مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سامسونگ پتنت جدیدی در زمینه نمایشگرهای خمیده به ثبت رساند!

[ad_1]

سامسونگ پتنت جدیدی در مورد نمایشگرهای خمیده به ثبت رساند. نمایشگر جدید علاوه بر قابلیت خم‌شدگی، از استحکام خوبی نیز برخوردار بوده و هنگام زمین‌خوردن خرد نمی‌شود. سامسونگ احتمالا از این تکنولوژی در محصولات منعطف خود استفاده کند.

این اختراع از یک لایه الکترود، یک لایه دی‌الکتریک الاستومر و یک الکترود دوم که در زیر قرار می‌گیرد، تشکیل شده است. ولتاژ که به الکترودها اعمال می‌شود، دو لایه دیگر الکترود تشکیل می‌شود. به این ترتیب نمایشگر می‌تواند بدون فشار زیاد خم شود. پنل نمایشگر خمیده از یک زیر لایه منعطف که از پلاستیک ساخته شده و مقاومت گرمایی و دوام زیادی دارد، تشکیل می‌شود.

samsung-flexible-display-panel%db%b1samsung-flexible-display-panel%db%b3


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

مزایا و معایب تلویزیون‌های خمیده‌ی زیر ذره‌بین …در وهله‌ی اول کمی به عقب برمی‌گردیم، زمانی که تلویزیون‌های با حجم زیاد و وزن بررسی تخصصی گلکسی اس ۶ اج کهکشانی …بررسیتخصصیگلکسیاساجطراحی و ساخت بسیاری از کارشناسان طراحی سامسونگ در این گوشی را بازگشت این کمپانی به ایستنا گوشیبا عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور بررسی گلکسی نوت سامسونگ زومیتبررسی گلکسی نوت سامسونگ به همراه قلم و نرم افزار تاچ ویز و صفحه نمایش زومیتترفندهای سخت افزار کامپیوتراینترنتموبایلسامسونگ نسل جدید تراشه های حافظه ی پرسرعت را برای استفاده در کارت های گرافیک معرفی کردمقایسه گلکسی اس اج و آیفون اس پلاس رای گیریمقایسهدر این مقاله، به مقایسه گلکسی اس اج و آیفون اس پلاس پرداخته و در آخر با یک رای گیری ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …رزیدنت اویل ؛ بازگشت به ریشه های ترس فعال کردن تایید هویت دو مرحله ای در تلگرام مزایا و معایب تلویزیون‌های خمیده‌ی زیر ذره‌بین زومیت زومیت در وهله‌ی اول کمی به عقب برمی‌گردیم، زمانی که تلویزیون‌های با حجم زیاد و وزن بالای خود بررسی تخصصی گلکسی اس ۶ اج کهکشانی متفاوت و دوست داشتنی سامسونگ بررسیتخصصیگلکسیاس طراحی و ساخت بسیاری از کارشناسان طراحی سامسونگ در این گوشی را بازگشت این کمپانی به عرصه ایستنا گوشی با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور روزانه بررسی گلکسی نوت سامسونگ زومیت بررسی گلکسی نوت سامسونگ به همراه قلم و نرم افزار تاچ ویز و صفحه نمایش زومیت ترفندهای سخت افزار کامپیوتراینترنتموبایل سامسونگ نسل جدید تراشه های حافظه ی پرسرعت را برای استفاده در کارت های گرافیک معرفی کرد مقایسه گلکسی اس اج و آیفون اس پلاس رای گیری مقایسه در این مقاله، به مقایسه گلکسی اس اج و آیفون اس پلاس پرداخته و در آخر با یک رای گیری نظر شما ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر رزیدنت اویل ؛ بازگشت به ریشه های ترس فعال کردن تایید هویت دو مرحله ای در تلگرام



لینک منبع :سامسونگ پتنت جدیدی در زمینه نمایشگرهای خمیده به ثبت رساند!

