مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آیفون ۸ را چه کسی طراحی می کند؟

[ad_1]

 

کد مطلب: 417416

آیفون ۸ را چه کسی طراحی می کند؟

بخش دانش و فناوری الف،4 آذر95

مرد آیکونیک و نابغه اپل این روزها کار طراحی سخت‌افزاری انجام نمی‌دهد.

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۲

 خبرآنلاین، جانی آیو، طراح اصلی آی پاد و آی پد و آیفون و ... که لقب سر/Sir دارد، ظاهراً از تیم طراحی سخت‌افزارهای اپل کنار گذاشته شده و جیسون اسنل / Jason Snell جای وی را گرفته است.مدتهاست از عدم تغییر در آیفون انتقادهای زیادی می‌شود و تیم کوک که به شدت تحت فشار از سوی کاربران و سهامداران قرار گرفته باید در سرتیم طراحی خود تجدید نظر می‌کرد که ظاهرا این کار انجام شده است تا مردم با آیفونی متفاوت در 2017 روبرو شوند.

جانی آیو به نوشته سایت «سیکس کالرز» مانند سابق درگیر طراحی‌های سخت‌افزاری محصولات اپل نیست و طراحی‌های خود را روی کمپس فضایی و فروشگاه‌های اپل در سراسر جهان در کنار «آنجلا آرنتس»، مدیر اجرایی فروشگاه‌های اپل متمرکز کرده است.

اگر این تئوری درست باشد، جانی آیو در طراحی آیفون 8 یا آیفون‌های 2017 دخیل نیست و شاهد آیفونی با نمایشگر OLED و بدون کلید فیزیکی هوم که جانی آیو ساخت، خواهیم بود.

«فوتو بوک» جدید اپل نیز بخشی از بازنشستگی زودرس برای جانی آیو محسوب می‌شود.

وی مدتها است تنها در پس‌زمینه صوتی تبلیغات اپل حضور دارد و در مراسم رونمایی‌ها نیز حضور چشمگیری نداشته است علی‌رغم اینکه عنوان رسمی مدیر اداره طراحی را یدک می‌کشد.

اینکه جانی آیو برخلاف سابق، شخصاً آیفون‌های 2017 را طراحی نمی‌کند واقعیت دارد و حرف آخر را روی طراحی‌هایی که 20 سال است انجام می‌دهد، دیگر نمی‌زند.

جانی آیو / عکس زیر

جیسون اسنل / عکس زیر

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+ آیفون ۸

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آیا می دانید بازی آنلاین روزانه چه مقدار اخبارآیا می دانید بازی آنلاین روزانه چه مقدار پول به جیب می زند ؟اگر آیپد یا آیفون یا آیپاد شما به هیچ وجه روشن نشد …دقیقاً دو سال پیش در همین روزها نسل اول را خریدم و این مطلب را نوشتم نظر من در مورد سایت خبرنو اخبار روزخبر نــو مجله اینترنتیبیشتر ما به طور معمول هشت ساعت از روز خود را در محیط کار می گذرانیم؛ یعنی با ارفاق می پول نیوز رقابت جالبی میان شهرها و مخصوصا کلان شهرهای چین ایجاد شده تا هر کدام بتوانند خود را دانلود نرم افزار مدیریت آیفون …موبایلنرم افزار آیفوندانلود ساپورت کامل نرم افزار ساده و کاربردی شبیه برنامه دانلود رایگان نرم افزاردانلود رایگان نرم افزار،بازیکتابآموزش،فیلم نرم افزار و بازی های موبایل همه با لینک فرمانده ناجا هر کسی می‌خواهد رئیس جمهور یا نماینده شود می …ما موظفیم امنیت تمام اقشار جامعه با هر مذهب و تفکری را تأمین کنیم خود پدر خانواده به ترفندهای کامپیوتریفایلی را با کلی زحمت تایپ کرده‌اید و برای گرفتن پرینت به جای دیگری می‌برید ، فایل را مخزن پتروشیمی متلاشی شد زنگنه این وضعیت کار اطفا را …مخزن پتروشیمی متلاشی شد زنگنه این وضعیت کار اطفا را ساده می‌کند هزار تن مواد آموزش ریست کردن گوشی های آیفونآموزش ریست کردن گوشی های آیفون تصور کنید در حال اجرای چند اپلیکیشن روی آیفون تان آیا می دانید بازی آنلاین روزانه چه مقدار پول اخبار آیا می دانید بازی آنلاین روزانه چه مقدار پول به جیب می زند ؟ در صورت فراموش کردن رمز عبور آیفون باید چه کار کرد؟ آیفون در صورت فراموش کردن رمز عبور آیفون باید چه کار کرد؟ در حالی که تعیین رمز عبور آیفون ممکن است سایت خبرنو اخبار روزخبر نــو مجله اینترنتی بیشتر ما به طور معمول هشت ساعت از روز خود را در محیط کار می گذرانیم؛ یعنی با ارفاق می توانیم مجله گیزمیز آخرین مطالب و عکس های سایت الناز حبیبی برنده جایزه آسیایی بهترین بازیگر زن آخرین مطالب و مخزن پتروشیمی متلاشی شد زنگنه این وضعیت کار اطفا را ساده می مخزن پتروشیمی متلاشی شد زنگنه این وضعیت کار اطفا را ساده می‌کند هزار تن مواد موجود سوخت ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر دنیای موبایل ،دنیای موبایل و کامپیوتر،دنیای موبایل و تبلت،دنیای موبایل،دنیای موبایل در جلسه دفاع از پایان نامه چه می‌گذرد؟ نکاتی دوشنبه قبل ۳۰ دی ماه ۱۳۹۲ جلسه دفاع از پایان‌نامه بنده بود و بالاخره قال قضیه‌ی ارشد کنده دانلود بازی برای آیفون،آیپاد تاچ و آیپد دانلود نرم افزار تلگرام برای آیفون و آیپد بازدید نحوه‌ی ذخیره‌ی موزیک در چه کسی مسئول کشف حجاب و عکسهای جنجالی حنانه شهشهانی است؟ عکس پربیننده ترین خبرها عزیزانتان را به راحتی هیحان زده کنید دختر و پسرهای اهل ذوق ببینند نازنین بیاتی از دغدغه هایش در سینما گفت دیگر نازنینی که نازنین بیاتی از دغدغه هایش در سینما گفت دیگر نازنینی که طراحی لباس می‌کرد، نیستم تصاویر تاج محل را چه کسی ساخت بروسلی را چه کسی کشت اتم را چه کسی کشف کرد



