مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دو تصویر دیگر از هواوی P10 به بیرون درز کرد

[ad_1]

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: هنوز زمان زیادی تا معرفی گوشی P10 شرکت هواوی باقی مانده، اما تصاویر و شایعات مختلفی از این محصول به بیرون درز کرده است. در حالی که انتظار داریم پرچم‌دار هواوی بهار سال آینده راهی بازار شود، امروز دو تصویر دیگر هم از این محصول به بیرون درز کرده است.

 

 یدو تصویر دیگر از هواوی P10 به بیرون درز کرد

با منتشر شدن این تصاویر احتمال می‌رود که هواوی دو مدل از P10 راهی بازار کند. یک مدل با صفحه نمایش مسطح و مدل دیگر با صفحه نمایش خمیده. البته هنوز مشخص نشده که این دو محصول چه اندازه‌ای دارند. حتی به نظر می‌رسد که دکمه‌ی خانه در یکی از این گوشی‌ها وجود ندارد.
 یدو تصویر دیگر از هواوی P10 به بیرون درز کرد

در شایعات گفته شده که Huawei P10 از صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با کیفیت QHD راهی بازار می‌شود. به احتمال زیاد تراشه‌ی Kirin 960 روی آن قرار گرفته که یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای با فرکانس ۲٫۳ گیگاهرتز و پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G71 را در خودش قرار داده است. همچنین به نظر می‌رسد که این گوشی در دو مدل با ۴ و ۶ گیگابایت رم راهی بازار می‌شود که به ترتیب ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارند. دوربین دوتایی در پشت هم برای آن‌ در نظر گرفته شده است.

 

 یدو تصویر دیگر از هواوی P10 به بیرون درز کرد

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

در برابر و ؛ کدام‌یک فناوری بهتری برای فارنت اگر برای خرید تلویزیون به بازار مراجعه کرده باشید متوجه می‌شوید فناوری‌های ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …رزیدنت اویل ؛ بازگشت به ریشه های ترس فعال کردن تایید هویت دو مرحله ای در تلگرام در برابر و ؛ کدام‌یک فناوری بهتری برای تلویزیون فارنت اگر برای خرید تلویزیون به بازار مراجعه کرده باشید متوجه می‌شوید فناوری‌های بسیاری ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر رزیدنت اویل ؛ بازگشت به ریشه های ترس فعال کردن تایید هویت دو مرحله ای در تلگرام



لینک منبع :دو تصویر دیگر از هواوی P10 به بیرون درز کرد

دو تصویر دیگر از هواوی P10 به بیرون درز کرد - برترین ها www.bartarinha.ir/.../دو-تصویر-دیگر-از-هواوی-p10-به-بیرون-درز-کرد‎Cached24 نوامبر 2016 ... هنوز زمان زیادی تا معرفی گوشی P10 شرکت هواوی باقی مانده، اما تصاویر و شایعات مختلفی از این محصول به بیرون درز کرده است. در حالی که انتظار ... Images for دو تصویر دیگر از هواوی P10 به بیرون درز کرد دو تصویر دیگر از هواوی P10 به بیرون درز کرد - دیجی کالا https://www.digikala.com/.../دو-تصویر-دیگر-از-هواوی-p10-به-بیرون-درز-کرد/‎Cached24 نوامبر 2016 ... هنوز زمان زیادی تا معرفی گوشی P10 شرکت هواوی باقی مانده، اما تصاویر و شایعات مختلفی از این محصول به بیرون درز کرده است. دو تصویر دیگر از هواوی P10 به بیرون درز کرد | خبر از ما www.khabarazma.com/447213 هنوز زمان زیادی تا معرفی گوشی P10 شرکت هواوی باقی مانده، اما تصاویر و شایعات مختلفی از این محصول به بیرون درز کرده است. در حالی که انتظار داریم پرچم‌دار هواوی. دو تصویر دیگر از هواوی P10 به بیرون درز کرد - برترین ها | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/28613597 24 نوامبر 2016 ... دو تصویر دیگر از هواوی P10 به بیرون درز کرد. مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: هنوز زمان زیادی تا معرفی گوشی P10 شرکت هواوی باقی مانده، اما ... دو تصویر دیگر از هواوی P10 به بیرون درز کرد- جستجوگر اخبار تی نیوز football.tnews.ir/news/461374801675 هنوز زمان زیادی تا معرفی گوشی P10 شرکت هواوی باقی مانده، اما تصاویر و شایعات مختلفی از این محصول به بیرون درز کرده است. در حالی که انتظار داریم پرچم‌دار هواوی ... دو عکس و تصویر دیگر از هواوی P10 به بیرون درز کرد - سرزه www.serze.com/تصویر-دیگر-هواوی-بیرون-2338798/‎Cached24 نوامبر 2016 ... دو تصویر دیگر از هواوی P10 به بیرون درز کرد هنوز وقت زیادی تا شناسایی موبایل P10 کمپانی هواوی باقی مانده، اما تصاویر و شایعات گوناگونی از ... Plus star - دو تصویر دیگر از هواوی P10 به بیرون درز کرد plusstar.blogfa.com/post/.../دو-تصویر-دیگر-از-هواوی-P10-به-بیرون-درز-کرد هنوز زمان زیادی تا معرفی گوشی P10 شرکت هواوی باقی مانده، اما تصاویر و شایعات مختلفی از این محصول به بیرون درز کرده است. در حالی که انتظار داریم پرچم‌دار هواوی ... انتشار تصاویر رندر هوآوی P10 - کلیک | نبض فناوری و اطلاعات click.ir/1395/10/21/p10-huawei-render-pictures-leaked/‎Cachedدر چند روز گذشته تصاویر رندر و جزئیاتی از مشخصات سخت‌افزاری هواوی p10 به بیرون درز کرد که با کمک آنها می توان نگاهی به مشخصات احتمالی این محصول ... قرار است مجهز به هوش مصنوعی باشد و دوربین این تلفن هوشمند بار دیگر توسط لایکا طراحی شود. ... ویدئویی، تبادل فایل و فضای یادداشت گذاشتن را برای دو طرف فراهم کرده است. برخی از مشخصات هواوی پی 10 به بیرون درز کرد؛ نمایشگر منحنی و ... techera.ir/2016/11/28/huawei-p10-curved-display-dual-camera/‎Cached28 نوامبر 2016 ... برخی از مشخصات هواوی پی 10 به بیرون درز کرد؛ نمایشگر منحنی و ... تاکنون دو تصویر از این دستگاه دیده شده است. در یک تصویر دکمه فیزیکی هوم در زیر نمایشگر است و در تصویر دیگر دکمه هوم وجود نداشته و جای آن را لوگوی هواوی اشغال کرده است. ... یک نسخه مشکی رنگ از هواوی P10 که بدون دکمه هوم در زیر صفحه نمایش ...