مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تولید مشترک ایران واندونزی در حوزه محتوای بومی آنلاین

[ad_1]

وزرای ارتباطات ایران و اندونزی بر همکاری مشترک در زمینه تولید محتوای بومی آنلاین با توجه به مناسبات فرهنگی و دینی دو کشور تاکید کردند.

واعظی اندونزی

، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان که به منظور شرکت در دوازدهمین اجلاس کمیسیون مشترک دو کشور ایران و اندونزی به این کشور سفر کرده با «رودیان تارا» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اندونزی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار واعظی با اشاره به نقش و جایگاه ارتباطات و مخابرات در پیشرفت جامعه بشری و توسعه اقتصادی کشورها به زمینه های گسترده این حوزه برای همکاری بین دو کشور پرداخت و گفت: با توجه به برنامه ریزی جامع ایران برای توسعه ICT، علاقمندیم با کشورهای مهم اسلامی آسیایی از جمله اندونزی تبادل تجربیات و انتقال دانش فنی را داشته باشیم.

وزیر ارتباطات وفناوری کشورمان همچنین بهره مندی از تکنولوژی نوین اینترنت در جامعه امروز بشری را ضروری دانست و بر تولید مشترک محتوای بومی متناسب با فرهنگ ملی و دینی کشورها تاکید کرد.

وی از سفر در پیش روی رئیس جمهوری اندونزی به ایران خبر داد و گفت: در این سفر چهارچوب های یک برنامه در حوزه های تحقیق و توسعه، اینترنت، امنیت شبکه، موبایل، پست و مخابرات و همکاری های فرکانس و ماهواره ای در قالب یک سند مشترک همکاری های درازمدت تنظیم می شود.

واعظی همچنین ضمن دعوت از همتای خود برای بازدید از کشورمان اعلام کرد: وزرای دو کشور باید بتوانند با یک تعامل پایدار، توافقات حاصله را محقق سازند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اندونزی نیز در این ملاقات ضمن تاکید بر روابط گسترده دو کشور ایران و اندونزی در آسیا به پیشرفت های حوزه ICT کشورمان اشاره کرد و گفت: ما نیز معتقدیم که زمینه وسیعی از همکاری بین دو کشور وجود دارد که باتوجه به توسعه ارتباطات و همچنین تقاضای وسیع جوامع پرجمعیت مثل اندونزی، ناچاریم که تولیدات و محتوا را جهت کاهش هزینه ها، بومی سازی کنیم.

تارا با اشاره به تجاربی در زمینه های دولت الکترونیک، تولید تجهیزات موبایل، تجارت الکترونیک و برخط کردن کلیه فعالیت های اقتصادی و اجتماعی، به تجارب مثبت ایران در زمینه امنیت شبکه اشاره کرد و ضمن استقبال از سند مشترک همکاری ها، خواستار عملیاتی کردن تفاهمات دو کشور شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ایستنا فناوری اطلاعاتاشتراک ایمیلیپیامکی با عضویت رایگان در خبرنامه ایمیلی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ایستنا اینترنت و شبکهبا عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور ایستنا فناوری اطلاعات وزیر ارتباطات اعلام کرد لزوم اخذ مجوز برای کانال‌های پرکاربر وضعیت یاندکس روسی در ایران ایستنا اینترنت و شبکه با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور روزانه



لینک منبع :تولید مشترک ایران واندونزی در حوزه محتوای بومی آنلاین

تولید مشترک ایران واندونزی در حوزه محتوای بومی آنلاین - خبرگزاری مهر ... www.mehrnews.com/.../تولید-مشترک-ایران-واندونزی-در-حوزه-محتوای-بومی-آنلاین‎Cached24 نوامبر 2016 ... وزرای ارتباطات ایران و اندونزی بر همکاری مشترک در زمینه تولید محتوای بومی آنلاین با توجه به مناسبات فرهنگی و دینی دو کشور تاکید کردند. همکاری ایران و اندونزی در حوزه محتوای بومی آنلاین | وب سایت سایبربان www.cyberbannews.com/.../همکاری-ایران-و-اندونزی-در-حوزه-محتوای-بومی-آنلاین‎Cached25 نوامبر 2016 ... وزرای ارتباطات ایران و اندونزی بر همکاری مشترک در زمینه تولید محتوای بومی آنلاین با توجه به مناسبات فرهنگی و دینی دو کشور تأکید کردند. روزنامه خراسان khorasannews.com/newspaper/BlockPrint/557571‎Cachedآغاز پروژه بومی سازی انسولین های قلمی در کشور ... اعطای گرنت 18 میلیاردی به فناوران حوزه سلامت ... تولید مشترک ایران واندونزی در حوزه محتوای بومی آنلاین. مهر- وزرای ... اینترنت پردیس - تهران، کرج، هشتگرد و شهریار | خبرها - پردیس: آوید ... www.pardise.net/NewsArchive.aspx?p=52‎Cachedتولید مشترک ایران واندونزی در حوزه محتوای بومی آنلاین. 1395/09/05. وزرای ارتباطات ایران و اندونزی بر همکاری مشترک در زمینه تولید محتوای بومی آنلاین با توجه به ... تولید مشترک ایران واندونزی در حوزه محتوای بومی آنلاین - خبر آنلاین khabaronlines.ir/fa/356886 24 نوامبر 2016 ... به گزارش خبرگزاری مهر، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان که به منظور شرکت در ... استعلام خلافی آنلاین wassup.ir/s.php?q=استعلام%20خلافی%20آنلاین استعلام خلافی آنلاین. تیتر:تولید مشترک ایران واندونزی در حوزه محتوای بومی آنلاین متن خبر:وزرای ارتباطات ایران و اندونزی بر همکاری مشترک در زمینه تولید محتوای ... طراحی سایت | سئو | خبرخوان | شرکت نوآوران البرز - آموزش طراحی سایت www.naw3.com/rss.php?page=15‎Cachedتولید مشترک ایران واندونزی در حوزه محتوای بومی آنلاین. وزرای ارتباطات ایران و اندونزی ... سرویس جستجوی گفتاری به جویشگرهای بومی افزوده می شود. مرکز تحقیقات ... اینترنت در ایران - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/اینترنت_در_ایران‎Cached Similarهمچنین، تولیدکنندگان محتوا در اینترنت طبق قانون موظفند که اطلاعات شخصی ..... برای تولید علم و فناوری» در زمینه افتا و «تکیه بر فناوری بومی و توانمندیهای .... بعدها دلیل اعمال این محدودیت سرعت، نداشتن برنامه‌های مناسب در حوزه فضای مجازی اعلام شد. .... مجموع مشترکان شرکت‌های ندا در ایران حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک سراسر ... تولید مشترک ایران واندونزی در حوزه محتوای بومی آنلاین - onvansho https://onvansho.ir/.../تولید-مشترک-ایران-واندونزی-در-حوزه-محتوای-بومی-آنلاین.html است در حوزه مشترک ایران واندونزی در زمینه تولید محتوای بومی آنلاین با . IICTIBO صنعت فناوری اطلاعاتارتباطات ایران سند چشم انداز 1404 آینده کشور را در حوزه های ... روزنامه امتیاز | شماره :2084 | تاریخ 1395/9/6 www.emtiazdaily.ir/Newspaper/Page/388/5572‎Cached26 نوامبر 2016 ... برای حضور در بازارهای جهانی ایجاد 4 و یا 5 برند معتبر لوازم خانگی ضروری است; تولید مشترک ایران واندونزی در حوزه محتوای بومی آنلاین; قدرت وام‌دهی ...