مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

حبابی در دریای ستاره‌هاعکس خارق‌العاده ناسا از سحابی حباب را ببینید

[ad_1]

حبابی در دریای ستاره‌ها/عکس خارق‌العاده ناسا از سحابی حباب را ببینید

دانش > نجوم - عکس روز ناسا به تصویری از یک حباب فضایی اختصاص پیدا کرده است. حباب فضایی که در مرکز این تصویر پرستاره دیده می‌شود با نام NGC 7635 یا سحابی حباب شناخته می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین،این حباب ۱۰ سال نوری عرض دارد و به همراه گاز و غبار پیرامون در فاصله‌ی ۱۱ هزار سال نوری و مرز بین صورت‌های فلکی قیطس و ذات‌الکرسی قرار گرفته است. در قسمت بالا سمت چپ عکس هم می‌توان خوشه‌ باز ستاره‌ای M52 را دید که ۵۰۰۰ سال نوری از ما فاصله دارد.

برای دیدن عکس در ابعاد بزرگتر روی آن کلیک کنید.

5454


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

خبرآنلاین، خبر انلاین اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریاکران فیلمی پس از هشت سال انتظار اتوبوس های ایدز این روزها در سطح شهر چه می کنند؟ خبرآنلاین، خبر انلاین اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری واکنش گوچی به حضور در تیم منتخب هفته هلند مردم در سردار را بهترین لژیونر اروپایی انتخاب



لینک منبع :حبابی در دریای ستاره‌هاعکس خارق‌العاده ناسا از سحابی حباب را ببینید

حبابی در دریای ستاره‌ها/عکس خارق‌العاده ناسا از سحابی حباب را ببینید www.khabaronline.ir/detail/605076/science/astronomy‎Cached23 نوامبر 2016 ... عکس روز ناسا به تصویری از یک حباب فضایی اختصاص پیدا کرده است. حباب فضایی که در مرکز این تصویر پرستاره دیده می‌شود با نام NGC 7635 ... Images for حبابی در دریای ستاره‌ها/عکس خارق‌العاده ناسا از سحابی حباب را ببینید حبابی در دریای ستاره‌ها/عکس خارق‌العاده ناسا از سحابی حباب را ببینید ... www.aftabir.com/news/article/view/2016/11/23/1559121 23 نوامبر 2016 ... عکس روز ناسا به تصویری از یک حباب فضایی اختصاص پیدا کرده است. حباب فضایی که در مرکز این تصویر پرستاره دیده می‌شود با نام NGC 7635 ... حبابی در دریای ستاره ها/عکس خارق العاده ناسا از سحابی حباب را ببینید tnews.ir/news/ad1174803389.html‎Cachedعکس روز ناسا به تصویری از یک حباب فضایی اختصاص پیدا کرده است. حباب فضایی که در مرکز این تصویر پرستاره دیده می شود با نام NGC 7635 یا سحابی حباب ... حبابی در دریای ستاره‌ها/عکس خارق‌العاده ناسا از سحابی حباب را ببینید ... www.pendarmob.ir/حبابی-در-دریای-ستاره‌هاعکس-خارق‌الع/‎Cachedبه گزارش خبرآنلاین،این حباب ۱۰ سال نوری عرض دارد و به همراه گاز و غبار پیرامون در فاصله‌ی ۱۱ هزار سال نوری و مرز بین صورت‌های فلکی. حبابی در دریای ستاره‌ها | اخبارفیزیک ، مقالات فیزیک ، مطالب فیزیک ... physicssadri.com/حبابی-در-دریای-ستاره‌ها/‎Cachedحبابی در دریای ستاره‌ها /عکس خارق‌العاده ناسا از سحابی حباب را ببینید ... حباب فضایی که در مرکز این تصویر پرستاره دیده می‌شود با نام NGC 7635 یا سحابی حباب ... حبابی در دریای ستاره‌ها عکس خارق‌العاده ناسا از سحابی حباب را ببینید jnews.jamaran.ir/news/id/1686152 23 نوامبر 2016 ... حبابی در دریای ستاره‌ها عکس خارق‌العاده ناسا از سحابی حباب را ببینید. گردآوری جی نیوز : این حباب ۱۰ سال نوری عرض دارد و به همراه گاز و غبار ... حبابی در دریای ستاره‌ها/عکس خارق‌العاده ناسا از سحابی حباب را ببینید khabarehfarsi.ir/fa/357324 حبابی در دریای ستاره‌ها/عکس خارق‌العاده ناسا از سحابی حباب را ببینیددانش > نجوم - عکس روز ناسا به تصویری از یک حباب فضایی اختصاص پیدا کرده است. حباب ... #physicssadri • Instagram photos and videos https://www.instagram.com/explore/tags/physicssadri/‎Cached225 Posts - See Instagram photos and videos from 'physicssadri' hashtag. ... حبابی در دریای ستاره‌ها/عکس خارق‌العاده ناسا از سحابی حباب را ببینید Do you see. کنترل کردن رویاها با واقعیت مجازی p89.ir/news/132756 8 ا کتبر 2016 ... به گزارش افکارنیوز ، در این عکس برخلاف معمول، 7 بازیکن تیم ولز ترجیح دادند در حالت نشسته عکس ... کشاورزی نوین تنها با نور خورشید و آب دریا.