سامسونگ پتنت جدیدی در زمینه نمایشگرهای خمیده به ثبت رساند ionet.ir/post/134651 سامسونگ پتنت جدیدی در مورد نمایشگرهای خمیده به ثبت رساند. نمایشگر جدید علاوه بر قابلیت خم‌شدگی، از استحکام خوبی نیز برخوردار بوده و هنگام زمین‌خوردن خرد ... سامسونگ پتنت جدیدی برای نمایشگر خمیده ثبت کرد - زومیت www.zoomit.ir/2016/5/23/131026/samsung-patents-new-panel/ 23 مه 2016 ... این پتنت شیوه استفاده از نمایشگر خمیده با قلم را نشان می دهد. ... سامسونگ به تازگی پتنت جدیدی را به ثبت رسانده که در آن تصویری از ویژگی‌های ... سامسونگ پتنت جدیدی در زمینه نمایشگرهای خمیده به ثبت رساند! | آموزش ... iranelearn.com/feed.../سامسونگ-پتنت-جدیدی-در-زمینه-نمایشگرها‎Cachedسامسونگ پتنت جدیدی در زمینه نمایشگرهای خمیده به ثبت رساند!، مدرک معتبر سامسونگ پتنت جدیدی در زمینه نمایشگرهای خمیده به ثبت رساند!,آموزش مجازی ایرانیان ... آخرین اخبار پتنت سامسونگ - بازدید - Buzdid.ir https://buzdid.ir/tag/پتنت-سامسونگ سامسونگ پتنت یک هدست واقعیت مجازی gear مجهز به ردیابی چشم و صورت را به ثبت رساند .... سامسونگ پتنت جدیدی در زمینه نمایشگرهای خمیده به ثبت رساند! آخرین اخبار نمایشگر خمیده سامسونگ - بازدید - Buzdid.ir https://buzdid.ir/tag/نمایشگر-خمیده-سامسونگ تماشا کنید: نگاه نزدیک به گوشی گلکسی ای ۵ سامسونگ (نسخه ۲۰۱۷) · گجت نیوز ۱۴ .... سامسونگ پتنت جدیدی در زمینه نمایشگرهای خمیده به ثبت رساند! آی تی رسان ۷ ... پتنت جدید سامسونگ امکان کوچک و بزرگ کردن نمایشگر گوشی را فراهم ... click.ir/1394/12/29/samsung-patent-allows-display-extend-needed/‎Cached19 مارس 2016 ... سامسونگ به تازگی پتنتی را به ثبت رسانده که با استفاده از آن می‌توان ... سامسونگ بارها این موضوع را به اثبات رسانده و ال‌جی هم در این زمینه بسیار ... سامسونگ در پتنت خود حتی امکان تجهیز این نوع نمایشگرها به دو لبه خمیده را نیز ... پتنت سامسونگ – دیجیاتو https://digiato.com/label/پتنت-سامسونگ/page/2/‎Cachedپتنت اخیر سامسونگ به ساخت نمایشگرهایی با سطح فوق آبگریز اشاره دارد ... پتنت های سامسونگ در مورد نمایشگرهای خمیده و تاشو و دستگاه هایی که قرار است از این ... سامسونگ در زمینه فناوری نمایشگرها، پیوسته پیشتاز بوده و پتنت های جدید نیز ... ثبت علائم تجاری و پتنت ها به ثبت رسانده که حکایت از نوعی تکنولوژی لیزری جدید ... سامسونگ پتنت جدیدی در زمینه نمایشگرهای خمیده به ثبت رساند ... jordannews.ir/1395/09/.../سامسونگ-پتنت-جدیدی-در-زمینه-نمایشگرها/‎Cached24 نوامبر 2016 ... سامسونگ پتنت جدیدی در مورد نمایشگرهای خمیده به ثبت رساند. نمایشگر جدید علاوه بر قابلیت خم‌شدگی، از استحکام خوبی نیز برخوردار بوده و هنگام ... نمایشگر - تکنومون technomon.com/tag/نمایشگر?page=15 موبایل | 09 آذر 1395. آیفون سال آینده ممکن است با نمایشگر خمیده روانه بازار شود. ... سامسونگ پتنت جدیدی در زمینه نمایشگرهای خمیده به ثبت رساند · سامسونگ پتنت ... پتنت | بلاگ آی تی blogit.ir/tags/پتنت/‎Cachedمشکلات ثبتی پتنت اپل در زمینه ویژگی pinch-to-zoom ... پتنت جدید اپل در زمینه تشخیص چهره ... شرکت ثبت کرده، شاهد یک گوشی هوشمند هستیم که بالای آن یک نمایشگر خمیده دیده ... سامسونگ پتنت جدیدی را درباره دوربین‌های دوگانه به ثبت رساند.