لینک منبع :آیفون ۸ را چه کسی طراحی می کند؟

Images for آیفون ۸ را چه کسی طراحی می کند؟ الف - آیفون ۸ را چه کسی طراحی می کند؟ alef.ir/vdca60nyi49n6y1.k5k4.html?417416 آیفون ۸ را چه کسی طراحی می کند؟ بخش دانش و فناوری الف،4 آذر95. مرد آیکونیک و نابغه اپل این روزها کار طراحی سخت‌افزاری انجام نمی‌دهد. تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ آذر ... آیفون ۸ را چه کسی طراحی می کند؟ - kodoom.com - Kodoom news.kodoom.com/.../آیفون-۸-را-چه-کسی-طراحی-می-کند/.../6090692/‎Cached24 نوامبر 2016 ... مدتهاست از عدم تغییر در آیفون انتقادهای زیادی می شود و تیم کوک که به شدت تحت فشار از سوی کاربران و سهامداران قرار گرفته باید در سرتیم طراحی ... آیفون 8 را چه کسی طراحی می کند؟ | مرد آیکونیک و نابغه اپل این - قطره www.ghatreh.com/news/nn34757579/آیفون-کسی-طراحی-کند 24 نوامبر 2016 ... مرد آیکونیک و نابغه اپل این روزها کار طراحی سخت افزاری انجام نمی دهد. - به گزارش ملیت به نقل از خبرآنلاین، جانی Ø. آیفون ۸ را چه کسی طراحی می کند؟ - شبکه ما www.shabakema.com/news/news/20613‎Cached24 نوامبر 2016 ... کد مطلب: 417416 \n\n آیفون ۸ را چه کسی طراحی می کند؟ \n بخش دانش و فناوری الف،4 آذر95 \n\n\n\n مرد آیکونیک و نابغه اپل این روزها کار طراحی ... آیفون - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/آیفون‎Cached Similar... طولانی در برابر فروشگاه‌های اپل و شرکت AT&T در صف ایستادند تا جزو اولین کسانی باشند که این گوشی را می‌خرند. ... آیفون نسل پنج ۱۲ سپتامبر سال ۲۰۱۲ ابعاد : ۱۲۳٫۸ × ۵۸٫۶ × ۷٫۶ میلی‌متر وزن۱۱۲ گرم نسخه بلوتوث: نسخهٔ ... اپل هر ساله، جدیدترین گوشی خود را در شهریورماه معرفی می‌کند. ... آیفون ۷ در طراحی به آیفون ۶ اس مشابه است. آیفون ۸ را چهی طراحی می کند - onvansho onvansho.ir/result/آیفون-۸-را-چهی-طراحی-می-کند.html آیفون ۸ را چه کسی طراحی می کند در آیفون انتقادهای زیادی می را طراحی نمی‌کند . تصاویر جدید محافظ نمایشگر دوربین تشخیص چهره آیفون 8 را تصاویر جدید منتشر شده ... آیفون 8 بدنه‌ی شیشه‌ای خواهد داشت - دیجی کالا https://www.digikala.com/mag/مقاله.../آیفون-8-بدنه‌ی-شیشه‌ای/‎Cached16 مه 2017 ... گوشی‌های قبلی اپل آیفون ۶، ۶ اس و ۷ طراحی خوبی داشتند اما خیلی از ما انتظار بیشتری ... انتظاری که احتمالا آیفون ۸ برآورده می‌کند. ... کسی چه می‌داند. واقعیت افزوده - چرا آیفون 8 انقلاب بعدی اپل نیست - دیجی‌کالا مگ https://www.digikala.com/.../واقعیت-افزوده-آیفون-8-انقلاب-بعدی-اپل/‎Cached Rating: 3.7 - 9 reviews 3 روز پیش ... آیفون ۸ با تمام سر و صدایی که به پا کرده قرار نیست انقلاب بعدی اپل باشد. ... دیگر مهم نیست چه کسی اولین بار یک قطعه‌ی سخت‌افزاری را طراحی کرده است، زیرا ... موتورولا گوشی‌های ماژولار خوبی را روانه‌ی بازار می‌کند و گوشی پیکسل ... طرح مفهومی آیفون 8 به یادگار نخستین موبایل اپل - دیجیاتو digiato.com/article/.../طرح-مفهومی-آیفون-8-مشابه-با-آیفون-1/‎Cached5 آوریل 2017 ... این روزها بازار طراحی کانسپت و مدل های مفهومی برای آیفون 8 حسابی داغ است؛ ... آیا اپل از «فلز شیشه ای» برای بدنه پشتی آیفون 8 استفاده می کند؟