‌-های-تاشو-با-نمایشگر-منعطف-را-ثبت-کرد اخبار: اپل پتنت گوشی‌ های تاشو با نمایشگر منعطف را ثبت کرد. جدیدترین .... اولین عکس از گوشی تاشو سامسونگ را به همراه این پتنت مشاهده کنید... گوشی تاشو ... اپل پتنت گوشی‌ های تاشو با نمایشگر منعطف را ثبت کرد — وبلاگ ... i-sel.ir/blog/اپل-پتنت-گوشی‌-های-تاشو-با-نمایشگر-منع/ ۱۴) اپل پتنت گوشی‌ های تاشو با نمایشگر منعطف را ثبت کرد. ۲۶ نوامبر ۲۰۱۶ . .... ۵۳ ) ژاپنی‌ها آیفون ۸ پلاس کاملاً آمریکایی با نمایشگر خمیده را لو دادند / عکس. اپل پتنت گوشی های تاشو با نمایشگر منعطف را ثبت کرد | پتنت - قطره www.ghatreh.com/.../اپل-پتنت-گوشی-های-تاشو-نمایشگر-منعطف-ثبت-کرد 23 نوامبر 2016 ... اپل پتنت گوشی های تاشو با نمایشگر منعطف را ثبت کرد. پتنت جدید اپل به گوشی مجهز ... عکس ها و پست های بر تر امروز در اینستاگرام+18 عکس ... اپل پتنت گوشی تاشو را به ثبت رساند - تک شات - شهرخبر www.shahrekhabar.com/science/147990228094419 23 نوامبر 2016 ... اداره پتنت ها و نشان های تجاری آمریکا امروز اعلام کرده که شرکت اپل حق اختراع مربوط به یک گوشی آیفون را به ثبت رسانده که به لطف نمایشگر قابل انعطاف اش، می توان آن را به طور نیمه، خم کرد. ... عکس/ سردار سلیمانی در مراسم تشییع همرزم قدیمی · پیش فروش محصولات جدید سوبارو در ایران · هفت جاذبه گردشگری شهر ... تازه های موبایلی | صفحه 7 از 7 | موبایل آباد https://mobileabad.com/category/news/page/7/ اپل پتنت گوشی‌ های تاشو با نمایشگر منعطف را ثبت کرد. پتنت جدید اپل به گوشی مجهز به نمایشگر OLED که برای مصارف مختلف قابل تاشدن است، اشاره می‌کند.